|
|
verbrande harry
|
|
|
Luis Suárez lijkt steeds nadrukkelijker te azen op een (tussentijds) vertrek bij Ajax. In een uitgebreid interview met de Uruguayaanse krant El País geeft de spits onomwonden toe dat hij het wel heeft gezien in Amsterdam, en toe is aan een stap hogerop. Het is mijn droom om in de Spaanse Liga te spelen, herhaalde hij nog maar eens.
Ik wil graag een verandering van omgeving. Ik wil beter worden, en dan bedoel ik niet alleen in economische opzicht, verklaart Suárez in de kersteditie van het landelijke nieuwsblad. Ook in het voetbal wil ik beter worden. Ik wil leren van anderen en tonen wat ik in mijn mars heb. In de Nederlandse competitie is daar niet meer genoeg ruimte voor. Ik wil de stap wagen, en het is mijn droom om in Spanje te spelen. Maar ik weet dat ik al die zaken niet zelf in de hand heb.
Suárez blikt in het vraaggesprek ook terug op het kalenderjaar 2010, waarin hij eindigde als Eredivisietopscorer en bovendien uitblonk op het WK in Zuid-Afrika. Als het aan mij ligt dan komt er nooit een einde aan 2010. Het was een jaar om nooit te vergeten; het WK, de geboorte van mijn dochter en natuurlijk alle persoonlijke prijzen. Dat alles betekent veel voor me, zeker omdat ik pas 23 jaar ben.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132885 |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Dat is toch normaal. Hij is ook toe aan een stap hoger alleen zal zn droomclub echt niet bij hem voor de deur staan. Hij zal zich moeten realiseren dat die topclubs niet voor hem in de rijstaan en als ie echt naar Spanje wil hij bij een subtopper aan de slag zal moeten gaan.Alleen wel even het seizoen afmaken he. Ajax moet niet weer de fout maken de beste aanvaller in de winter te verkopen. Ben die domme fout met Huntelaar nog niet vergeten. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: weet niet verzin het zelf maar... |
|
|
|
|
gomez
|
|
|
Gelukkig is die schwalbe koning,en dracula fan eindelijk weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar is ie heen dan, speelt gewoon bij Ajax, en staat nog een paar jaar onder contract.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: gokje kakkerlak,lampie,tukker,kutrecht... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MOet jij echt iedereen waarvan jij het idee hebt dat hij/zij niet voor Ajax is, meteen uitschelden?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 23:40 schreef remco k het volgende:MOet jij echt iedereen waarvan jij het idee hebt dat hij/zij niet voor Ajax is, meteen uitschelden?? ik volg me gevoel en zit meestal wel goed btw vergeet je je gebit niet slaapse voor straks |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 23:43 schreef verbrande harry het volgende:[..] ik volg me gevoel en zit meestal wel goed btw vergeet je je gebit niet slaapse voor straks Lezen is blijkbaar te moeilijk voor je... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja ach gebruik je fantasie is... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ach, we hebben een hele mooie tijd gehad met suarez en ik begrijp hem echt wel als ie zegt dat hij toe is aan verandering. eerst worden we kampioen en winnen we de europa league en van de zomer gaat hij naar een mooie spaanse club. je kunt mij trouwens niet wijs maken dat er geen 2e Suaresje in de jeugd rond loopt. Suarez = held!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ben benieuwd of hij bij Ajax blijft, heeft eigenlijk wel een transfer verdiend,maar stiekem hoop ik toch dat hij blijft. Mocht hij gaan hoop ik wel dat Ajax een mooie prijs voor hem krijgt, hoewel de clubs wel voorzichtiger zijn geworden met geld uitgeven. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik begrijp luis wel man.en ik geef hem groot gelijk ook!ajax is toch een tussenstation voor hem en ik meen het als ik dit zeg dat ik hem de mooiste transfer gun die er kan zijn.......Er zijn er weinigen die kunnen zeggen dat ze net zoveel voor ajax hebben gepresteerd als luis man!!!!!! maar dat ik hem zal missen is op zeker!!!!! suarez=held |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 07:41 schreef joduh het volgende:ik begrijp luis wel man.en ik geef hem groot gelijk ook!ajax is toch een tussenstation voor hem en ik meen het als ik dit zeg dat ik hem de mooiste transfer gun die er kan zijn.......Er zijn er weinigen die kunnen zeggen dat ze net zoveel voor ajax hebben gepresteerd als luis man!!!!!! maar dat ik hem zal missen is op zeker!!!!! suarez=held simpel er is een tijd van komen en een tijd van gaan ook voor suarez,en ik gun hem ook die transfer hij heeft veel betekent voor ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 07:41 schreef joduh het volgende:ik begrijp luis wel man.en ik geef hem groot gelijk ook!ajax is toch een tussenstation voor hem en ik meen het als ik dit zeg dat ik hem de mooiste transfer gun die er kan zijn.......Er zijn er weinigen die kunnen zeggen dat ze net zoveel voor ajax hebben gepresteerd als luis man!!!!!! maar dat ik hem zal missen is op zeker!!!!! suarez=held Je hebt helemaal gelijk man, hopelijk maakt hij dit seizoen af met de Boer en laat hij zien waarom hij de allerbeste is in de ED, en maakt hij ons kampioen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 10:13 schreef verbrande harry het volgende:[..] simpel er is een tijd van komen en een tijd van gaan ook voor suarez,en ik gun hem ook die transfer hij heeft veel betekent voor ajax. Eens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 13:00 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk man, hopelijk maakt hij dit seizoen af met de Boer en laat hij zien waarom hij de allerbeste is in de ED, en maakt hij ons kampioen... Ook eens! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Niet slecht voor een 15-jarige:):) |
|
|
|