|
|
VVout
|
|
|
Deze mensen zullen het wel allemaal verkeerd zien Gio
Poll
Is de kritiek op Van Bronckhorst terecht? Ja 93% Nee 7% (2490 stemmen) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kunt geen kritiek op Gio hebben zonder de rest mee te nemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 februari 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De spelers zijn ook lamzakken idd en Van Geel heeft een in de ogen van velen heel behoorlijke selectie ter beschikking gesteld, maar had dan minder blessuregevoelige spelers moeten halen misschien? Creatieve middenvelder en een (tweede spits) waren fijn geweest, misschien enkele spelers meer lozen, maar daar moeten dan wel kopers voor zijn ...
En nu heeft hij Jørgensen weten te behouden en Van Persie erbij gehaald, maar die gebruikt Gio niet of nauwelijks. Larsson kan hij ook op 10 zetten of Tapia op het middenveld, Hansson misschien?, maar hij blijft maar hopen op een ommekeer bij dezelfde 11. Nou die gaat er niet komen zo! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ben het weer helemaal mee eens met de columm van Willem vandaag in het AD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Feyenoord deed het gisteren ook. Eric Botteghin nog even in het veld om de 1-0 over de streep te trekken en een aanvaller eruit. Nou, geweldig. Tegen Heracles, dat in Breda zes tegengoals had moeten slikken en in Den Haag vier. En dan straks allemaal jammeren dat we met ons voetbal zo achterblijven. En dat de stadions niet meer bomvol zitten.'' |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 19 februari 2018 - 08:16 schreef MMM het volgende:'Feyenoord deed het gisteren ook. Eric Botteghin nog even in het veld om de 1-0 over de streep te trekken en een aanvaller eruit. Nou, geweldig. Tegen Heracles, dat in Breda zes tegengoals had moeten slikken en in Den Haag vier. En dan straks allemaal jammeren dat we met ons voetbal zo achterblijven. En dat de stadions niet meer bomvol zitten.'' Kleine nuance: als het voetballend zo slecht gaat is een ieder sneller geneigd een voorsprong te verdedigen. Ik keur het niet goed maar snap het wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top, kan ie weer met een gerust hart golfen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelukkig, icoon dat nog lang in ons midden moet blijven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Willem lijkt vaak een azijnzeikert, maar hij heeft de lat hoger liggen dan nagenoeg iedereen. Hij is kritisch omdat hij het beste wil voor de club. Willem is topsport. Willem is nu al een legende en hij zal dit ook altijd blijven. Hij is voor mij Feyenoorder aller tijden. Hij is van de buitencategorie. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar wat ik in mijn leven van die man heb gezien/gehoord vind ik geweldig. Misschien niet altijd even charmant en soms wat koppig, maar hij heeft zoveel verstand van het spelletje.. Als voetballer, als trainer en als criticus. Fijn dat hij goed bericht heeft gehad, iets wat je iedereen in zo'n situatie gunt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2018 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Berghuis en El Ahmadi in het eredivisie elftal van het seizoen volgens Willem. Hele efltal:
Zoet; Svensson, De Ligt, De Jong, Angeliño; El Ahmadi, Ziyech, Labyad; Jahanbakhsh, Lozano, Berghuis. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mooi rijtje. De Jong heeft talent, maar dat hij nou dit jaar zo goed heeft gespeeld dat hij in het team van het jaar moet.... nààh, niet wat mij betreft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2018 - 21:40 schreef Arie.Klooster het volgende:Mooi rijtje. De Jong heeft talent, maar dat hij nou dit jaar zo goed heeft gespeeld dat hij in het team van het jaar moet.... nààh, niet wat mij betreft. Tis ook maar wie de concurrentie is natuurlijk. Wie zou het anders moeten zijn? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
In een 3-4-3 had ie Vilhena erbij kunnen zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2018 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Berghuis en El Ahmadi in het eredivisie elftal van het seizoen volgens Willem. Hele efltal: Zoet; Svensson, De Ligt, De Jong, Angeliño; El Ahmadi, Ziyech, Labyad; Jahanbakhsh, Lozano, Berghuis. Fictie , 0 balans. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker aanval en middenveld ja. Daar heeft ie zo te zien alleen naar individuele prestaties gekeken en niet naar balans voor het hele elftal. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Willem ik wens je veel beterschap en koop een goeie elektrische fiets kwaliteit de beste zijn een RIH en de Giant
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En veel buitenkant wreef schoten. Zie je ook nooit meer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd eigenzinnig, ook op het veld. Vond 'm geweldig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij mij staat Gio boven hem . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een aantal buitenlandse analisten vonden Willem de man van het toernooi toentertijd... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 13:34 schreef CobusIII het volgende:Een aantal buitenlandse analisten vonden Willem de man van het toernooi toentertijd... En terecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij mij een vakantie naar de Solamoneilanden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hahaha , nu je het zegt :0 Mooi weer , mooie vrouwtjes |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nou, dat was alles zeggend over van Geel Exit |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zal ook een goeie combinatie zijn wat de kromme vertelde gisterenavond bij Huberto Than hoorde ik vanmiddag. Henk Ten Cate met Henk Fraser en Max Huibregts als TD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
die ouwe ziet het goed, ook het stukje van oudere scouts in te zetten Janssen, en meerder van dit soort mannen. En v Gaal Willem moest ook lachen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb net de mening van Willem gelezen en gehoord ben er 100% mee eens. Als die TD van AZ niet haalbaar is dan die van VVV Venlo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
23.15 uur Nederland 1 TV kijken vanavond |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo maar eens Nederland 1 kijken he.. docu over Willem. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat een mooie uitzending was het over de één van de beste voetballers alle tijden van Nederland. Ik hoop dat deze uitzending op een DvD komt. A.S. woensdag op zijn 75e verjaardag misschien weer zo'n mooie uitzending maar dan op FOX. Helaas zie ik die niet. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dinsdag volgens mij ook eentje op Rijnmond. Ook met unieke beelden. Eerste uitzending om 17.29 uur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2019 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn herinnering aan Willem Mijn vader werkte bij een drukkerij, en toen Feyenoord wereldkampioen werd, moest er een een reclame poster gedrukt worden voor de firma dreft wasmiddel. Mijn vader kwam trots als een pauw savonde binnen met de echte handtekening van Willem op de poster. Mijn vader was al heel lang fan van Feyenoord ( komt ook van zuid) en had het grote idool aan mogen raken. Poster heb ik niet meer maar wel de herinneringen. Daarna ging met mij alles fout hahahahahah |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908