|
|
verbrande harry
|
|
|
ROTTERDAM - Hoewel Royston Drenthe al na één seizoen in het eerste Feyenoord verliet voor Real Madrid, is hij maar wat trots op zijn oude werkgever en geboorteplaats. De aan Hércules verhuurde linkspoot heeft een tatoeage met '010', het kengetal van de havenstad.
,,Rot-ter-dam, represent", zijn de trotse woorden van Drenthe als het over de tatoeage heeft. ,,De Maliestraat, daar is alles begonnen", blikt Drenthe terug.
,,Mijn vrouw vindt me gek. 'Hoe kan je zoveel liefde voelen voor een stad?', vraagt ze. Ik leg het niet eens meer uit. Dat weet je pas als je er bent geboren. Rotterdam zit in mijn hart. In mijn genen. Deze stad heeft meer dan iedereen denkt."
,,Iedereen praat over Amsterdam, maar waar komen nou de beste spelers vandaan? Juist, uit Rotterdam", aldus Drenthe.
Dat de 23-jarige éénvoudig international zover gekomen is, komt volgens Drenthe voornamelijk door zijn geboorteplaats. ,,Daar heb ik de mentaliteit opgedaan die me ver heeft gebracht. Voor jezelf opkomen, altijd blijven knokken en nooit opgeven."
,,Als Rotterdams jochie is Feyenoord mijn club. Het gaat nu even niet goed, maar ik sluit niet uit dat ik er terugkeer. Ik ben al een tijdje niet op vakantie geweest. Komende winter had ik lekker naar een warm land kunnen gaan, maar ik meld me in Rotterdam. Lekker Kerst vieren met vrienden en bekenden. Rotterdam voelt als thuiskomen."
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/558361/2010/12/24/Drenthe-Uit-010-komen-betere-spelers-dan-uit-020.dhtml |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
laat hem dat maar denken, dat kan hij nu wel zien hoe goed ze het daar in 010 doen. geen probleem voor ons wij weten beter. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Dit is artikel drie maanden en een week te vroeg geplaatst! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
wat piept die Drenthe nu weer. nu die uitgeleent is en het niet slecht doet.. komt die met deze onzin hij komt toch naar rotterdam om dat zijn oma/tante zo goed kan koken zag ik op tv,weer een gast met te veel spasjes nu die weer speelt. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
geen aandacht schenken aan dat slappe gelul hij kan zelf geen bal raken lamlul |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Waarom wordt dit hier gepost?
SLOT AUB, omdat er 1 keer het woord Amsterdam in voorkomt, hoeft het niet op het Ajax forum, dit is gewoon voor het feyenoordforum. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Drenthe? Wie is dat? Weet wel waar het ligt ... ongeveer |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Laat die jankerds weer eens eigen spelers bedreigen om te verliezen. Net zoals vorig seizoen. Zie nu de resultaten, als je wenst dat ze verliezen kan je het krijgen ook... Dom volk.
En straks zitten ze weer in de badkuip alleen maar tegen ons te zingen ipv voor hun club....
Beste spelers uit Rotterdam. Zie het NL elftal. Volgens mij 70& Ajax, zo ook in de Europese top.
Jankerds, kleine kindjes.
En nu maar op slot, zonde van de web ruimte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
hahahah hij doet het zo goed bij madrid dat hij verhuurd is. en dat hij op de lijst staat van overbodige spelers. bij een club als hercules komt hij eindelijk tot zen recht. TROTSE JONGEN neem een voorbeeld aan: Sneijder, Seedorf, Van der vaart, Nigel de jong, Heitinga, Vertonghen, Alderweireld, Stekelenburg. Allemaal uit eigen jeugd en met talent waar jij alleen mag van dromen vriend..
