|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
"Op menselijk vlak schiet Ajax tekort" (Ajax1.nl)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dit is nou hetgeen wat ik al de hele tijd probeer duidelijk te maken. Het imago van AJAX kan en moet echt beter om Ajax weer echt AJAX te laten worden. Het is ook datgeen wat Cruijff ziet en daarom meer oud-Ajacieden bij de club wil. Ajax moet voor iedereen toegankelijk, openlijk en vriendelijk zijn om zoveel mogelijk sympathie te kweken binnen en buiten Nederland. Er moet een warmte uitgestraald worden naar iedereen, want hoe meer warmte hoe meer succes. Wanneer de spelopvatting positief is, zullen dan ook twijfelgevallen in het voordeel van Ajax gefloten worden en dan ben je waar je moet zijn.
AJAX is een unieke club en wanneer zoveel mogelijk mensen het beste voor hebben met Ajax, komen de prijzen vanzelf en kunnen we ook Europees weer schitteren. Met hun filosofie over voetbal zijn AJAX samen met Barcelona de beste clubs van de wereld.
Toch? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Wat snap je niet Joduh? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat er mee bedoelt wordt man? hij zinspeelt volgens mij alleen op zijn afscheid? beetje gefrustreerde reactie mijns inziens... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 december 2010 - 11:58 schreef joduh het volgende:wat er mee bedoelt wordt man? hij zinspeelt volgens mij alleen op zijn afscheid? beetje gefrustreerde reactie mijns inziens... Ajax moet veel en veel beter omgaan met hun helden. Het kan niet zo zijn dat oud-Ajacieden zich geschaad gaan voelen. Dat moet AJAX zoveel mogelijk zien te voorkomen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Precies, wel benieuwd wat nou de rol van Danny is? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Technisch Directeur? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 december 2010 - 12:24 schreef alibabba het volgende:[..] Ajax moet veel en veel beter omgaan met hun helden. Het kan niet zo zijn dat oud-Ajacieden zich geschaad gaan voelen. Dat moet AJAX zoveel mogelijk zien te voorkomen. EENS. Roep ik ook al jaren, Ajax supporters zijn echt zon beetje de slechtste supporters ter wereld wat betreft hun helden, en de omgang daarmee. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:12 schreef remco k het volgende:[..] EENS. Roep ik ook al jaren, Ajax supporters zijn echt zon beetje de slechtste supporters ter wereld wat betreft hun helden, en de omgang daarmee. jij praat helemaal als een kip zonder kop man.....vestand zit bij jou in je kont........ |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:12 schreef remco k het volgende:[..] EENS. Roep ik ook al jaren, Ajax supporters zijn echt zon beetje de slechtste supporters ter wereld wat betreft hun helden, en de omgang daarmee. gelul onzin kijk naar het afscheid van good old bobby haarms,sjaakie wollfs een voorbeeld voor alle clubs in de wereld. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:51 schreef verbrande harry het volgende:[..] gelul onzin kijk naar het afscheid van good old bobby haarms,sjaakie wollfs een voorbeeld voor alle clubs in de wereld. Misschien handig om helden ook te eren als ze nog in leven zijn. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Afscheid Pettersson? Rijkaard? Heitinga? Lul niet man. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Waarom handig??
Nog belangrijker....waar de fuck bemoei jij je mee?
Misschien handig om die pedofielen eens op te pakken voor ze die kinderen misbruiken! KÛT!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 01:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Waarom handig?? Nog belangrijker....waar de fuck bemoei jij je mee? Misschien handig om die pedofielen eens op te pakken voor ze die kinderen misbruiken! KÛT!! Gewoon zoals ik het zeg. Ik vond het pijnlijk om te zien hoe jaren geleden Seedorf werd uitgefloten, een dwaas die een clubicoon als Van Basten publiekelijk pannenkoek noemt, de manier waarop velen over Cruijff en Van Gaal praten, om maar een paar voorbeelden te noemen. Terwijl je dat soort mensen altijd met respect moet benaderen.
