BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fart
 Fart - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 18:54 schreef van geil het volgende:

[..]

Misschien beginnen dan met o.a. te schrijven ?
Heel goed, durf elkaar te verbeteren.
Sticker voor Dhr Geil
van geil
 van geil - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:33   quote  deeplink  
Van Geil!
Fart
 Fart - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:36   quote  deeplink  
van Geil in dat geval
Eerst je eigen naam met een hoofdletter schrijven Geile, dan gaan we praten over details de daarin
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 augustus 2017 - 08:45   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Leg de lat nou iets hoger als kampioen''

1zznx4k.jpg

Feyenoord won gisteren ruim van Willem II in De Kuip. De Rotterdamse club wist met maar liefst 5-0 te winnen. Toch was het volgens Willem van Hanegem geen goede wedstrijd van de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. Feyenoord begon slap aan het duel en de Tilburgers kregen daardoor enkele mogelijkheden om om voorsprong te komen.

''Dat hautaine in de openingsfase, daar schrok ik van hoor. Dat bleef nu onbestraft. Maar leg de lat nou verdorie iets hoger als kampioen, werk geconcentreerd toe naar die Champions League. Geef Gabriel Jesus van Manchester City of Dries Mertens van Napoli die ruimte en je speelt vanaf minuut één een verloren wedstrijd.''

Na afloop van de wedstrijd was iedereen lovend over Feyenoord. De voetbalprominenten geven zelfs aan dat de Rotterdammers nu titelfavoriet zijn. Willem van Hanegem snapt hier weinig van. Als je zo start in Europa sta je al ruim achter. ''Daarom snap ik de euforie ook niet zo, die gisteren in de Kuip heerste. Wie zo snel tevreden is, zet nooit de volgende stap,'' zegt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad.
JanM
 JanM - maandag 28 augustus 2017 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 18:56 schreef FR-Henk het volgende:
Hier zou het bluffer wel raad mee weten.
Die (of moet ik zeggen dat?) raadT maar wat als hij iets schrijft. Lijkt af en toe wel DeneNmarks ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 augustus 2017 - 09:13   quote  deeplink  
Ben jij van 020 in de meel?
Wacht maar tot ik mijn analyse heb geschreven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 augustus 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 08:45 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: ''Leg de lat nou iets hoger als kampioen''

[ afbeelding ]

Feyenoord won gisteren ruim van Willem II in De Kuip. De Rotterdamse club wist met maar liefst 5-0 te winnen. Toch was het volgens Willem van Hanegem geen goede wedstrijd van de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. Feyenoord begon slap aan het duel en de Tilburgers kregen daardoor enkele mogelijkheden om om voorsprong te komen.

''Dat hautaine in de openingsfase, daar schrok ik van hoor. Dat bleef nu onbestraft. Maar leg de lat nou verdorie iets hoger als kampioen, werk geconcentreerd toe naar die Champions League. Geef Gabriel Jesus van Manchester City of Dries Mertens van Napoli die ruimte en je speelt vanaf minuut één een verloren wedstrijd.''

Na afloop van de wedstrijd was iedereen lovend over Feyenoord. De voetbalprominenten geven zelfs aan dat de Rotterdammers nu titelfavoriet zijn. Willem van Hanegem snapt hier weinig van. Als je zo start in Europa sta je al ruim achter. ''Daarom snap ik de euforie ook niet zo, die gisteren in de Kuip heerste. Wie zo snel tevreden is, zet nooit de volgende stap,'' zegt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad.
Willem heeft gelijk
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 augustus 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 17:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Willem heeft gelijk
Uiteraard. Maar voetballers zijn net mensen, gemakzucht sluipt er vanzelf in.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 september 2017 - 06:50   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Niet schijterig achteruit rennen''

VotMZsJo.jpg

Feyenoord neemt het woensdag op tegen Manchester City in De Kuip voor de UEFA Champions League. Willem van Hanegem kan niet wachten om de landskampioen aan het werk te zien op het hoogte podium. ''Ik kijk er naar uit en ik merk in mijn omgeving dat ik lang niet de enige ben. Allereerst verheug ik me op de sfeer in een echt voetbalstadion.''

