BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Respect voor bruma, been/beenhakker bellen NU!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Bruma nieuwe verdediger waar Been het over heeft ???
el-loco
 el-loco - zaterdag 25 december 2010 - 10:30   quote  deeplink  
"PSV en Twente zijn mooi, maar Feyenoord is mijn club"
Kijk deze jongen met een feyenoord hart moet terug naar de kuip! Wat zeggen jullie?
Ultrasdennis
 Ultrasdennis - zaterdag 25 december 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Dat dacht ik ook el-loco gelijk huren voor een half jaar
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 10:55   quote  deeplink  
Oprotten met dat ventje, als hij een Feyenoord hart had, had hij dit op zijn 15e moeten zeggen.

Hebben er niks aan om Chelsea nog meer te helpen met het opleiden van spelers, ze plukken hier de ene na het andere grote talent weg voor een jodenfooi, en dan vinden jullie het een goed idee om ook nog eens diezelfde spelers weer terug te gaan huren van die vuile honden?
Marco12345
 Marco12345 - zaterdag 25 december 2010 - 10:56   quote  deeplink  
"Hebben er niks aan om Chelsea nog meer te helpen met het opleiden van spelers, ze plukken hier de ene na het andere grote talent weg voor een jodenfooi, en dan vinden jullie het een goed idee om ook nog eens diezelfde spelers weer terug te gaan huren van die vuile honden?"

ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door Marco12345 --
gladdeharry
 gladdeharry - zaterdag 25 december 2010 - 10:56   quote  deeplink  
Ik heb net even met Ancelotti gebeld en die vind het goed.Dus Bruma na de winterstop terug in de Kuip.
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 10:56 schreef Marco12345 het volgende:
"Hebben er niks aan om Chelsea nog meer te helpen met het opleiden van spelers, ze plukken hier de ene na het andere grote talent weg voor een jodenfooi, en dan vinden jullie het een goed idee om ook nog eens diezelfde spelers weer terug te gaan huren van die vuile honden?"

ja
Fantastisch, laten we al onze talenten voor een fooi van de hand doen, en ze dan voor een meervoud van dat bedrag were terug huren!!! Waarom zit jij eigenlijk niet in de RvC?
MMM
 MMM - zaterdag 25 december 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Die ouwe lul van een Beenhakker moet vandaag nog contact opnemen.

Bruma en Vlaar centraal achterin.
craven
 craven - zaterdag 25 december 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:15 schreef MMM het volgende:
Die ouwe lul van een Beenhakker moet vandaag nog contact opnemen.

Bruma en Vlaar centraal achterin.
leo z'n prepaid is op.....
Maximus
 Maximus - zaterdag 25 december 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:15 schreef MMM het volgende:
Die ouwe lul van een Beenhakker moet vandaag nog contact opnemen.

Bruma en Vlaar centraal achterin.
Leo zit aan zn bel-limiet voor december dus zal wel niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door Maximus --
MMM
 MMM - zaterdag 25 december 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Jat hij de telefoon van Mario!
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:15 schreef MMM het volgende:
Die ouwe lul van een Beenhakker moet vandaag nog contact opnemen.

Bruma en Vlaar centraal achterin.
En dan is Bruma aan het eind van het seizoen weer weg, krijgt Chelsea een betere verdediger terug, en zijn wij er voor volgend seizoen weer niks mee opgeschoten.

Heb 100x liever dat Feyenoord gewoon zelf een verdediger er bij haalt, en niet weer 1 of andere huurling die alleen voor zichzelf speelt en helemaal niets voor ons clubje geeft.
MMM
 MMM - zaterdag 25 december 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:18 schreef moa het volgende:

[..]

En dan is Bruma aan het eind van het seizoen weer weg, krijgt Chelsea een betere verdediger terug, en zijn wij er voor volgend seizoen weer niks mee opgeschoten.

Heb 100x liever dat Feyenoord gewoon zelf een verdediger er bij haalt, en niet weer 1 of andere huurling die alleen voor zichzelf speelt en helemaal niets voor ons clubje geeft.
Feyenoord heeft geen andere keus. Misschien kan Chelsea hem hier 1,5 jaar laten spelen aangezien hij daar voorlopig toch niet in de basis zal komen te staan.

Liever Bruma dan één of andere ouwe lul die al jaren over z'n top heen is of iemand die er niets van kan.
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Feyenoord heeft geen andere keus. Misschien kan Chelsea hem hier 1,5 jaar laten spelen aangezien hij daar voorlopig toch niet in de basis zal komen te staan.

