|
|
b.d.o.a
|
|
|
dan is er maar 1 ajacied dus. het is andersom harde realiteit |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
ajax for live is van de club houden en van het spel houden. alleen een klasieke speler kan dat terug brengen dat mpet je dan begrijpen maar doe je niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zal willen dat ik het kon bepalen |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
dan was ajax een kleine amatuer club zonder elftal want dan bleef je alleen over |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ok, nemam-tiL, je hebt dus een kutweek gehad. Maar is dat reden genoeg om hier nu zo sch*tvervelend te komen doen? |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
waarschijnlijk is hij voor feyenooit |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 21:40 schreef nemam-tiL het volgende:Julie kunnen nu allemaal gaan schreeuwen maar het Ajax gevoel krijgen jullie onder de 25 nooit meer.Ga er maar voor vechten zoals wij deden het komt je niet aanwaaien AJAX for live koter... |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 21:40 schreef nemam-tiL het volgende:Julie kunnen nu allemaal gaan schreeuwen maar het Ajax gevoel krijgen jullie onder de 25 nooit meer.Ga er maar voor vechten zoals wij deden het komt je niet aanwaaien AJAX for live *
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 december 2010 door D.B. -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 21:06 schreef nemam-tiL het volgende:ik kap ermee,gemiddelde leeftijd is hier 15 of minder.vaarwel remco,joduh'pietje,f side,altijd prijs Wil je mij er niet bij betrekken. Vind je onderbouwing knullig zeker omdat je Litmanen een betere kandidaat acht. Frank heeft wel een WK finale mede gecoacht. En is al jaren trainer van de jeugd. De spelers pikken genoeg op van zo'n wereldspeler als hij. Louis van Gaal was een veel mindere Ajacied dan Frank en die heeft het niet slecht gedaan dunkt mij... Frank is in staat om de komende jaren het Ajax gevoel weer terug te krijgen na ruim 10 jaar wanbeleid qua aanstellingen van trainers die niet de vereiste background hadden. Ik kan niet helemaal plaatsen wat je wilt bereiken met dit topic tenzij je zo stoned als een aap bent. Dan draai ik er ook nog eentje en lees ik het nog een keer. Hahahahahahaha.
Ajax for live |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb jij vandaag gedronken ofzo, ik heb jou hier echt nog nooit zo meegemaakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat hij gedronken heeft ofzo.... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: dat zou inderdaat een hele logische verklaring zijn waarom hij deze onzin uitkraamt. hoedan ook, hij heeft ons belooft om niet meer terug te komen op dit forum en ik kan je vertellen dat ik daar niet echt bedroeft om ben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 23:08 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] dat zou inderdaat een hele logische verklaring zijn waarom hij deze onzin uitkraamt. hoedan ook, hij heeft ons belooft om niet meer terug te komen op dit forum en ik kan je vertellen dat ik daar niet echt bedroeft om ben. Ach, iedereen heeft zo zijn momenten.....LOL |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
het enige wat ik wel echt jammer vind is dat hij het forum nu helemaal verneukt iedereen heeft het nu alleen maar over hem.
mensen post eens over de trainer wat vinden jullie? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
dat komt omdat voor de rest iedereen het er overeens is dat frank de boer gwn een goede trainer is en dat er daarover verder ook geen discussie hoeft te zijn. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
dat geeft dus ook een beetje de nutteloosheid van deze topic aan. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
whahaha lekkere discussie weer gaat zoals gewoonlijk nergens over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 23:30 schreef b.d.o.a het volgende:het enige wat ik wel echt jammer vind is dat hij het forum nu helemaal verneukt iedereen heeft het nu alleen maar over hem. mensen post eens over de trainer wat vinden jullie? Stwl je niet zo aan man, je bent hier zelf ook nieuw en doet alsof je hier al Jaren bent |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
quote: ja ik ben hier nieuw dus moet je je mond houden en braaf doen wat iedereen zegt. denk het niet mag tog best willen weten wat andere denken mis komen er namen die je niet 1 2 3 bedenkt maar tog intressant zijn. dus nu kun je wel de stoere man uit gaan hangen van ik ken hier alles maar daar gaat het niet om. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Whahahaha, gaat lekker zo....
