BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SPORT 1: Ajax op zoek naar nieuwe aanvallers.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Gerucht: 'Miljoenen voor Suarez en El Hamdaoui'
Robertbeijt
 Robertbeijt - donderdag 30 december 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Ajax kan op zoek naar nieuwe aanvallers. Diverse Spaanse en Engelse media melden dat zowel Luis Suárez als Mounir El Hamdaoui in januari worden verkocht. Real Madrid en Fulham hebben een bod in Amsterdam neergelegd.

De spitsen hebben het helemaal gehad in de Arena. Suárez is uitgekeken op de Nederlandse competitie en baalt van zijn zeven duels schorsing. De Uruguyaan weet dat hij de schorsing ook naar het buitenland meeneemt, maar heeft zijn zaakwaarnemer Pere Guardiola opdracht gegeven om driftig op zoek te gaan naar een club in Spanje.

Real Madrid moet Gonzalo Higauín waarschijnlijk tot aan maart missen, en trainer José Mourinho wil er absoluut een aanvaller bij. Los Merengues is bereid om in eerste instantie 21 miljoen euro over te maken naar Ajax. Het bedrag kan oplopen tot 26 miljoen als Real zich de komende jaren plaatst voor de Champions League.

Fulham schijnt vrijwel rond te zijn met Martin Jol en dat betekent dat El Hamdaoui ook kan verkassen. De Londenaren hebben 8 miljoen euro over voor de Marokkaan, maar willen dat wel in drie termijnen betalen. Ajax beraadt zich nog over de voorstellen van zowel Real als Fulham, trainer De Boer is geneigd om in te stemmen.

De shortlist van Ajax is overigens ook bekend. Romelu Lukaku (Anderlecht), Ricky van Wolfswinkel (FC Utrecht), Tim Matavz (FC Groningen), Rydell Poepon (De Graafschap), Luuk de Jong (FC Twente) en Roy Beerens (SC Heerenveen) prijken allen op het lijstje, waaruit De Boer er twee mag kiezen.

BRON: SPORT 1
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 13:24   quote  deeplink  
Hoewel het slechts een gerucht betreft, heb ik zo'n 20 minuten geleden ook ene meneer Jeroen Slop (ons Ajacieden wel bekend...) op de radio horen zeggen, dat eventuele miljoenen uit de verkoop van spelers tijdens de winterstop primair naar de verlies- en winstrekening zullen stromen. Hij, Slop, wil in de eerste plaats zo veel als mogelijk het verlies van het afgelopen boekjaar proberen weg te werken. Leuk vooruitzicht voor de supporters en de technische staf :-(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Pietje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Uit het andere topic (dat ikzelf net gestart heb):

Engelse media.. We kennen de verhalen :P
Zou dit waar zijn denken jullie? Ik denk het niet.
8 mil voor El Hamdaoui: die zijn gek!
Als dit waar zou zijn:
Over de shortlist: Waarom als we geld hebben gelijk weer uitgeven?
Over de spelers op de shortlist: Lukaku wordt 'em sowieso niet, v Wolfswinkel kan, Matavz geen idee, ken hem niet, Waarom Poepon als je hem eerder al heb weggedaan, De Jong kan en Beerens wil niet denk ik.
JOOD
 JOOD - donderdag 30 december 2010 - 13:38   quote  deeplink  
Als het waar is zeker doen en kijken of je lukaku kan halen voor een mooi prijsje, rest van de miljoenen in de jeugd stoppen.
Balvaste kopsterke spits van 17! Die niet zo duur is in salariskosten.. Ideaal toch?
Maar alle andere namen die ik hoor voegen niks toe denk ik..
Robertbeijt
 Robertbeijt - donderdag 30 december 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat het bericht van Jol en Fulham en indirect El Ham zeer voorbarig is, maar als het klopt heel mooi:D. Lukakuh lijkt mij onhaalbaar maar Matavz is een jonge zeer kopvaardige spits en een internationaal, dat lijkt mij de eerste keus. Hij is denk ik minder dan 10 miljoen waard, waardoor er zat geld overblijft voor het verlies te compenseren lijkt me!
Robertbeijt
 Robertbeijt - donderdag 30 december 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 13:25 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom Poepon als je hem eerder al heb weggedaan, De Jong kan en Beerens wil niet denk ik.
Poepon lijkt mij inderdaad een zeer slechte keus en een knap staaltje wanbeleid. Ik denk persoonlijk dat De Jong FC Twente niet wil verlaten. Beerens heeft al vaker dit seizoen aangegeven graag naar Ajax te komen, maar is een vleugelspits en juist die breken nu door! Dus Ajax moet goed nadenken over wat ze gaan doen!
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 30 december 2010 - 13:46   quote  deeplink  
Waarom zie ik helaas nergens de naam van Dries Mertens??
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 13:43 schreef Robertbeijt het volgende:

