|
|
verbrande harry
|
|
|
Louis van Gaal wil best terugkeren bij Ajax. Niet als trainer. Ook niet als technisch directeur. Alleen als absolute machthebber.
Hij doceert helder, op krachtige toon. Precies zoals hij altijd heeft gedaan. Ajax, zijn jeugdliefde, is het onderwerp van gesprek. Ja, hij wil in de toekomst terugkeren bij de club. Maar dan moeten de Amsterdammers wel aan een aantal voorwaarden voldoen.
Louis van Gaal en Ajax ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als voetballer reikte hij net niet tot het eerste elftal. Als trainer en hoofd opleidingen stuwde hij de club tot grote hoogte. Maar enkele jaren later, toen hij terugkeerde als technisch directeur, beëindigde hij zijn missie voortijdig. Reden was een conflict met hoofdtrainer Ronald Koeman en de directie.
En juist dat zit de succesvolle oefenmeester van Bayern München nog steeds niet lekker. Dat conflict heeft hem geleerd dat er nog maar één manier is waarop hij in de toekomst terug kan keren bij Ajax: als de absolute machthebber.
Lijnen uitzetten Van Gaal: Ik móét nummer één zijn. Frank de Boer heeft gezegd dat ik een goede technisch directeur zou zijn. Maar dat ambieer ik helemaal niet. Je zult me niet meer op het veld zien. Als ik terugkeer, wil ik algemeen directeur zijn. De baas zijn, de lijnen uitzetten. Dan ga ik ook écht beleidvoeren. Dat is één voorwaarde.
De 59-jarige Amsterdammer duidt zijn voorwaarden na afloop van de presentatie van Kopsterk, een handboek voor mentale begeleiding in de voetbalwereld.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/48029/-8216-ik-wil-de-baas-bij-ajax-zijn-8217-.html |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
hij klinkt een beetje als Don Corleone of heb ik het mis?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij heeft eigenlijk wel gelijk, ik zeg niet dat ik vind dat hij de algemeen directeur moet worden, maar er is niks mis met de ambitie die hij heeft en het feit dat hij die ambitie hardop uitspreekt. Die man heeft een heel groot Ajax hart, en weet als geen enkel ander persoon wat er uit de jeugd van ons Ajax te halen valt, en hij wil gewoon dat Ajax weer succesen behaalt.
Ik vind het trouwens prima dat Cruijff alles als "adviseur" wil regelen, maar je mmoet van Gaal wel nageven, dat hij wel de echte absolute verantwoordelijk durft en wil pakken, en dat is iets waar hij wel een stapje voor heeft op Cruijff in mijn ogen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 11:56 schreef remco k het volgende:Hij heeft eigenlijk wel gelijk, ik zeg niet dat ik vind dat hij de algemeen directeur moet worden, maar er is niks mis met de ambitie die hij heeft en het feit dat hij die ambitie hardop uitspreekt. Die man heeft een heel groot Ajax hart, en weet als geen enkel ander persoon wat er uit de jeugd van ons Ajax te halen valt, en hij wil gewoon dat Ajax weer succesen behaalt. Ik vind het trouwens prima dat Cruijff alles als "adviseur" wil regelen, maar je mmoet van Gaal wel nageven, dat hij wel de echte absolute verantwoordelijk durft en wil pakken, en dat is iets waar hij wel een stapje voor heeft op Cruijff in mijn ogen.. Zeker met je laatse alinea ben ik het volledig eens, Remco. Zoals jullie allen weten ben ik een groot fan van Johan Cruijff. Altijd geweest, trouwens. Maar ik heb ook al eens geschreven hier, dat ik het ook tijd vind, dat Johan de handen uit de mouwen moet steken en een actieve rol in de heropbouw van Ajax moet spelen. En dat, zo vrees ik, gaat 3 x niet gebeuren: nu niet, dan niet, nooit niet. En inderdaad, Remco, dat doet Louis van Gaal wel! Het zou natuurlijk wel hartstikke mooi zijn, wanneer al die mannen met hun enorme ego eens over hun eigen schaduw zouden springen en Ajax weer AJAX zouden laten zijn. Puur hypothetisch, zie je het al voor je: Frank de Boer en Danny Blind = trainer; Johan Cruijff = technisch directeur; Louis van Gaal = algemeen directeur... Zoveel Ajax-verleden, zoveel ervaring... Maar ja, dromen zijn bedrog... |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Hij lijkt soms een beetje geschift met z'n uitspraken. Ik denk dat als je hem een beetje de ruimte geeft, hij z'n woorden wel waar kan maken. Daarnaast heeft De Boer ook gezegd dat hij wat ziet in een terugkeer van Van Gaal, dus zal er niet weer zoiets als toen met Koemand ontstaan (hopelijk). Maar goed, weinig kans ... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Tsja...
