|
|
Sicko
|
|
|
Leuke baller die Mertens alleen dan doe je weer afbreuk aan de ontwikkeling van Ebicilo ben ik bang. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:53 schreef remco k het volgende:[..] Goede inhoudelijk reactie van je joduh... Ik respecteer jou mening over Urby, respecteer dan ook de mijne over hem, en ga niet zeggen dat iemand die hem liever weg wilt hebben, geen Ajacied is. ik respecteer je mening over dat het ok is dat hij weggaat best man...maar je deigrerende tekst over hem hier vind ik ver onder de maat ....... |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
neuh ebicilio doet et goed en we hebben suarez en meh nog op linksbuiten, op linksback kan blind mooi uit de voeten en als die wat heeft hebben we nog wel wat in de jeugd, geen miljoenen neertellen voor mertens, die spelers hebben we wel in de jeugd, in mijn ogen hoeft er alleen een sterke spits gehaald te worden want daar ontbreekt het wel aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:58 schreef joduh het volgende:[..] ik respecteer je mening over dat het ok is dat hij weggaat best man...maar je deigrerende tekst over hem hier vind ik ver onder de maat ....... Graag een voorbeeld uit dit topic, volgens mij ben ik juist 1 van de weinioge die blij is dat hij nu linksback speelt, en ja hij maakt daar nog veel foutjes, maar ik denk dat hij aan het einde van dit seizoen een prima linksback zal zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:54 schreef bla bla bla het volgende:mochten we urby toch nog kwijt kunnen raken voor een redelijk bedrag is het voor ons dan geen optie om die kabouter van utrecht te halen die dries mertens. Dat vind ik echt een goede speler die niet zal mis staan bij ajax Als er een linksback weg gaat, moet je daar niet een nieuwe linksbuiten voor in de plaats kopen lijkt mij, maar we hebben daar toch ook diverse jeugdspelers lopen, en niet te vereten Suarez.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik lees ff terug maar er zijn er nog al wat verwijdert hiero?????? maar het was jouw eerste reactie hier op dit topic,en die heb jij of een mod weggehaald...ken je nagaan.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 00:07 schreef remco k het volgende:[..] Dat bepaal jij niet, sommige mensen vinden hem NIET GOED genoeg voor Ajax, ik kan hem waarderen op de linksback positie maar kan er totaal niet rouwig om zijn dat hij gaat vertrekken, we worden er ook niet zwakker van, hij heeft weinig tot nooit het verschil kunnen maken voor Ajax. Urby Bedankt, je bent een echte Ajacied, en veel succes bij de middenmoter uit een grote competitie.. Dit is mijn eerste reactie in dit topic Joduh... Ik kwam gister om 24:00 thuis, heb ff het net aangezet, en deze reactie gepost, eerder heb ik niet gepost, je moet dus geen dingen verzinnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 december 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Gezellig hè, die kerstdagen? :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 14:11 schreef remco k het volgende:[..] Dit is mijn eerste reactie in dit topic Joduh... Ik kwam gister om 24:00 thuis, heb ff het net aangezet, en deze reactie gepost, eerder heb ik niet gepost, je moet dus geen dingen verzinnen. die bedoelde ik ja,ik verzon niks..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vanavond mooi potje op SPORT 1 begint om half zeven Aston Villa Tottenham.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mag jij mij uitleggen wat daar denigerend aan is?? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Dat vraag ik me ook af. Maar je mag van hem niet zeggen dat je Urby niet goed vindt. Dat vind meneer Joduh meteen al respectloos naar Urby toe. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 13:46 schreef remco k het volgende:[..] Wil ik van jou wel eens weten, wat er niet klopt aan zijn post?? Alles wat hij namelijk zegt klopt gewoon, het is namelijk gewoon gebeurt. Jij praat jezelf zo tegen de ene keer zeg je dat hij het goed doet maar als mensen hatelijk over urby doen ben je vaak 1 van de 1ste die hem dan ook met de grond gelijk maakt. Hij maakt foutjes ja maar hij is ook maar een mens. Iedereen maakt foutjes jij ook, toch??? En van die foutjes baal ik net zoveel als iedereen die ajax een warm hart toe draagt. Maar over het algemeen vind ik het heerlijk om naar hem te kijken ik vind hem vaak (ondanks zn foutjes die hij wel eens maakt, lees goed ik zeg weleens want er zijn ook wedstrijden waar in hij geen fout maakt)de beste ajacied.Ook vind ik het ook weleens vervelend dat er bij een fout gelijk urby zn naam word genoemd. Makkelijke naam zeker??? Ze doen het in het veld met zn elven,toch??? Ben blij dat hij er altijd weer in staat. Op welke positie dan ook. Erg jammer dat hij weg gaat Ik hou van urby. Thats it!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Guyt het gaat niet om dat iemand urby af kraak het gaat er ook niet omdat dat hij het 1 keer niet goed doet.. Maar meerdere keren en dat nu is gebleken dat zonder el hamdoui en suarez in de aanval en MET sulejmani er veel en veel meer agressie en kansen zijn.. Met urby op linksback gaat het prima.. MAAR geen AANVAL.. Gelukkig ziet De boer dat ook.. Maar het lijkt net alsof de pro urby jongens het nu niet leuk vinden dat urby linksback staat.. Urby moet nu denken dat hij zich moet focussen op de linksback positie want aanvallende acties kan niet DOORZETTEN.. Wat suarez en sulejmani wel doen.