Ik plaats je nog steeds op het lijstje: Overarrogante Geflopte kut voetballers. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 14:42 schreef AFCAMylife het volgende:hahahah hij doet het zo goed bij madrid dat hij verhuurd is. en dat hij op de lijst staat van overbodige spelers. bij een club als hercules komt hij eindelijk tot zen recht. TROTSE JONGEN neem een voorbeeld aan: Sneijder, Seedorf, Van der vaart, Nigel de jong, Heitinga, Vertonghen, Alderweireld, Stekelenburg. Allemaal uit eigen jeugd en met talent waar jij alleen mag van dromen vriend.. Ik plaats je nog steeds op het lijstje: Overarrogante Geflopte kut voetballers. Hij heeft het over de geboorteplek ;-) En volgens mij zijn Sneijder, Alderweireld, Stekelenburg en Vertonghen niet in Amsterdam geboren? Maarja dat Ajax een bete ploeg heeft is duidelijk, maar wel het verhaal snappen he, het gaat over of ze in Rotterdam of Amsterdam geboren zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door R!ck -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Lekker veel goede voetballers komen uit rotterdaN!!
En nou op slot!!!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Idd kap is met die onzin topics. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Flikker dit topic lekker neer bij dat ongedierte. Is er tenminste nog iets waar ze een beetje blij van kunnen worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van der Vaart, Seedorf, Nigel de Jong, Heitinga. Amsterdam
van Persie. Rotterdam
Drenthe hoort zelf namelijk niet bij het rijtje goede voetballers.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: De buurman van o.a. Groningen en Friesland :-)))))))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
haha als feyenoord echt beter was. dan zou drenthe beter zijn als sneijder?
goeie leugen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah nooit van gehoord,......veel interlands? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, nou en of bij de X-jes en de Z-jes... Maar die Drenthe, die geeft wel aan dat hij er helemaal geen verstand van heeft. Komt-ie toch wat te weinig in Amsterdam. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah die leipo gaat amsterdam met rotterdam vergelijken?????heeft ie beetje hoogmoedwaanzin ofzo? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 17:32 schreef joduh het volgende:hahah die leipo gaat amsterdam met rotterdam vergelijken?????heeft ie beetje hoogmoedwaanzin ofzo? Hahaha, hij mocht willen, dat het alleen maar dat was, dan zou het onschuldig zijn. Hij heeft er helemaal geen verstand van! Hij is gewoon een domme jongen ... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 17:35 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha, hij mocht willen, dat het alleen maar dat was, dan zou het onschuldig zijn. Hij heeft er helemaal geen verstand van! Hij is gewoon een domme jongen ... triest he? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hij weet gewoon niet beter. Dom geboren en nooit iets bijgeleerd... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 15:55 schreef remco k het volgende:Van der Vaart, Seedorf, Nigel de Jong, Heitinga. Amsterdam van Persie. Rotterdam Drenthe hoort zelf namelijk niet bij het rijtje goede voetballers.. valt me een beetje tegn van je Remco. Alleen de jong ius in amsterdam geboren de rest elders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 17:08 schreef soccer het volgende:[..] valt me een beetje tegn van je Remco. Alleen de jong ius in amsterdam geboren de rest elders. Heeft hij het echt ver geboren in de stad dan?? ik heb niet eens de moeite genomen het bericht te lezen, ik dacht dat meneer weer liep te brabbelen.
Maar wat zou dat zeggen dan?? en waar heeft het betrekking op??
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom hij zichzelf zo geweldig vind, hij heeft namelijk nog echt HELEMAAL NOOIT IETS BEREIKT of iets laten zien. Voorlopig is meneer zelf nog steeds een overschatte mislukte Madrid speler.. Hij hoort zelf dus niet in het rijtje thuis dat hij blijkbaar bedoelt.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ach ja als je wat van hem hoort is het nog onzin ook . overschatte voetballer, die wil laten weten dat hij ng in spanje aanwezig whahah |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik kan deze uitspraak wel waarderen hoor. Liefde voor je stadje. beetje branie. Het is een hele Amsterdamse uitspraak van Royston.
Iedereen die durft met een ietwat objectieve bril naar het voetbal kijkt ziet ook wel dat je toch eerst langs een heel stel Amsterdammers en hier en daar een Utrechter moet voordat je eens bij de betere rotterdamse voetballers komt. Maar er gaat lef, branie en een lekere uitgesproken mening uit van zo'n verhaaltje in de krant. Echt Amsterdams. En dan voor die meneer.