[..]

Poepon lijkt mij inderdaad een zeer slechte keus en een knap staaltje wanbeleid. Ik denk persoonlijk dat De Jong FC Twente niet wil verlaten. Beerens heeft al vaker dit seizoen aangegeven graag naar Ajax te komen, maar is een vleugelspits en juist die breken nu door! Dus Ajax moet goed nadenken over wat ze gaan doen!
Eens, ik dacht misschien de broertjes bij elkaar, dat wordt leuk.
Beerens wilde toch niet omdat hij dan msischien de nieuwe Sulejmani zou worden? En we hebben al Ebecilio, Özbiliz en Jozefzoon.. En binnenkort Lukoki
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 30 december 2010 - 13:53   quote  deeplink  
jongens maar die jonkies zijn echt nog niet klaar voor het grote werk. Poepon zou belachelijk zijn idd maar er moeten tussenpersonen komen als Beerens en mertens om e.e.a. op te vangen. In de CL gaan dat soort gassies echt ten onder
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 13:38 schreef JOOD het volgende:
Als het waar is zeker doen en kijken of je lukaku kan halen voor een mooi prijsje, rest van de miljoenen in de jeugd stoppen.
Balvaste kopsterke spits van 17! Die niet zo duur is in salariskosten.. Ideaal toch?
Maar alle andere namen die ik hoor voegen niks toe denk ik..
Lukaku kan naar Chelsea, en Real zou ook een bod aan het voorbereidden zijn, denk je nu echt dat hij naar Ajax zou willen, en denk je echt dat hij niet veel salaris zou krijgen??
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 30 december 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Er staan 21 clubs voor die Lukaku klaar...die komt echt niet!! Hopelijk blijft Urby ook nog
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - donderdag 30 december 2010 - 13:55   quote  deeplink  
kan mij niet schelen als het maar niet luuk de jong word wat een slome kutspeler is dat zeg.
tommie77
 tommie77 - donderdag 30 december 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Amrabat voor een prikkie
Bas Dost voor een prikkie
en denk dat Tim Matavz wel eens een grote kan worden.
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 30 december 2010 - 14:05   quote  deeplink  
misschien is het wel een zege als EH en Suarez vertrekken
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 13:46 schreef Henk de Vries het volgende:
Waarom zie ik helaas nergens de naam van Dries Mertens??
simpel kost ook weer een vermogen...dus niet doen
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 13:55 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
kan mij niet schelen als het maar niet luuk de jong word wat een slome kutspeler is dat zeg.
eens,ondanks hij toch vaak scort voor die tukkers
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 14:05 schreef Henk de Vries het volgende:
misschien is het wel een zege als EH en Suarez vertrekken
eh wel maar suarez tot het einde van dit seizoen behouden.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 14:04 schreef tommie77 het volgende:
Amrabat voor een prikkie
Bas Dost voor een prikkie
en denk dat Tim Matavz wel eens een grote kan worden.
ja matavz bal vaste spits met scoorend vermogen,geen slechte keus.
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - donderdag 30 december 2010 - 15:59   quote  deeplink  
als bas dost en amrabat het niet kunnen maken bij pisvee en heerenveen, wat moeten wij er dan in de vredesnaam mee. kan je ook wel sjoerd ars bij zwolle voor een prikkie ophalen als je toch een spits wil die de top niet aankan.
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 14:47 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

