|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:55 schreef remco k het volgende:[..] Maar gaat het erom wat wij verwachten dan?? Gaat het niet om het plan en de uitvoering daarvan, Cruijff heeft hetzelfde gedaan bij Barcelona, en van Gaal heeft zoiets nog nooit gedaan.. En we weten denk ik allemaal hoe belachelijk goed Barcelona speelt.. Kijk, wanneer Johan daadwerkelijk in de een of andere "echte" functie aanspreekbaar is kan hij nog meer invloed uitoefenen op het huidige bestuur. Dan zullen de bobo's hem nog serieuzer moeten nemen. Maar och, Remco, elke functie die Johan gaat bekleden vind ik prima, zolang hij maar aan ons AJAX verbonden is. En tja... wat Barcelona betreft... oogstrelend!! Guardiola heb ik nog maar een paar weken geleden inderdaad horen zeggen, dat zij (hij) nog altijd voortborduurt op het werk destijds van Johan Cruijff. Dat zegt zeker genoeg! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar is het wel reeel om het spel wat barcelona nu speelt allemaal aan johan te hangen????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb het Pep Guardiola zelf horen en zien zeggen na de 5-0 overwinning van Barca op Real Madrid van een paar weken geleden. Serieus! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en als barca geen geld had pietje? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja... dan toch maar meedoen aan de oudejaarsloterij ;-) Of nog een sponsor op het shirt laten zetten Of de eigen jeugdopleiding, net als Ajax Zich in de schulden werken, net als concurrent Real Madrid... En als dat niet genoeg is: een lening afsluiten bij Pietje ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahahah godverre,ben ik eens een keertje serieus wordt ik weer niet serieus genomen....ik ga een freddie halen........ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 22:15 schreef joduh het volgende:hahahahah godverre,ben ik eens een keertje serieus wordt ik weer niet serieus genomen....ik ga een freddie halen........ Hahaha proost, joduh. Ik zit aan de wijn, alvast voor oudejaarsavond. Even indrinken. Whahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb gister een wijze les van remco gehad....drank maakt meer kapot dan je lief is zei hij..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar je weet het he???ik heb schijt aan remco......hahaahh lol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou ja, dat is de slogan... maar het geeft ook een hoop plezier, whahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ken je dat liedje van de fles?wie zong dat ook alweer? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Is er ook nog een plekje in het bestuur voor mij??? Ik moet toch wat doen met al die miljoenen van de Oudejaarsloterij ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 22:30 schreef amsterdammer113 het volgende:Is er ook nog een plekje in het bestuur voor mij??? Ik moet toch wat doen met al die miljoenen van de Oudejaarsloterij ;-) Whahaha, maar die ga jij helemaal niet winnen, ik heb namelijk het winnende lot al gekocht... En jij weet niet waar ik woon:-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ajaxhart altijd welkom man!pr wat voor jou? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 95% van de spelers van Barcelona, zijn eigen jeugd spelers, alle aankopen van de laatste 5 jaar zijn geflopt op Villa na, dus zoveel maakt dat geld daar niet uit.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 22:30 schreef amsterdammer113 het volgende:Is er ook nog een plekje in het bestuur voor mij??? Ik moet toch wat doen met al die miljoenen van de Oudejaarsloterij ;-) Hahaha, natuurlijk! Voor echte Ajacieden is ALTIJD plaats!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: PR is niet helemaal mijn plaats, maar ach als die plek leeg is neem ik het wel op me. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
waar ben je goed in?buiten vrouwen versieren om dan he?want dat is mijn taak al..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha, ik verslikte me bijna in een slok... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok als jij naar de vergadering ga,ga ik langs je vrouw hahahahahha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
sorry Boudewijn ik schijn een gave te hebben om van elke topic een off topic te maken |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja ho wacht eens even. Jij wilde rust rond onze club. Moet je niet gelijk gaan rotzooien met 1 van de vrouwen van een bestuurder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is niet wat ik zei kerel, nog een keertje, maar nou goed lezen...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mensen laat die fles toch staan..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En welk nut heeft dat voor Ajax??:-) |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
