|
|
$-Smurf-$
|
|
|
Voetballer danny schenkel stopt na dit seizoen met professioneel voetbal. De verdediger speelt op dit moment bij AEK Lanarca met andere nederlanders als o.a Gregoor van Dijk. Schenkel zou het niet zo erg naar zijn zin hebben op Cyprus en lijkt zichzelf te groot te voelen voor je jupiler league en stopt daarom met profesioneel voetbal.
Dit bericht heb ik uit betrouwbare bronnen voornomen en waarschijnlijk zal schenkel gaan voetballen in de Topklasse! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 11:30 schreef $-Smurf-$ het volgende:Voetballer danny schenkel stopt na dit seizoen met professioneel voetbal. De verdediger speelt op dit moment bij AEK Lanarca met andere nederlanders als o.a Gregoor van Dijk. Schenkel zou het niet zo erg naar zijn zin hebben op Cyprus en lijkt zichzelf te groot te voelen voor je jupiler league en stopt daarom met profesioneel voetbal. Dit bericht heb ik uit betrouwbare bronnen voornomen en waarschijnlijk zal schenkel gaan voetballen in de Topklasse! Te groot voelen voor de Jupiler League, maar wel voetballen in de Topklasse? Jaja... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Hopelijk gaat hij verder bij een amateurclub! Feyenoord ofzo. |
|
|
|