Machester City won afgelopen weekend ruim en maakte veel indruk. ''Maar Liverpool bleef na de rode kaart van Sadio Mané maar aanvallen en als je de tent achterin open zet tegen jongens als Agüero, Gabriel Jesus en Sané, dan ga je op de pijnbank. Feyenoord moet dus zorgen dat er weinig ruimte is voor dat soort handige jongens, maar alleen maar schijterig achteruit rennen is natuurlijk ook de oplossing niet.''

''Het Feyenoord dat ik voor de pauze zag tegen Heracles, dat was echt beter dan het Feyenoord van vorig seizoen,'' vervolgt Van Hanegem. ''Maar dat afjagen deden ze na rust opeens minder fanatiek en dan is zelfs Heracles gevaarlijk. Dat Feyenoord zo ver terugviel, daar schrok ik wel van. Kevin Diks begon leuk, maar na rust werd hij aan alle kanten voorbij gelopen. Maar ook Jens Toornstra en Jan-Arie van der Heijden brengen nog veel te weinig.''

''Wat Feyenoord ook verder zou kunnen helpen is een beetje meer precisie bij vrije trappen en corners,'' geeft Van Hanegem aan in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Het zou volgens al die figuren met hun vermoeiende statistieken een sterk punt zijn van de ploeg. Ja, omdat ze sterke koppers hebben. Maar de corners en vrije trappen van Toornstra zijn te vaak van een droevig niveau. En de directe vrije trap van Feyenoord lijkt helemaal nergens op.''
ar
 ar - maandag 11 september 2017 - 19:06   quote  deeplink  
Dat is al jaren een probleem bij ons.
Bizar eigenlijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 september 2017 - 09:31   quote  deeplink  
Ik ben blij dat Willem scheids Kuypers er flink van langs geef.
Jammer dat we daar verders niks mee opschieten alleen misschien komt
hij nu in de jupiler terecht waar hij thuishoort
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 september 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 09:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben blij dat Willem scheids Kuypers er flink van langs geef.
Jammer dat we daar verders niks mee opschieten alleen misschien komt
hij nu in de jupiler terecht waar hij thuishoort
En dat noemen ze de beste scheidsrechter van ons land..whahahahaaaa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 september 2017 - 10:05   quote  deeplink  
Ja niet normaal meer hahaha
Els
 Els - maandag 18 september 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, maar ik heb echt veel liever Nijhuis als scheids.
ar
 ar - maandag 18 september 2017 - 20:49   quote  deeplink  
Die is helemaal niet zo slecht hoor Els.
van geil
 van geil - maandag 18 september 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Vind ik de beste in NL
Els
 Els - maandag 18 september 2017 - 23:00   quote  deeplink  
Eens, maar er was een tijd dat ik zijn bloed wel kon drinken.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 19 september 2017 - 11:40   quote  deeplink  
Scheidsrechters zijn altijd al een frustrerende factor in het het voetbal geweest, degene die niet beïnvloed zijn door de entourage eromheen zijn op één hand te tellen.
De ene keer heb je ze mee en de andere keer tegen, ongeacht voor welke club je bent.
van geil
 van geil - dinsdag 19 september 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 11:40 schreef Gerard_FR het volgende:
Scheidsrechters zijn altijd al een frustrerende factor in het het voetbal geweest, degene die niet beïnvloed zijn door de entourage eromheen zijn op één hand te tellen.
De ene keer heb je ze mee en de andere keer tegen, ongeacht voor welke club je bent.
Eens, het zijn echt gewoon mensen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 07:25   quote  deeplink  
Van Hanegem ergert zich groen en geel: 'Het is nauwelijks te bevatten'

RsOTgcvQ.jpg

Willem van Hanegem heeft zich dit weekend groen en geel geërgerd aan de onverwachte uitslagen in de Eredivisie en in het bijzonder Feyenoord. De Rotterdammers gingen in de eigen Kuip met 0-2 onderuit tegen NAC Breda.

'Ik zat zaterdagavond om een uur of tien thuis op de bank en toen dacht ik aan de Amsterdomse amateurclub Swift. Die hoofdklasser speelt na de stunt tegen Vitesse volgende maand in het bekertoernooi tegen Feyenoord, in de Kuip. Stel nou dat hun trainer zaterdag een analyse van het spel van Feyenoord heeft gemaakt?', schrijft Van Hanegem in zijn column voor het Algemeen Dagblad.