ik blijf twijfels hebben. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat IS nu eigenlijk het probleem tussen Johan Cruijff en Louis van Gaal waardoor zij niet samen AJAX zouden kunnen gaan leiden? Er zou toch eigenlijk idd niets mooier zijn dan zoveel grootheden van en voor onze club.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 14:46 schreef Ronald 1960 het volgende:Wat IS nu eigenlijk het probleem tussen Johan Cruijff en Louis van Gaal waardoor zij niet samen AJAX zouden kunnen gaan leiden? Er zou toch eigenlijk idd niets mooier zijn dan zoveel grootheden van en voor onze club.... Botsende ego's... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja beter kan je het niet omschrijven. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
In principe zie ik geen problemen. Van Gaal als algemeen directeur en Cruijf in een adviserende rol. Ze moeten dan wel hun ego's opzij zetten voor AJAX en elkaar niet in de weg lopen. De Boer als hoofdtrainer met Bergkamp en Spijkerman als assistenten en Blind als technisch directeur. Volgens mij kan Molenaar dan financieel directeur worden.
Zou wel de ideale situatie zijn toch..??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 15:11 schreef E-J het volgende:In principe zie ik geen problemen. Van Gaal als algemeen directeur en Cruijf in een adviserende rol. Ze moeten dan wel hun ego's opzij zetten voor AJAX en elkaar niet in de weg lopen. De Boer als hoofdtrainer met Bergkamp en Spijkerman als assistenten en Blind als technisch directeur. Volgens mij kan Molenaar dan financieel directeur worden. Zou wel de ideale situatie zijn toch..??? Nee, joh, die twee (Louis en Johan) kunnen echt niet door één deur. Maar toch, in mijn dromen zie ik het een beetje voor me... Als Ajax een dergelijk management op de been kan krijgen, kunnen we vele, vele jaren vooruit! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 15:11 schreef E-J het volgende:In principe zie ik geen problemen. Van Gaal als algemeen directeur en Cruijf in een adviserende rol. Ze moeten dan wel hun ego's opzij zetten voor AJAX en elkaar niet in de weg lopen. De Boer als hoofdtrainer met Bergkamp en Spijkerman als assistenten en Blind als technisch directeur. Volgens mij kan Molenaar dan financieel directeur worden. Zou wel de ideale situatie zijn toch..??? Eens, niemand is groter dan ajax. Cruijf en van gaal willen allebei ajax terughalen en dat is precies hetzelfde doel toch? Ik zou graag zien dAt v gaal, cruijf, blind, de boer en het huidig bestuur om de tafel gaan zitten om een masterplan te schrijven. Als er dan nog mensen zijn die zich niet in de filosofie van ajax vinden passen... 1+1=2 toch? Ik zou dat graag zien een topclub die met zoveeel voetbalverstand in de gelederen een hechte groep vormt die vol persoonlijke nederigheid onze club weer onze club maken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 15:49 schreef JOOD het volgende:[..] Eens, niemand is groter dan ajax. Cruijf en van gaal willen allebei ajax terughalen en dat is precies hetzelfde doel toch? Ik zou graag zien dAt v gaal, cruijf, blind, de boer en het huidig bestuur om de tafel gaan zitten om een masterplan te schrijven. Als er dan nog mensen zijn die zich niet in de filosofie van ajax vinden passen... 1+1=2 toch? Ik zou dat graag zien een topclub die met zoveeel voetbalverstand in de gelederen een hechte groep vormt die vol persoonlijke nederigheid onze club weer onze club maken. Klopt, JOOD. Mijn grote voorbeeld wat dat betreft is Bayern Munchen. Bijna al hun ex-vedettes hebben op een of andere manier een rol in het management en dat werkt fantastisch. Mensen met verstand van voetbal die ook nog eens een gigantische binding met die club hebben. Waarom zou dat niet bij Ajax kunnen? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