Verder maakt het geen indruk als je zo reageert. Komt dom over. Gewoon normaal doen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 01:19 schreef PSVMocro het volgende:[..] Gewoon zoals ik het zeg. Ik vond het pijnlijk om te zien hoe jaren geleden Seedorf werd uitgefloten, een dwaas die een clubicoon als Van Basten publiekelijk pannenkoek noemt, de manier waarop velen over Cruijff en Van Gaal praten, om maar een paar voorbeelden te noemen. Terwijl je dat soort mensen altijd met respect moet benaderen. Verder maakt het geen indruk als je zo reageert. Komt dom over. Gewoon normaal doen. en jij moet niet fucken met altijd prijs leipe mocro........anders blijf je gewoon weg hiero......ik heb je altijd met rust gelaten hiero,maar niet denigrerend gaan worden man.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 01:19 schreef PSVMocro het volgende:[..] Gewoon zoals ik het zeg. Ik vond het pijnlijk om te zien hoe jaren geleden Seedorf werd uitgefloten, een dwaas die een clubicoon als Van Basten publiekelijk pannenkoek noemt, de manier waarop velen over Cruijff en Van Gaal praten, om maar een paar voorbeelden te noemen. Terwijl je dat soort mensen altijd met respect moet benaderen. Verder maakt het geen indruk als je zo reageert. Komt dom over. Gewoon normaal doen. Komt dom over?
Bij een psv'er hoef ik niet slim over te komen, want dan snapt hij me niet..... nee ff serieus nou, de opmerking "Misschien handig om helden ook te eren als ze nog in leven zijn" slaat nergens op!!
Kan je leuk met wat voorbeelden komen, maar er was tegen v.Basten 1 gozer die dat riep, de rest wou gewoon dat hij als trainer stopte en v.Gaal is voor iedere Ajacied gewoon een held hoor, maar ook hij heeft dingen gezegd over Ajax (toen hij hier niet werkzaam meer was) die ook niet slim waren.
Het respect richting ONZE helden, maak je daar maar niet druk over!
Meestal als iemand overlijdt, dan krijgt diegene, mits verdiend, opeens heel veel aandacht, kijk naar Hazes, Brood, Fortuin, Heath Ledger en noem ze allemaal maar op, dus Misschien handig om helden ook te eren als ze nog in leven zijn, tja....ga die opmerking nog maar eens goed bestuderen kerel.....die is zo stom..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 01:26 schreef joduh het volgende:[..] en jij moet niet fucken met altijd prijs leipe mocro........anders blijf je gewoon weg hiero......ik heb je altijd met rust gelaten hiero,maar niet denigrerend gaan worden man.... JODÛÛÛÛÛÛÛÛÛHH!!!!
BAM!! Dat zijn Ajacieden!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 01:26 schreef joduh het volgende:[..] en jij moet niet fucken met altijd prijs leipe mocro........anders blijf je gewoon weg hiero......ik heb je altijd met rust gelaten hiero,maar niet denigrerend gaan worden man.... Dit komt nog dommer over. |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren doen ze dat |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
2e Kerstdag is een stuk minder vriendelijker dan de eerste.
Slechte wijn op mannen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 01:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Komt dom over? Bij een psv'er hoef ik niet slim over te komen, want dan snapt hij me niet..... nee ff serieus nou, de opmerking "Misschien handig om helden ook te eren als ze nog in leven zijn" slaat nergens op!! Kan je leuk met wat voorbeelden komen, maar er was tegen v.Basten 1 gozer die dat riep, de rest wou gewoon dat hij als trainer stopte en v.Gaal is voor iedere Ajacied gewoon een held hoor, maar ook hij heeft dingen gezegd over Ajax (toen hij hier niet werkzaam meer was) die ook niet slim waren. Het respect richting ONZE helden, maak je daar maar niet druk over! Meestal als iemand overlijdt, dan krijgt diegene, mits verdiend, opeens heel veel aandacht, kijk naar Hazes, Brood, Fortuin, Heath Ledger en noem ze allemaal maar op, dus Misschien handig om helden ook te eren als ze nog in leven zijn, tja....ga die opmerking nog maar eens goed bestuderen kerel.....die is zo stom..... Ik zie nu dat jij mijn opmerking niet hebt begrepen. Het is gebruikelijk om mensen postuum te eren, over de doden niets dan goed. Alleen is het nog mooier om de levenden te eren, omdat ze het zelf bewust kunnen meemaken. Eren van een clubicoon doe je niet voor jezelf, maar voor de persoon die veel voor de club heeft betekend. Ik vond de voorbeelden die verbrande harry gaf dus niet echt goed gekozen.