eens,ondanks hij toch vaak scort voor die tukkers
Lijkt mij inderdaad ook niet de juiste spits voor Ajax, laat voorlopig trouwens maar lekker de Jong in de punt staan, ik denk namelijk nog steeds dat hij daar goed gaat renderen...
Loetje
 Loetje - donderdag 30 december 2010 - 17:46   quote  deeplink  
ik denk dat als het gerucht waar is!
Mounir El Hamdaoui is een prima voetballer maar hij past niet in het systeem wat ajax graag wil spelen, bovendien is er een machtstrijd voorin tussen Mounir en Luis over wie de beste is en dat gaat ten koste van het team!

van suarez begrijp ik wel dat hij eens een andere uitdaging aan wil gaan, hij speelt toch al behoorlijk lang bij ajax, en als tie op z'n best is , is tie veel te goed voor de eredivisie, bovendien kan ajax er nu nog een mooie prijs voor vragen, dus het is niet eens zon stom iets om die 2 te verkopen

(ik kom hier even terug op het topic: miljoenen voor el hamdaoui en suarez voor degene die het niet snappen)

ik vind wel dat ajax dat wat nieuwe spelers moet halen, want er valt dan ook wel weer een gat in de selectie!
Romelu lukaku mag voor mij meteen komen want ik ben zelf zeer gecharmeerd van hem, ijzersterk en een goed neusje voor de goal, maarjah ik vraag me ten eerste af op hij dat zien zitten en bovendien is het verschil tussen anderlecht en ajax zeker niet echt groot om het een echte stap vooruit te noemen!

Ricky van Wolfswinkel zie ik ook graag komen, een prachtig talent die zich goed door ontwikkeld en voor hem is ajax zeker een stapje hoger, alleen we weten allemaal dat ajax in de verleden jaren erg met geld gesmeten heeft en daarom zal elke club in nederland de absolute hoofdprijs van ajax vragen voor hun spelers!

Ik denk wel dat als lukaku of van wolfswinkel komt dat ze perfect passen, ze kunnen als aanspeelpunt spelen, en nog veel belangrijker ... frank de boer weet als de beste hoe die met jonge spelers moet omgaan want hij is uiteraard ook trainer van de A1 en D1 geweest, dus dat kan een groot voordeel zijn!

Roy beerens zie ik al heel erg lang graag komen, een echte buitenspeler met een fantastische actie, met een spits als lukaku of van wolfswinkel kan hij volgens mij prima uit te voeten!
alleen aangezien we allemaal weten dat mickey voor 16.25 miljoen is overgekomen zal heerenveen ook hier de hoofdprijs voor vragen! weet iemand hoelang beerens nog onder contract ligt ??

en verder, poepon en matavz vind ik niet zo verstandig, sowiezo komt poepon al van ons af en het is best verschut om dat steeds je spelers terug te halen die je zelf opgeleid hebt!

matavz is bezig aan een goede ontwikkeling maar ik denk dat hij beter nog een jaartje kan rijpen, dat is voor die jongen verstandiger!

en luuk de jong is ook een goede optie, sterke spits, alleen die zal twente niet naar ajax laten gaan! en als dat al gebeurd dat hou er maar rekening mee dat ze 10 tot 15 miljoen gaan vragen!

verder volg ik mertens en boerrigter ook, mertens ben ik totaal kapot van maar we hebben eriksen die nu een kans krijgt en dat tot heden goed doet dus zie ik hem niet komen, sterker nog ik verwacht dat hij naar psv gaat i.v.m de transfer van afellay naar barca!