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Je kunt van Urby vinden wat je wil. Van mij mag hij blijven. Hij speelt meestal verdienstelijk. Wanneer hij staat te schutteren, staat meestal het hele team te schutteren. Hij heeft alleen de pech dat uit zijn foutjes tegendoelpunten ontstaat. MAAR vergeet niet de teamprestatie op het moment dat Urby z'n foutjes maakt. Feit is wel dat de andere teams niet in de rij staan om hem over te nemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 15:13 schreef Guyt het volgende:[..] Jij praat jezelf zo tegen de ene keer zeg je dat hij het goed doet maar als mensen hatelijk over urby doen ben je vaak 1 van de 1ste die hem dan ook met de grond gelijk maakt. Hij maakt foutjes ja maar hij is ook maar een mens. Iedereen maakt foutjes jij ook, toch??? En van die foutjes baal ik net zoveel als iedereen die ajax een warm hart toe draagt. Maar over het algemeen vind ik het heerlijk om naar hem te kijken ik vind hem vaak (ondanks zn foutjes die hij wel eens maakt, lees goed ik zeg weleens want er zijn ook wedstrijden waar in hij geen fout maakt)de beste ajacied.Ook vind ik het ook weleens vervelend dat er bij een fout gelijk urby zn naam word genoemd. Makkelijke naam zeker??? Ze doen het in het veld met zn elven,toch??? Ben blij dat hij er altijd weer in staat. Op welke positie dan ook. Erg jammer dat hij weg gaat Ik hou van urby. Thats it!!!! Ik brand hem hier nergens af op dit topic, en iedereen maakt fouten, maar bij een voetbaler bepaaltd at hoe goed hij is, en aangezien hij dit seizoen extreem veel fouten heeft gemaakt, vind ik hem dit seizoen gewoon slecht, sinds hij onder de Boer als linksback speelt, gaat het langzaam steeds beter, en geef ik dat ook aan, sterker nog, als hij daar zou blijven spelen zonder te zeuren en langzaam nog beter wordt, dan hoor je mij niet klagen as hij eventueel wel blijft. Ik heb ook altijd gezegd hem te beoordelen op de positie waar hij staat, en als linksbuiten is het een waardeloze voetballer waar je niks aan hebt. En als er anderen fouten maken wordt ook dat gezegd, alleen is het bij Urby nu eenmaal zo dat hij veel meer fouten heeft gemaakt dan andere spelers, en dus ook logisch dat hij daarop bekritiseert wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 15:55 schreef freakie het volgende:Guyt het gaat niet om dat iemand urby af kraak het gaat er ook niet omdat dat hij het 1 keer niet goed doet.. Maar meerdere keren en dat nu is gebleken dat zonder el hamdoui en suarez in de aanval en MET sulejmani er veel en veel meer agressie en kansen zijn.. Met urby op linksback gaat het prima.. MAAR geen AANVAL.. Gelukkig ziet De boer dat ook.. Maar het lijkt net alsof de pro urby jongens het nu niet leuk vinden dat urby linksback staat.. Urby moet nu denken dat hij zich moet focussen op de linksback positie want aanvallende acties kan niet DOORZETTEN.. Wat suarez en sulejmani wel doen.. Inderdaad, en vanuit zijn linksback positie, kan hij net als Greg gaan spelen, want als Urby vanuit die positie wat ruimte krijgt, kan hij gevaarlijk zijn door als back mee op te komen, alleen moet hij dan wel als back blijven denken, en niet als buitenspeler. Als hij dat kan invullen is het zeker een bruikbare speler voor Ajax. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 16:12 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, en vanuit zijn linksback positie, kan hij net als Greg gaan spelen, want als Urby vanuit die positie wat ruimte krijgt, kan hij gevaarlijk zijn door als back mee op te komen, alleen moet hij dan wel als back blijven denken, en niet als buitenspeler. Als hij dat kan invullen is het zeker een bruikbare speler voor Ajax. Dat is zijn probleem nou juist. Urby is geen back. En zo denkt ie ook niet. Hij stond tegen Az ook zowat op Vertonghen zn positie terwijl zijn man vrij langs de zijlijn opkwam en vrij kon voorzetten. Dat doet ie nu al sinds ie bij Ajax 1 speelt. Dat moet er echt uit. Persoonlijk zie ik hem liever linksbuiten. Dan kan ie minder schade aanrichten qua doelpunten tegen maar dan brengt ie Anita weer in de problemen. Blijft moeilijk met hem. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Collin-
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 17:28 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Dat is zijn probleem nou juist. Urby is geen back. En zo denkt ie ook niet. Hij stond tegen Az ook zowat op Vertonghen zn positie terwijl zijn man vrij langs de zijlijn opkwam en vrij kon voorzetten. Dat doet ie nu al sinds ie bij Ajax 1 speelt. Dat moet er echt uit. Persoonlijk zie ik hem liever linksbuiten. Dan kan ie minder schade aanrichten qua doelpunten tegen maar dan brengt ie Anita weer in de problemen. Blijft moeilijk met hem. Als aanvaller komt hij zelfs voor de subtop te kort in NL, geen voorzet of actie die lukt. Maar Urby is juist wel een back, is in de jeugd ook zo opgeleid bij ons Ajax, en zal nu weer langzaam aan in die gewoontes gaan terugvallen, hierodo is het de juiste speler voor onze linksback positie |
|
|
|