BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sparta - feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
darter1991
 darter1991 - dinsdag 28 december 2010 - 02:41   quote  deeplink  
waar gaan de feyenoord supporters zitten?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 28 december 2010 - 06:56   quote  deeplink  
De meeste Feyenoorders hebben dacht ik kaarten voor de Pim Bokhove tribune, of hoe heet dat ding, maar verder boeit deze wedstrijd natuurlijk ook geen kut, maar alle beetjes helpen uiteraard.
boyan19
 boyan19 - dinsdag 28 december 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Tribune Prijs
Bok de Korver-tribune € 10,00
Kasteeltribune € 15,00
Tonny van Ede-tribune € 20,00

deze vakken zijn het
en ik vind naar mijn mening dat deze wedstrijd wel boeit het is toch weer een klein prijsje en ik vind dat ze op dit moment elke wedstrijd moeten zien als een finale inclusief deze

ik zie jullie op het kasteel mensen die kaartjes hebben welk vak of nemen we de zijde die we altijd hebben achter het doel?
de flh
 de flh - dinsdag 28 december 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 06:56 schreef Quiroz het volgende:
De meeste Feyenoorders hebben dacht ik kaarten voor de Pim Bokhove tribune, of hoe heet dat ding, maar verder boeit deze wedstrijd natuurlijk ook geen kut, maar alle beetjes helpen uiteraard.
Dan snap je Rotterdam niet.

Was een traditie, wordt weer een traditie.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 28 december 2010 - 17:51   quote  deeplink  
Laatste wedstrijd was in 1952 maar ik vind t heel jammer dat ik Rotterdam niet snap. Was trouwens de Bok de Korver tribune waar de Feyenoorders zitten.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 28 december 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 16:35 schreef boyan19 het volgende:
Tribune Prijs
Bok de Korver-tribune € 10,00
Kasteeltribune € 15,00
Tonny van Ede-tribune € 20,00

deze vakken zijn het
en ik vind naar mijn mening dat deze wedstrijd wel boeit het is toch weer een klein prijsje en ik vind dat ze op dit moment elke wedstrijd moeten zien als een finale inclusief deze

ik zie jullie op het kasteel mensen die kaartjes hebben welk vak of nemen we de zijde die we altijd hebben achter het doel?
Word deze ook in twee wedstrijden gespeeld?
de flh
 de flh - donderdag 30 december 2010 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 17:51 schreef Quiroz het volgende:
Laatste wedstrijd was in 1952 maar ik vind t heel jammer dat ik Rotterdam niet snap.
Geef niet.

Op woensdag 5 januari ontmoeten Sparta Rotterdam en Feyenoord elkaar op Het Kasteel voor de wedstrijd om de Zilveren Bal. Na afloop van de wedstrijd zal De Zilveren Bal worden uitgereikt door twee Rotterdamse grootheden. Tinus Bosselaar en Coen Moulijn reiken de trofee uit aan de winnaar van deze Rotterdamse derby. Mister Sparta en Mister Feyenoord zullen de wedstrijd vanaf de Businessseats op het Ereterras volgen.

Bij een eventuele gelijke stand na 90 minuten volgt er overigens geen verlenging, maar worden er direct strafschoppen genomen.

Kaartverkoop
Voor de wedstrijd om de Zilveren Bal zijn al 5.000 kaarten verkocht. Kaarten kopen kan via www.spartakaartje.nl en de TicketBox-winkels van Primera. Vanaf dinsdag 4 januari is het ook mogelijk om via de Sparta Fanshop weer kaarten te kopen.

Op de wedstrijddag zijn de kassas van het stadion ook geopend, maar er zijn al een aantal vakken uitverkocht. Daarom raden we iedereen aan om kaarten in de voorverkoop te kopen. Op die manier vermijdt u tevens (lange) wachtrijen bij de kassas.

Radio en Televisie
De wedstrijd tussen Sparta Rotterdam en Feyenoord begint om 19:30 uur en wordt tevens live uitgezonden door Eredivisie Live. Op de radio doen Radio Rijnmond en Megastad FM live verslag.

(Bron: sparta-rotterdam.nl)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sparta - feyenoord









0.0096180