laat johan cruijff maar lekker ze gang gaan zo als die nu doet ,met het ego van onze Deutsche Fussballmeister gaat het geheid mis binnen de Ajax gelederen en en zitten we binnen no time met een tweedeling van diversen kampen vanwege botsende ego,s |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 11:07 schreef verbrande harry het volgende:Louis van Gaal wil best terugkeren bij Ajax. Niet als trainer. Ook niet als technisch directeur. Alleen als absolute machthebber. Hij doceert helder, op krachtige toon. Precies zoals hij altijd heeft gedaan. Ajax, zijn jeugdliefde, is het onderwerp van gesprek. Ja, hij wil in de toekomst terugkeren bij de club. Maar dan moeten de Amsterdammers wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Louis van Gaal en Ajax ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als voetballer reikte hij net niet tot het eerste elftal. Als trainer en hoofd opleidingen stuwde hij de club tot grote hoogte. Maar enkele jaren later, toen hij terugkeerde als technisch directeur, beëindigde hij zijn missie voortijdig. Reden was een conflict met hoofdtrainer Ronald Koeman en de directie. En juist dat zit de succesvolle oefenmeester van Bayern München nog steeds niet lekker. Dat conflict heeft hem geleerd dat er nog maar één manier is waarop hij in de toekomst terug kan keren bij Ajax: als de absolute machthebber. Lijnen uitzetten Van Gaal: Ik móét nummer één zijn. Frank de Boer heeft gezegd dat ik een goede technisch directeur zou zijn. Maar dat ambieer ik helemaal niet. Je zult me niet meer op het veld zien. Als ik terugkeer, wil ik algemeen directeur zijn. De baas zijn, de lijnen uitzetten. Dan ga ik ook écht beleidvoeren. Dat is één voorwaarde. De 59-jarige Amsterdammer duidt zijn voorwaarden na afloop van de presentatie van Kopsterk, een handboek voor mentale begeleiding in de voetbalwereld. http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/48029/-8216-ik-wil-de-baas-bij-ajax-zijn-8217-.html Ik zeg: laat maar komen! Louis van Gaal is ideaal! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 10:59 schreef Afcabz het volgende:laat johan cruijff maar lekker ze gang gaan zo als die nu doet ,met het ego van onze Deutsche Fussballmeister gaat het geheid mis binnen de Ajax gelederen en en zitten we binnen no time met een tweedeling van diversen kampen vanwege botsende ego,s Dat ego had hij in 94 ook al, en toen ging het allemaal toch best aardig... |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tot hoe laat ben jij eigenlijk nog druk geweest met mij, heb jij niet gewoon je frustraties van je kutavond op mij geprobeerd af te reageren.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: dit zijn van die posts waar ik me dood aan erger man...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Er is nu een weg ingeslagen met Cruijff en die weg is een goeie. Het is nu of Cruijff of v.Gaal, beide gaat niet en zou tot onrust leiden, waardoor we niets opschieten. Beide heren hebben een groot ego en wanneer ze beide eens gingen praten met mekaar, weet ik zeker dat ze op den duur op de grond rollen van het lachen. Ze prediken allebei het aanvalsspel van Barcelona en Ajax, maar botsen door hun eigenwijsheid. V.Gaal is een perfectionist, eist veel van spelers en zit er constant kort op. Cruijff is een idealist, is meer van de lossere aanpak en doet alles op gevoel. Beide slaat het aan, maar als ik echt moest kiezen, kies ik voor de aanpak van Johan. Ik zou als trainer duidelijk de manier van Cruijff kiezen, want ik ben van mening dat voetbal niet zo gestuurd hoeft te worden. Zet de voetballers op de juiste plaats, heb plezier en ga je gang.
Voor nu dus de weg van Cruijff bewandelen, maar ik zou het zeker prijzen wanneer v.Gaal over een jaar of 10 Ajax nog eens helpt. Voor mij staat één ding buiten kijf; LOUIS V.GAAL/////HELD, JOHAN CRUIJFF///////HELD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik snap die post niet eens,wat houdt het in die XD |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 19:25 schreef alibabba het volgende:Er is nu een weg ingeslagen met Cruijff en die weg is een goeie. Het is nu of Cruijff of v.Gaal, beide gaat niet en zou tot onrust leiden, waardoor we niets opschieten. Beide heren hebben een groot ego en wanneer ze beide eens gingen praten met mekaar, weet ik zeker dat ze op den duur op de grond rollen van het lachen. Ze prediken allebei het aanvalsspel van Barcelona en Ajax, maar botsen door hun eigenwijsheid. V.Gaal is een perfectionist, eist veel van spelers en zit er constant kort op. Cruijff is een idealist, is meer van de lossere aanpak en doet alles op gevoel. Beide slaat het aan, maar als ik echt moest kiezen, kies ik voor de aanpak van Johan. Ik zou als trainer duidelijk de manier van Cruijff kiezen, want ik ben van mening dat voetbal niet zo gestuurd hoeft te worden. Zet de voetballers op de juiste plaats, heb plezier en ga je gang. Voor nu dus de weg van Cruijff bewandelen, maar ik zou het zeker prijzen wanneer v.Gaal over een jaar of 10 Ajax nog eens helpt. Voor mij staat één ding buiten kijf; LOUIS V.GAAL/////HELD, JOHAN CRUIJFF///////HELD Helemaal mee eens. En daarom vind ik ook dat van Gaal in dit geval geen open sollicitatie moet doen richting Ajax. Als ook hij echt het beste voorheeft met Ajax, zegt hij nu: Ik hoop dat mijn club weer mooie successen zal halen in de toekomst, met mooi voetbal. En misschien komt mijn tijd nog eens om te laten zien dat het ook op mijn manier kan.
Dat moet ie zeggen en geen onrust blijven stoken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
van gaal is een eer mannetje.....die wil de wederopstanding van ajax achter ZIJN naam hebben staan....... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 22:13 schreef Pietje het volgende:[..] Tja... dan toch maar meedoen aan de oudejaarsloterij ;-) Of nog een sponsor op het shirt laten zetten Of de eigen jeugdopleiding, net als Ajax Zich in de schulden werken, net als concurrent Real Madrid... En als dat niet genoeg is: een lening afsluiten bij Pietje ;-) zich in de schulden werken is Barca al goed gelukt hoor, geloof iets van 442 miljoen, of is dat nog niet genoeg? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
topictitel misschien veranderen in "ik wilde baas bij Ajax zijn"
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 20:16 schreef dege het volgende:[..] zich in de schulden werken is Barca al goed gelukt hoor, geloof iets van 442 miljoen, of is dat nog niet genoeg? Klopt inderdaad, maar weet je wat daar nou het allerergste is. Dat zijn allemaal gekochte spelers die het niet gemaakt hebben, spelers als Zlaten bijvoorbeeld. Er is eigenlijk maar 1 aangekochte speler nu in het eerste bij Barca en dat is Villa. Die levert iig wel zijn geld op... Er lopen er nu nog wel een paar, maar die zijn voor weinig geld overgekomen... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Als Johan Cruijff zich terugtrekt op diens berg in Barcelona, en als alle personeelsleden van Ajax dankbaar in de houding springen, en als Arie van Eijden uit diens functie bij Almere City FC wordt ontheven, en als ook de andere kaderleden uit zijn vorige tijdperk bij Ajax het veld ruimen, en als hij de almachtige functie van algemeen directeur mag bekleden, en als de raad van commissarissen hem dan ongestoord zijn gang laat gaan, en als alle foto's van Ronald Koeman uit De Arena worden verwijderd, en als Andries Jonker en Marcel Bout kwispelend achter hem aan mogen blijven huppelen, en als Peter Boeve en Aron Winter en Dick Schoenaker en Barry Hulshoff en Keje Molenaar en Dirk de Groot en Co Jager zich terugtrekken uit de ledenraad, en als Spanje en Argentinië en Duitsland en Nederland besluiten hem toch maar níét als bondscoach te vragen, en als hij zijn contract bij Bayern München niet verlengt, en als hij niet met pensioen gaat binnenkort; ja, als aan al die voorwaarden is voldaan, dan zou Louis van Gaal best eens een eventuele terugkeer naar Ajax in overweging willen nemen.
hahahahaha
sorry... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
rest van de column...
quote:Het begint een hoogst merkwaardige lobby te worden. Vorige week herhaalde Van Gaal in dit blad dat hij een rentree bij zijn Amsterdamse jeugdliefde 'een geweldige uitdaging' zou vinden. Mits er dus aan een onmogelijke reeks voorwaarden wordt voldaan. Maar waarom nu opeens, kort nadat hij op televisie in het toenmalige programma NOVA met grote overtuiging had beweerd nooit meer bij Ajax te gaan werken? Voor iemand die zichzelf vanaf dag één van zijn trainersloopbaan op de borst slaat omdat hij zo consequent zou zijn, is deze ommezwaai behoorlijk ínconsequent.
En waarom lanceert Van Gaal zijn proefballonnetjes precies op het moment dat zijn aartsrivaal Cruijff een fluwelen revolutie in gang heeft gezet bij Ajax? In de VI van vorige week verklaarde hij zijn timing nader. Het stond los van andere gebeurtenissen in Amsterdam. 'Robert Heukels, mijn biograaf, kwam met een enorme stapel e-mails aanzetten', vertelde Van Gaal. 'Allemaal van Ajax-supporters die een voorstander waren van mijn terugkeer bij de club. Ik vond dat ik de mening van zo veel fans niet mocht negeren. Vandaar.'
Dat was heel vriendelijk van Van Gaal, richting zijn supporters. Maar ook hij weet dat, zolang de invloed van Cruijff bij Ajax groeiende is, het nooit tot een hereniging zal komen. Best jammer eigenlijk. Hoe fascinerend zou het zijn als alle kapiteins de komende tijd daadwerkelijk hetzelfde schip gaan besturen? Cruijff wil Guus Hiddink als technisch directeur, Van Gaal ziet zichzelf als algemeen directeur, Keje Molenaar wil Cruijff als technische man in de raad van commissarissen, Cruijff heeft Piet Keizer, Marco van Basten en Frank Rijkaard als klankbord, de naam Frank Arnesen zingt rond in verband met een leidinggevende functie, voorzitter Uri Coronel wil zijn termijn volmaken en ook directeur Rik van den Boog blijft op zijn post. Dat zal me een gekakel geven in het kippenhok, als iedereen zijn zin doordrukt.
Aan Van den Boog vroeg ik laatst hoe hij in dit verband tegen die open sollicitatie van Van Gaal aankeek. Wat volgde was een politiek correct antwoord, waarbij de kerk volledig in het midden bleef. Ooit, in de toekomst, zou het een optie kunnen zijn, daar kwam het zo'n beetje op neer. Dan weet je genoeg. Ajax is de dialoog met Cruijff aangegaan en zulks betekent dat de deur voor de trainer van Bayern voorlopig potdicht zit. Diep in zijn hart zal Van Gaal weten dat daar met geen mogelijkheid tegenop te lobbyen valt. Het maakt er zijn aanhoudende geflirt met Ajax des te vreemder op.
Simon Zwartkruis |
|
|
|