|
|
Roy15
|
|
|
Leon Vlemmings naar VVV. zo is er een plaatsje vrij voor bijvoorbeeld Willem van Hanegem. Maarja natuurlijk wilt Vlemmings geen afstand nemen van zijn riante salaris en van Feyenoord natuurlijk.
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133096 |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
zou jij dat wel doen,hij mag van mij,zet maar een echte feyenoorder naast Been,v Wonderen,v Gastel,Fraser,v Hanegem |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 14:45 schreef de kromme 73 het volgende:zou jij dat wel doen,hij mag van mij,zet maar een echte feyenoorder naast Been,v Wonderen,v Gastel,Fraser,v Hanegem tuurlijk zou ik dat niet doen, ik bedoelde het ook NIET cynisch. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Afblijven Vlemmings is van ons! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zou mij geen reet uit hebben gemaakt al was er dan wel ruimte in de technische staf...
WILLEM |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Levert hij wat op bij een transfer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die 5 ton die hij gekost heeft krijg je NOOIT meer terug.... Maar wat dacht je van een strikje erom? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel erg jammer, hadden we het geld kunnen terugverdienen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Here is Willem v H wegwezen Vlemmings .Wilt u bij het verlaten van de Kuip uw trainingspullen inleveren u wordt bedankt |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Heb nog een mooie strik liggen, een lichtblauwe, Feyenoord kan het zo krijgen van me. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die 5 ton die hij gekost heeft krijg je NOOIT meer terug.... Maar wat dacht je van een strikje erom? Was dat niet 2,5 ton Leon? Aan de andere kant vind ik het moeilijk in te schatten met Vlemmings. Hoor te weinig over welke toegevoegde waarde deze man heeft. Mogelijk zijn hij en Been een Gouden - elkaar aanvullend- duo? Ik heb er geen mening verder over, merk ik. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
nja heeft Feyenoord toen wel uit de shit geholpen met het vertrek van gert-jan maarja...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door R!ck -- |
|
|
|
|
Ad Spooren
|
|
|
Wat een irritante reacties van velen. Altijd maar klagen en alles beter weten. Zijn jullie al vergeten hoe hij zijn taak als hoofdcoach op een voortreffelijke manier heeft ingevuld en dat zelfs de play-offs nog gehaald werden?! Ook is hij als hulptrainer belangrijk voor de toekomst, zeker als er nogal gewisseld wordt van hoofdcoach, hij fungeert als een soort rode draad voor feyenoord! Zolang Mario Been hoofdcoach blijft is hij de ideale hulptrainer. Ze vullen elkaar goed aan en kunnen zeer goed met elkaar overweg. Ooit w2ordt Leon Vlemmings hoofdtrainer en nog een topper ook, zeker weten. Maar nog even bij ons cluppie blijven...uiteindelijk komt alles goed. Leon, veel succes toegewenst en neem in alle rust de juiste beslissing voor je toekoms. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 14:10 schreef Ad Spooren het volgende:Wat een irritante reacties van velen. Altijd maar klagen en alles beter weten. Zijn jullie al vergeten hoe hij zijn taak als hoofdcoach op een voortreffelijke manier heeft ingevuld en dat zelfs de play-offs nog gehaald werden?! Ook is hij als hulptrainer belangrijk voor de toekomst, zeker als er nogal gewisseld wordt van hoofdcoach, hij fungeert als een soort rode draad voor feyenoord! Zolang Mario Been hoofdcoach blijft is hij de ideale hulptrainer. Ze vullen elkaar goed aan en kunnen zeer goed met elkaar overweg. Ooit w2ordt Leon Vlemmings hoofdtrainer en nog een topper ook, zeker weten. Maar nog even bij ons cluppie blijven...uiteindelijk komt alles goed. Leon, veel succes toegewenst en neem in alle rust de juiste beslissing voor je toekoms. dat zien we nu? een goed hulpje van onze mario! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willem ,Willem,Willem ,Willem,Willem ,WillemWillem ,Willem,Willem ,Willem en de Wolf als opvolger van Vlemmings |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 14:10 schreef Ad Spooren het volgende:Wat een irritante reacties van velen. Altijd maar klagen en alles beter weten. Leon, veel succes toegewenst en neem in alle rust de juiste beslissing voor je toekomst. Dank je Ad ,ik kom er wel uit denk ik? |
|
|
|
|
fernadez
|
|
|
quote: alleen als hij been meeneemt |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 14:10 schreef Ad Spooren het volgende:.................................................................................................. Ooit w2ordt Leon Vlemmings hoofdtrainer en nog een topper ook, zeker weten. Maar nog even bij ons cluppie blijven...uiteindelijk komt alles goed. Leon, veel succes toegewenst en neem in alle rust de juiste beslissing voor je toekoms. pfffff, pathetisch. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
heb jij al wat gezien van spellijnen in dit team ?????? zowel Been als Vlemmings zijn (nog) niet in staat hier enige logica in te brengen of zie ik het verkeerd ?? Dat geldt voor de trainer en de hulptrainer.En als er iemand naast Been komt te zitten die dit hem vertelt en hem oplossingen biedt,behoef je niet rouwig te zijn als Vlemmings weggaat (niets over de persoon Vlemmings) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vlemmings analyseert het voetbal dood! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vlemmings is een hele dure erfenis van Verbeek. Prima als hij blijft, maar als VVV 500.001 euries biedt, gelijk accoord gaan. En het faxapparaat na laten kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:44 schreef Els het volgende:Vlemmings is een hele dure erfenis van Verbeek. Prima als hij blijft, maar als VVV 500.001 euries biedt, gelijk accoord gaan. En het faxapparaat na laten kijken. Dat digitale verzenden werkt nog niet hard want er is nog steeds geen geld van me rekening gehaald?Dus die faxapparaat nakijken is een goed idee ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pas als ze genoeg verzameld hebben gaan ze afschrijven volgens mij. Moet minimaal 1milj zijn anders heeft t geen zin. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat digitale verzenden werkt nog niet hard want er is nog steeds geen geld van me rekening gehaald?Dus die faxapparaat nakijken is een goed idee ;) ;-) Feyenoord en faxapparaten..... zelfde destructieve relatie als Bonnie en Clyde. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:Pas als ze genoeg verzameld hebben gaan ze afschrijven volgens mij. Moet minimaal 1milj zijn anders heeft t geen zin. Jawel, in de omschrijving is al opzichtig rekening gehouden met het bijstorten door de VvF |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das waar, maar niet als t 5ton moet zijn lijkt me. Ze houden nog een slag om de arm, of is er bij iemand wel al geld af? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:Pas als ze genoeg verzameld hebben gaan ze afschrijven volgens mij. Moet minimaal 1milj zijn anders heeft t geen zin. oh oke dan wacht ik wel af wat er gebeurd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze moeten bij mij nog innen.. moeten ze wel opschieten... voor je t weet krijgt mn vrouw de geest haha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou jij maakt een grappie maar die van mij vind het allemaal maar achterlijk.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:Das waar, maar niet als t 5ton moet zijn lijkt me. Ze houden nog een slag om de arm, of is er bij iemand wel al geld af? Nog niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor begrijp ik best. Maar sommige dingen zijn non-debatable. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon zielig dat ze geld hebben betaald voor een simpele assistent-trainer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: vind ik dus ook,maar moest goed naar de hoogte van het bedrag kijken anders kom ik thuis en zitten er opeens andere sloten op de deur? ;/ |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
|
|