|
|
Godenzoon9
|
|
|
Net Ajax tv gekeken en werd best wel emotioneel, om Urbi....sjongeh jongeh, je ziet dat ie wilt blijven, maar isgewoon nooit gerespecteerd...daar gaat onze zoon gratis voor niets, of zal De Boer hem nog kunnen overhalen....wat een techniek! |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Ja jongen...ben het helemaal met je eens. Urby moet blijven! Misschien een keer een actie op touw zetten?
Rood,Wit,Ajacied4ever!!!!! |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
larsje
|
|
|
De boer praat hem wel om hoop ik! |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Let´s hope so....
ga mn werk nu verlaten en lekker stukje kerstmis vieren met mn vriendin....goeie kerst nog aan alle Ajacieden und...tot maandag |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Waarom niet. Moet je elke Ajax speler perse goed vinden? Ik ben ook blij dat ie weggaat. Ik ben het zat om hem elke wedstrijd weer te zien schutteren. Tegen Az liep meneer ook weer helemaal verkeerd. Hij laat altijd zn directe tegenstander vrij voorzetten. Loopt er dan met een slakkengang nog heen en dan is het alweer te laat. De manier waarop hij zich op een gegeven moment ook met de rug naar de bal draaide en terugsjokte terwijl de bal nog niet eens uit was! Hoeveel doelpunten tegen heeft hij ons wel niet bezorgd?? En dan ook Europees he! Hij speelt 1 keer goed en dan weer 5 keer niet goed. En heeft elke wedstrijd weer zn domme fouten. Dan kan hij een Echte Ajacied zijn maar van mij mag deze echte Ajacied een nieuw avontuur aangaan. Ik zie liever iemand linksback die er vol voor gaat. Die niet zn tegenstander 10 meter ruimte geeft en zelf alleen maar naar voren vliegt zonder op te letten wat er achterin gebeurt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat bepaal jij niet, sommige mensen vinden hem NIET GOED genoeg voor Ajax, ik kan hem waarderen op de linksback positie maar kan er totaal niet rouwig om zijn dat hij gaat vertrekken, we worden er ook niet zwakker van, hij heeft weinig tot nooit het verschil kunnen maken voor Ajax. Urby Bedankt, je bent een echte Ajacied, en veel succes bij de middenmoter uit een grote competitie.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:07 schreef remco k het volgende:[..] Dat bepaal jij niet, sommige mensen vinden hem NIET GOED genoeg voor Ajax, ik kan hem waarderen op de linksback positie maar kan er totaal niet rouwig om zijn dat hij gaat vertrekken, we worden er ook niet zwakker van, hij heeft weinig tot nooit het verschil kunnen maken voor Ajax. Urby Bedankt, je bent een echte Ajacied, en veel succes bij de middenmoter uit een grote competitie.. ik zou er ook niet rouwig om zijn als jij hier niet meer kwam,,,hahahh maar ook daar heb ik niks over te vertellen man.... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ook ik ben wel eens kritisch geweest op Urby, maar ik snap niet dat er supporters zijn die Urby stelselmatig afbranden. Urby scoort in mijn ogen meestal een dikke voldoende op een positie waar hij niet helemaal tot zijn recht komt. En eigenlijk vind ik dat hij die positie prima invult. En gezien zijn Ajax verleden vind ik dat Urby absoluut wat meer respect verdient dan hij hier af en toe krijgt. Als je een zondebok wilt aanwijzen, pak dan El Hamdaoui die in tegenstelling tot Urby totaal geen clubgevoel heeft en alleen maar zijn zakken zo snel mogelijk wil vullen. Urby heeft Ajax altijd op een waardige manier vertegenwoordigd (in woord en daad), dus nogmaals graag wat meer respect voor deze ECHTE AJACIED! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heel mooi gesproken harm!!!!applaus.... en btw DIE mensen die dit hier posten zie ik op ander topic posten dat ajax menselijker moet omgaan met ajacieden..........hahahah ik denk dat hij vergeten is om ff met 2 verschillende namen in te loggen man.......... |