louis is een held!ajacied for ever!!!! |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote: maar verder is er nooit iets gebeurd ofzo? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Volgens mij wel in diverse interviews |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Helaas... Maar het zou wel mooi zijn, echter, dan moeten beide heren water bij de wijn doen en dat zie ik eerlijk gezegd geen van tweeën doen... Nee, helaas, dat gaat niet lukken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ben je bedondert louis?ik sta mijn plekkie echt niet aan je af man!!! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Grappig om in 1 van de fimpjes de slaaf van Cruijff, de heer Derksen weer eens te zien kontzuigen bij Cruijff, |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 16:48 schreef Pietje het volgende:[..] Helaas... Maar het zou wel mooi zijn, echter, dan moeten beide heren water bij de wijn doen en dat zie ik eerlijk gezegd geen van tweeën doen... Nee, helaas, dat gaat niet lukken. ben inderdaad bang dat het geen vruchtbare samenwerking word,helaas want het lijkt mij wel een wereld koppeltje hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 10:25 schreef verbrande harry het volgende:[..] ben inderdaad bang dat het geen vruchtbare samenwerking word,helaas want het lijkt mij wel een wereld koppeltje hoor. ik denk dat het juist water met vuur mengen is, die twee hebben allebei een ego groter dan de aarde, en al zouden ze nu geen ruzie met elkaar hebben, dan zou dat wel gaan gebeueren als ze zouden gaan samenwerken. Meerdere kapiteins op 1 schip zou zoiezo niet werken...
Laat Cruijff het nu lekker doen, die man is een stuk ouder als van Gaal, en als Cruijff straks echt te oud is, en het gaat weer eens een keer slecht met Ajax ( over een jaar of 15 ofzo) dan mag van Gaal het doen. Hebben wij kunnen profiteren van beide GODEN, en kunnen hun lekker hun eigen pik strelen, nadat ze Ajax allebei nog een keer na de winst in de CL hebben geleid.....
GOED PLAN?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 12:58 schreef remco k het volgende:[..] ik denk dat het juist water met vuur mengen is, die twee hebben allebei een ego groter dan de aarde, en al zouden ze nu geen ruzie met elkaar hebben, dan zou dat wel gaan gebeueren als ze zouden gaan samenwerken. Meerdere kapiteins op 1 schip zou zoiezo niet werken... Laat Cruijff het nu lekker doen, die man is een stuk ouder als van Gaal, en als Cruijff straks echt te oud is, en het gaat weer eens een keer slecht met Ajax ( over een jaar of 15 ofzo) dan mag van Gaal het doen. Hebben wij kunnen profiteren van beide GODEN, en kunnen hun lekker hun eigen pik strelen, nadat ze Ajax allebei nog een keer na de winst in de CL hebben geleid..... GOED PLAN?? Nou... op zich wel, maar dan moet Johan ook daadwerkelijk de handen uit de mouwen steken en ook actief tot daden overgaan. Tot nog toe is het slechts bij zijn woorden gebleven... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 13:02 schreef Pietje het volgende:[..] Nou... op zich wel, maar dan moet Johan ook daadwerkelijk de handen uit de mouwen steken en ook actief tot daden overgaan. Tot nog toe is het slechts bij zijn woorden gebleven... Zijn daden, zijn net zoals destijds bij Barca, niks meer dan er voor zorgen, dat de juiste mannetjes op de juiste plekken komen te zitten, en dat men dezelfde (lees johan) visie deelt. Hoe je het ook wendt of keert, dat zijn de daden van Johan, en daar is helemaal niks mis mee hoor, maar hij zal echt geen actieve functie gaan bekleden, daar heeft helemaal geen belang bij.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 13:56 schreef remco k het volgende:[..] Zijn daden, zijn net zoals destijds bij Barca, niks meer dan er voor zorgen, dat de juiste mannetjes op de juiste plekken komen te zitten, en dat men dezelfde (lees johan) visie deelt. Hoe je het ook wendt of keert, dat zijn de daden van Johan, en daar is helemaal niks mis mee hoor, maar hij zal echt geen actieve functie gaan bekleden, daar heeft helemaal geen belang bij.. Ik zie het meer als zichzelf indekken, wat op zich wel slim van hem is. Als hij er zelf zou gaan zitten en het gaat mis dan is hij zijn reputatie