Ik reageer normaal gesproken niet in dit soort topics over Ajax. Vind ik ook meer voor Ajacieden onderling om het over te hebben. Alleen gaat het in deze ook niet alleen om Ajax, maar meer om Nederland. Hier worden mensen over het algemeen heel snel afgeschreven, terwijl helden in andere landen (bijv. Italië en Spanje) hun hele leven lang op handen gedragen worden. Dat nodigt ook meer uit om betrokken bij de club te blijven.
Verder was er imo niks provocerends aan het woordje handig. Ik heb ook nergens gezegd dat jij dom bent. Ik ken je niet. Ik vond jouw reactie gewoon dom overkomen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:12 schreef remco k het volgende:[..] EENS. Roep ik ook al jaren, Ajax supporters zijn echt zon beetje de slechtste supporters ter wereld wat betreft hun helden, en de omgang daarmee. euhm ??? kerel nu kraam je toch weer dikke onzin uit hoor.. Bobby haarms, Cruijff, michels, blind, etc etc toch regelmatig mooie tifosi's voor gezien... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 11:25 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik zie nu dat jij mijn opmerking niet hebt begrepen. Het is gebruikelijk om mensen postuum te eren, over de doden niets dan goed. Alleen is het nog mooier om de levenden te eren, omdat ze het zelf bewust kunnen meemaken. Eren van een clubicoon doe je niet voor jezelf, maar voor de persoon die veel voor de club heeft betekend. Ik vond de voorbeelden die verbrande harry gaf dus niet echt goed gekozen. Ik reageer normaal gesproken niet in dit soort topics over Ajax. Vind ik ook meer voor Ajacieden onderling om het over te hebben. Alleen gaat het in deze ook niet alleen om Ajax, maar meer om Nederland. Hier worden mensen over het algemeen heel snel afgeschreven, terwijl helden in andere landen (bijv. Italië en Spanje) hun hele leven lang op handen gedragen worden. Dat nodigt ook meer uit om betrokken bij de club te blijven. Verder was er imo niks provocerends aan het woordje handig. Ik heb ook nergens gezegd dat jij dom bent. Ik ken je niet. Ik vond jouw reactie gewoon dom overkomen. Fijne 2e kerstdag!
Ik hou er over op. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:12 schreef remco k het volgende:[..] EENS. Roep ik ook al jaren, Ajax supporters zijn echt zon beetje de slechtste supporters ter wereld wat betreft hun helden, en de omgang daarmee. jij ja...precies man!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahaha...jammer dat het goede gevoel alweer over is.
Kom op mannen, Mocro heeft best een goed punt te pakken. Zie Tahamata o.a.
Maar het is niet alleen bij onze club, het is een beetje de Nederlandse cultuur. Wat dat betreft waardeer ik de andere landen meer. Die eren hun helden zoals het hoort. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 12:43 schreef FsideVak129 het volgende:Hahaha...jammer dat het goede gevoel alweer over is. Kom op mannen, Mocro heeft best een goed punt te pakken. Zie Tahamata o.a. Maar het is niet alleen bij onze club, het is een beetje de Nederlandse cultuur. Wat dat betreft waardeer ik de andere landen meer. Die eren hun helden zoals het hoort. hahah had me andere kerst voorgesteld man????maar ik ben het niet met je eens fside.... wil jij tahamata vergelijken met petterson oid? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 12:51 schreef joduh het volgende:[..] hahah had me andere kerst voorgesteld man????maar ik ben het niet met je eens fside.... wil jij tahamata vergelijken met petterson oid? Nee maar wel onze neiging om echte Ajacieden af te fikken als dat zo uitkomt. Zie van Basten of Seedorf. Zo'n El Hammie is bijvoorbeeld totaal niet te vergelijken met bovenstaande heren dus die kan de wind van voren krijgen. Pantelic ook, in het begin vervloekt, daarna geprezen, toen weer vervloekt en nu gemist? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