en boerrigter speelt altijd goed bij RKC en ik wil hem wel eens voor ajax zien spelen, alhoewel dat ook weel een zelf opgeleide speler is, maartoch!
we zullen zien!
swennos
 swennos - donderdag 30 december 2010 - 17:53   quote  deeplink  
waarom nieuwe spelers halen ??? lodiero is er ook nog en ozbilic
swennos
 swennos - donderdag 30 december 2010 - 17:56   quote  deeplink  
en suk zeegelaar bodul volgens mij was het plan van ajax om minder contract spelers te hebben tja dan moet je het niet blijven aanvullen
Loetje
 Loetje - donderdag 30 december 2010 - 18:02   quote  deeplink  
ajax wil ook naar minder spelers, en bovendien zijn er ook een aantal spelers die zullen niet meer gaan spelen want die hebben te weinig laten zien, zoals suk zeegelaar en zeker bodul, bovendien vraag ik me af of ajax van der heijden nog terug wil en je hebt donald die gebleseerd steeds is dusjah dan komt er vanzelf plek vrij voor wat aankopen
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 18:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ajax wil ook naar minder spelers, en bovendien zijn er ook een aantal spelers die zullen niet meer gaan spelen want die hebben te weinig laten zien, zoals suk zeegelaar en zeker bodul, bovendien vraag ik me af of ajax van der heijden nog terug wil en je hebt donald die gebleseerd steeds is dusjah dan komt er vanzelf plek vrij voor wat aankopen
Van der Heijden zou ik echt niet weten, Donald vindt ik wel goed, alleen kreeg hij nooit een kans..
Suk zou ik behouden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Hasjkoph --
Loetje
 Loetje - donderdag 30 december 2010 - 18:20   quote  deeplink  
ehhm suk speelt nooit en zit niet eens bij de selectie dus lijkt me niet handig hoe populeir die ook is, van der heijden zie ik niet terugkomen en donald is alleen maar geblesseert en ik zie hem geen kans meer krijgen dusjah al vind ik hem wel goed
bla bla bla
 bla bla bla - donderdag 30 december 2010 - 18:28   quote  deeplink  
ik heb suk een aantal wedstrijden bij het tweede zien spelen en daar maakte hij op mij toch altijd wel een goede indruk dus ik ze houden, een lange Koreaan die sterk is in de lucht kan nog van pas komen in de toekomst
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 18:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Ajax wil helemaal niet meer naar nog minder spelers, Ajax zit nu goed wat het aantal spelers betreft, wat jij nu zegt speelde afgelopen zomer, en is nu niet meer het geval, vergeet ook niet dat Jol 2 miljoen + verdiende bij Ajax, en ook dat valt dadelijk weg.

Donald en zijn blessures?, dat valt volgens mij wel mee...

En Ajax hoeft ook vrijwel geen spelers te kopen, de selectie die de afgelopen 3 potjes won, voldoet prima, Beerens zal overigens op dezelfde plek moeten spelen als Sulejmani nu doet, dus ook dat slaat nergens op. van Wolfswinkel kan ik wel inkomen, maar dan moet Mounir eerst verkocht worden.
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 18:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ehhm suk speelt nooit en zit niet eens bij de selectie dus lijkt me niet handig hoe populeir die ook is, van der heijden zie ik niet terugkomen en donald is alleen maar geblesseert en ik zie hem geen kans meer krijgen dusjah al vind ik hem wel goed
Je weet niet wat er na de winterstop gaat gebeuren, misschien ziet de Boer het wel in hem zitten...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax wil helemaal niet meer naar nog minder spelers, Ajax zit nu goed wat het aantal spelers betreft, wat jij nu zegt speelde afgelopen zomer, en is nu niet meer het geval, vergeet ook niet dat Jol 2 miljoen + verdiende bij Ajax, en ook dat valt dadelijk weg.