Liever Bruma dan één of andere ouwe lul die al jaren over z'n top heen is of iemand die er niets van kan.
Heb toch echt liever een blok van Vlaar/Bahia er in staan, eventueel kan de Vrij of Martins Indi op de plek van Bahia, komend seizoen hebben we ook nog Schenkeveld voor die positie.

Ik zie liever een goede links back komen, die positie is nog steeds vacant, gezien de Cler al jaren faalt en Leerdam gewoon een middenvelder is.
Marco12345
 Marco12345 - zaterdag 25 december 2010 - 11:25   quote  deeplink  
Precies, er is geen geld en er vanuit gaan dat we een hoge huurprijs moeten betalen slaat nergens op. Bruma is een fantastisch talent, we zullen er mee moeten leven dat fantastische talenten op vroege leeftijd vertrekken. Dit is de realiteit, prachtig toch om te lezen dat die gast ooit weer terug wil komen. Hij is nu meer dan welkom (of doe je het echt liever met types als Alje Schut of ramon Zomer?) en over een jaar of 10 ook nog!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 december 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Hm ik ben t zowel met moa als MMM eens.
in een normale situatie had ik net als moa gereageerd, maar in de huidige situatie kies ik voor de keuze van MMM.
dit jaar is t overleven en 1.5 jaar een goede verdediger kan je goed gebruiken
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:
Hm ik ben t zowel met moa als MMM eens.
in een normale situatie had ik net als moa gereageerd, maar in de huidige situatie kies ik voor de keuze van MMM.
dit jaar is t overleven en 1.5 jaar een goede verdediger kan je goed gebruiken
In het nieuwsbericht wordt gesproken over een half jaar, het is niet aannemelijk dat Bruma anderhalf jaar gaat komen, gezien hij af en toe al in actie mag komen bij Chelsea.

quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:25 schreef Marco12345 het volgende:
Precies, er is geen geld en er vanuit gaan dat we een hoge huurprijs moeten betalen slaat nergens op. Bruma is een fantastisch talent, we zullen er mee moeten leven dat fantastische talenten op vroege leeftijd vertrekken. Dit is de realiteit, prachtig toch om te lezen dat die gast ooit weer terug wil komen. Hij is nu meer dan welkom (of doe je het echt liever met types als Alje Schut of ramon Zomer?) en over een jaar of 10 ook nog!
Precies en juist omdat er geen geld is moeten we dus geen spelers gaan huren. Het huren van spelers kost sowieso altijd veel geld, en zal nooit een euro opleveren. Er zijn zat goede spelers te vinden in de eigen of andere jeugd, maar ook transfervrije spelers in competities die stil liggen in de winter. (Zweden Noorwegen Finland) Het heeft mijn voorkeur om DAAAR te zoeken naar versterkingen, de lonen voor voetballers liggen daar erg laag waardoor het relatief goedkoop is daarvandaan een speler te halen. Bijkomend voordeel is dat je daarmee dan ook investeert in een speler die echt van die club is, en niet van een andere club. Je moet de spelers als een soort vastgoed zien, zo goedkoop mogelijk inkopen, opleiden waardoor de waarde stijgt, en dan weer verkopen. Het huren van spelers en ze vervolgens beter maken voor je concurrenten levert helemaal niets op.

Dan betreft de salaris kosten, een speler als Bruma verdient bij Chelsea waarschijnlijk een kleine 2-3 miljoen euro per jaar, al zou Chelsea maar 10-15% van zijn salaris als vergoeding willen hebben, dan wordt het voor ons al een enorme investering.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door moa --
craven
 craven - zaterdag 25 december 2010 - 11:41   quote  deeplink  
tis allemaal gissen op het moment, hoeveel is er beschikbaar qua salaris...huursom buiten salaris is niet aan de orde denk ik...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 december 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Bruma verdient nooit 2-3milj per jaar bij Chelsea ...
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
Bruma verdient nooit 2-3milj per jaar bij Chelsea ...
Heeft net dit jaar een nieuw contract getekend, voor minder hoeft hij het echt niet te doen bij Chelsea.

edit:

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/5436621/Chelsea-the-Premier-Leagues-biggest-spenders-with-172m-wage-bill.html

