|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alvast gefeliciteerd ouwe reus ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Grote vriend van hartelijk gefeliciteerd met je 70e verjaardag ook Marianne en de kids natuurlijk ik wens jullie een hele fijne en mooie dag toe. Misschien kom ik nog wel even langs |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd Willem,op naar de 80! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Van harte gefeliciteerd ouwe rakker! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 05:24 schreef de bluffer het volgende:Grote vriend van hartelijk gefeliciteerd met je 70e verjaardag ook Marianne en de kids natuurlijk ik wens jullie een hele fijne en mooie dag toe. Misschien kom ik nog wel even langs Zie ik je daar wel! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gefeliciteerd Willem en nog vele jaren! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 05:24 schreef de bluffer het volgende:Grote vriend van hartelijk gefeliciteerd met je 70e verjaardag ook Marianne en de kids natuurlijk ik wens jullie een hele fijne en mooie dag toe. Misschien kom ik nog wel even langs Hahahaha ! Met de dag gekker ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Waarschijnlijk leest onze willem dit toch niet, maar voor het geval het wel zo is: Gefeliciteerd grootste Feyenoordheld die er maar is (wat mij betreft!)... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 09:56 schreef Arie.Klooster het volgende:Waarschijnlijk leest onze willem dit toch niet, maar voor het geval het wel zo is: Gefeliciteerd grootste Feyenoordheld die er maar is (wat mij betreft!)... Ik heb nieuws voor je: bufferT = Willem van Hanegem! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, in dat geval: Gefeliciteerd grootste Feyenoordheld die er maar is (wat mij betreft!)... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
WILLEM, het was een voorrecht om jouw te zien spelen bij Feyenoord. WILLEM, het is een voorrecht dat je altijd en voor altijd een Feyenoorder zal blijven! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Proficiat Willem !
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi gebaar van Feyenoord.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Leuk voor hem, met Clasie op de foto. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die is dan ook gegroeid zeg ! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Tomson bedankt voor het prachtige filmpje van de verjaardag van Willem |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, mooi hè. De grootste voetballers die de club heeft gehad moet je eren. Zo geef je de mooie historie nog meer waarde, respect zoals het hoort. Eigenlijk raar dat het nu pas gebeurd. Dat ze dit niet eerder hebben gedaan? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zo, bord weer weg..over tot order van de dag!
Slotje! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ik zeg Bolle Bas van die bank af en Willem als teammanager naast de technische staf. Hij heeft gewoon een goede kijk op het spel en kan naar mijn idee dus alleen maar een toegevoegde waarde voor de selectie zijn, PUNT. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 20:14 schreef sevillana het volgende:Ik zeg Bolle Bas van die bank af en Willem als teammanager naast de technische staf. Hij heeft gewoon een goede kijk op het spel en kan naar mijn idee dus alleen maar een toegevoegde waarde voor de selectie zijn, PUNT. +1 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Raar dat Clasie er niet was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En de rest. Clasie is trouwens z'n "buurjongen" toch ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 20:14 schreef sevillana het volgende:Ik zeg Bolle Bas van die bank af en Willem als teammanager naast de technische staf. Hij heeft gewoon een goede kijk op het spel en kan naar mijn idee dus alleen maar een toegevoegde waarde voor de selectie zijn, PUNT. Teammanager? Er zal toch wel iets beters te vinden zijn voor Willem? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als je met de voorbereiding bezig ben naar het komend weekend? En dan vind jij dat iedereen maar moet opdraven, raar! Misschien zijn er wel bij Willem thuis geweest, weten wij veel! Die Sjoerd Moussou moet gewoon zijn muil houden en zich richten op zijn hobby: NAC in Breda. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik denk dat Willem wel een beetje teleurgesteld is naar dat afgelopen Donderdag de hoofdtrainer en de spelers niet aanwezig waren op zijn verjaardag |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 - 17:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als je met de voorbereiding bezig ben naar het komend weekend? En dan vind jij dat iedereen maar moet opdraven, raar! Misschien zijn er wel bij Willem thuis geweest, weten wij veel! Die Sjoerd Moussou moet gewoon zijn muil houden en zich richten op zijn hobby: NAC in Breda. Je refelecteert het teveel aan jezelf. Voor een ouwe man is een ingetogen feestje op donderdag misschien onoverkomelijk als er zondag iets te doen is, maar voor kerels van 18-32 jaar is dat prima op te brengen. En voor Koeman al helemaal natuurlijk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 - 18:08 schreef de bluffer het volgende:Ik denk dat Willem wel een beetje teleurgesteld is naar dat afgelopen Donderdag de hoofdtrainer en de spelers niet aanwezig waren op zijn verjaardag Maar gelukkig was jij er. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Misschien waren ze niet uitgenodigd? :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Moeten ze dan een speciale uitnodiging krijgen dat moeten ze in het contract zetten, verplicht aanwezig zijn uitstraling naar de mensen en de supporters |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pff even een uurtje je kop laten zien.. ja daar moet je wel conditie voor hebben he. Gaan shoppen op de PC met het vrouwtje is 10 keer vermoeiender |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 20:14 schreef sevillana het volgende:Ik zeg Bolle Bas van die bank af en Willem als teammanager naast de technische staf. Hij heeft gewoon een goede kijk op het spel en kan naar mijn idee dus alleen maar een toegevoegde waarde voor de selectie zijn, PUNT. Deze Bas doet fantastisch teammanager werk, ik heb het ook een tijdje bij een club gedaan soms een honden baan niks voor W v H denk ik |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik kom af en toe bij Willem, lekker over voetbal praten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ooooooooow...
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is best een tijdje goed gegaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik kom uit Zeeland, heb nog met Willem geknikkerd. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson