|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Martin Jol is volstrekt ongeschikt voor zijn vak' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Henk Kesler (je weet wel die pro-tukker) heeft geen hoge pet op van Martin Jol. De voormalig voorzitter van de Nederlandse voetbalbond noemt hem zelfs 'ongeschikt voor het trainersvak'. "De man heeft totaal geen gevoel voor normen en waarden."
"Dat bleek maar weer met dat bijtincident van Luis Suárez, die een schop onder zijn kont had moeten hebben", laat Kesler - die zijn taken een halfjaar geleden neerlegde - weten in gesprek met Voetbal International.
"Maar nee, Jol bagatelliseerde het als een liefdesbeetje, echt ongelooflijk. En Suárez wordt geschorst voor zeven competitiewedstrijden, maar is wél aanvoerder tegen Real Madrid. Jol is volstrekt ongeschikt voor zijn vak." |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kesler moet z'n domme smoel eens houden! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb het ook gelezen. Dat het uitgerekend Kesler is die dit zegt... Ongelooflijk. Kesler, de man die niet onder stoelen of banken schoof, dat hij FC Twente-fan is en die hoopte dat zijn club kampioen zou worden... Daarom durf ik te stellen, dat juist Kesler volstrekt ongeschikt voor zijn vak is geweest. Immers, het is ontoelaatbaar en onverteerbaar dat een voorzitter van alle clubs aangaf partijdig te zijn... Je moet maar durven. Kesler! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kesler, de man die zelf in zijn laatste jaren bewees absoluut niet geschikt te zijn voor de functie die hij beklede, is enkel boos dat Jol weleens tegen hem in opspraak kwam, wat overigens niet meer dan terecht was.
Wat ik niet snap, is wanneer is er druk naar de KNVB toe geweest om Jol bondscoach te maken.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Onzin en ook een erg zware beschuldiging van iemand die zo'n (voorbeeld)functie had. Onvoorstelbaar eigenlijk...denk dat ze in Londen en Hamburg wel wat anders over hem denken. Ik denk dat Jol het juist heel erg goed zou doen als bondscoach. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Beetje triest dat natrappen allemaal. We moeten is over Kessler en z'n Achterhoekse bende beginnen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
martin is ongeschikt..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Martin Jol is een hele goede trainer Joduh, dat weet je zelf ook, ook jij was 1 van de mensen die hem hier hart heeft staan toejuichen en niet wou dat hij wegging, dan moet je nu niet ineens gaan staan natrappen, dat slaat namelijk nergens op. Jol heeft het zowel bij Tottenham, Hsv als bij Ajax prima gedaan, en is gewoon een hele goede trainer. Het is alleen geen Ajax trainer, en is geen opbouwtrainer. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
voor de landmacht...... laat me ff uitpraten wijsneus!!!!!hahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Uitpraten op een forum??? en dat 11/2 uur later jochie.....:-) |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben dat Kesler gewoon voor zijn mening uitkomt. Ook ik vond het absurd hoe Jol reageerde op het gedrag van Suarez. Suarez werd door Jol veel te belangrijk gemaakt, waardoor hij op een gegeven moment de realiteit uit het oog is verloren. Ajax is een chique club en moet zulk gedrag (van de aanvoerder nota bene) meteen de kop indrukken. Gewoon je verlies pakken en niet zeuren.
Alle verhoudingen waren weg in de kleedkamer, waardoor het ook niet onlogisch was dat Ajax niet meer als team kon functioneren. Voor Jol was Ajax Mounir en Luis, de rest was voor hem aanhang. Hoe zou Jol gereageerd hebben als bijv. Lindgren Bakkal had gebeten? Zou hij het dan ook als liefdesbeet hebben afgedaan? Het kan en mag niet gebeuren dat er met twee maten wordt gemeten in een selectie. Dat leidt onherroepelijk tot wrijving in een selectie en daarom vind ik Jol eveneens ongeschikt voor zijn functie!
Wat Jol in twee jaar niet is gelukt, is De Boer in twee wedstrijden wel gelukt, namelijk Ajax als team laten functioneren. En dat komt omdat De Boer hele simpele regels hanteert waaraan iedereen (!) zich dient te houden. En als spelers zich daar niet in kunnen vinden, dan heb ik er geen moeite mee als ze willen vertrekken (of een vertrek willen forceren, zoals Suarez). |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ja?en? moest toch ff wat eten??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ROFL HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja remco, dit was een goeie....... hahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
1 woord voor Kesler: Triest! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 20:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] ROFL HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ja remco, dit was een goeie....... hahahaha Jammer dat de grap bedacht werd nadat hij hem gepost had..."...:-)
Mooi potje trouwens op sport1 mensen Wigan Arsenal 1-2 bij rust.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nou nou nou,tuut tuuut tuuuut |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Jammer dat de grap bedacht werd nadat hij hem gepost had..."...:-) Mooi potje trouwens op sport1 mensen Wigan Arsenal 1-2 bij rust.. verkeerd ingeschat remco...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat? dat arsenal met rust 2-1 voor stond??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nope wijsneus,wat ervoor kwam.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geloof ik geen reet van, je bedacht het nadat ik dit had gepost, waarom zou je er anders 1/12 uur mee wachten jochie.... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Geloof ik geen reet van, je bedacht het nadat ik dit had gepost, waarom zou je er anders 1/12 uur mee wachten jochie.... Boeiend... Wil je altijd en overal je gelijk halen Remco? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was ik met jou in gesprek?? |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: Ik had niet door dat je uberhaupt een gesprek aan het voeren was. Volgens mij was je alleen maar bezig om op een irritante manier je gelijk te halen over een volledig onzinnig detail. Maar ik zal je weer laten. Excuses voor de onderbreking. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 23:04 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Ik had niet door dat je uberhaupt een gesprek aan het voeren was. Volgens mij was je alleen maar bezig om op een irritante manier je gelijk te halen over een volledig onzinnig detail. Maar ik zal je weer laten. Excuses voor de onderbreking. Dank je... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik kan me wel enigszins vinden in de kritiek op Martin Jol... Hij zeurt teveel om geld, terwijl hij wist dat er (bijna) niks is. Maar zijn kwaliteiten staan eigenlijk ook buiten kijf. Verder heb ik wel grote moeite met het feit dat meneer Kesler deze kritiek geeft, vanwege het feit dat hij zelf zijn vak niet eens naar behoren uit kan voeren, zoals hierboven ook al regelmatig is aangevoerd. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook heel blij was met Jol en hij heeft het in zijn eerste jaar absoluut heel goed gedaan. Maar wat me de laatste tijd vooral is opgevallen is, dat we een heel leger aan goede buitenspelers in de jeugd hebben rondlopen (Jozefzoon, Ebecilio, Lukoki, etc.), terwijl Jol de hele tijd om een zak met 10 miljoen euro zat te zeuren. Blijkbaar heeft hij dus nooit echt in de jeugd rondgekeken en dat is natuurlijk tegen het zere been bij een club die het van zijn opleiding moet hebben. Want daarmee heeft hij dus ook talenten in de weg gezeten (door spelers te kopen i.p.v. talenten door te laten stromen vanuit de jeugd) en heeft het Ajax dus ook financieel geen goed gedaan. Daarnaast heeft hij spelers als Mounir en Luis veeeeeel te belangrijk gemaakt, waardoor ze de realiteit uit het oog zijn verloren. Maar daarover heb ik al het nodige gezegd. Ik was en ben dus ook een warm voorstander van de komst van De Boer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 23:20 schreef Harm de Graaf het volgende:Ik moet zeggen dat ik in het begin ook heel blij was met Jol en hij heeft het in zijn eerste jaar absoluut heel goed gedaan. Maar wat me de laatste tijd vooral is opgevallen is, dat we een heel leger aan goede buitenspelers in de jeugd hebben rondlopen (Jozefzoon, Ebecilio, Lukoki, etc.), terwijl Jol de hele tijd om een zak met 10 miljoen euro zat te zeuren. Blijkbaar heeft hij dus nooit echt in de jeugd rondgekeken en dat is natuurlijk tegen het zere been bij een club die het van zijn opleiding moet hebben. Want daarmee heeft hij dus ook talenten in de weg gezeten (door spelers te kopen i.p.v. talenten door te laten stromen vanuit de jeugd) en heeft het Ajax dus ook financieel geen goed gedaan. Daarnaast heeft hij spelers als Mounir en Luis veeeeeel te belangrijk gemaakt, waardoor ze de realiteit uit het oog zijn verloren. Maar daarover heb ik al het nodige gezegd. Ik was en ben dus ook een warm voorstander van de komst van De Boer. Je hebt 100% gelijk |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