Maar die Til-dinges is wel een rare kwiebus..... Misschien mag ie er al een tijdje niet op bij z'n vrouwtje lol |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 00:14 schreef E-J het volgende:Whahahaha, gaat lekker zo.... Maar die Til-dinges is wel een rare kwiebus..... Misschien mag ie er al een tijdje niet op bij z'n vrouwtje lol zo hard in ze reet genomen dat ze laatste hoopje IQ uit ze oren sijpelt.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Waarom schrijf je een trainer af na 3-4 wedstrijden? geef nou eens eindelijk een trainer een paar jaar de kans, Arséne Wenger en Sir Alex Fergusson zijn ook ooit voor het eerst begonnen bij hun club en zijn toch ook nog niet ontslagen, een trainer moet zorgen voor continuïteit binnen het elftal en het helpt niet als er elk jaar een nieuwe moet komen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahah,heerlijk topic dit man!!!!maar maak jullie nou ff niet zo druk man!neman heeft een slechte week gehad en laat hem ff lekker zijn gal spugen man,en als je het een zinloos topic vind reageer dan ff lekker niet man...ikzelf houdt wel van ff een bommetje gooien......;-) vandaag is ie weer uitgeslapen en heeft zelf een knallende koppijn in zijn dakkie hahaha. maarre,litmanen zou ook lekker zijn hoor neman!!!! missch samen met de boer??? ;-))) ps neman?waar haal je die shit? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Ik zou een beetje oppassen met wat je tikt. Kan wel eens gevoelig liggen, snap je. |
|
|
|
|
Bossa
|
|
|
1. De Boer heeft een ruim Ajax verleden, zowel als speler en trainer. Hij weet hierdoor hoe de club werkt en kent de betrokken mensen die hem ook nog eens mogen. Dit zorgt voor breed draagvlak voor zijn werkwijze, intern en extern. 2. Zijn visie is die van Ajax, van Cruijff. Deze visie is in het verleden (en in het heden, bij Barcelona) succesvol gebleken en geeft Ajax het imago terug waar de club wel bij vaart. Eigen jeugd, positiespel, dominantie en als één team functioneren zijn hierin de kernwaarden. Wat wil een echte ajacied nog meer? 3. We zijn pas net onderweg met Frank, maar sterk verbeterd spel, 3 keer winst, geen tegendoelpunt zijn signalen dat Frank toch echt lijkt te snappen hoe hij Ajax weer aan het voetballen moet krijgen. Iets anders beweren is op dit moment nergens op gebaseerd. 4. Frank is fanatiek, bevlogen en begaan met Ajax. Zijn fanatisme hebben we tijdens het WK al kunnen zien en dat trekt hij bij Ajax door: zie hem juichen na een goal of laatste fluitsignaal!! Naast alle kennis en ervaring die hij opgedaan heeft en met de competentie om zijn visie binnen twee dagen op een heldere manier op zijn groep over te brengen (getuige het spel tegen Milaan) hebben we een topper in wording als trainer.
En nemam-tiL, vriend. Je kunt wel zeggen dat mensen niet moeten reageren als een opmerking van jouw kant ze niet bevalt. Maar als je wilt dat mensen dan niet reageren, zet die mening dan niet online maar ga lekker met je vrienden over voetbal praten. Sowieso ben jij de enige die hier aan 't schreeuwen is en heb je al meerdere goede argumenten gekregen waarom Frank wel de juiste man voor Ajax is, maar wachten wij nog steeds op het eerste nuttige argument van jouw kant om je menins te onderbouwen. Dus zeg 'ns eerlijk: heb je geen inhoudelijke argumenten of heb je gewoon zin om ff te zieken? Als dat zo is, ga dat dan ff ergens anders doen! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote: Eens, maar aan het tijdstip te zien had ik ook al een paar goudgele rakkers op........;) Dan word je een beetje melig snap je. |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
heeft net 3 wedstrijden er op zitten en nu is hij de Beste ????????????????? leert ajax het nooit dan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nemam-tiL ik heb al 3 redenen gezien waarom wij denken dat frank wel degelijk de juiste man op de juiste plek is.. nu wil ik je vragen ook 3 redenen tegeven waarom jij hem niks vind.. en dan niet zo kort af van ja mijn gevoel.. want wat jou gevoel zegt hoeft niet per definitie de waarheid te zijn.. daarbij ben ik 29 en heb wel degelijk het Ajax GEVOEL maar dat heeft niks met welke trainer de juiste is te maken.. als je een topic start over zoiets moet je het kunnen onderbouwen en dat kan jij blijkbaar niet.. ik zie je iets zeggen over leeftijd maar waar basseer je dat op ? daarbij wil je geen deboer (met ervaring als jeugdtrainer en assistent bondscoach, gewerkt onder vgaal en ondekt door cruijff) maar wel een litmanen die geen papieren heeft en totaal zonder ervaring ? ik kan je daarin echt niet volgens.. en zowel deboer als litmanen zijn ECHTE ajacieden.. deboer misschien nog wel meer als litmanen.. waarom ? deboer is er vanaf de jeugd bij gekomen op zeer jonge leeftijd en heeft tig jaar in het eerste gespeelt.. litmanen als ik me niet vergis korter.. maar goed nu de 3 redenen waarmo deboer niks is en niet zeiken over ervaring want dat heeft guardiola ook niet |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Draai zn naam s om slimmeriken... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: nemam-til? En dan klopt ie nog niet whaahahaha |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja dat snap ik dat het litmanen was dat leek me toch al duidelijk,was namelijk al iemand opgevallen...btw en dat je nog serieus reageert op mijn reactie...haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 23:57 schreef b.d.o.a het volgende:[..] ja ik ben hier nieuw dus moet je je mond houden en braaf doen wat iedereen zegt. denk het niet mag tog best willen weten wat andere denken mis komen er namen die je niet 1 2 3 bedenkt maar tog intressant zijn. dus nu kun je wel de stoere man uit gaan hangen van ik ken hier alles maar daar gaat het niet om. En je snapt er zoals ik al had verwacht helemaal niks van. Jij roept dat Nenam til het hele forum verpest heeft. Dat slaat echt kant nog wal, ook hij heeft z'n mening, en die heb jij maar te respecteren. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
deze topic slaat nergens op ik weet niet of frank de juiste man is ik weet wel dat ajax weer fris speelt als je dit echt serieus meent dan word er voortaan wel 2 keer nagedacht als jij wat zegt meer woorden maak ik er niet over vuil dat zouden meer mensen moeten doen |
|
|
|
|
dege
|
|
|
als we dit bericht moeten geloven heb ik er vertrouwen in: http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/12/29/2281561/ajax-wil-de-boer-tot-medio-2013-vastleggen Ajax wil De Boer tot medio 2013 vastleggen Ajax wil ook na dit seizoen verder met interim-coach Frank de Boer. De oud-speler kan wellicht voor twee jaar bijtekenen, meldt Voetbal International. De Amsterdamse clubleiding gaat zo snel mogelijk met De Boer onderhandelen over een verlenging van de samenwerking. Ajax is tot nu toe zeer tevreden over zijn prestaties met het eerste elftal. De Boer heeft in Amsterdam een contract als jeugdtrainer, dat aan het eind van dit seizoen afloopt.