|
|
|
|
wb
|
|
|
Ik denk vaak dat het de beste AJAXIED is. BLIJVEN bij Ajax want er gaan hele mooie dingen gebeuren. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:59 schreef Harm de Graaf het volgende:Ook ik ben wel eens kritisch geweest op Urby, maar ik snap niet dat er supporters zijn die Urby stelselmatig afbranden. Urby scoort in mijn ogen meestal een dikke voldoende op een positie waar hij niet helemaal tot zijn recht komt. En eigenlijk vind ik dat hij die positie prima invult. En gezien zijn Ajax verleden vind ik dat Urby absoluut wat meer respect verdient dan hij hier af en toe krijgt. Als je een zondebok wilt aanwijzen, pak dan El Hamdaoui die in tegenstelling tot Urby totaal geen clubgevoel heeft en alleen maar zijn zakken zo snel mogelijk wil vullen. Urby heeft Ajax altijd op een waardige manier vertegenwoordigd (in woord en daad), dus nogmaals graag wat meer respect voor deze ECHTE AJACIED! EL Ham heeft hier niks mee te maken. Het gaat erom dat Urby ons al vaak genoeg een ontzettend belangrijk doelpunt tegen heeft bezorgd!!! Dat ie totaal niet oplet achterin dat ie elke wedstrijd weer dezelfde fouten maakt en zn directe tegenstander alle ruimte van de wereld geeft. Kijk eens hoe gevaarlijk de tegenstander altijd is vanaf links. Hoevaak heeft ie Anita in een moeilijke positie gebracht omdat meneer weer te druk bezig was om aan te vallen maar niet de moeite nam om mee te verdedigen. Dan kan ie nog zo'n Ajacied zijn maar na al die jaren in Ajax 1 nog steeds die domme fouten maken en nog steeds zo Lui zijn dan heb ik zoiets van doei, de groeten en tot ziens! Bij een Anita zie je nog die vechtlust als er iets mis gaat. Bij Urby zie je oh ik ben te laat....oh Well.... laat een ander het dan maar opknappen. Zo heeft een Anita veel gezeik over zich heen gekregen terwijl Urby hem in die positie bracht steeds steeds weer te laat te zijn met opletten als de tegenstander opkwam. Hij is altijd te laat en sjokt er dan weer achteraan. Als je na zoveel jaar nog steeds zo speelt als dat je begon.....dan ga je het niet redden in de top. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:59 schreef Harm de Graaf het volgende:Ook ik ben wel eens kritisch geweest op Urby, maar ik snap niet dat er supporters zijn die Urby stelselmatig afbranden. Urby scoort in mijn ogen meestal een dikke voldoende op een positie waar hij niet helemaal tot zijn recht komt. En eigenlijk vind ik dat hij die positie prima invult. En gezien zijn Ajax verleden vind ik dat Urby absoluut wat meer respect verdient dan hij hier af en toe krijgt. Als je een zondebok wilt aanwijzen, pak dan El Hamdaoui die in tegenstelling tot Urby totaal geen clubgevoel heeft en alleen maar zijn zakken zo snel mogelijk wil vullen. Urby heeft Ajax altijd op een waardige manier vertegenwoordigd (in woord en daad), dus nogmaals graag wat meer respect voor deze ECHTE AJACIED! Eens mooi gesproken... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Wat nou helaas? Strik erom heen. Heeft je al meerdere keren in belangrijke wedstrijden de punten gekost, Europees bijna alle kwalificatie duels champions league eigenhandig om zeep geholpen, zowel belangrijke duels in de competitie denk nog ff aan zijn mooie terugspeelbal op Stekelenburg in de wedstrijd tegen de kakkies, hoeveel punten kwam je aan het eind van het seizoen tekort?
Hij brengt niets meer, net zo als hierboven al genoemd wordt, komt er altijd achteraan sjokken, loopt veel teveel met de bal, verdedigend staat hij veel te vaak aan de verkeerde kant te dekken, aanvallend wil ik het al helemaal niet over hebben.
