BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VI verkiezing: 'Mido slechtste aankoop van 2010'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 28 december 2010 - 10:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

VI verkiezing: 'Mido slechtste aankoop van 2010' (AjaxF-side.nl)

Thomas
 Thomas - dinsdag 28 december 2010 - 10:45   quote  deeplink  
Achmed Mido Hossam komt in een grote VI EnquĂȘte als slechtste aankoop van 2010 naar voren. Mido bleef in deze 'verkiezing' ploeggenoot Tainio voor. Merkwaardig is dat ook de kersverse feyenoorder Van Beukering en zelfs de volledig bij psv mislukte Andy van der Meyde minder stemmen kregen dan de Egyptenaar en als 2e en 3e eindigden.

Bij de komst van Mido werden veel vraagtekens geplaatst. Vooral de conditionele achterstand en het forse overgewicht van de spits zorgde voor veel gefronsde wenkbrauwen. Johan Derksen, hoofdredacteur van Voetbal International geeft voor VI Radio zijn ongezouten mening over de transfer van Mido: ''Het was een onbegrijpelijke overgang; een warme bakker die een jaar niet getraind heeft'.

Ondanks de kritiek wist Mido onder Martin Jol regelmatig zijn speelminuten mee te pakken en scoorde hij daarin bovendien belangrijke treffers.
Rogier
 Rogier - dinsdag 28 december 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Ha !! Allemaal Ajax haters want Mido heeft voor Ajax al punten binnengehaald of een bekerwedstrijd gewonnen...een Van der Meyde of VanBeukering niet. Korreltje zout dus....heel Nederland stemt op alles wat geen ajax is. Zo jaloers zijn ze op onze mooie club.
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 28 december 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Who gives a shit about Johan Derksen?

Mido = held (grote dikke held)
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 28 december 2010 - 10:52   quote  deeplink  
Wat zegt dit dan? Laat ze lekker praten joh
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 28 december 2010 - 10:53   quote  deeplink  
aankoop welke aankoop?
D.B.
 D.B. - dinsdag 28 december 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Slaat echt nergens op dit, zometeen scoort hij de winnende voor de derde ster en dan is het de nieuwe Van Basten..
joduh
 joduh - dinsdag 28 december 2010 - 11:00   quote  deeplink  
lb
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 december 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Ach wie neemt sowiezo een tijdschrift al VI serieus. Het voetbalblad is uitgegroeid richting een Story of Prive. En daarnaast interesseert het me totaal niet wat andere Nederlanders buiten Ajacieden vinden van onze club en ons aankoopbeleid. Meestal wordt hun mening teniet gedaan door hun jaloezie of haat richting onze club.
joduh
 joduh - dinsdag 28 december 2010 - 11:24   quote  deeplink  
wat kan jij eigenlijk wijs praten amsterdammer??hahah nooit achter jou gezocht man? ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 december 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 11:24 schreef joduh het volgende:
wat kan jij eigenlijk wijs praten amsterdammer??hahah nooit achter jou gezocht man? ;-)
Tja verstand komt met de jaren ;-)
joduh
 joduh - dinsdag 28 december 2010 - 11:39   quote  deeplink  
beetje laat he???
joduh
 joduh - dinsdag 28 december 2010 - 11:40   quote  deeplink  
dus is er nog hoop voor me.....
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 28 december 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 11:40 schreef joduh het volgende:
dus is er nog hoop voor me.....
voor iedereen is er hoop zelfs voor jou...haha
Rogier
 Rogier - dinsdag 28 december 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 10:53 schreef verbrande harry het volgende:
aankoop welke aankoop?
Goed punt. Hij is niet aangekocht. Maar van Beukering en van der Meyde ook niet. Dus de slechtste niet-aankoop.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 28 december 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 11:49 schreef Rogier het volgende:

[..]

Goed punt. Hij is niet aangekocht. Maar van Beukering en van der Meyde ook niet. Dus de slechtste niet-aankoop.
kijk de eerste die echt wakker is goedemorgen man...hehe
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 28 december 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 11:49 schreef Rogier het volgende:

[..]