Chelsea spendeert een kleine 172 miljoen pond per jaar aan lonen. (202 mil. euro)
Gemiddeld gezien komt dat neer op een kleine 3,5 miljoen pond per speler per jaar, (4,12 miljoen euro.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door moa --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 december 2010 - 11:59   quote  deeplink  
Ja wel.. maar hij verdient wel meer dan ons salaris plafond.
En je cijfers kloppen, maar zijn gemiddelden.
Terry en lampard verdienen bijvoorbeeld meer dan 7milj per jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door Stylzz --
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:59 schreef Stylzz het volgende:
Ja wel.. maar hij verdient wel meer dan ons salaris plafond.
En je cijfers kloppen, maar zijn gemiddelden.
Terry en lampard verdienen bijvoorbeeld meer dan 7milj per jaar.
Ja dat klopt, en helaas zijn er geen exacte cijfertjes te vinden, maar ik neem aan dat Bruma nu hij zijn debuut heeft gemaakt, een aantal wedstrijden heeft gespeeld, binnen de club en door de supporters wordt gezien als 1 van de grootste talenten, en in September 2010 een nieuw contract heeft getekend voor 5 jaar, dat hij daar ook de nodige financiele vergoeding voor krijgt.
Els
 Els - zaterdag 25 december 2010 - 12:09   quote  deeplink  
Bruma heeft helemaal niets met Feyenoord, maar begrijpt dat het voor zijn marktwaarde handiger is als elke idioot hem geweldig vindt. Dus even PSV, Twente en Feyenoord paaien met een nutteloze opmerking, en wij trappen er weer met z'n allen in...
ted
 ted - zaterdag 25 december 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Als tie zelf zo graag dan kan tie ook een half jaar onbetaald verlof opnemen.
Els
 Els - zaterdag 25 december 2010 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 12:10 schreef ted het volgende:
Als tie zelf zo graag dan kan tie ook een half jaar onbetaald verlof opnemen.
Charmante gedachte, maar je gaat wel een heel erg wereldvreemde kant op.
ted
 ted - zaterdag 25 december 2010 - 12:17   quote  deeplink  
kan het iedereen aanraden .
Els
 Els - zaterdag 25 december 2010 - 12:19   quote  deeplink  
Misschien, maar ik heb niet zoveel geloof in de mensheid dat ik denk dat een profvoetballer tijdelijk afstand doet van zijn salaris. Grotere geldwolven worden er denk ik niet geboren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 december 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 12:09 schreef Els het volgende:
Bruma heeft helemaal niets met Feyenoord, maar begrijpt dat het voor zijn marktwaarde handiger is als elke idioot hem geweldig vindt. Dus even PSV, Twente en Feyenoord paaien met een nutteloze opmerking, en wij trappen er weer met z'n allen in...
Tsja we zijn tegenwoordig snel tevreden
Els
 Els - zaterdag 25 december 2010 - 12:23   quote  deeplink  
In het artikel zegt hij ook dat hij graag nog eens voor Feyenoord zou willen spelen..... laat die gedachte eens op je inwerken.
Wat een lul.
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 12:23 schreef Els het volgende:
In het artikel zegt hij ook dat hij graag nog eens voor Feyenoord zou willen spelen..... laat die gedachte eens op je inwerken.
Wat een lul.
Hallo medestander!

Ben het helemaal met je eens, de enige die winnen bij een dergelijke verhuur constuctie zijn Bruma, zn zaakwaarnemer en zijn clubje Chelsea. Van zo'n gierig wolfje die zijn roots en zijn clubje op 15jarige leeftijd met een glimlach heeft ingeruild voor het grote geld van Abramovic hoef je echt geen uitspraken zoals, "feyenoord is mijn club" serieus te nemen.

Die jongen komt pas terug als wij hem meer salaris kunnen bieden dan Chelsea of wanneer hij 33 jaar en volledig uitgerangeert is.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 december 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Met Els eens. Bruma vergelijkbaar met die Ake, die net weggekaapt is. We spreken er schande van, geen Feyenoord-jongen etc. En terecht.
Geldt ook voor Bruma. Ging net zo makkelijk weg. Is dus nitwit, zoals vele voetballers.

Maar goed, als het financieel aantrekkelijk is...Moet je het niet laten lopen, bij gebrek aan betere opties.
de flh
 de flh - zaterdag 25 december 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Heel mooi gezegd van Bruma, maar kheb toch liever bahia/vlaar.
Els
 Els - zaterdag 25 december 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 12:32 schreef FR-Henk het volgende:
Met Els eens. Bruma vergelijkbaar met die Ake, die net weggekaapt is. We spreken er schande van, geen Feyenoord-jongen etc. En terecht.
Geldt ook voor Bruma. Ging net zo makkelijk weg. Is dus nitwit, zoals vele voetballers.

Maar goed, als het financieel aantrekkelijk is...Moet je het niet laten lopen, bij gebrek aan betere opties.
Eens, er zit bij die jongen geen enkele emotie bij, dus Feyenoord moet het ook volkomen zakelijk benaderen. Voegt hij iets toe, en is er geen enkele speler in de jeugd die hij in de weg zit, dan kun je het overwegen. Anders lekker in Londen laten zitten. Beenhakker heft er van mij in elk geval geen beltegoed aan verspillen.
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 25 december 2010 - 13:08   quote  deeplink  
Bruma? die jongen die zn liefde voor feyenoord toonde op zn 15e? en die vorige week nog zeer gecharmeerd was van psv? en nu neemt psv geen contact op en nu is feyenoord zn cluppie?
misschien is hij geschrokken van de reacties op dat psv bericht op deze site.
MMM
 MMM - zaterdag 25 december 2010 - 13:31   quote  deeplink  
We hebben nu spelers die ook GEEN emotie hebben bij Feyenoord en ze kunnen geen bal normaal raken. Dan liever iemand met kwaliteit en dat heeft hij.
MMM
 MMM - zaterdag 25 december 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:24 schreef moa het volgende:

[..]

Heb toch echt liever een blok van Vlaar/Bahia er in staan, eventueel kan de Vrij of Martins Indi op de plek van Bahia, komend seizoen hebben we ook nog Schenkeveld voor die positie.

Ik zie liever een goede links back komen, die positie is nog steeds vacant, gezien de Cler al jaren faalt en Leerdam gewoon een middenvelder is.
Bahia loopt alleen maar te schutteren achterin. Indi is een linksback en Leerdam is niks. Schenkeveld mwah, is nog jong dus kan nog wel groeien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door MMM --
craven
 craven - zaterdag 25 december 2010 - 13:36   quote  deeplink  
bij bruma heb ik vaak het idee dat hij denkt dat ie alles al heeft bereikt....
Nibke
 Nibke - zaterdag 25 december 2010 - 13:36   quote  deeplink  
Als ze Bruma inderdaad kunnen strikken voor weinig, moet je dit natuurlijk gewoon doen.
Als je op je 15 wordt verleid door een van de grootste clubs van Europa (en vaak worden de ouders
mede het hoofd op hol gebracht,door bv. een baantje) zullen er maar weinig zijn die hier niet op happen, Feyenoord speelt immers al jaren onder de Nederlandse top. Als ze dan aan de andere kant van de Noordzee met die Engelse ponden beginnen te wapperen is de keuze vrij snel gemaakt.(Vooral toen er bij Feyenoord nog niet of nauwelijks jeugd doorstroomde, wat nu wel weer het geval is.(dus van Ake snap ik het niet zo goed, maar ja, geld,geld en nog eens geld! ))Dan moet de Fifa gewoon maar eens aangeven dat er niet eerder van club verandert mag worden tenzij hij minimaal 10 wedstijden bij zijn club in het eerste heeft gespeeld of indien hij de volwassen leeftijd (18) heeft bereikt. Dit moet dan wereldwijd gelden.
Els
 Els - zaterdag 25 december 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Zijn ouders hebben geen baantje aangeboden gekregen. Ma woont nog steeds in Rotterdam, broerlief zit kansloos in Polen. Met een hoop geld is er absoluut gewapperd, maar wil nog niet zeggen dat je dan nu een excuus hebt om stomme dingen te gaan roepen.
craven
 craven - zaterdag 25 december 2010 - 14:15   quote  deeplink  
Bruma: " Geld is mijn club"...
moa
 moa - zaterdag 25 december 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 13:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Bahia loopt alleen maar te schutteren achterin. Indi is een linksback en Leerdam is niks. Schenkeveld mwah, is nog jong dus kan nog wel groeien.
Vind de kritiek op Bahia overdreven, hij heeft af en toe een "Bahia momentje" maar voor de rest is het een goede verdediger. Martins Indi heeft op mij anders een prima indruk gemaakt toen hij centraal achterin speelde, net zoals Schenkeveld en de Vrij overigens.