Nee hier is Ajax niets aan verloren en alleen maar omdat hij zijn hele leven Ajacied is mag je niet kritisch op hem zijn laat me niet lachen, we willen ons aller Ajax toch weer als de top zien dan moeten we ook topspelers hebben en daar hoort Urby niet bij, zolang hij al basis speler is hebben we geen kampioenschap gehaald. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
omdat hij misbruikt is door zoon beetje alle trainers sicko.. daar kan Urby niks aan doen.. ik vind het vreselijk dat hij vertrekt net zoals Joduh. maar ik snap hem al jullie weten het allemaal beter.. zelfs frank wil hem behouden.. en wouden jullie zeggen dat alle trainers vanaf 2004 het fout hadden incl frank de boer ? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 11:32 schreef nummer10 het volgende:omdat hij misbruikt is door zoon beetje alle trainers sicko.. daar kan Urby niks aan doen.. ik vind het vreselijk dat hij vertrekt net zoals Joduh. maar ik snap hem al jullie weten het allemaal beter.. zelfs frank wil hem behouden.. en wouden jullie zeggen dat alle trainers vanaf 2004 het fout hadden incl frank de boer ? Ach ja joh. Als Urby niet goed staat komt dat door de trainers. Als Urby een domme pass geeft waar een doelpunt tegen uit valt komt dat door de trainers. Als Urby niet mee loopt te verdedigen omdat meneer weer eens niet oplet dan is dat natuurlijk de schuld van de trainers! Kom op man. Zelfs op zn eigen favoriete positie liep ie te schutteren. Hij weet precies wat ie moet doen als linksback. Hij weet precies wat ie moet doen als linkshalf en ook als linksbuiten. Als ie dan te lui is om mee te verdedigen of als ie zn tegenstander weer eens onderuit trekt of weer eens een fout maakt waar een doelpunt uit voort komt dan kan je daar de trainer niet de schuld van geven. HIJ staat in het veld. HIJ is degene die de fout maakt. Dat gelul dat de trainers hem misbruikt hebben slaat nergens op! vd Wiel is ook geen rechtsback en die doet het ook prima. Vertonghen is ook een middenvelder. Wordt die dan ook al jaren misbruikt door de trainers? Die doet toch ook gewoon zn werk? Feit is gewoon dat hij ons al zoveel belangrijke punten heeft gekost. Wedstrijden heeft gekost die we hadden kunnen winnen maar door weer een fout van Meneer Urby kregen we de deksel op ons neus! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jij hebt verkeerde nick!en voordat ik weer commentaar krijg...dat vind IK! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Dat mag jij vinden. Maar het slaat nergens op. Ik ben niet verplicht om elke Ajacied geweldig te vinden. Punt! Als ik iemand niet goed genoeg vind dan mag ik dat zeggen en of dat een Ajacied is of een Psver dat maakt mij geen flikker uit. Dan ben je nog niet meteen geen Ajax supporter!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Ajax_Fan helemaal met je eens, laten ze allemaal de schijt krijgen een mening is een mening en dat betekend niet in 1x dat je een mindere Ajacied bent. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 10:52 schreef Sicko het volgende:Wat nou helaas? Strik erom heen. Heeft je al meerdere keren in belangrijke wedstrijden de punten gekost, Europees bijna alle kwalificatie duels champions league eigenhandig om zeep geholpen, zowel belangrijke duels in de competitie denk nog ff aan zijn mooie terugspeelbal op Stekelenburg in de wedstrijd tegen de kakkies, hoeveel punten kwam je aan het eind van het seizoen tekort? Hij brengt niets meer, net zo als hierboven al genoemd wordt, komt er altijd achteraan sjokken, loopt veel teveel met de bal, verdedigend staat hij veel te vaak aan de verkeerde kant te dekken, aanvallend wil ik het al helemaal niet over hebben. Nee hier is Ajax niets aan verloren en alleen maar omdat hij zijn hele leven Ajacied is mag je niet kritisch op hem zijn laat me niet lachen, we willen ons aller Ajax toch weer als de top zien dan moeten we ook topspelers hebben en daar hoort Urby niet bij, zolang hij al basis speler is hebben we geen kampioenschap gehaald. PICKO HOU JE EVEN JE MOND JONGEN, JE SLAAT COMPLETE WARTAAL UIT... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Nou die wartaal is anders wel de waarheid. Zo speelt Urby ook. Dat zie je elke week weer op het veld. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
