|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind Frank de Boer helemaal niks geef mij Litmanen maar is beschikbaar en Overmars erbij |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Hoe kan je hem nou niks vinden, tot nu toe alles gewonnen en met beter voetbal. Veel nieuwe jeugd een kans gegeven en terrug naar HET ajax systeem 433. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: wel serieuze berichten aub, gooi hier maar een slotje op |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
is dit een poging aandacht te trekken door een belachelijke topic te starten? |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nee gewoon de waarheid vertellen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: reageer dan niet lul |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
je weet dat heel veel mensen de boer wel een goede trainer vinden, en dan expres heel vaag doen en geen argumenten geven waarom je hem zo slecht vind. dat is aandacht trekken |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Onderbouw gewoon waarom en zo.. fag |
|
|
|
|
astra
|
|
|
wowwww heftig vandaag tilburg boy |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
OK geef mij 3 reden dat de Boer zo goed is WAAROM i s hij DE trainer van Ajax.komop zeg hij heeft een Ajax verleden samen met zijn broer. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: vind jij, mag.
Ik niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Frank dikke dikke lul en oprotten |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
waarom zijn Litmanen/overmars wel de goeden trainers voor ajax. en niet de boer,me laatste vraag op deze onzin topic??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Onze Frank gaat ons allemaal redden nou echt niet,die gozer heeft wat club voetbal nul ,nul ervaring en hij moet Ajax erboven op helpen,dacht het niet mensen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 20:02 schreef astra het volgende:waarom zijn Litmanen/overmars wel de goeden trainers voor ajax. en niet de boer,me laatste vraag op deze onzin topic??? Litmanen heeft een Ajax hart |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 19:52 schreef nemam-tiL het volgende:OK geef mij 3 reden dat de Boer zo goed is WAAROM i s hij DE trainer van Ajax.komop zeg hij heeft een Ajax verleden samen met zijn broer. 1. Hij laat ajax winnen. europees, in de competitie en in de beker (in alle 3 de competities heeft hij nog maar 1 wedstrijd gespeel dus het is nog wat vroeg om te zeggen maar het lijkt temisnste ergens op) 2. Hij geeft de jeugt weer een kans 3. het vertoonde spel ziet er goed uit en het is weer in de oude ajax style waar veel mensen naar verlangde. het is mischien wat vroeg om te zeggen dat hij een geweldige trainer is maar dat is het ook om te zeggen dat hij een slechte trainer is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 20:02 schreef astra het volgende:waarom zijn Litmanen/overmars wel de goeden trainers voor ajax. en niet de boer,me laatste vraag op deze onzin topic??? Waarom reageer je dan |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
AFCA CBS, frank is een echte ajacied! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: omdat hij het er niet mee eens is? |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
waar staat die afkorting voor dan van je naam |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote: De Boer niet wil je zeggen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
waarom zo'n kort lontje van jullie allemaal.Als je het niet bevalt reageer dan niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote: en waar baseer je dat op? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Op ons jij bent ajaxied en ik ook.en er is geen speler die het zelfde voelt als jij en ik.zeker de spelers die bij Ajax voetballen niet |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote: kan het niet laten gooi hier A.U.B een groot slot op slaat nergens op. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mag van mij hoor,je stijgt boven jezelf uit jij bent de beste |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Michaeltje
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 20:29 schreef nemam-tiL het volgende:Op ons jij bent ajaxied en ik ook.en er is geen speler die het zelfde voelt als jij en ik.zeker de spelers die bij Ajax voetballen niet En daarom schrijf je "Ajaxied" fout. Het is AJACIED. En hoezo is "Frank de Boer helemaal niks". Onderbouw je mening eens dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 20:38 schreef Michaeltje het volgende:[..] En daarom schrijf je "Ajaxied" fout. Het is AJACIED. En hoezo is "Frank de Boer helemaal niks". Onderbouw je mening eens dan? Sorry voor mijn spelling,en waarom ik frank niks vind,gebrek aan ervaaring,maar wie daar wel moet staan,ik weet het niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent zowie zo een pain in the ass en moet gewoon je bek ouden |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 20:47 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Sorry voor mijn spelling,en waarom ik frank niks vind,gebrek aan ervaaring,maar wie daar wel moet staan,ik weet het niet En dan zeg je eerst dat het Litmanen moet worden, die voetbalt zelf nog. Heeft helemaal geen ervaring als trainer dus... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 20:56 schreef D.B. het volgende:[..] En dan zeg je eerst dat het Litmanen moet worden, die voetbalt zelf nog. Heeft helemaal geen ervaring als trainer dus... zucht |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: je lult jezelf klem |
|
|
|
|
Michaeltje
|
|
|
Trouwens je naam klopt niet... 'nemam-tiL' wordt 'Lit-mamen' xD Of Frank de Boer de juiste trainer is, zal pas over een tijdje duidelijk worden. Wat wel duidelijk is, is zijn visie: jeugd heeft de toekomst. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
klem jezelf lul nenam-tiL |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik kap ermee,gemiddelde leeftijd is hier 15 of minder.vaarwel remco,joduh'pietje,f side,altijd prijs |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 21:06 schreef nemam-tiL het volgende:ik kap ermee,gemiddelde leeftijd is hier 15 of minder.vaarwel remco,joduh'pietje,f side,altijd prijs lol |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
jochies jullie verneuken dit hele forum,jullie zullen nooit Ajax supporters worden,aanhangers mischien wel |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 21:13 schreef nemam-tiL het volgende:jochies jullie verneuken dit hele forum,jullie zullen nooit Ajax supporters worden,aanhangers mischien wel omdat we frank wel een goede trainer vinden? of omdat je geen goede rede kan geven waarom frank geen goede trainer zou zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
LTH als je je echt fan noemt ga je niet frank de boer (een echte ajacied) afkraken en een andere ex ajacied Litmanen adviseren. litmanen heeft de papieren niet eens en nog minder ervaringen. de boer heeft als assistent op het gooste niveau ervaring op kunnen doen.
ik denk neit dat je dar gelooft maar als assistent doe je veel meer dan je weet. en de ervaringen die hij in de jeugd heeft opgedaan zijn ook goed. hij is klasiek van de ajax school en is dus 1 van de weinige die ajax weer het ouderwetse ajax voetbal kan laten spelen. dat zien we nu al gebeuren. ajax speelt weer met buitenspelers.
ga niet nu al de boer afschrijven. het zit allemaal mee in het begin en dat is mooi. hij moet zich nog echt bewijzen maar die kans verdient hij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Omdat jullie het Ajax gevoel nooit zullen krijgen,sorry maar zo is het eenmaaal |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
het is andersom
wij zijn van de klassieke ajax school aantrekelijk voetbal over de vleugels. wij genieten daarvan zoals dat bij geen andere club kan want geen andere club speelt zo.
wij genieten van de sfeer van het voetbal van alles bij de club. jij blijkbaar niet een tegenganger dus geen ajacied |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: bijkbaar bepaal jij of mensen ajaxied zijn of niet
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Julie kunnen nu allemaal gaan schreeuwen maar het Ajax gevoel krijgen jullie onder de 25 nooit meer.Ga er maar voor vechten zoals wij deden het komt je niet aanwaaien AJAX for live |
|
|
|