Hij is niet aangekocht. Maar van Beukering en van der Meyde ook niet.
Met hun postuur kun je ook weer niet zeggen dat ze aan zijn komen waaien. Hehehe...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 28 december 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 11:39 schreef joduh het volgende:
beetje laat he???
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je zelf al aangeeft dat je oud bent loopt bij jouw misschien het verstand de andere kant op ;-)
Afcabz
 Afcabz - dinsdag 28 december 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 12:24 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je zelf al aangeeft dat je oud bent loopt bij jouw misschien het verstand de andere kant op ;-)
proest* kap eens met die geintjes ,wil me bier wel in me strot gooien ipv over me toetsenbord en scherm ;)
astra
 astra - dinsdag 28 december 2010 - 18:03   quote  deeplink  
Johan Derksen minkukel moet zun blad ook elke week vullen.....
tommie77
 tommie77 - dinsdag 28 december 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Denk dat een fitte Mido een veeeeel betere spits is dan gelegenheids-spits de jong.
Bal goed vast houden (lichaam er tussen haha) en af en toe een mooie voorzet inkoppen...........Bats, GOAL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door tommie77 --
remco k
 remco k - dinsdag 28 december 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Er is toch geen mooier compliment dan dit, alles en iedereen tegen Ajax, maar wij worden weer kampioen en tijden van weleer zullen herleven...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 28 december 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 19:09 schreef tommie77 het volgende:
Denk dat een fitte Mido een veeeeel betere spits is dan gelegenheids-spits de jong.
Bal goed vast houden (lichaam er tussen haha) en af en toe een mooie voorzet inkoppen...........Bats, GOAL.
zouden er echt geen betere spitsen in de jeugt rondlopen? ik vraag dat me af omdat ik geen idee heb wie de talenten in de jeugt zijn waar we ons op kunnen voor bereiden. behalve die talenten die al gedubuteerd hebben zoals jozufzoon enz. maar het lijkt me dus dat mido die talenten alleen maar in de weg zit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door ajaxamsterdam4ever --
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 29 december 2010 - 09:10   quote  deeplink  
Derksen heeft Pantelic ook helemaal afgemaakt. Pantelic voegde niks toe aan AJax. Nou dat hebben we gezien he. En nu is ie ook alweer omgedraaid. Hij blijft maar op dezelfde personen zeiken maar Mido heeft ondertussen wel belangrijke doelpunten gemaakt en zonder hem stond Ajax nog lager op de ranglijst. En mensen die over talenten beginnen. Mido is een breekijzer. Op die momenten dat je Mido nodig hebt moet je dus geen talent erin gooien. Die hebben niet die ervaring en die moet je pas inbrengen als het 3 a 4-0 is. Dat vergeet Derksen ook altijd. Die kijkt niet naar de rol van Mido. Daar heb je geen jeugdspeler voor. Die moeten alles nog leren en kunnen echt niet als breekijzer fungeren. de Boer moet ook eens doorkrijgen dat Siem de Jong geen spits is en dat je met hem in de spits echt niet meer gaat scoren. Mido is veel beter. Die is een aanspeelpunt en scoort zelf ook. De Jong heeft de denkwijze van een spits niet. En met voorzetten heb je niks aan hem, Mido kopt ze er wel zo in.
Maximus
 Maximus - woensdag 29 december 2010 - 11:20   quote  deeplink  
Hoe komen ze nou bij deze uitslag...
Mido heeft al behoorlijk wat meer minuten gemaakt dan zenden en v Beukering. Je kunt een v Beukering toch niet afrekenen op die ene inval-beurt? Echt simpele zielen hiero...
FB
 FB - woensdag 29 december 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Hebben we echt goede spitsen in de jeugd? Kijk vaak op youtube bij de jeugd, maar kan ze er niet echt uithalen. Buitenspelers hebben we wel, zoals de Boer ook zelf aangeeft, in de B jeugd lopen er schijnbaar een paar rond.
Maar een echte spits?
remco k
 remco k - woensdag 29 december 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 december 2010 - 11:20 schreef Maximus het volgende:
Hoe komen ze nou bij deze uitslag...
Mido heeft al behoorlijk wat meer minuten gemaakt dan zenden en v Beukering. Je kunt een v Beukering toch niet afrekenen op die ene inval-beurt? Echt simpele zielen hiero...
Mido een aantal ivalbeurten, en 1 volle pot, en beslissend geweest in 2 van die potten.
Zenden speelt in Engeland toch?? en v Beukering is heel logisch dat hij nog niet in dit klassement is opgenomen...