@joduh ??? ken je ajacieden?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:09 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Nou die wartaal is anders wel de waarheid. Zo speelt Urby ook. Dat zie je elke week weer op het veld. wat snuif jij dan? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Wat is je punt Joduh.... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Serieus, kan je echt niks beters verzinnen? Dat zegt genoeg over jou Joduh.... Je zit mensen af te zeiken die Urby niet goed vinden.....lekker volwassen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mijn punt is dat urby een echte ras ajacied is.......en hoe jullie over hem praten vind ik niet kunnen man......ik plaats jullie in het vakkie `nep`suporters die alleen willen winnen met spelers die gekocht worden,dus geen ajacieden,maar spelers met een ajax shirt aan.....op de pisvee manier dus...dus zijn jullie voor mij geen ajacieden! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:16 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Serieus, kan je echt niks beters verzinnen? Dat zegt genoeg over jou Joduh.... Je zit mensen af te zeiken die Urby niet goed vinden.....lekker volwassen. ik zeik niemand af..jullie zeiken urby af en jullie vallen onder het groepie `supporters`waar in een ander topic over gesproken wordt man...... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Nee dit is een reactie van een volwassen Ajacied, wie heeft het over kopen, jonge je mag mij wel afzeiken over mijn mening maar doe dan wel een waar ik wat mee kan. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik weet niet waar jij het wel mee kan hoor? |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Laat maar, antwoord een zot naar zijn dwaasheden niet, opdat ge niet zijn gelijke wordt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep laat maar...... voor MIJ ben jij geen ajacied.....en als je dat van jezelf wel vind is dat best ok hoor man!einde discussie...... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:23 schreef joduh het volgende:[..] ik zou er ook niet rouwig om zijn als jij hier niet meer kwam,,,hahahh maar ook daar heb ik niks over te vertellen man.... Waar slaat zo'n reactie nu op? Omdat ik jou held niet zo heel goed vind? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:17 schreef joduh het volgende:mijn punt is dat urby een echte ras ajacied is.......en hoe jullie over hem praten vind ik niet kunnen man......ik plaats jullie in het vakkie `nep`suporters die alleen willen winnen met spelers die gekocht worden,dus geen ajacieden,maar spelers met een ajax shirt aan.....op de pisvee manier dus...dus zijn jullie voor mij geen ajacieden! Oh dus niemand mag zeggen dat Urby fouten maakt en dat elke wedstrijd doet? Kom op man. Wat maakt het uit of iemand een ras Ajacied is. Is het dan verboden om kritiek te hebben? Moeten we dan op onze knieen vallen en die Ajacied verafgoden? Urby maakt teveel fouten en heeft ons teveel belangrijke punten gekost. Nou dat mag een mens gewoon zeggen hoor.Daar is niks mis mee. We zeggen echt niet dat ie op moet rotten en dat ie het Ajax shirt niet waard is. Dan zou het wel respectloos zijn ja. En nu begin je over gekochte spelers. Waar zie je dat staan? Hebben wij dat gezegd? Leer eerst maar eens volwassen reageren want volgens mij zit ik hier nu tegen een 12 jarige te lullen. We hebben het over 1 speler die wij niet goed genoeg vinden! Als je dan roept dat vind ik niet kunnen kunnen dan ben je wel erg zielig! Ik loop hier verdorie als een van de weinige Anita tot op het bot te verdedigen terwijl andere Ajacieden hem afzeiken. Idd, dan ben ik geen Ajacied. Ik doe dus hetzelfde bij Anita wat jij bij Urby doet. Maar je moet ook tegen kritiek kunnen. Mensen mogen spelers goed vinden of niet goed vinden...respecteer dat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 december 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
