BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stakende Drenthe: Hypotheek moet ook afgelost worden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - donderdag 30 december 2010 - 02:12   quote  deeplink  
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=13329

Stakende Drenthe: Hypotheek moet ook afgelost worden

Royston Drenthe blijft voorlopig in Rotterdam. De middenvelder zegt dit seizoen amper salaris ontvangen te hebben van zijn werkgever Hércules Alicante en is nu in staking. Drenthe weet dat hij zijn reputatie tegen heeft. ,,Maar zou jij voor je baas blijven werken als je al een half jaar geen salaris krijgt?"

Drenthe ontbrak eergisteren op de eerste training van Hercules na een korte vakantie. ,,Maar het is voor mij 'tot hier en niet verder'", zegt Drenthe in De Telegraaf. ,,Ik heb mijn glimlach in Spanje gelaten."

,,Ik weet dat de publieke opinie zich tegen me zal keren, dat mensen me weer een lastige jongen zullen noemen. Maar ik heb het recht aan mijn zijde. Het moet duidelijk worden dat dit geen probleempje van een dag of tien is. Sinds Real me aan Hércules verhuurde, heb ik nog geen enkele keer mijn volledige salaris ontvangen. Vier maanden kreeg ik helemaal niets en twee keer de helft."

Volgens Drenthe had Hércules de afspraak met Real om de linkspoot voor één jaar te huren tegen overname van zijn volledige loon. ,,Dat moet het bestuur gewoon nakomen. Mijn zaakwaarnemer Sigi Lens is zelfs tot drie keer toe naar Alicante gevlogen. En telkens werd hem plechtig beloofd, dat het probleem zou worden opgelost.

,,Toen dat steeds niet gebeurde, is besloten dat ik me de 27e niet zou melden. De verbazing van de club dat ik er niet ben, kan alleen gespeeld zijn. Tenzij de trainer niet is ingelicht. Ik heb geprobeerd hem te bellen. Maar hij neemt niet op", aldus de oud-Feyenoorder.

Drenthe koestert geen wrok en zou het liefste het eerste vliegtuig naar Spanje pakken. ,,Als ze het probleem oplossen, zal ik de trainer, mijn medespelers en de fans excuses maken. Zij hebben er eigenlijk niks mee te maken. Het is een conflict tussen het bestuur en Royston."

,,Maar zou jij voor je baas blijven werken als je al een half jaar geen salaris krijgt? De hypotheek moet gewoon worden afgelost. En alle andere rekeningen dien je eveneens te betalen. Ik dus ook."

Bron: AD
de flh
 de flh - donderdag 30 december 2010 - 02:14   quote  deeplink  
Als ie toch gaat staken.. Kan ie toch beter ff op Varkenoord gaan trainen, dan over de Coolsingel wandelen, ja toch?

Misschien is ie er nog als die gassies terug zijn uit Oman, dan ligt gelijk het trainingsniveau 2 tempo's hoger... ... ...
MMM
 MMM - donderdag 30 december 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Begrijpelijk.
Jeli
 Jeli - donderdag 30 december 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Eigenlijk heeft hij gewoon gelijk. Als clubs die belachelijk hoge salarissen niet kunnen betalen moeten ze dat ook niet toezeggen.
Els
 Els - donderdag 30 december 2010 - 21:41   quote  deeplink  
En Velthuizen kan ook al geen oliebollen kopen. Ik wens ze daar in Spanje een dependance van de KNVB toe voor 2011.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 december 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Wel lullig, ga je t geld achterna .. krijg je t niet.
Els
 Els - donderdag 30 december 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Misschien ook eens aan onze geldwolfjes laten lezen. Of Drenthe een presentatie laten geven op een training, hij heeft nu toch weinig om handen.
de flh
 de flh - vrijdag 31 december 2010 - 01:05   quote  deeplink  
misschien kan die dan ook meteen voetballes geven
janalleman
 janalleman - vrijdag 31 december 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Drenthe moet niet zeuren want zelf is hij ook niet zo vlot van betalen een vriend van mij die veel te aardig is heeft zijn viendin met de Kinderen geholpen en een aardig bedrag en al 1jaar geleden geleent maar meneer maakt alles op stuurt zijn moeder om te zeggen dat die het nog geen geld heeft een bedrag wat hij in 2dagen verdient dat is ee n Grote Schande iemand die je Kinderen helpt. en nou klagen schaam je Drenth
fredje
 fredje - vrijdag 31 december 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 09:19 schreef janalleman het volgende:
Drenthe moet niet zeuren want zelf is hij ook niet zo vlot van betalen een vriend van mij die veel te aardig is heeft zijn viendin met de Kinderen geholpen en een aardig bedrag en al 1jaar geleden geleent maar meneer maakt alles op stuurt zijn moeder om te zeggen dat die het nog geen geld heeft een bedrag wat hij in 2dagen verdient dat is ee n Grote Schande iemand die je Kinderen helpt. en nou klagen schaam je Drenth
een vriend van een vriend van een vriendin.
Ook ik heb schulden maar als mijn baas mij niet betaalt???
Drenthe heeft het recht om te zeuren
Nu weet je vriend tenminste waarom hij het geld nog niet terug krijgt.
(lijkt me wel een verhaal die goed is voor sterk water)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 december 2010 door fredje --
Vnny
 Vnny - vrijdag 31 december 2010 - 16:39   quote  deeplink  
hij kan altijd nog een paar gouden tanden verkopen om de hypotheek te betalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stakende Drenthe: Hypotheek moet ook afgelost worden









0.0058350