Ik zie niet de noodzaak om nog een jonge centrale verdediger te halen, op de linksachter positie zijn we duidelijk minder sterk bezet.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 25 december 2010 - 16:21   quote  deeplink  
rot op met je respect , die bruma gaat weg zonder maar ook 1 keer in de heilige kuip gespeeld te hebben. dat moet eerst je droom zijn, dan pas chelsea. zeker als Feyenoord je club is. maar dat laatste is sowieso onzin, als je met ajax pak naar de eerste training gaat.
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 25 december 2010 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 14:15 schreef craven het volgende:
Bruma: " Geld is mijn club"...
hahaha idd, prettige kerst
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 25 december 2010 - 18:10   quote  deeplink  
Respect voor Bruma? had ie niet weg moeten gaan, lekker bij sjelsie laten
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 december 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Wie?
MMM
 MMM - zaterdag 25 december 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 15:26 schreef moa het volgende:

[..]

Vind de kritiek op Bahia overdreven, hij heeft af en toe een "Bahia momentje" maar voor de rest is het een goede verdediger. Martins Indi heeft op mij anders een prima indruk gemaakt toen hij centraal achterin speelde, net zoals Schenkeveld en de Vrij overigens.

Ik zie niet de noodzaak om nog een jonge centrale verdediger te halen, op de linksachter positie zijn we duidelijk minder sterk bezet.
Bahia heeft er heel vaak last van. Dekt 9 van de 10 keer lucht, passen kan hij niet etc.

Indi is eigenlijk gewoon een linksback, zie hem liever daar. Schenkeveld vond ik vrij matig in die paar wedstrijden die hij speelde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 december 2010 - 22:40   quote  deeplink  
BRUMA////ROT OP!!!!
fr emiel
 fr emiel - zaterdag 25 december 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Ik las een maand of 2 geleden nog een intervieuw van onze jeffrey bruma!!!!
Dattie in de jeugd nog met ze ajax tas naar varkenoord kwam en dattie pas na 2 jaar een feyenoordtas van de club kreeg... En nu is ineens feyenoord ze cluppie...
Maar zou toch ook wel liever bij psv of twente voetballen...
Als hij echt zo'n feyenoorder geweest zou zijn had hij wel gezegd dattie graag naar feyenoord zou willen.
En hoewel hij ook een jong pikkie is denk ik toch dat hij wel vamn waarde kan zijn voor Feyeoord... Dus wat mij betreft magtie wel komen.....
Die eikel had nooit naar chelsea moeten gaan man op die leeftijd.. Bij feyenoord had ie lang in de basis gestaan en nu wilt ie wel ineens terug om minuten te maken...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 december 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 22:52 schreef fr emiel het volgende:
Ik las een maand of 2 geleden nog een intervieuw van onze jeffrey bruma!!!!
Dattie in de jeugd nog met ze ajax tas naar varkenoord kwam en dattie pas na 2 jaar een feyenoordtas van de club kreeg... En nu is ineens feyenoord ze cluppie...
Maar zou toch ook wel liever bij psv of twente voetballen...
Als hij echt zo'n feyenoorder geweest zou zijn had hij wel gezegd dattie graag naar feyenoord zou willen.
En hoewel hij ook een jong pikkie is denk ik toch dat hij wel vamn waarde kan zijn voor Feyeoord... Dus wat mij betreft magtie wel komen.....
Die eikel had nooit naar chelsea moeten gaan man op die leeftijd.. Bij feyenoord had ie lang in de basis gestaan en nu wilt ie wel ineens terug om minuten te maken...
Je heb gelijk Emile,ik vind het idee maar niks..
Zie hem dus liever niet aankomen....
fr emiel
 fr emiel - zaterdag 25 december 2010 - 23:16   quote  deeplink  
nee ik eigenlijk ook niet....
alleeen het kutte is dat we hem eigenlijk wel kunnen gebruiken.
Maar ja verdienen eraan doen we toch al niet meer.
En vind daT we ook een zaken met chelsea moeten doen.. Eersst rippen ze onnze jeugd e dan zullen we ze nog is gaan terug huen ook..
Hoe bedoel jeHERSENLOOS!!!
Maar denk dat le ook wel zoiets denk ;)
fr emiel
 fr emiel - zaterdag 25 december 2010 - 23:18   quote  deeplink  
den dat leo ook welzoiets denkt bedoelde ik...
Je weet toch btj typtyfus op 1e kerstdag.. na een paar sappies:D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Respect voor bruma, been/beenhakker bellen NU!









0.0075299