Maar goed Derksen dacht ook dat er een afrikaans land WK zou gaan winnen, en dat NL er de tweede ronde uit zou gaan en Spanje zwaar overschat was en de tweede ronde niet zou halen.
JAja daar heeft hij ook al alles gelijk gekregen..
dege
 dege - woensdag 29 december 2010 - 12:22   quote  deeplink  
laat Mido zijn conditie op peil brengen en ik weet zeker dat hij belangrijk kan zijn voor dit AJAX, nu ook De Boer aan het roer zit zie je ook meteen dat de jeugd doorstroomt, dus ook daar heb ik vertrouwen in.
Pietje
 Pietje - woensdag 29 december 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 10:48 schreef Rogier het volgende:
Ha !! Allemaal Ajax haters want Mido heeft voor Ajax al punten binnengehaald of een bekerwedstrijd gewonnen...een Van der Meyde of VanBeukering niet. Korreltje zout dus....heel Nederland stemt op alles wat geen ajax is. Zo jaloers zijn ze op onze mooie club.
Eens!!!
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 29 december 2010 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 december 2010 - 09:10 schreef Ajax_fan het volgende:
Derksen heeft Pantelic ook helemaal afgemaakt. Pantelic voegde niks toe aan AJax. Nou dat hebben we gezien he. En nu is ie ook alweer omgedraaid. Hij blijft maar op dezelfde personen zeiken maar Mido heeft ondertussen wel belangrijke doelpunten gemaakt en zonder hem stond Ajax nog lager op de ranglijst. En mensen die over talenten beginnen. Mido is een breekijzer. Op die momenten dat je Mido nodig hebt moet je dus geen talent erin gooien. Die hebben niet die ervaring en die moet je pas inbrengen als het 3 a 4-0 is. Dat vergeet Derksen ook altijd. Die kijkt niet naar de rol van Mido. Daar heb je geen jeugdspeler voor. Die moeten alles nog leren en kunnen echt niet als breekijzer fungeren. de Boer moet ook eens doorkrijgen dat Siem de Jong geen spits is en dat je met hem in de spits echt niet meer gaat scoren. Mido is veel beter. Die is een aanspeelpunt en scoort zelf ook. De Jong heeft de denkwijze van een spits niet. En met voorzetten heb je niks aan hem, Mido kopt ze er wel zo in.
Met de Jong als psits hebben ze wel 3x op rij gewonnen en spelen ze veel meer in de Ajax stijl. Ik zou Mido echt niet ruilen voor de Jong in de opstelling. en de jong heeft vorig seizoen 10x gescoord in 20 wedstrijden dus scoren kan hij echt wel. Die doelpunten gaat hij nog wel maken.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 29 december 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 december 2010 - 12:22 schreef dege het volgende:
laat Mido zijn conditie op peil brengen en ik weet zeker dat hij belangrijk kan zijn voor dit AJAX, nu ook De Boer aan het roer zit zie je ook meteen dat de jeugd doorstroomt, dus ook daar heb ik vertrouwen in.
conditie op peil brengen! daar heeft hij nou wel tijd voor gehad, hij traint al een half seizoen mee met de a-selectie. Weer zo'n buitenlanders knuffelaar op dit forum. Idioten.
remco k
 remco k - woensdag 29 december 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 december 2010 - 13:49 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

conditie op peil brengen! daar heeft hij nou wel tijd voor gehad, hij traint al een half seizoen mee met de a-selectie. Weer zo'n buitenlanders knuffelaar op dit forum. Idioten.
Wat heeft het feit dat hij buitenlander is hier mee te maken.
joduh
 joduh - woensdag 29 december 2010 - 19:12   quote  deeplink  
ik zie die mido best wel zitten hoor?ik zou hem echt ipv de jong in de sptits willen hebben....in de opstelling onder frank is het volgens mij de ideale spits....
R!ck
 R!ck - woensdag 29 december 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 23:11 schreef remco k het volgende:
Er is toch geen mooier compliment dan dit, alles en iedereen tegen Ajax, maar wij worden weer kampioen en tijden van weleer zullen herleven...
Haha mooi dat die hoop er nog in zit.