Ik kan het dus wel waarderen, en de werkelijkheid, tja, dat snapt iedereen wel. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Domme knurft met z'n: he hij doet gewoon met dat stift op m'n shirt..... Wat heb ik om die reportage gelachen, wat een domme, domme jongen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Gewoon een klein jochie met teveel doekoes.
Hoop dat hij het allemaal verbrast heeft op zijn 33e als die opgebrand is. Kan je hem verkleed op de Keileweg terugvinden naast die zeekoe |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 18:57 schreef FsideVak129 het volgende:Gewoon een klein jochie met teveel doekoes. Hoop dat hij het allemaal verbrast heeft op zijn 33e als die opgebrand is. Kan je hem verkleed op de Keileweg terugvinden naast die zeekoe deze is nog beter whahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MAAR DE BESTE SPELERS KOMEN UIT ROTTERDAM......... WHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Bij Hércules CF weet niemand waar Royston Drenthe uithangt. De middenvelder moest zich maandag weer bij de club melden, maar schitterde door afwezigheid.
De spelers van Hércules kregen na de wedstrijd tegen Racing Santander een week vakantie om de batterij op te laden en Kerstmis te vieren. De selectie werd maandag weer op het trainingsveld verwacht, maar van Drenthe was geen spoor te bekennen.
"Ik heb geen idee waar hij uithangt", reageert trainer Esteban Vigo. De van Real Madrid gehuurde Drenthe is in Alicante een belangrijke basisspeler geworden. In tien wedstrijden scoorde hij twee keer. De club hoopt dinsdag te horen waarom de Rotterdammer niet aanwezig was. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
kooday
|
|
|
Drenthe is weer lekker aan het trollen. Wat presteert die kerel nou? Hij zit bij een va de slechtste ploegen uit La Liga... la la la la... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 11:26 schreef kooday het volgende:Drenthe is weer lekker aan het trollen. Wat presteert die kerel nou? Hij zit bij een va de slechtste ploegen uit La Liga... la la la la... Tsja, als je het zo bekijkt... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Drenthe is KNETTERGEK!!!! |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Hahaha, goeie shit heeft die Drenthe gerookt, die is helemaal van het padje ! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Net zo saai als de provincie man. Drenthe ... geen idee wat je daar behalve een stapel stenen kan zien.
Zeker uit Paramaribo gekomen en met een dartpijl op de kaart van Nederland een achternaam gekozen. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
volgens mij heeft het niet veel zin om enigzins serieus te reageren op deze topic |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 22:58 schreef FsideVak129 het volgende:Net zo saai als de provincie man. Drenthe ... geen idee wat je daar behalve een stapel stenen kan zien. Zeker uit Paramaribo gekomen en met een dartpijl op de kaart van Nederland een achternaam gekozen. Net zoals Clarence? Alleen wist ie nederland niet te raken maar kwam zn pijl in de heimat tercht... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ga naar je eigen hok, Maximus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 11:22 schreef Maximus het volgende:[..] Net zoals Clarence? Alleen wist ie nederland niet te raken maar kwam zn pijl in de heimat tercht... Clarence vergelijken met Drenthe???? Alleen de huidskleur is gelijk, verder is Clarence een ongenaakbare GOD voor Drenthe. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Je trekt weer de verkeerde conclusie. Ik vergelijk m daar NIET mee! Hoe die aan zn achternaam komt reageer ik op! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 12:43 schreef Maximus het volgende:Je trekt weer de verkeerde conclusie. Ik vergelijk m daar NIET mee! Hoe die aan zn achternaam komt reageer ik op! Hahahahahahaha precies ja |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
joh aan drenthe gaan we toch geen aandacht geven? is een kutkakkerlak en daar komt zowiezo niks nuttigs uit de bakkes man.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 16:31 schreef joduh het volgende:joh aan drenthe gaan we toch geen aandacht geven? is een kutkakkerlak en daar komt zowiezo niks nuttigs uit de bakkes man.... Joduh heeft niets met Feyenoord.....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe kom je daar nou bij?? |
|
|
|