|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
waarom omdat psv hem wil? PSV heeft niet zo'n goeie jeugd als wij hebben
Is het niet zo dat feyenoord altijd de eerste optie heeft? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: HAHAHAHA Het zal toch niet waar zijn ??? Beenhakker had allang gezien dat die jongen helemaal niks is joh? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] HAHAHAHA Het zal toch niet waar zijn ??? Beenhakker had allang gezien dat die jongen helemaal niks is joh? hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens krabbedam wil Feyenoord Clasie verlengen. is ook maar klein ventje he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind hem beter dan Leerdam, van Haaren, Auassar etc. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Denk ook dat Feyenoord, net zoals bij Fernandez aan het slapen is. Kan Feyenoord niet met gesloten beurs, spelers ruilen met Excelsior, bv Bruins voor Fernandez of Biseswar voor Koolwijk |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Hoe kom je er nou bij dat fernandez en koolwijk het wel redden. Ik vind dat beetje kortzichtig. Paar jaar geleden zei ook iedereen die bruins is zo goed die moeten we ruilen met......
Overegens vind ik bruins nog steeds een goeie spelers en iedereen die dat niet ziet is blind. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 11:49 schreef dobias het volgende:Hoe kom je er nou bij dat fernandez en koolwijk het wel redden. Ik vind dat beetje kortzichtig. Paar jaar geleden zei ook iedereen die bruins is zo goed die moeten we ruilen met...... Overegens vind ik bruins nog steeds een goeie spelers en iedereen die dat niet ziet is blind. ik dacht al waarom loop ik steeds tegen een muur? nu weet ik het, ik ben blind! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 11:49 schreef dobias het volgende:Hoe kom je er nou bij dat fernandez en koolwijk het wel redden. Ik vind dat beetje kortzichtig. Paar jaar geleden zei ook iedereen die bruins is zo goed die moeten we ruilen met...... Overegens vind ik bruins nog steeds een goeie spelers en iedereen die dat niet ziet is blind. Bruins is een goeie speler in het spelershome. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Feyenoord gaat ten onder door spelers als Bruins.Altijd hoopvol en tot nutoe niks extra's gebracht. Leuk om naar te kijken maar geen rendement. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 11:49 schreef dobias het volgende:Hoe kom je er nou bij dat fernandez en koolwijk het wel redden. Ik vind dat beetje kortzichtig. Paar jaar geleden zei ook iedereen die bruins is zo goed die moeten we ruilen met...... Overegens vind ik bruins nog steeds een goeie spelers en iedereen die dat niet ziet is blind. Dat heeft niets met kortzichtig te maken, hij heeft ruim de tijd gekregen om zich te bewijzen bij Feyenoord, komt er niet uit word er gezegd, laten we dat nu eens wijzigen in zit er gewoon niet in. Behalve op een aantal steekpaasjes heb ik niet kunnen zien waarom hij in de basis hoort.
En de andere twee hebben nu wekelijks bij Excelsior bewezen op niveau mee te kunnen, dus waarom niet. |
|
|
|
|
Tommy4u0552
|
|
|
Fernandez is eigendom van Excelsior=TRANSFERSOM! WAKKER WORDEN! We hebben geen geld! Ongelofelijke blinde nepsupporters! El Dramadi naar Twente..en doe Auassar er gratis bij. Gewoon Mokotjo en Fer opstellen..veeeeel beter! Nieuwe verdediger & Aanvaller...komt goed. 8e plek + playoffs is GOED! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 19:31 schreef Tommy4u0552 het volgende:Fernandez is eigendom van Excelsior=TRANSFERSOM! WAKKER WORDEN! We hebben geen geld! Ongelofelijke blinde nepsupporters! El Dramadi naar Twente..en doe Auassar er gratis bij. Gewoon Mokotjo en Fer opstellen..veeeeel beter! Nieuwe verdediger & Aanvaller...komt goed. 8e plek + playoffs is GOED! Als je goed gelezen zou hebben, heb ik het over een RUIL met GESLOTEN beurs. DUS EERST GOED LEZEN. en dan andere supporters blinde nepsupporter noemen ??????
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 10:41 schreef RedWhiteBlack het volgende:Denk ook dat Feyenoord, net zoals bij Fernandez aan het slapen is. Kan Feyenoord niet met gesloten beurs, spelers ruilen met Excelsior, bv Bruins voor Fernandez of Biseswar voor Koolwijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 19:31 schreef Tommy4u0552 het volgende:Fernandez is eigendom van Excelsior=TRANSFERSOM! WAKKER WORDEN! We hebben geen geld! Ongelofelijke blinde nepsupporters! El Dramadi naar Twente..en doe Auassar er gratis bij. Gewoon Mokotjo en Fer opstellen..veeeeel beter! Nieuwe verdediger & Aanvaller...komt goed. 8e plek + playoffs is GOED! Fernandez is transfervrij aan het einde van dit seizoen..
Nieuwe verdediger en aanvaller?
HET MOET GRATIS ZIJN!!!!! MET EEN GRATIS VERDEDIGER/AANVALLER KOM JE NIET BIJ DE EERSTE 8, OMDAT TOPPERS NIET TRANSFERVRIJ ZIJN, WAKKER WORDEN BLINDE NEPSUPPORTER
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar heb je honden voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: als ik naar het vandaag gepresenteerde wereld elftal kijkt wel idd.. zit er niet 1 bij van boven de 1.70.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha, lees je mee Gijpvogel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Rene vind dit een enge gedachte hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En als ik bij dat fijne voetbal programma op de zondag zit te kijken,zegt Opa waterneus dat ze zo een goede jeugdopleiding hebben ,waarop jack van gelderse rookworst zegt jaja maar ajax heeft de beste jeugd opleiding |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 22:07 schreef piet de paler het volgende:En als ik bij dat fijne voetbal programma op de zondag zit te kijken,zegt Opa waterneus dat ze zo een goede jeugdopleiding hebben ,waarop jack van gelderse rookworst zegt jaja maar ajax heeft de beste jeugd opleiding makkelijke oplossing:niet meer kijken. Ik kan het je aanraden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Inderdaad dr gaat een wereld voor je open..... |
|
|
|