waar hij zo op geilt kwijt, dus zet hij er mannetjes neer. Als het dan misgaat dan kan hij met vage argumenten komen zoals, ze hebben mijn visie niet goed uitgevoerd of iets dergelijks. Hij zal best verstand van voetbal hebben, maar ik vind het zwak van de man dat hij niet zelf durft over te gaan tot actie. Het enigste wat hij nu doet is lullen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 15:28 schreef Afcarius het volgende:[..] Ik zie het meer als zichzelf indekken, wat op zich wel slim van hem is. Als hij er zelf zou gaan zitten en het gaat mis dan is hij zijn reputatie waar hij zo op geilt kwijt, dus zet hij er mannetjes neer. Als het dan misgaat dan kan hij met vage argumenten komen zoals, ze hebben mijn visie niet goed uitgevoerd of iets dergelijks. Hij zal best verstand van voetbal hebben, maar ik vind het zwak van de man dat hij niet zelf durft over te gaan tot actie. Het enigste wat hij nu doet is lullen. Ben ik niet helemaal met je eens, alhoewel er wel een kern van waarheid in je verhaal zit.
Ik denk namelijk helemaal niet dat hij druk bezig is met de mening die men over hem vormt, daarvoor druist hij te vaak tegen andermans mening in, ook tegen de mening van de andere "grote" der aarde. Zo heeft hij regelamtig Platini aangevallen en laat hij vaak blijken tegen het beleid van Blatter te zijn. Cruijff is gewoon Cruijff, en ik denk dat hij juist goed is in wat hij doet, hij laat de juiste mensen vanaf de juiste plek regeren, en beleid voeren. En hij is wel degelijk over gegaan tot actie, anders zou hij ook niet bij Ajax om de tafel gaan zitten praten over de invulling van de club. Cruijff probeert zoveel mogelijk mensen te laten delen in zijn mening, zo neemt hij van Basten mee naar Ajax en vraagt hij hier ook Rijkaard voor. Ik denk dat hij dit doet om ervoor te zorgen dat meer mensen zo gaan denken. Want dat het een feit is dat zijn denkwijze voor succesen KAN zorgen staat bijten twijel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb me eigenlijk nooit echt verdiept in wat johan wil omdat hij voor mij johan is!!!!en die staat op een voetstuk!!! en toch zit me iets niet lekker en ik weet er absoluut niet alles van!,maar wat ik weet is dat louis gewoon niet bang is om ook de verantwoordelijke te zijn,terwijl ik bij johan denk dat hij weer op een plekkie gaat staan waar hij anderen de schuld van kan gaan geven mocht het fout gaan......wat dat betreft heb ik in dit plaatje meer waardering voor hoe louis het wilt....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Amsterdammer113: "Ik wil graag de Oudejaarsloterij winnen dit jaar." |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: MAAR ALLEEN ALS JIJ DE ECHTE BAAS BENT???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 19:06 schreef joduh het volgende:ik heb me eigenlijk nooit echt verdiept in wat johan wil omdat hij voor mij johan is!!!!en die staat op een voetstuk!!! en toch zit me iets niet lekker en ik weet er absoluut niet alles van!,maar wat ik weet is dat louis gewoon niet bang is om ook de verantwoordelijke te zijn,terwijl ik bij johan denk dat hij weer op een plekkie gaat staan waar hij anderen de schuld van kan gaan geven mocht het fout gaan......wat dat betreft heb ik in dit plaatje meer waardering voor hoe louis het wilt....... Precies, joduh, dat is dan ook exact de strekking van mijn post als antwoord op die van Remco. Johan is en blijft voor mij Johan: held nummer 1. Als voetballer, als trainer en als "adviseur". Het zou mij een nog beter gevoel geven, wanneer hij daadwerkelijk een functie binnen de directie gaat vervullen, een functie die hem enerzijds een zekere macht geeft en welke functie uiteindelijk resultaat moet laten zien waarop hij eventueel kan worden aangesproken. Positief of negatief. En eerlijk gezegd zie ik dat Johan Cruijff niet doen... En dat vind ik toch wel een beetje jammer! