|
|
Henk de Vries
|
|
|
De wintertransferwindow komt eraan. Wat gaat er allemaal gebeuren? Gaat er een leegloop plaatsvinden? Suarez weg? El Hamdaoui weg? Stekelenburg weg? van der Wiel weg? Vertonghen weg? Er is ineens wel weer heel veel belangstelling voor onze spelers! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Helemaal niks gaat er gebeuren. Geen club heeft genoeg geld om iets van ons te kopen en veel spelers willen uberhaupt helemaal niet in de winter weg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 14:02 schreef Rogier het volgende:Helemaal niks gaat er gebeuren. Geen club heeft genoeg geld om iets van ons te kopen en veel spelers willen uberhaupt helemaal niet in de winter weg. Eens.. Alleen Urby gaat weg denk ik, van de spelers die een basisplaats hebben. Van de reserves weet ik het niet zo goed.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Mag ik Henk de Vries er even aan herinneren dat Ajax wel weer eens kampioen wil worden en dat ze hun beste spelers nu echt niet gaan verkopen!! Kom op man. De enige basisspeler die misschien wel eens weg zou kunnen gaan is Urby.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 december 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Henk de Vries
|
|
|
maar ze hebben ook geld tekort. Dus als er iemand komt die 15 milj bied voor de Steek dan gaan ze echt overstag |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
El Hamdaoui mag gerust gaan. Emmanuelson idem. Wat mij betreft Suarez ook. We winnen ook zonder deze spelers. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Jammer dat er steeds meer debielen hier op dit forum zijn. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 15:03 schreef Henk de Vries het volgende:maar ze hebben ook geld tekort. Dus als er iemand komt die 15 milj bied voor de Steek dan gaan ze echt overstag Maar niet in de winterstop. Aan het einde van het seizoen zie ik Steek, Urby, Luis en Vertonghen verkassen naar een andere club. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat de hele club verkocht word aan Arsenal. |
|
|
|
|
Henk de Vries
|
|
|
thomASS de grootste debiel hier. Heel goed dat je de 3 laatste letters van je naam zo schrijft! Zelfkennis heb je wel |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote: Waarom ThomASS. Ik vind dat Ajax beter speelt zonder Suarez. Het is een geweldige speler, maar niet in het speltype zoals wij dat willen spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 16:06 schreef Per4manc het volgende:[..] Waarom ThomASS. Ik vind dat Ajax beter speelt zonder Suarez. Het is een geweldige speler, maar niet in het speltype zoals wij dat willen spelen. Ik denk dat dit onzin is, de wedstrijd tegen Milan bewijst dat wel, Suarez past perfect in het systeem waar de Boer heen wil, dat heeft de Boer trouwens ook aangegeven.. De Boer speelt met buitenspelers die naar binnen komen en straks wil hij dat die twee buitenspelers ook heel veel van positie gaan wisselen. Suarez zal daar perfect in passen |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 16:06 schreef Per4manc het volgende:[..] Waarom ThomASS. Ik vind dat Ajax beter speelt zonder Suarez. Het is een geweldige speler, maar niet in het speltype zoals wij dat willen spelen. Bullshit. Suarez speelt gewoon als buitenspeler hoor. Die past perfect in het speltype wat Ajax wil spelen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Henk de Vries - de + is - r |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
quote: Haha een beetje kinderachtig maar ik kon mezelf toch betrappen op een glimlach. Goed gedaan haha. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Nou.. na het 3e kerstdiner is er best wat leegloop bij mij te vinden..
geen stop op te doen... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
zie het niet gebeuren,nee no nein njet... |
|
|