Na de winterstop hoopt Ajax ook meer duidelijkheid te geven over de invulling van de technische staf. De Boer zou onder meer met Hennie Spijkerman en Dennis Bergkamp willen gaan samenwerken. In dat geval zal Danny Blind waarschijnlijk verdergaan als technisch manager.
Onder leiding van Frank de Boer boekte Ajax begin deze maand een knappe zege op AC Milan (0-2). Daarna werd in de Eredivisie met 1-0 gewonnen van Vitesse (uit) en AZ (thuis). Ajax staat vierde, zes punten achter koploper PSV. De Eindhovenaren hebben echter wel een wedstrijd meer gespeeld.
Nu de boel rondom De Boer en AJAX 1 op orde brengen en als Cruijf ook daar zijn hand een beetje inbrengt heb ik vertrouwen in de toekomst. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 21:06 schreef nemam-tiL het volgende:ik kap ermee,gemiddelde leeftijd is hier 15 of minder.vaarwel remco,joduh'pietje,f side,altijd prijs Huh?? Wat heb ik hiermee te maken?? Bovendien ben ik, zoals hier wel bekend, "iets" ouder dan 15 jaar! Wat is er met je aan de hand, nemam-tiL? Over het algemeen heb jij zinnige posts, maar deze kan ik niet bijster plaatsen. En wat Frank de Boer betreft, geef hem een kans. Tot op dit moment ben ik uiterst in mijn sas met hem. Qua resultaten, maar zeker ook qua vertoond spel tegen AC Milan, Vitesse en AZ. En Frank de Boer is wel even een oer-Ajacied hoor, evenals Litmanen trouwens. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey neman?je hebt toch geen zelfmoord gepleegd????leek wel een afscheids brief man! eerst nog ff derde ster pakken! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 16:08 schreef joduh het volgende:hey neman?je hebt toch geen zelfmoord gepleegd????leek wel een afscheids brief man! eerst nog ff derde ster pakken! Hey joduh, laat ik dat nou serieus ook gedacht hebben. Hij schreef: ik houd hiermee op... Ik schrok me kapot! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja,hij klonk niet echt blij he? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou, nee niet echt. Ik heb geen idee wat er met hem aan de hand was of is. Meestal heeft hij wel goede dingen te melden. Maar nu vind ik dit hele topic nergens op slaan. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha.ik vond het wel ff leuk hoor!beetje actie!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 16:22 schreef Pietje het volgende:Nou, nee niet echt. Ik heb geen idee wat er met hem aan de hand was of is. Meestal heeft hij wel goede dingen te melden. Maar nu vind ik dit hele topic nergens op slaan. Eens! |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 12:00 schreef remco k het volgende:[..] En je snapt er zoals ik al had verwacht helemaal niks van. Jij roept dat Nenam til het hele forum verpest heeft. Dat slaat echt kant nog wal, ook hij heeft z'n mening, en die heb jij maar te respecteren. doe dat zelf eerst dan want aan eerdere reacties te zien doe je dat niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit is inhoudelijk een hele knappe reactie van je, goed hoor.....Keep up the good work.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kan slotje op? Aangezien het 'goedmaak' topic?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 december 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
b.d.o.a
|
|
|
quote: oke nu is hij uitgelult en dan gaat hij proberen te beledigen. hoe oud zijn we nu joh. grow up! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah,remco is de enige hiero die echt met iedereen ruzie krijgt?????jezus man.... is nou iedereen gek of jij remco??doe toch eens ff chil man..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 07:31 schreef joduh het volgende:hahah,remco is de enige hiero die echt met iedereen ruzie krijgt?????jezus man.... is nou iedereen gek of jij remco??doe toch eens ff chil man..... precies echt met iedereen...haha |
|
|
|