Donald en zijn blessures?, dat valt volgens mij wel mee...

En Ajax hoeft ook vrijwel geen spelers te kopen, de selectie die de afgelopen 3 potjes won, voldoet prima, Beerens zal overigens op dezelfde plek moeten spelen als Sulejmani nu doet, dus ook dat slaat nergens op. van Wolfswinkel kan ik wel inkomen, maar dan moet Mounir eerst verkocht worden.
Eens!
dolfifumi
 dolfifumi - donderdag 30 december 2010 - 19:15   quote  deeplink  
Matavz is geen speler voor Ajax.Het is een lopende spits die in de zestien komt en geen aanspeelpunt. Dat is juist wat Ajax nodig heeft,een aanspeelpunt in de zestien. Ik denk dat Luuk de Jong een goeie is.Graag zou ik z'n broer eens op 6 zien. Een speler met veel loopvermogen en ook nog eens diepgang en scorend vermogen.
JOOD
 JOOD - donderdag 30 december 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Lukaku kan naar Chelsea, en Real zou ook een bod aan het voorbereidden zijn, denk je nu echt dat hij naar Ajax zou willen, en denk je echt dat hij niet veel salaris zou krijgen??
Nou ik bedoel niet dat hij goedkoop is in salaris, maar dat hij relatief weinig kost. Hij mag best iets meer als een miljoen per jaar verdienen als hij dat ook waar kan maken. En daarbij denk ik dat het juist goed is voor hem om eerst naar ajax te verkassen. Hij is 17! en het verschil tussen ajax en anderlecht is echt wel groot hoor.

Als je naar spelers kijkt die bij ajax opvallen, dan kunnen ze ook naar een grote club toe en dan hebben ze vaak wel de potentie om daar iets te doen. Niet als basispeler van Anderlecht.. dan zitten ze nog op de bank. Niks tegen anderlecht maar das helemaal micky mouse.

Zou slim zijn van hem om deze stap te maken. Hij krijgt zeker zijn kans. Past precies in het spelletje van de Boer en als hij slaagt gaat hij nog voor zn 20e naar een wereldclub. Vertel mij maar eens wat de minnen zijn dan?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 19:15 schreef dolfifumi het volgende:
Matavz is geen speler voor Ajax.Het is een lopende spits die in de zestien komt en geen aanspeelpunt. Dat is juist wat Ajax nodig heeft,een aanspeelpunt in de zestien. Ik denk dat Luuk de Jong een goeie is.Graag zou ik z'n broer eens op 6 zien. Een speler met veel loopvermogen en ook nog eens diepgang en scorend vermogen.
6?
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 19:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou ik bedoel niet dat hij goedkoop is in salaris, maar dat hij relatief weinig kost. Hij mag best iets meer als een miljoen per jaar verdienen als hij dat ook waar kan maken. En daarbij denk ik dat het juist goed is voor hem om eerst naar ajax te verkassen. Hij is 17! en het verschil tussen ajax en anderlecht is echt wel groot hoor.

Als je naar spelers kijkt die bij ajax opvallen, dan kunnen ze ook naar een grote club toe en dan hebben ze vaak wel de potentie om daar iets te doen. Niet als basispeler van Anderlecht.. dan zitten ze nog op de bank. Niks tegen anderlecht maar das helemaal micky mouse.

