|
|
kalou123
|
|
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
Ik zou er geen problemen mee hebben als ajax Quincy owusu aibeye overneemt van malaga. Die schijnt het daar goed te doen! Een echte klasieke ajax linksbuiten. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Dit bericht is toch te lachwekkend voor woorden. Stekelenburg lacht zich dood om Malaga. Stekelenburg blijft nog liever bij Ajax dan dat ie naar een club als Malaga gaat. Dat ze het uberhaupt overwegen zeg. |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 19:30 schreef Ajax_fan het volgende:Dit bericht is toch te lachwekkend voor woorden. Stekelenburg lacht zich dood om Malaga. Stekelenburg blijft nog liever bij Ajax dan dat ie naar een club als Malaga gaat. Dat ze het uberhaupt overwegen zeg. Ja dat denk ik ook. Maar malaga is overgenomen door een rijke gast. Ze hebben net al demichelis van bayern ovegenomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Malaga denkt aan Stekelenburg, maar Stekelenburg denkt niet aan Malaga. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Op zo'n topic hoef ik denk ik niet eens een reactie te plaatsen. Stekelenburg is veel te groot voor Malaga. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 20:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Op zo'n topic hoef ik denk ik niet eens een reactie te plaatsen. Stekelenburg is veel te groot voor Malaga. eens... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 20:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Op zo'n topic hoef ik denk ik niet eens een reactie te plaatsen. Stekelenburg is veel te groot voor Malaga. Ze hebben wel een spits van bijna 2 meter, dus veel te groot zou ik niet durven zeggen. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Volgens mij is het heel simpel. Als een club de vereiste transfersom wil betalen maakt het Ajax niets uit waar Maarten heengaat. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zie net dat ze 18 miljoen willen betalen voor Stekelenburg én Emanuelson.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 22:09 schreef morkanne het volgende:Volgens mij is het heel simpel. Als een club de vereiste transfersom wil betalen maakt het Ajax niets uit waar Maarten heengaat. Zo lang Maarten aangeeft dat hij niet naar Malaga zou willen heeft Ajax al helemaal niets te willen. De keus van een eventuele transfer ligt nog altijd bij de speler. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat betekent dus 17,5 miljoen voor Maarten en 500.000 euro voor Urby. Goeie deal lijkt mij ;-)
Maar zoals gezegd denk ik niet dat Maarten een club als Malaga ziet zitten. Hij kan dan net zo goed bij Ajax blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 december 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 23:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat betekent dus 17,5 miljoen voor Maarten en 500.000 euro voor Urby. Goeie deal lijkt mij ;-) Maar zoals gezegd denk ik niet dat Maarten een club als Malaga ziet zitten. Hij kan dan net zo goed bij Ajax blijven. Whahahahaha, ik denk trouwens dat je wel HEEEEEEEEEEEL hoog inzet voor Urby hoor.....:-) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 26 december 2010 - 23:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat betekent dus 17,5 miljoen voor Maarten en 500.000 euro voor Urby. Goeie deal lijkt mij ;-) Maar zoals gezegd denk ik niet dat Maarten een club als Malaga ziet zitten. Hij kan dan net zo goed bij Ajax blijven. ik denk dat het salaris ook mee gaat spelen. Als dat hoog genoeg is wordt het afwegen alweer een stuk makkelijker. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Ik dacht aan Urby gratis naar Malaga laten gaan zodat hij de ontwikkeling van Blind niet langer in de weg staat, en weet je wat doen wij ook eens aardig doen we er nog een paar gratis bij, Tanio,Atouba enzzzz |
|
|
|
|
Henk de Vries
|
|
|
Urby blijft gewoon bij Ajax en Stekelenburg gaat alleen voor een grote club en zolang die debielen van mangers daar nog in Engeland zitten (ferguson en wenger) die alleen maar voor 3e rangs keepers kiezen dan zal hij nog niet zo snel weggaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jaja, Urby geeft zelf aan niet meer in gesprek te gaan over een nieuw contract, maar jij zegt dat hij zal blijven, ben blij dat jij al meer weet dan Urby zelf. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ach, de naam van dit topic zegt toch al genoeg? Malaga denkt aan Stekelenburg Tja je moet eens weten aan wie ik allemaal denk Mooie, jonge vrouwen heel veel geld, et cetera. Jezelf een beetje bedotten, dus... En dat is precies de aard van het topic... Kijk, wanneer Stekelenburg inderdaad vertrekt en dat verwacht ik beslist aan het einde van dit seizoen, moet je denken aan topclubs als Manchester United, Barcelona, AC Milan. Malaga, de naam zegt het al een beetje, immers, er zit - met een beetje voorstellingsvermogen - in hun naam "lachen". Toch? (Laat) "ma laga"... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jij denkt aan "et cetera" ???:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, nee hoor die "Ed" kan mij gestolen worden. Ik weet voor 100% zeker dat Malaga niet bepaald de droomclub van Maarten Stekelenburg is ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk ook dat maarten `hoger`wil en kan!!!!maar als er niks anders komt? en ze bieden een salaris gelijk als dat van barcelona????ik zou zijn hand erafslaan als ze het mij boden man hahahahah |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Als Malaga Luque heeft overgenomen, die Ajax niet hoefde, dan is het niveau daar nogal laag.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 21:09 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha, nee hoor die "Ed" kan mij gestolen worden. Ik weet voor 100% zeker dat Malaga niet bepaald de droomclub van Maarten Stekelenburg is ;-) LOL..... Lijkt mij inderdaad ook niet, ik verwacht eigenlijk dat hij naar Arsenal zal vertrekken op ten duur.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
en ik denk aan Malaga!! maar alleen voor mijn vakantie....
hoewel lekker dicht bij de ArenA vind ik veeeeeeel leuker!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Broodje aap verhaal. Gelooft niemand toch? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Dat Marianne gestopt is...? |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
quote: En ik dacht dat hij bij ons in de vierde klasse zou komen spelen..... |
|
|
|
|
BD
|
|
|
Laat Malaga toch denken... Is bijna net zo belachelijk als Veendam denkt aan Messi. Alleen omdat daar een rijke gast zit???? Niet seriues te nemen dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wel grappig malaga denk aan stekelenburg ik denk aan messi wil niet zeggen dat tie komt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje