BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SPORT 1: Ajax op zoek naar nieuwe aanvallers.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 30 december 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 23:04 schreef Pietje het volgende:
En nou las ik dit weer...

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133232
Tja Atouba mag wat mij betreft direct vertrekken. Sowieso mogen er wat mij betreft wel wat overbodige spelers van de loonlijst worden geschrapt. Cvitanich verkopen is goed. Echter zou ik die jongen nog wel eens in het Ajax-shirt aan het werk willen zien. Volgens mij heeft hij best een neusje voor de goal en kan hij makkelijk mee bij Ajax.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 23:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tja Atouba mag wat mij betreft direct vertrekken. Sowieso mogen er wat mij betreft wel wat overbodige spelers van de loonlijst worden geschrapt. Cvitanich verkopen is goed. Echter zou ik die jongen nog wel eens in het Ajax-shirt aan het werk willen zien. Volgens mij heeft hij best een neusje voor de goal en kan hij makkelijk mee bij Ajax.
Precies, Amsterdammer, dat schreef ik hierboven ook. Ook Remco kon zich daarin vinden. Cvitanich, zo las ik, scoorde ook in Mexico 8 keer in 14 wedstrijden. Ik hoop dat hij nog een kans krijgt, maar als ik het artikel juist lees/interpreteer, dan kan hij het wel vergeten...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 30 december 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 23:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies, Amsterdammer, dat schreef ik hierboven ook. Ook Remco kon zich daarin vinden. Cvitanich, zo las ik, scoorde ook in Mexico 8 keer in 14 wedstrijden. Ik hoop dat hij nog een kans krijgt, maar als ik het artikel juist lees/interpreteer, dan kan hij het wel vergeten...
Ik ben bang van wel. Maar ja er wordt zoveel onzin geschreven dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Ajax zal best zijn eigen gedachtes erover hebben, maar brengen dit niet naar buiten. Is natuurlijk slecht voor de marktwaarde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SPORT 1: Ajax op zoek naar nieuwe aanvallers.

0.0058629