|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah ali!!!!ja.stom he?????je mag me voor alles uitmaken en uitschelden man....als je maar niet zegt dat ik op een kakkerlak lijk....hahaah LOL |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah en jij pietje?sinds de laatse affaire hiero dan?????? ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha nee, ik heb het ook wel gehad. Maar het woord "haten" ken ik niet, dat mocht ik niet van mijn ouders vroeger. Zij hebben mij geleerd dat van haat een hoop ellende komt. Zij verwezen dan nadrukkelijk naar de ellendige gevolgen van de Tweede Wereldoorlog. Dat alles heb ik in mijn oren geknoopt en ook weer aan mijn kinderen meegegeven. Maar ja, aan de andere kant, je hoeft ook niet met iedereen goede vrienden te zijn. Zo heb ik dus wel mijn voorkeuren :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
we zien die trol in ieder geval niet meer hiero he? hahahh ach,ze vroeg er zelf om man.....alleen maar zuigende posts......die psvmokro doet redelijk normaal en dat kan ik dan best wel hebben..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 22:27 schreef joduh het volgende:we zien die trol in ieder geval niet meer hiero he? hahahh ach,ze vroeg er zelf om man.....alleen maar zuigende posts......die psvmokro doet redelijk normaal en dat kan ik dan best wel hebben..... Klopt joduh. Ik ergerde me op zeker moment groen en geel (stond wel leuk bij mijn rode neus, whahaha) aan die trien (of kerel). Dat heb ik ook laten weten. PSVMocro vind ik prima. Op dit forum heb ik het al vaak voor hem opgenomen. Hij schrijft goede stukjes, waar ik het ook vaak mee eens ben en hij doet dat zonder irritatie op te wekken. Integendeel. Een aardige kerel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kan wel zijn man,maar ik begrijp niet wat een andere suporter bezielt om hier te zijn????je bent toch druk met je eigene kluppie man?ik ga niet op pisvee forum zittenn om te zeggen hoe goed die appelvlaai wel niet is en hoeveel ze moeten vangen voor hem etc......ik snap dat echt niet...volgens mij ben je dan toch stiekum voor ajax als je hier komt NEUZEN..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 22:35 schreef joduh het volgende:kan wel zijn man,maar ik begrijp niet wat een andere suporter bezielt om hier te zijn????je bent toch druk met je eigene kluppie man?ik ga niet op pisvee forum zittenn om te zeggen hoe goed die appelvlaai wel niet is en hoeveel ze moeten vangen voor hem etc......ik snap dat echt niet...volgens mij ben je dan toch stiekum voor ajax als je hier komt NEUZEN..... Nou, joduh, dat hoeft niet per se. Ik reageer ook wel eens op het PSV-forum. Echt waar, daar zijn een hoop Ajacieden te vinden! Het loopt daar (bijna) nooit uit de hand met een of andere ruzie, zoals op het Rotterdamse forum, waar je allerlei enge ziektes worden toebedeeld. Op het PSV-forum kun je gewoon praten, meestal toch wel weer met Mocro. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kijken wat ze bij mij zeggen ok?ik ga wat proberen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah pietje???eerste topic wat ik las is al oorlog man......zonder dat ik poste???? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou ja, ik zei ook "meestal" hahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zal wel verkeerde topic gelezen hebben he???? ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar ik ga nog ff lekker bij het vrouwtje zitten mannen....gegroet en tot laterssssss |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik las het... hoop je echt dat PSV wint????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Laters en slaap lekker. Het was weer gezellig, hahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach,ik weet niet eens waar ze tegen moeten pietje??? vond het wel een aardige opmerking van mij....hahahah |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 22:48 schreef joduh het volgende:ach,ik weet niet eens waar ze tegen moeten pietje??? vond het wel een aardige opmerking van mij....hahahah Hahaha, je bent echt veel te aardig, man! Zo lok je natuurlijk helemaal niks uit. Whahaha |
|
|
|