'Henk Kestler was volstrekt ongeschikt voor zijn vak' |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 23:20 schreef Harm de Graaf het volgende:Ik moet zeggen dat ik in het begin ook heel blij was met Jol en hij heeft het in zijn eerste jaar absoluut heel goed gedaan. Maar wat me de laatste tijd vooral is opgevallen is, dat we een heel leger aan goede buitenspelers in de jeugd hebben rondlopen (Jozefzoon, Ebecilio, Lukoki, etc.), terwijl Jol de hele tijd om een zak met 10 miljoen euro zat te zeuren. Blijkbaar heeft hij dus nooit echt in de jeugd rondgekeken en dat is natuurlijk tegen het zere been bij een club die het van zijn opleiding moet hebben. Want daarmee heeft hij dus ook talenten in de weg gezeten (door spelers te kopen i.p.v. talenten door te laten stromen vanuit de jeugd) en heeft het Ajax dus ook financieel geen goed gedaan. Daarnaast heeft hij spelers als Mounir en Luis veeeeeel te belangrijk gemaakt, waardoor ze de realiteit uit het oog zijn verloren. Maar daarover heb ik al het nodige gezegd. Ik was en ben dus ook een warm voorstander van de komst van De Boer. Precies. Als je alleen al kijkt naar Ebecilio.. Die jongen speelt toch stukken beter dan bijvoorbeeld emanuelson eerst op die positie. Ik vind het een beetje raar dat De Boer ineens wel spelers op de goede plek kan zetten. Zoals Anita gewoon naar rechtsback, en dan kiezen voor een linkspoot op de linksback positie. Ook ben ik blij dat Daley Blind nog een kans krijgt, vond het volstrekt belachelijk dat hij gepasseerd werd zelfs toen vd Wiel er niet bij was.
Jol heeft de club heel wat goeds gebracht, maar je kunt vraagtekens zetten bij alle aankopen onder jol. Dit is echter ook de schuld van het bestuur. Die hadden veel eerder moeten ingrijpen met zijn zogenaamde "breedte aankopen". De enige aankoop van jol die functioneerde was Pantelic. Over Lodeiro kan niks gezegd worden omdat hij langdurig geblesseerd is, maar bijvoorbeeld Atouba is een groot drama geworden en is meer een molensteen om de nek van Ajax dan een speler van toegevoegde waarde. Jol is eigenlijk gewoon verder gegaan waar van Basten stopte, maar dan meer de nadruk gelegd op verdedigen. Als je kijkt naar de 2e seizoenshelft van afgelopen jaar dan zie je ook dat Ajax in balbezit niet echt sterk is, maar dat het fouten(balverlies) van de tegenstander genadeloos afstraft, vaak met behulp van Suarez. Ik moet toegeven dat ik Jol ook een goede trainer heb gevonden en dat hij goede resultaten heeft neergezet staat natuurlijk buiten kijf, maar ik denk dat Frank de Boer voor de toekomst van Ajax beter is. Maar, omdat Jol misschien niet zo goed bij Ajax past als de Boer, wil dat niet zeggen dat Martin Jol een slechte trainer is. Hij heeft bewezen een goede trainer te zijn en ik vind niet dat Kessler zo mag 'natrappen' naar Jol. Laten we hopen dat we de komende 2-3 jaar dezelfde trainer hebben bij Ajax, want al dat gewissel van trainers heeft in de laatste 10 jaar vrijwel niks opgeleverd.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Geloof ik geen reet van, je bedacht het nadat ik dit had gepost, waarom zou je er anders 1/12 uur mee wachten jochie.... omdat ik niet elke 5 minuten kijk of er iets gepost is hiero...heel simpel man,en ik wist al dat jij zou reageren en daarom postte ik die kreet!!!was inkoppertje man!!en je trapte er met beide pootjes in.... ;-))) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 29 december 2010 - 23:04 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Ik had niet door dat je uberhaupt een gesprek aan het voeren was. Volgens mij was je alleen maar bezig om op een irritante manier je gelijk te halen over een volledig onzinnig detail. Maar ik zal je weer laten. Excuses voor de onderbreking. Excuses voor de onderbreking?????????? kom op man!!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: tip van mij kant "laat vooral lullen" |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
misschien moet er een aparte ruzie hoek komen op dit forum.. volgens mij is echt 90% van de posts hier gewoon een eindeloze discussie met elkaar over onzinnige details. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Die Kesler is een oetlul 1e klas! Die man doet niets anders dan bléren en het voegt niets toe. Het vertrek van Henk is voor eenieder een groots geschenk! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 21:18 schreef alibabba het volgende:Die Kesler is een oetlul 1e klas! Die man doet niets anders dan bléren en het voegt niets toe. Het vertrek van Henk is voor eenieder een groots geschenk! Hé alibabba, je bent weer aan het rijmen. Goed man! :-) En bovendien heb je hartstikke gelijk! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|