|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
"Op menselijk vlak schiet Ajax tekort" (Ajax1.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou inderdaad, na lang denken eindelijk 1 gevonden, maar als hij trainer zou worden, en het loopt ff niet, dan brand men hem net zo makkelijk af alsof het de eerste de beste straatkneus betreft... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
litmanen oh oh oh ohhhhhh |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wederom een dom topic met een hoop gezwets. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur voor een speler. Iedereen heeft zijn eigen favoriete spelers of trainers, dus ook zijn eigen helden. Voor de 1 is Urby een held en voor de ander niet. Toch Remco?? Daarnaast heeft Tahamata het niet over de supporters, maar over het interne beleid van Ajax.
Ik ken genoeg spelers en trainers die tijdens duels worden geeerd door de supporters in het stadion. En natuurlijk zijn sommigen ook kritisch. Het zou toch wat wezen als elke Ajacied precies hetzelfde dacht?
Ik ken trouwens genoeg spelers opnoemen hoor. Van der Sar, Rijkaard, Bergkamp zijn namen die altijd door de Ajax-supporters zijn gewaardeerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 december 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 23:24 schreef amsterdammer113 het volgende:Wederom een dom topic met een hoop gezwets. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur voor een speler. Iedereen heeft zijn eigen favoriete spelers of trainers, dus ook zijn eigen helden. Voor de 1 is Urby een held en voor de ander niet. Toch Remco?? Daarnaast heeft Tahamata het niet over de supporters, maar over het interne beleid van Ajax. Ik ken genoeg spelers en trainers die tijdens duels worden geeerd door de supporters in het stadion. En natuurlijk zijn sommigen ook kritisch. Het zou toch wat wezen als elke Ajacied precies hetzelfde dacht? Ik ken trouwens genoeg spelers opnoemen hoor. Van der Sar, Rijkaard, Bergkamp zijn namen die altijd door de Ajax-supporters zijn gewaardeerd. Je hebt gelijk ieder ze meug maar het moeilijkste is eigenlijk dat ze elkaars mening niet respecteren(voorkeur speler) de een weet het beter(of denkt het beter te weten) dan de ander.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 23:38 schreef verbrande harry het volgende:[..] Je hebt gelijk ieder ze meug maar het moeilijkste is eigenlijk dat ze elkaars mening niet respecteren(voorkeur speler) de een weet het beter(of denkt het beter te weten) dan de ander. Kijk een forum zou geen forum wezen als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn. Een mening van een ander respecteer ik dan ook. Ik ga pas echt inhoudelijk op iemand in als ik weet dat diegene echt ongelijk heeft. Dan moet ik tevens met bewijzen komen om het ongelijk van deze persoon aan te tonen.
Zoals iedereen weet ben ik geen fan van Emanuelson, tevens heb ik op dit forum beschreven waarom ik geen fan ben van zijn spel. Neemt echter niet weg dat ik de mening die een ander is toegedaan respecteer, mits diegene wel met argumenten komt waarom hij of zij fan is van zijn spel. Alleen maar roepen dat je van een speler houdt omdat hij bijvoorbeeld zijn uiterlijk meeheeft, vind ik geen redelijk argument.
Laten we hopen dat de mening van ieder forumlid in 2011 wat meer gerespecteerd wordt, zodat we elkaar wat meer in de waarde kunnen laten. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 00:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk een forum zou geen forum wezen als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn. Een mening van een ander respecteer ik dan ook. Ik ga pas echt inhoudelijk op iemand in als ik weet dat diegene echt ongelijk heeft. Dan moet ik tevens met bewijzen komen om het ongelijk van deze persoon aan te tonen. Zoals iedereen weet ben ik geen fan van Emanuelson, tevens heb ik op dit forum beschreven waarom ik geen fan ben van zijn spel. Neemt echter niet weg dat ik de mening die een ander is toegedaan respecteer, mits diegene wel met argumenten komt waarom hij of zij fan is van zijn spel. Alleen maar roepen dat je van een speler houdt omdat hij bijvoorbeeld zijn uiterlijk meeheeft, vind ik geen redelijk argument. Laten we hopen dat de mening van ieder forumlid in 2011 wat meer gerespecteerd wordt, zodat we elkaar wat meer in de waarde kunnen laten. helemaal mee eens . hoef daar niks aan toe tevoegen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey bully, tijd niets van je vernomen hier, had je even een tussenstop gemaakt? Leuk dat je er weer bent en alvast fijne jaarwisseling. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 23:38 schreef verbrande harry het volgende:[..] Je hebt gelijk ieder ze meug maar het moeilijkste is eigenlijk dat ze elkaars mening niet respecteren(voorkeur speler) de een weet het beter(of denkt het beter te weten) dan de ander. Hier doe ook jij zelf aan mee. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja ja als er een topic over een speler is reageer ik bijna niet eens valt namelijk bijna niet te doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 19:21 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja ja als er een topic over een speler is reageer ik bijna niet eens valt namelijk bijna niet te doen. Iedereen heeft nu eenmaal zijn mening, en wil daar niet van afwijken, ik ben zelf bijvoorbeel extreem eigenwijs, en je kunt mij enkel op andere gedachten brengen als je met hele harde goede feiten komt. Maar dat geldt hier voor iedereen, voor jou, voor mij, voor Joduh, Alibabba, en de rest hetzelfde. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
voor mij niet toch??? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, Joduh, met jou heb ik hier een haat liefde verhouding, weet je wat het is. We zijn allebei zo verschrikkelijk fanatiek, dat we af en toe een beetje doorslan in onze mening richting elkaar, maar uiteindelijk zijn we allebei echte Ajacieden, en dat is het aller belangrijkste toch?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 00:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk een forum zou geen forum wezen als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn. Een mening van een ander respecteer ik dan ook. Ik ga pas echt inhoudelijk op iemand in als ik weet dat diegene echt ongelijk heeft. Dan moet ik tevens met bewijzen komen om het ongelijk van deze persoon aan te tonen. Zoals iedereen weet ben ik geen fan van Emanuelson, tevens heb ik op dit forum beschreven waarom ik geen fan ben van zijn spel. Neemt echter niet weg dat ik de mening die een ander is toegedaan respecteer, mits diegene wel met argumenten komt waarom hij of zij fan is van zijn spel. Alleen maar roepen dat je van een speler houdt omdat hij bijvoorbeeld zijn uiterlijk meeheeft, vind ik geen redelijk argument. Laten we hopen dat de mening van ieder forumlid in 2011 wat meer gerespecteerd wordt, zodat we elkaar wat meer in de waarde kunnen laten. Je hebt helemaal gelijk, amsterdammer113. En eerlijk is eerlijk, ik denk dat het goed is dat we niet allemaal hetzelfde denken. Leuk voor discussies, mits er inderdaad ruimte en respect is voor andermans afwijkende mening. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Nooit ...............
Hahaha...jammer hè |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 00:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk een forum zou geen forum wezen als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn. Een mening van een ander respecteer ik dan ook. Ik ga pas echt inhoudelijk op iemand in als ik weet dat diegene echt ongelijk heeft. Dan moet ik tevens met bewijzen komen om het ongelijk van deze persoon aan te tonen. Zoals iedereen weet ben ik geen fan van Emanuelson, tevens heb ik op dit forum beschreven waarom ik geen fan ben van zijn spel. Neemt echter niet weg dat ik de mening die een ander is toegedaan respecteer, mits diegene wel met argumenten komt waarom hij of zij fan is van zijn spel. Alleen maar roepen dat je van een speler houdt omdat hij bijvoorbeeld zijn uiterlijk meeheeft, vind ik geen redelijk argument. Laten we hopen dat de mening van ieder forumlid in 2011 wat meer gerespecteerd wordt, zodat we elkaar wat meer in de waarde kunnen laten. ik vind urby wel knap hoor! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 21:58 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, Joduh, met jou heb ik hier een haat liefde verhouding, weet je wat het is. We zijn allebei zo verschrikkelijk fanatiek, dat we af en toe een beetje doorslan in onze mening richting elkaar, maar uiteindelijk zijn we allebei echte Ajacieden, en dat is het aller belangrijkste toch?? hey?jij bent fanatiek ,,,ik niet hoor man.... hahahah lol En ik ben het vaak wel met je eens alleen als het om urby gaat vind ik je een eikel eerste klas man....whahahahha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Een voetballer die een aantal jaren in dienst van de club en elftal heeft gespeeld moet je in ere houden. In Spanje worden zulke voetballers nog steeds op handen gedragen, TERECHT. Iemand afkraken terwijl die persoon zelf nog geen deuk in een pakje boter schiet moet je hier niet serieus nemen. Deze zogenaamde supporters moeten geen oordeel vellen.....weet je nog: De beste stuurlui staan aan wal!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 22:56 schreef joduh het volgende:[..] hey?jij bent fanatiek ,,,ik niet hoor man.... hahahah lol En ik ben het vaak wel met je eens alleen als het om urby gaat vind ik je een eikel eerste klas man....whahahahha LOL, Ja maar dat is dus wederzijds, maar dat wist je waarschijnlijk al, en ach, je kan het onmogelijk over alles eens zijn toch?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ben Amsterdammer en blijf het god zij dank mijn hele leven.Ik heb een grote bek en die zal ik altijd houden.Het heeft mij zelfs banen gekost.Wat Ajax betreft:Wij (Ajax supportes,aanhangers,fans)eisen altijd inzet,strijd,vechtlust,mooi voetbal en vooral met een Ajax hart trots zijn op de club waarvoor je speelt.Zoniet exit welke positie je ook bekleed.Ik bedoel trainer speler bestuurder niemand staat boven Ajax |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 21:58 schreef Pietje het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk, amsterdammer113. En eerlijk is eerlijk, ik denk dat het goed is dat we niet allemaal hetzelfde denken. Leuk voor discussies, mits er inderdaad ruimte en respect is voor andermans afwijkende mening. Is te merken pietje... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja... behalve wellicht wanneer iemand met een Feyenoord-hart heel erg goed weet dat de ArenA niet volledig was uitverkocht, en op het Ajax-forum tussen neus en lippen gaat vragen of het stadion wel was uitverkocht... Dat noem ik niet discussieren maar dat noem ik zuigen. En dus reageerde ik... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Weer zo'n jankert over Ajax. ja sorry hoor...ik krijg op mijn werk ook nooit schouderklopjes ofzo. Gewoon je werk doen wn trots zijn dat je voor Ajax hebt mogen spelen. Al dat gemouw over 'menselijk vlak' etc. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 17:00 schreef remco k het volgende:[..] LOL, Ja maar dat is dus wederzijds, maar dat wist je waarschijnlijk al, en ach, je kan het onmogelijk over alles eens zijn toch?? wat wist ik al?en dat laatste wel hoor?die hasjkop is over alles het toch met jou eens?dus kan wel man...... |
|
|
|
|
kooivechter
|
|
|
En dat noemen zich AJAX fans, het is om te huilen hoe AJAX Fans, teminste zo noemen zij zich hun eigen voetballers tot in den treure afkraken. Ben een rasecht AJAX fan en sta mijn club ook in slechte tijden bij. Remco en Alibaba geef jullie helemaal gelijk en Mocro geeft tenminste als psv fan een juiste antwoord. En die domkop van een Joduh is een nep AJAX fan. Jij bent vast zo,n zielig mannentje die achter zijn pctje maar een beetje stoer loopt te doen en continu onze spelers loopt af te kraken. En mocht je reageren geen probleem heb toch geen behoefte om te reageren op zo,n zielepoot als jou die zich ook nog eens Joduh noemt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 19:14 schreef joduh het volgende:[..] wat wist ik al?en dat laatste wel hoor?die hasjkop is over alles het toch met jou eens?dus kan wel man...... Lang niet over alles man..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 19:38 schreef kooivechter het volgende:En dat noemen zich AJAX fans, het is om te huilen hoe AJAX Fans, teminste zo noemen zij zich hun eigen voetballers tot in den treure afkraken. Ben een rasecht AJAX fan en sta mijn club ook in slechte tijden bij. Remco en Alibaba geef jullie helemaal gelijk en Mocro geeft tenminste als psv fan een juiste antwoord. En die domkop van een Joduh is een nep AJAX fan. Jij bent vast zo,n zielig mannentje die achter zijn pctje maar een beetje stoer loopt te doen en continu onze spelers loopt af te kraken. En mocht je reageren geen probleem heb toch geen behoefte om te reageren op zo,n zielepoot als jou die zich ook nog eens Joduh noemt. Als je nou zo'n grote bek hebt he meneer de KOOIVECHTER (?) Dan moet je dat maar eens showen ergens waar ik ook toevallig ben, want je kan wel een hele grote bek hebben jegens Joduh en over z'n naam zeiken, maar jouw naam is vele malen zieliger!
Je bent hier nieuw ofzo? Let dan gelijk een beetje op je taalgebruik en zorg ervoor dat je zo nu en dan een komma en een punt gebruikt als je iets wil overbrengen, want jij komt hier pas dom over!
En nou wegwezen rasechte ajax-"fan" pfffff |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
Maximus ga ff naar je egen Forum je zit hier alleen te stoken......... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey dank mannen!!!!! maar het is gewoon maximus met een stoere naam...... te triest........geen aandacht geven.....maar waardeer jullie reactie altijd prijs en astra!!!!klasse man |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 22:43 schreef joduh het volgende:hey dank mannen!!!!! maar het is gewoon maximus met een stoere naam...... te triest........geen aandacht geven.....maar waardeer jullie reactie altijd prijs en astra!!!!klasse man rotterdam is klote heel feyenoord bestaat alleen uit poten rotterdam is kut..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 19:38 schreef kooivechter het volgende:En dat noemen zich AJAX fans, het is om te huilen hoe AJAX Fans, teminste zo noemen zij zich hun eigen voetballers tot in den treure afkraken. Ben een rasecht AJAX fan en sta mijn club ook in slechte tijden bij. Remco en Alibaba geef jullie helemaal gelijk en Mocro geeft tenminste als psv fan een juiste antwoord. En die domkop van een Joduh is een nep AJAX fan. Jij bent vast zo,n zielig mannentje die achter zijn pctje maar een beetje stoer loopt te doen en continu onze spelers loopt af te kraken. En mocht je reageren geen probleem heb toch geen behoefte om te reageren op zo,n zielepoot als jou die zich ook nog eens Joduh noemt. Huh? En wie ben jij dan??? Voor het eerst hier en gelijk een grote muil? Hier, op dit forum zitten de echte Ajax-fans, inclusief joduh! Ga jij alsjeblieft weer je kooi in en blijf daar de komende jaren. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 12:41 schreef Pietje het volgende:[..] Huh? En wie ben jij dan??? Voor het eerst hier en gelijk een grote muil? Hier, op dit forum zitten de echte Ajax-fans, inclusief joduh! Ga jij alsjeblieft weer je kooi in en blijf daar de komende jaren. HAHAHAHAhahahahahahahaha ik ben fan van Ajax, maar ook van Pietje! LOL
+2 |
|
|
|