BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Video: Urby: 'spelers hopen dat de fans Mounir blijven steunen'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 24 december 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Urby Emanuelson sprak gisteravond na afloop van de gewonnen bekerwedstrijd tegen AZ namens de spelers de hoop uit dat de fans El Hamdaoui ondanks zijn merkwaardige 'anti-Ajax gedrag' toch blijft steunen.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp? video clip op deze site.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door verbrande harry --
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 17:31   quote  deeplink  
urby je bent een held,mar ik luister ff niet naar je ok?hahahahah
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 18:19   quote  deeplink  
Ik vind het wel een mooie actie van Urby! Maar ja... Ik weet niet of het El Hamdaoui tot andere gedachten gaat brengen...
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 18:19   quote  deeplink  
of ons pietje?
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 18:20   quote  deeplink  
wij gingen fluiten toch???
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 18:19 schreef joduh het volgende:
of ons pietje?
Hahaha, nee hoor. Mij gaat het in ieder geval niet op andere gedachten brengen. Je weet hoe ik over die kerel en die situatie denk. Die Ham doet aan werkweigering en dat kan echt niet. Salaris inleveren en mocht hij weg willen (wat ik dus wel degelijk denk) zal hijzelf die 5 miljoen euro moeten ophoesten, gewoon aan Ajax terug betalen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 18:20 schreef joduh het volgende:
wij gingen fluiten toch???
Zeker!!! Maar ik denk dat hij niet meer gaat spelen voor Ajax. Dit alles doet hij heel bewust.
remco k
 remco k - vrijdag 24 december 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Wat ik wel mooi zou vinden, is dat Mounir helemaal niet weg kan, omdat geen club hem wil hebben, en dat hij bij Ajax de rest van het seizoen gewoon buiten de selectie valt, en dat die grote club er dus helemaal niet gaat komen voor hem.

Mounir doet dit niet voor het geld, maar omdat hij vind dat hij de grootste speler van de NL velden is, hij vind ook daadwerkelijk dat hij bij Barcelona hoort te spelen.
En de Boer wijst hem er nu gewoon effies op, dat dit niet het geval is, dat hij gewoon 1 van de 24 spelers bij Ajax is, die als hij goed genoeg word bevonden door de Boer pas in de Basis mag starten.

Ik vind het dus allemaal geweldig zolang het niet zin weeralsg op de rest van de slectie zal hebben...
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 18:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker!!! Maar ik denk dat hij niet meer gaat spelen voor Ajax. Dit alles doet hij heel bewust.
denk je dat?maar hoezo bewust?ik denk dat hij niet weet waar hij aa nbegonnen is....die gozer maakt zich verschrikkelijk impopulair op deze manier en dat willen de meesten egootjes op het veld niet hoor?
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 18:42 schreef remco k het volgende:
Wat ik wel mooi zou vinden, is dat Mounir helemaal niet weg kan, omdat geen club hem wil hebben, en dat hij bij Ajax de rest van het seizoen gewoon buiten de selectie valt, en dat die grote club er dus helemaal niet gaat komen voor hem.

Mounir doet dit niet voor het geld, maar omdat hij vind dat hij de grootste speler van de NL velden is, hij vind ook daadwerkelijk dat hij bij Barcelona hoort te spelen.
En de Boer wijst hem er nu gewoon effies op, dat dit niet het geval is, dat hij gewoon 1 van de 24 spelers bij Ajax is, die als hij goed genoeg word bevonden door de Boer pas in de Basis mag starten.

Ik vind het dus allemaal geweldig zolang het niet zin weeralsg op de rest van de slectie zal hebben...
dat gaat hem helaas niet worden man....hij zal echt wel kunnen kiezen uit een paar aanbiedingen...maar hij heeft het bij ons verspeeld.....maakt hij ook niet meer goed! ooit speelt hij eens in de arena tegen ons en dan moet je eens horen!!!!!pisvlek man!!!
remco k
 remco k - zaterdag 25 december 2010 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 08:46 schreef joduh het volgende:

[..]

dat gaat hem helaas niet worden man....hij zal echt wel kunnen kiezen uit een paar aanbiedingen...maar hij heeft het bij ons verspeeld.....maakt hij ook niet meer goed! ooit speelt hij eens in de arena tegen ons en dan moet je eens horen!!!!!pisvlek man!!!
Ja, en als hij weer bijdraait, en er uiteindelijk totaal 30 inlegt dit seizoen, en daarmee mede Ajax kampioen maakt, piep ook jij weer anders, of wou je zeggen dat je dan ook niet blij bent als we met HEM kampioen worden...
remco k
 remco k - zaterdag 25 december 2010 - 09:42   quote  deeplink  
Het is een mens die keuzes maakt, en we zijn er allemaal niet bij geweest om te horen of zien hoe dit precies in elkaar zit. Het is namelijk ook niet netjes van de Boer bijvoorbeeld om Mounir NIKS te melden van zijn reserverol, en ja dat moet hij uiteindelijk accepteren, en ja het is een sportman die veel geld verdient en met z'n luie reet aan het werk moet gaan.
Misschien heeft hij wel een gesprek gehad met bijvoorbeeld v/d Boog, waarin bepaalde dingen gezegd zijn die van de kant van de directie totaal niet door de beugel kunnen.
Nee sorry, maar ik vind dat men veel te makkelijk iemand afschrijft hier, kijk ook maar naar Eriksen en onze gezamelijke held Sulejmani:-) Die zijn nu toch extreem belangrijk of niet.
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 09:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en als hij weer bijdraait, en er uiteindelijk totaal 30 inlegt dit seizoen, en daarmee mede Ajax kampioen maakt, piep ook jij weer anders, of wou je zeggen dat je dan ook niet blij bent als we met HEM kampioen worden...
het is voor mij een wezenlijk verschil hoe ons shirtje wordt gedragen beste remco....
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 09:54   quote  deeplink  
ik ben een ajacied,en wmb is el hammie geen ajacied,nooit geweest en wordt het bij mij ook nooit,en tuurlijk juich ik als hij scoort man...slaat nergens op!maar ik ben zeer zeker niet trots op deze speler......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Video: Urby: 'spelers hopen dat de fans Mounir blijven steunen'

0.0051519