|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: 'De Boer hoopt op vast contract voor tweeënhalf jaar bij Ajax' |
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Ajax is van plan de samenwerking met interim-trainer Frank de Boer voort te zetten. De Amsterdammers willen snel om de tafel met de oud-international.
Ajax is zeer tevreden over het werk dat De Boer als interim-trainer verrichtte en wil hem permanent aanstellen als hoofdtrainer. Bij de geplande gesprekken is Ajax van plan De Boer een contract tot medio 2013 aan te bieden, weet Voetbal International.
De Boer heeft momenteel een contract als jeugdtrainer, dat aan het einde van dit seizoen ten einde loopt. De Boer staat sinds begin december aan het roer bij Ajax, na het vertrek van Martin Jol. Bij De Boers debuut als trainer won Ajax met 0-2 op bezoek bij AC Milan.
De Boer zou bij Ajax al een lijstje met versterkingen voor zijn technische staf hebben ingediend. Daarop staan de namen van Hennie Spijkerman en Dennis Bergkamp. Het betekent dat Danny Blind weer een functie als technisch manager zal gaan vervullen.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=14879 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik denk toch echt dat (bijna) elke Ajacied hier dolgelukkig van wordt!! |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
frankie frankie frankie,we worden kampioen...jahoe wat ben ik hier blij mee,joduuuh joduuuh...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ik zeg doen...!! (met Frankie kampioen) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker positief nieuws, maar vooralsnog geen enkel officieel bericht vanuit Ajax, endus kunnen dit ook allemaal wensen zijn van mensen die zomaar iets posten, eerst moet Ajax hier iets melden, anders geloof ik het nog niet.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: 'De Boer hoopt op vast contract voor tweeënhalf jaar bij Ajax'
quote:Op dinsdag 28 december 2010 - 23:16 schreef DeMeer het volgende:Waarom is de Boer geschikt. Nou ...omdat ik bijna tranen in mn ogen kreeg toen ik tegen Milan weer het ECHTE ajax spel zag. Dat had geen trainer in jaren voor elkaar gekregen. Spelvreugde, lef en gewoon onbevangen jonge gassies die die vedetten het vuur aan de schenen leggen. Zo hoort het! En oh ja ze zullen ongetwijfeld nog tegen de nodige zeperts aanlopen, dat hoort er gewoon bij. Zolang ik maar voetbal zie en geen geefhemeenhaalenhoopopsuarez voetbal. I rest my case. Frank de Boer is zeker geschikt, maar hij kan alleen goed werken wanneer er een goeie fundering is gestort. De afgelopen 10 jaar werd het telkens beter bij een andere trainer. In het begin voelde spelers zich bevrijd, maar het liep telkens dood en belandde Ajax weer van de regen in de drup. Wil het onder Frank goed blijven, zullen Cruijff en consorten het één en ander moeten bewerkstelligen. De lijntjes moeten korter en er moet een duidelijke strategie komen, waarin iedereen eensgezind is. Ik heb daar onder aanvoering van JC het volste vertrouwen in. |
|
|
|