|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De Kuip sfeervolste stadion (FeyenoordTime)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Feyenoord maakte in 2010 een zeldzaam slecht jaar door, maar de thuishaven van de Rotterdammers geldt volgens de deelnemers aan de eindejaarsenquĂȘte nog altijd als de sfeervolste in de Eredivisie. Van de 34.220 stemmen gingen er 6.655 naar De Kuip.
Het Rat Verlegh Stadion van NAC Breda kwam slechts 46 stemmen te kort om met de eer te strijken. Van alle Eredivisieclubs heeft Excelsior het minst aantrekkelijke onderkomen. Ook Heracles Almelo, Willem II en NEC scoren slecht.
Positie- Club- Stemmen
1. Feyenoord 6.555 2. NAC Breda 6.510 3. Ajax 4.913 4. FC Twente 4.270 5. FC Groningen 2.426 6. PSV 2.077 7. ADO Den Haag 1.927 8. SC Heerenveen 1.117 9. FC Utrecht 917 10. De Graafschap 893 11. AZ 430 12. VVV-Venlo 423 13. Vitesse 416 14. Roda JC 398 15. NEC 352 16. Willem II 283 17. Heracles Almelo 210 18. Excelsior 103
Bron: VI.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door Royaal -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat die Mongolenmagneet 3e staat komt omdat beton-snuivers hier massaal op klaarkomen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Waarom is het verschil tussen ons en de ratten zo klein |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
omdat leonardo er speeld? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik denk toch dat Kwakman daar een rol in speelt. die van dit forum |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Omdat een aantal van ons weigeren VI.nl te lezen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Simpel!!Omdat de sfeer daar ook fantastisch is... De sfeer is terug wat je daar vroeger standaard had in het ouwe stadion... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Avondje NAK heeft wel altijd wat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind ik dus ook ,in de jaren 80/90 was het helemaal opletten daarzo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maffe messentrekkers alleen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zekers,een keertje een ventje van 15 neergestoken uit vlaardingen toen hij met zijn vader daar liep na nak feyenoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bedoel ik, heb t ook van dichtbij mogen zien. Beetje zwaaien met de vlindertjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat was Nak Breeda |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat was toen, nu zijn t brave trommelaartjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou kijk maar goed,is echt nog bloed fanatiek op een mooie manier.. Net zoals bij ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gro en Hee hadden van mij ook hoger mogen staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Groningen zeker idd.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tering eind klimmen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daarom renoveren en niet slopen,als ik overdekt voetballen wil zien ga ik wel naar Ahoy.En wat denken jullie van het plan om het veld te laten zakken en dan een ring onderop in plaats van erbovenop.We kunnen technisch alles dus ook wel een kuipje restaureren,Misschien krijgen we wel subsidie van ABou laadklep |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: waar denkie henkie waar de kuip van gemaakt is dan ......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: nooit dat geval op een plaatje of zo gezien? |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: ook maar meer beton maar geef niks altijd prijs met achmed |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: aha....Begrijp dat uitleg bij voorbaat zinloos is. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: wat ben jij nou tof aan het doen joh henkie penkie hebbie nou beton in de kuip ofnie daar gaat het toch om tis jouw antwoord immers op een vraag...... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
vreemd dat twente onder joden staat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 22:44 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] wat ben jij nou tof aan het doen joh henkie penkie hebbie nou beton in de kuip ofnie daar gaat het toch om tis jouw antwoord immers op een vraag...... De constructie bestaat alleen uit staal!!! Gek genoeg zijn de meeste gebouwen gebouwd op een gemetselde of betonnen fundering. Maar het gaat nu eenmaal om wat je ziet !! DE KUIP is UNIEK en van STAAL!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 22:44 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] wat ben jij nou tof aan het doen joh henkie penkie hebbie nou beton in de kuip ofnie daar gaat het toch om tis jouw antwoord immers op een vraag...... Zal het speciaal voor jou effe uitleggen: MONGOLENMAGNEET: EEN en AL BETON, veel meer dan in De Kuip is verwerkt.
Dus is de MM het WALHALLA voor de BETONSNUIVERT!
(deze tekst is ook verkrijgbaar in braille) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet kunnen, Kerst is geweest... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 22:50 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zal het speciaal voor jou effe uitleggen: MONGOLENMAGNEET: EEN en AL BETON, veel meer dan in De Kuip is verwerkt. Dus is de MM het WALHALLA voor de BETONSNUIVERT! (deze tekst is ook verkrijgbaar in braille) Ze hebben er toch ook een dorp van? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Waarvan in ieder geval van 1 huis het dak vroegtijdig naar beneden had mogen komen... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Simpel!!Omdat de sfeer daar ook fantastisch is... De sfeer is terug wat je daar vroeger standaard had in het ouwe stadion... Jij hebt goed Doordekken gekeken vorige week hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja', 't zit ook zelden mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die betonbak is een te grote grafkist. Laat het deksel er dan ook maar op. |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Dit is geen nieuws! Dit is een automatisme! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Vroeg ik me ook al af |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heb het door. Overigens allemaal nog de beste wensen! |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Grappig, dat je als Feyenoord supporter direct weer naar Ajax moet kijken, en niet kan denken, "zo dat hebben we mooi voor elkaar"... Typisch een Feyenoorder de laatste paar jaar, eerder druk met Ajax dan met z'n eigen mooie club... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dat zeg jij die op het feyenoord forum komt..... |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 12:03 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Grappig, dat je als Feyenoord supporter direct weer naar Ajax moet kijken, en niet kan denken, "zo dat hebben we mooi voor elkaar"... Typisch een Feyenoorder de laatste paar jaar, eerder druk met Ajax dan met z'n eigen mooie club... lol het valt gewoon op dat zoiets 3de staat dat zegt wel iets over de mensen die hebben gestemd(onder invloed) |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Ik ben voetbal supporter, en houd van mooi voetbal, dus afgelopen 2e seizoenshelft heb ik van Ajax genoten, en ja ik kan ook van Feyenoord genieten als daar goed gespeeld word. Niet iedereen gaat mee in die achtelijke haat verhouding tussen beide clubs. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 12:08 schreef ancifr het volgende:[..] lol het valt gewoon op dat zoiets 3de staat dat zegt wel iets over de mensen die hebben gestemd(onder invloed) Wees toch eens blij met jullie eigen prestatie, winnen jullie namelijk iig nog iets dit jaar..
Grappig detail, Derksen ( door jullie altijd flink gehaat hier) en VI staan toch redelijk dicht bij elkaar, maar als hij iets in jullie voordeel roept, nemen jullie het wel serieus, dat sommigen van jullie jezelf hier nog serieus nemen zeg.. |
|
|
|