Zou slim zijn van hem om deze stap te maken. Hij krijgt zeker zijn kans. Past precies in het spelletje van de Boer en als hij slaagt gaat hij nog voor zn 20e naar een wereldclub. Vertel mij maar eens wat de minnen zijn dan?
Ik denk dat je in een sprookje gelooft, al kan ik mij wel in jou sprookje vinden...
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 19:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

6?
Ik snap hem ook niet helemaal...Ik denk dat hij probeert te praten in een nummer op een positie, zoals bijvoorbeeld een 9 een echte spits is en een 10 een aanvallende middenvelder...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap hem ook niet helemaal...Ik denk dat hij probeert te praten in een nummer op een positie, zoals bijvoorbeeld een 9 een echte spits is en een 10 een aanvallende middenvelder...
Ja dat denk ik ook, ff denke dan zou dat linkshalf of rechtshalf zijn ofzo?
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook, ff denke dan zou dat linkshalf of rechtshalf zijn ofzo?
Normaal wel, maar ik denk niet dat Ajax iets op het middenveld moet gaan aankopen. Uiteindelijk verwacht ik dat de Boer gaat spelen met:

Lodeiro--------Eriksen-----------De Zeeuw.

Of misschien is dit wel ijdele hoop...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Normaal wel, maar ik denk niet dat Ajax iets op het middenveld moet gaan aankopen. Uiteindelijk verwacht ik dat de Boer gaat spelen met:

Lodeiro--------Eriksen-----------De Zeeuw.

Of misschien is dit wel ijdele hoop...
Idd, maar hij had het toch over onze de Jong?

Opstelling is goed, jammer maar ten koste van Enoh..
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Enne... Cvitanich komt toch ook weer terug, zo heb ik begrepen? Zou hij de leemte voorin niet kunnen opvullen? Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet.
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Idd, maar hij had het toch over onze de Jong?

Opstelling is goed, jammer maar ten koste van Enoh..
Enoh is goed voor bepaalde wedstrijden denk ik, Maar als de Boer gaat spelen zoals hij dat zelf ook onder van Gaal deed, dan moet denk ik dat Enoh er op ten duur wel af gaat, en dat van Vertongen meer geeist gaat worden in de vorm van doorschuiven zoals ook Blind dat regelmatig afwisselde met Rijkaard..
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 21:09 schreef Pietje het volgende:
Enne... Cvitanich komt toch ook weer terug, zo heb ik begrepen? Zou hij de leemte voorin niet kunnen opvullen? Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet.
Zei ik ook al, lijkt me inderdaad helemaal niet verkeerd om hem erbij te hebben, misschien dat de Boer wel het vertrouwen in hem zal hebben dat Jol niet had..
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Zei ik ook al, lijkt me inderdaad helemaal niet verkeerd om hem erbij te hebben, misschien dat de Boer wel het vertrouwen in hem zal hebben dat Jol niet had..
Zijn we het alweer eens ;-)
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 21:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zijn we het alweer eens ;-)
Ach gebeurt wel eens toch...
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 21:49   quote  deeplink  
ik zie het wel zitten met cvitanich...maar ik wacht verdomme op lodeiro man!!!!die heb ik best hoog zitten....
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 21:49 schreef joduh het volgende:
ik zie het wel zitten met cvitanich...maar ik wacht verdomme op lodeiro man!!!!die heb ik best hoog zitten....
Zal na de winterstop de groepstraining weer herpakken...
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 21:49 schreef joduh het volgende:
Ja man, ik ook. Heb begrepen, dat hij in januari weer aansluit. Zijn blessure is genezen. Ik verwacht echt heel veel van dat jochie! Nadeel is wel, dat hij (volgens mij) op dezelfde plek speelt als Eriksen en die doet het op dit moment gigantisch goed!
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 22:07   quote  deeplink  
ik heb de bal van lodeiro hier aan het plafond hangen man...laatste keer dat hij trapte....hahahah
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:07 schreef joduh het volgende:
ik heb de bal van lodeiro hier aan het plafond hangen man...laatste keer dat hij trapte....hahahah
Heeft hij zo hard getrapt, dat hij zijn middenvoetsbeentje heeft gebroken, hahaha
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 22:12   quote  deeplink  
hahah denk het man.....wel grappig eigenlijk he?
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 23:04   quote  deeplink  
En nou las ik dit weer...

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133232

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SPORT 1: Ajax op zoek naar nieuwe aanvallers.

0.0085651