Maarja on-topic: Mido was geen aankoop, ik ben geen fan van hem, maar hij maakt wel doelpunten. Als Suarez vertrekt zoals hij raar genoeg rond liep te strooien naar kranten en media dan heb je Mido wel nodig ja, ik geef zelf meer de voorkeur aan snelle jeugdspelers dan maar oke, indien El Hamdoui ook vertrekt dan moet Ajax hem wel behouden.
alibabba
 alibabba - donderdag 30 december 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 december 2010 - 09:10 schreef Ajax_fan het volgende:
Derksen is zo rechtlijnig als de Rijn.....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 30 december 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Ik begrijp eigenlijk niet dat jullie nog inhoudelijk gaan reageren op berichten die afkomstig zijn van de hand van Derksen. Deze flapdrol neem ik al jaren niet meer serieus, net zoals zijn tv-programma en zijn blad. Deze man denkt wijsheid in pacht te hebben, echter de roddels zijn nog makkelijker verzonnen dan de berichten in de Prive of Story.
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Ach Amsterdammer113, je moet toch ergens over lullen???:-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 30 december 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:19 schreef remco k het volgende:
Ach Amsterdammer113, je moet toch ergens over lullen???:-)
Tja je kan moeilijk lullen over lullen, maar wel lullen over kutten ;-)
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 22:29   quote  deeplink  
zullen we het over neuken hebben?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 30 december 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:29 schreef joduh het volgende:
Hahahaha nou vertel? Diegene die start mag beginnen.
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 22:31   quote  deeplink  
das monopoly toch?
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:29 schreef joduh het volgende:
Whahahaha. Lol. Hoewel ik over anderhalve maand 62 jaar word, sta ik m'n mannetje nog wel hoor. Kortom: kan ik meedoen????? Hahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 30 december 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:31 schreef joduh het volgende:
das monopoly toch?
Ik bedoel dat degene die aanvangt met een bepaalde post daar dan zelf op moet inhaken. Dus succes. Vertel ons maar wat.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 30 december 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahahaha. Lol. Hoewel ik over anderhalve maand 62 jaar word, sta ik m'n mannetje nog wel hoor. Kortom: kan ik meedoen????? Hahahaha
Joduh heeft zijn handen al vol aan zijn eigen vrouw. Als hij zich nu ook nog met jouw moet bezighouden is die man straks helemaal uitgeput.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 22:36   quote  deeplink  
ik heb een 2e vrouw en soms doe ik alsof ik slaap ja....hahaha
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:35 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Joduh heeft zijn handen al vol aan zijn eigen vrouw. Als hij zich nu ook nog met jouw moet bezighouden is die man straks helemaal uitgeput.
Hahaha ik bedoel natuurlijk niet met hem, maar ik bedoelde "de daad" in z'n algemeenheid ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:36 schreef joduh het volgende:
ik heb een 2e vrouw en soms doe ik alsof ik slaap ja....hahaha
Hahahaha Bigamist!! Lol
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 30 december 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha ik bedoel natuurlijk niet met hem, maar ik bedoelde "de daad" in z'n algemeenheid ;-)
Oowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww zeg dat dan. Al gaat Joduh graag eens naar het cafe. Mag je zijn vrouwtje een avondje overnemen.
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 22:50   quote  deeplink  
tuurlijk mag dat man...als je maar geld op nachtkassie legt.....
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Oowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww zeg dat dan. Al gaat Joduh graag eens naar het cafe. Mag je zijn vrouwtje een avondje overnemen.
Nee, joh, ik heb genoeg aan mijn eigen vrouw. Misschien wat saai, maar ja dat kan ik haar niet aandoen. Hahahaha
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:50 schreef joduh het volgende:
tuurlijk mag dat man...als je maar geld op nachtkassie legt.....
Hahaha.. jij ging toch even naast het vrouwtje zitten????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VI verkiezing: 'Mido slechtste aankoop van 2010'

0.0065000