'Op basis van wat Feyenoord liet zien tegen NAC, zou Swift-trainer Bart Logchies toch eigenlijk best kunnen concluderen dat er iets mogelijk is?', vervolgt De Kromme. 'Natuurlijk, ik weet ook wel dat Feyenoord er straks niet uitvliegt tegen Swift. Maar toch, dit Feyenoord speelde zaterdag echt als een bescheiden hoofdklasser.'

Van Hanegem kon het niet geloven. 'Wat zaterdagavond in de Kuip gebeurde, was echt nauwelijks te bevatten. NAC won in de Kuip zonder zelf goed te spelen. En ja, dan wijzen ze in Rotterdam weer allemaal naar Nelom, Basacikoglu, Diks en Kramer. Ik geef meteen toe: die waren ook heel erg slecht. Maar wel net zo slecht als de rest van de ploeg.'
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 oktober 2017 - 07:28   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Dan wil je de achterban bespelen''

l5Uyo6d2.jpg

Willem van Hanegem hoopt dat Feyenoord snel gaat investeren in het tweede elftal. Feyenoord 2 speelt momenteel te weinig wedstrijden om reservespelers wedstrijdritme te laten opdoen of spelers die terugkomen van een blessure rustig te brengen.

''Bij zijn trieste aftocht bekroop mij wel het gevoel dat Tapia het slachtoffer is van het feit dat hij aanvankelijk nauwelijks heeft kunnen spelen. Twee wedstrijdjes op maandagmiddag met Feyenoord 2 in augustus, in september niets en dan recent opeens Napoli-uit en AZ-uit. Met twee zware interlands tegen Argentinië en Colombia, inclusief lange vliegreizen. Dat werd hem, zo kort op elkaar, blijkbaar te veel. Het blijft gewoon jammer dat spelers die naast het elftal komen te staan bij Feyenoord qua wedstrijdritme in een diepe put vallen.''

Technisch directeur Martin van Geel gaf aan dat het vooral een financiële kwestie is. ''Daar zei Martin van Geel onlangs over dat hij qua geld liever Dirk Kuyt haalde dan dat hij een elftal in de Jupiler League had spelen. Dan denk ik: ja, Kuyt wel ja, maar ik had bijvoorbeeld liever niet Colin Kazim Richards in de Kuip gezien en wel een tweede elftal onder normale omstandigheden. De naam Kuyt noemen, dan wil je de achterban bespelen,'' zegt Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad.

''Bovendien is iets tóch doen waar je eerst geen heil in zag, geen schande. Ik ga het zelf ook maar eens doen. Ik ga namelijk in op een uitnodiging van de Haagse vastgoedondernemer Chris Thünnessen, eind november, voor Manchester City-Feyenoord. Met de Falcon van Thünnessen. Ik heb meer dan tien jaar niet gevlogen, kreeg het Spaans benauwd in zo'n kleine ruimte. Ik hoorde vaak: vroeger had je liever wel de kleine ruimte toch, Willem? Dat klopt, hoefde ik niet zoveel te lopen. Maar in een vliegtuig voelde ik me vreselijk. Ik wil mijn club nog een keertje een uitwedstrijd in de Champions League zien spelen. En Manchester City is het aankijken ook wel waard dit seizoen.''
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 08:26   quote  deeplink  
Wat een goede column vandaag, helemaal mee eens.

Hopelijk lezen ze m in de Kuip ook.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 november 2017 - 08:47   quote  deeplink  
Gebrek aan automatismen. Tsja.
ar
 ar - maandag 20 november 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2017 - 08:47 schreef FR-Henk het volgende:
Gebrek aan automatismen. Tsja.
Jij denkt van niet Henk?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 november 2017 - 09:39   quote  deeplink  
Wel dus.
Het doelloze gedraaf van Vilhena, idem Toornstra, zomaar 2 spelers die dat mogen blijven doen. Ligt aan de spelers maar ook aan de staf. Ik zie geen speelwijze die herkenbaar is. Geen gedachte. En geen plan B.
Dag middenveld.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 november 2017 - 09:57   quote  deeplink  
Ik ben t een keer eens met Willem.
MMM
 MMM - maandag 20 november 2017 - 10:29   quote  deeplink  
Vooral deze zin is zo pijnlijk en 100% waar: Ik krijg steeds meer het idee dat ze bij mijn club niet eens beseffen hoe slecht het gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 januari 2018 - 10:50   quote  deeplink  
Sterkte Willem en beterschap!
van geil
 van geil - woensdag 17 januari 2018 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 10:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Sterkte Willem en beterschap!
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 januari 2018 - 11:46   quote  deeplink  
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 januari 2018 - 11:53   quote  deeplink  
Best gek. De Kromme en ziek. Zo ken je van Hanegem eenvoudigweg niet.
Spoedig herstel gewenst, Willem.
VVout
 VVout - woensdag 17 januari 2018 - 12:23   quote  deeplink  
+1 natuurlijk, gelukkig nog vol vertrouwen allemaal dat het goed gaat komen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 januari 2018 - 13:39   quote  deeplink  
Sterkte maat..
Fart
 Fart - donderdag 18 januari 2018 - 21:50   quote  deeplink  
FF kaartje sturen he:

Feijenoorder Willem van Hanegem maakte woensdagochtend via het Algemeen Dagblad wereldkundig dat bij hem prostaatkanker is vastgesteld. Hij zal de komende tijd intensief worden behandeld om de ziekte te bestrijden.
De Kromme won als speler en trainer van Feyenoord verschillende grote prijzen. Het hoogtepunt hierbij was de winst van de Europacup 1 en de wereldbeker in 1970. Het 73-jarige clubicoon verdient alle steun in de strijd tegen deze ziekte!
Wil jij Willem van Hanegem een hart onder de riem steken? Stuur dan een kaartje naar:
FSV De Feijenoorder
Postbus 24036
3007 DA Rotterdam
t.a.v. Willem van Hanegem
De vereniging zal de kaarten doorzetten naar de Familie van Hanegem
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 januari 2018 - 22:25   quote  deeplink  
Doen we, was een groot van Hanegem fan.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 januari 2018 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:
Doen we, was een groot van Hanegem fan.
WAS hij gaat genezen en blijft nog een paar jaartjes bij ons.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 januari 2018 - 18:54   quote  deeplink  
Was fan van hem als voetballer.
Willem als columnist BEN ik geen fan van.
Fart
 Fart - vrijdag 19 januari 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 januari 2018 - 18:54 schreef FR-Henk het volgende:
Was fan van hem als voetballer.
Willem als columnist BEN ik geen fan van.
Idem
Wel houd ik van zijn stugge houding, heb ik zelf ook.
Kaartje vandaag gepost.
ar
 ar - vrijdag 19 januari 2018 - 20:39   quote  deeplink  
Dus jij bent een eigenlijk een scheet die altijd dwars zit..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 januari 2018 - 20:46   quote  deeplink  
Ik denk dat Willem nu al schijtziek wordt van al die godverdimde klote kaartjes
Fart
 Fart - vrijdag 19 januari 2018 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 januari 2018 - 20:39 schreef ar het volgende:
Dus jij bent een eigenlijk een scheet die altijd dwars zit..
..En altijd op het verkeerde moment komt.
VVout
 VVout - zaterdag 20 januari 2018 - 01:23   quote  deeplink  
En dat er op het laatst nog wat mee komt.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 januari 2018 - 10:11   quote  deeplink  
Laat hem ....vrijheid van meningsuiting..
VVout
 VVout - zaterdag 20 januari 2018 - 10:58   quote  deeplink  
Stuur hem wel een paar doosjes golfballetjes, hoeft ie de vijver niet te dreggen.
van geil
 van geil - zaterdag 20 januari 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 januari 2018 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Willem nu al schijtziek wordt van al die godverdimde klote kaartjes
Dat denk ik ook.
Fart
 Fart - zaterdag 20 januari 2018 - 12:06   quote  deeplink  
Doet het altijd goed, dat denken voor een ander.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 januari 2018 - 13:46   quote  deeplink  
Hahahaha!
MMM
 MMM - maandag 05 februari 2018 - 08:03   quote  deeplink  
Goede column weer. Eventuele bekerwinst zal te veel verbloemen en mensen op hun plek houden. 0 zelfkritiek bij Feyenoord
de bluffer
 de bluffer - maandag 05 februari 2018 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 08:03 schreef MMM het volgende:
Goede column weer. Eventuele bekerwinst zal te veel verbloemen en mensen op hun plek houden. 0 zelfkritiek bij Feyenoord
Vooral dat laatste stukje tekst in zijn columm.
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 08:44 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Vooral dat laatste stukje tekst in zijn columm.
Precies , de conclusie.
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=385672&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

0.0212099