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik denk dat Johan Cruiff het lichamelijk niet aan kan om actief in te stappen,of in ieder geval er bang voor is dat hij het lichamelijk niet aankan.Brengt natuurlijk wel een hoop stress mee en zijn vrouw let wat dat betreft er goed op hem"Johan lullen mag,maar ohwee als je instapt" |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:13 schreef nemam-tiL het volgende:Ik denk dat Johan Cruiff het lichamelijk niet aan kan om actief in te stappen,of in ieder geval er bang voor is dat hij het lichamelijk niet aankan.Brengt natuurlijk wel een hoop stress mee en zijn vrouw let wat dat betreft er goed op hem"Johan lullen mag,maar ohwee als je instapt" Dat zou zomaar kunnen, nemam. Het fijne weten we er gewoon niet van. Aan de andere kant, door zich zo op te stellen kan Johan natuurlijk wel "tegengas" verwachten. Door het antwoord van joduh, blijkt dat ik daar niet alleen in sta. Maar nogmaals, of Johan het wel of niet doet, hij is en blijft een held voor mij. De voorhoede van Ajax uit de 60-er en 70-er jaren vergeet ik echt nooit meer: Piet Keizer - Johan Cruijff - Klaas Nuninga - Sjaak Swart. SMULLEN MAAR!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik wil de baas bij Ajax zijn met in het bestuur:pietje,Remco, Joduh,Hashkop,Ride,F Side,Freaky,Guyt en nog wat jongens in het RvB,en met verbrande Harry en Frank V in de oppositie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:40 schreef nemam-tiL het volgende:ik wil de baas bij Ajax zijn met in het bestuur:pietje,Remco, Joduh,Hashkop,Ride,F Side,Freaky,Guyt en nog wat jongens in het RvB,en met verbrande Harry en Frank V in de oppositie Hahaha, mooi dat Ajax dan weer een echte topclub gaat worden ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 20:54 schreef Pietje het volgende:[..] Precies, joduh, dat is dan ook exact de strekking van mijn post als antwoord op die van Remco. Johan is en blijft voor mij Johan: held nummer 1. Als voetballer, als trainer en als "adviseur". Het zou mij een nog beter gevoel geven, wanneer hij daadwerkelijk een functie binnen de directie gaat vervullen, een functie die hem enerzijds een zekere macht geeft en welke functie uiteindelijk resultaat moet laten zien waarop hij eventueel kan worden aangesproken. Positief of negatief. En eerlijk gezegd zie ik dat Johan Cruijff niet doen... En dat vind ik toch wel een beetje jammer! Hij heeft toch verschillende hartaanvallen gehad eind jaren 90?? Zal dat de reden niet zijn dat zijn vrouw hem zoveel tegen houd?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wordt een makkie man, zolang ik de financien maar niet hoef te regelen:-) Dat doet het vrouwtje thuis ook, want wat er bij mij in komt, gaat er allemaal net zo makkelijk weer uit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: YESSSSSS!!!!!!!!!!! JODUH IS ERBIJ!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Hij heeft toch verschillende hartaanvallen gehad eind jaren 90?? Zal dat de reden niet zijn dat zijn vrouw hem zoveel tegen houd?? Klopt, Remco, hij heeft een aantal bypasses gehad. Maar ik ken genoeg mensen, die daarna weer 100% functioneerden. Nou ja, het zal van ons wel ijdele hoop zijn, dat Johan daadwerkelijk een functie bij Ajax gaat bekleden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 20:54 schreef Pietje het volgende:[..] Precies, joduh, dat is dan ook exact de strekking van mijn post als antwoord op die van Remco. Johan is en blijft voor mij Johan: held nummer 1. Als voetballer, als trainer en als "adviseur". Het zou mij een nog beter gevoel geven, wanneer hij daadwerkelijk een functie binnen de directie gaat vervullen, een functie die hem enerzijds een zekere macht geeft en welke functie uiteindelijk resultaat moet laten zien waarop hij eventueel kan worden aangesproken. Positief of negatief. En eerlijk gezegd zie ik dat Johan Cruijff niet doen... En dat vind ik toch wel een beetje jammer! ja he? dat is het nou wat ik jammer van johan vind!!het is zooo makkelijk om kommentaar te geven he? maar zelf niet instappen.... en louis die zegt gewoon ,ik wil alles!!!! karakter man!!!pethje af voor louis...mijns inziens jongens hoor?en mooi dat jij dat ook vind pietje! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dan moet het goed komen!!!! :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tuurlijk maffe gast,leipe antwoorden maar GOEIE gozzer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:47 schreef joduh het volgende:[..] ja he? dat is het nou wat ik jammer van johan vind!!het is zooo makkelijk om kommentaar te geven he? maar zelf niet instappen.... en louis die zegt gewoon ,ik wil alles!!!! karakter man!!!pethje af voor louis...mijns inziens jongens hoor?en mooi dat jij dat ook vind pietje! Maar Joduhh, hij doet nu veel meer dan commentaar geven, hij heeft er voor gezorgd dat er meer voetbalmensen in zitten bij de club, hij is druk in gesprek met het bestuur om de boel op nieuw neer te zetten, en hij is achter de Boer gaan staan. Ook predikt hij nu voor rust zodat hij met Ajax achter de schermen verder kan gaan werken de boel goed neer te zetten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:47 schreef joduh het volgende:[..] ja he? dat is het nou wat ik jammer van johan vind!!het is zooo makkelijk om kommentaar te geven he? maar zelf niet instappen.... en louis die zegt gewoon ,ik wil alles!!!! karakter man!!!pethje af voor louis...mijns inziens jongens hoor?en mooi dat jij dat ook vind pietje! Klopt helemaal joduh! Johan is mijn held, maar dat is Louis zeker ook! Die steekt zijn handen uit zijn mouwen en durft op zijn bek te gaan. Overal!! Voor dat soort mensen heb ik überhaupt veel respect. Ook door zijn controversiele karakter. Hij doet tegen iedereen zijn mond open, het maakt hem niet uit of die hoger of lager in functie is. Klasse! Ook Louis is mijn held!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:51 schreef remco k het volgende:[..] Maar Joduhh, hij doet nu veel meer dan commentaar geven, hij heeft er voor gezorgd dat er meer voetbalmensen in zitten bij de club, hij is druk in gesprek met het bestuur om de boel op nieuw neer te zetten, en hij is achter de Boer gaan staan. Ook predikt hij nu voor rust zodat hij met Ajax achter de schermen verder kan gaan werken de boel goed neer te zetten. ik weet wat je bedoelt jongen.......en ik heb ook aangegeven dat ik het precieze niet overal van weet........maar mijn gevoel ligt momenteel meer bij louis.....die neemt de verantwoording wel! als het niet uitpakt denk ik..... denk jij niet dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:51 schreef remco k het volgende:[..] Maar Joduhh, hij doet nu veel meer dan commentaar geven, hij heeft er voor gezorgd dat er meer voetbalmensen in zitten bij de club, hij is druk in gesprek met het bestuur om de boel op nieuw neer te zetten, en hij is achter de Boer gaan staan. Ook predikt hij nu voor rust zodat hij met Ajax achter de schermen verder kan gaan werken de boel goed neer te zetten. Daar heb je zeker gelijk in! En toch verwacht ik gewoon net wat meer dan dat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:52 schreef joduh het volgende:[..] ik weet wat je bedoelt jongen.......en ik heb ook aangegeven dat ik het precieze niet overal van weet........maar mijn gevoel ligt momenteel meer bij louis.....die neemt de verantwoording wel! als het niet uitpakt denk ik..... denk jij niet dan? Het gaat mij niet zozeer om de verantwoording wel of niet pakken, het gaat mij er om of het plan gaat lukken..En ik heb heeeeel veel vertrouwen in de aanpak van Cruijff, kijk alleen eens naar het Barca dat er nu staat, die veranderen momenteel het aanzicht op voetbal overal ter wereld, zo verschrikkelijk goed staan die te spelen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Deze is voor Joduh ,bedankt vor je pb |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar gaat het erom wat wij verwachten dan?? Gaat het niet om het plan en de uitvoering daarvan, Cruijff heeft hetzelfde gedaan bij Barcelona, en van Gaal heeft zoiets nog nooit gedaan.. En we weten denk ik allemaal hoe belachelijk goed Barcelona speelt.. |
|
|
|