prcies zoals je zegt man...echte ajacieden.....noem jij pantelic ajacied?had hij een afscheidswedstrijd verdient dan? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 12:43 schreef FsideVak129 het volgende:Hahaha...jammer dat het goede gevoel alweer over is. Kom op mannen, Mocro heeft best een goed punt te pakken. Zie Tahamata o.a. Maar het is niet alleen bij onze club, het is een beetje de Nederlandse cultuur.Wat dat betreft waardeer ik de andere landen meer. Die eren hun helden zoals het hoort. Dat klopt al niet he! :P |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Noem eens een voorbeeld over 1 speler, die bij Ajax altijd als held is gezien en nooit is afgekraakt?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:51 schreef verbrande harry het volgende:[..] gelul onzin kijk naar het afscheid van good old bobby haarms,sjaakie wollfs een voorbeeld voor alle clubs in de wereld. Klopt, kijk ook eens om je heen, en kijk hoe er gepraat wordt over van Basten, Cruijff en zelfs Bergkamp in zijn tijd bij Inter Milan. werden met de grond gelijk gemaakt door veel zogenaamde Ajacieden... |
|
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
en vergeet seedorf niet die man werd eerst helemaal uitgefloten bij ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 01:26 schreef joduh het volgende:[..] en jij moet niet fucken met altijd prijs leipe mocro........anders blijf je gewoon weg hiero......ik heb je altijd met rust gelaten hiero,maar niet denigrerend gaan worden man.... Doe toc AUB niet zo kinderachtig man, hij heeft gewoon gelijk, of wil jij zeggen dat de mensen de hij opnoemt altijd met respect zijn behandeld door Ajax en zijn supporters?? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:54 schreef remco k het volgende:[..] Noem eens een voorbeeld over 1 speler, die bij Ajax altijd als held is gezien en nooit is afgekraakt?? bergkamp??
het Nederlandse publiek is altijd kritisch, maar dat zijn Nederlanders toch?? clubliefde?? moet je naar Italië kijken nu weer Leonardo naar inter... ouch... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 11:46 schreef nummer10 het volgende:[..] euhm ??? kerel nu kraam je toch weer dikke onzin uit hoor.. Bobby haarms, Cruijff, michels, blind, etc etc toch regelmatig mooie tifosi's voor gezien... En moet je enkel dit forum eens doorspitten, over hoe heeel veel "supporters" over Cruijff praten..
Het woord "Seniel" en hij moet z'n grote bek eens houden, komen hier regelmatig voor, vind je dat Ajaxwaardig dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Knappe reactie weer eens van je.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 12:51 schreef joduh het volgende:[..] hahah had me andere kerst voorgesteld man????maar ik ben het niet met je eens fside.... wil jij tahamata vergelijken met petterson oid? Lijkt me wel ja, of ken je zijn staat van dienst niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wel????hahaahah jij bent echt niet lekker in je pannetje man.....volgens mij vetbalde petterson niet bij 010 of wel wijsneus???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:57 schreef Aaaaight het volgende:[..] bergkamp?? het Nederlandse publiek is altijd kritisch, maar dat zijn Nederlanders toch?? clubliefde?? moet je naar Italië kijken nu weer Leonardo naar inter... ouch... Bergkamp speelde niet goed in zijn tijd bij Inter, en werd toen over afgechilderd, als toch niet zo goed, geen echte Ajacied blabla.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En clubliefde is iets anders dan het eren en normaal omgaan met onze helden.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
dus je kan een held zijn voor Ajax en totaal geen clubliefde hebben?? lijkt me sterk dat je dan als held word gezien... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 14:05 schreef Aaaaight het volgende:dus je kan een held zijn voor Ajax en totaal geen clubliefde hebben?? lijkt me sterk dat je dan als held word gezien... Ook dat zeg ik niet, Maar er zit wel een verschil tussen bijvoorbeel Leonardo naar Inter, of dat van Basten dat zou doen.. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:54 schreef remco k het volgende:[..] Noem eens een voorbeeld over 1 speler, die bij Ajax altijd als held is gezien en nooit is afgekraakt?? Danny Blind |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik ben het in deze helemaal eens met Mocro, Remco en Fside. In het verleden zijn er genoeg voorbeelden te noemen waarin word gesteld dat Ajax tekort schiet. Er word gerept met kilte en die uitdrukking mag Ajax nooit voor lief nemen. Dat je het voor niemand 100% goed kunt doen is normaal. Het beschadigen van oud-Ajacieden doet mij enorm zeer en dat dient zoveel mogelijk verkomen te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kop op, jij weet zelf wel beter.. |
|
|
|