jongens hou maar op over urby als hij egt zo goed was, dan was hij allang weggekocht net als sneijder vdvaart heitinga maxwell ibrahimovic enz enz. dat hij nog nooit verkocht is komt egt niet omdat hij zoon ajacied is die wil blijven hoor want als sevilla ofzo zou komen was hij allang weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:59 schreef Harm de Graaf het volgende:Urby heeft Ajax altijd op een waardige manier vertegenwoordigd (in woord en daad), dus nogmaals graag wat meer respect voor deze ECHTE AJACIED! Hier ben ik totaal niet mee eens, iedere keer als hij er met Ajax niet uitkwam over een nieuw contract stond hij dezelfde dag nog bij de pers om even aan te geven dat Ajax hem naar zijn zeggen niet genoeg wil betalen. Dat heeft meneer 3 keer gedaan. Het is een echte Ajacied, dat klopt, maar als meneer op z'n 20e naar een andere buitenlandse club had gekund, was onze geldwolf al weggeweest. Feit is anmelijk dat al zijn leeftijdgenoten wel zijn weggekocht terwijl er voor hem nooit geen concrete intresse is geweest. Urby is Ajacied, maar iemand als Heitinga is in mijn ogen veel meer Ajacied dan dat Urby is. En zijn voetbalkwaliteiten moet je niet overdrijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wil ik van jou wel eens weten, wat er niet klopt aan zijn post?? Alles wat hij namelijk zegt klopt gewoon, het is namelijk gewoon gebeurt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:17 schreef joduh het volgende:mijn punt is dat urby een echte ras ajacied is.......en hoe jullie over hem praten vind ik niet kunnen man......ik plaats jullie in het vakkie `nep`suporters die alleen willen winnen met spelers die gekocht worden,dus geen ajacieden,maar spelers met een ajax shirt aan.....op de pisvee manier dus...dus zijn jullie voor mij geen ajacieden! Dat slaat echt kant nog wal, Misschien zien we wel liever Blind op de positie van Urby, en aangekochte spelers hebben hier echt HELEMAAL NIKS mee te maken, of wou je zeggen dat Blind geen Ajacied is.
Ken je Ajacieden Joduh... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:44 schreef AFCAKAMPEN het volgende:jongens hou maar op over urby als hij egt zo goed was, dan was hij allang weggekocht net als sneijder vdvaart heitinga maxwell ibrahimovic enz enz. dat hij nog nooit verkocht is komt egt niet omdat hij zoon ajacied is die wil blijven hoor want als sevilla ofzo zou komen was hij allang weg. 100% mee eens. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ken ze wel........nu jij nog man? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Joduh, zoals je weet vind ik dat Urby zich moet richten op de Linksback positie, als hij dat kan opbrengen en doet, dan zal hij zich daar ook nog eens moeten ontwikkelen en dus beter worden, dan mag hij van mij best blijven, Maar iemand die niet boven het gemiddelde van het gehele elftal speelt, mag in mijn ogen nooit gaan eisen dat hij vrijwel net zoveel gaat verdienen als dat Suarez doet, en ook dat heeft meneer gedaan..
Hij moet een voorbeeld nemen aan Affelay, praat weinig in de pers, en gunt PSV in de winterstop nog zijn transfer. Nou is Affelay ook wel een veel betere speler dan Urby, maar je snapt het punt wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goede inhoudelijk reactie van je joduh...
Ik respecteer jou mening over Urby, respecteer dan ook de mijne over hem, en ga niet zeggen dat iemand die hem liever weg wilt hebben, geen Ajacied is. |
|
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
mochten we urby toch nog kwijt kunnen raken voor een redelijk bedrag is het voor ons dan geen optie om die kabouter van utrecht te halen die dries mertens. Dat vind ik echt een goede speler die niet zal mis staan bij ajax |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:53 schreef remco k het volgende:[..] Goede inhoudelijk reactie van je joduh... Ik respecteer jou mening over Urby, respecteer dan ook de mijne over hem, en ga niet zeggen dat iemand die hem liever weg wilt hebben, geen Ajacied is. Dat is het hem nou juist Wij moeten respect hebben voor Urby maar zelf toont Joduh ook geen respect voor de mening van anderen. En er komt geen zinnig woord uit verder. Hij loopt te mekkeren over het afzeiken van Urby terwijl wij gewoon zeggen wat er elke week te zien is op het veld bij hem, maar zeikt vervolgens wel andere mensen af die niet zijn visie delen. Dat vind ik persoonlijk nogal onvolwassen. |
|
|
|