BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET WINTERTRANSFER GERUCHTEN TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Een mooi plekkie om alle zin en zinloze geruchten te posten van en voor deze winter. Zullen we Suarez kunnen behouden?? en willen/kunnen we Mounier behouden??
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Ajax kan op zoek naar nieuwe aanvallers. Diverse Spaanse en Engelse media melden dat zowel Luis Suárez als Mounir El Hamdaoui in januari worden verkocht. Real Madrid en Fulham hebben een bod in Amsterdam neergelegd.

De spitsen hebben het helemaal gehad in de Arena. Suárez is uitgekeken op de Nederlandse competitie en baalt van zijn zeven duels schorsing. De Uruguyaan weet dat hij de schorsing ook naar het buitenland meeneemt, maar heeft zijn zaakwaarnemer Pere Guardiola opdracht gegeven om driftig op zoek te gaan naar een club in Spanje.

Real Madrid moet Gonzalo Higauín waarschijnlijk tot aan maart missen, en trainer José Mourinho wil er absoluut een aanvaller bij. Los Merengues is bereid om in eerste instantie 21 miljoen euro over te maken naar Ajax. Het bedrag kan oplopen tot 26 miljoen als Real zich de komende jaren plaatst voor de Champions League.

Fulham schijnt vrijwel rond te zijn met Martin Jol en dat betekent dat El Hamdaoui ook kan verkassen. De Londenaren hebben 8 miljoen euro over voor de Marokkaan, maar willen dat wel in drie termijnen betalen. Ajax beraadt zich nog over de voorstellen van zowel Real als Fulham, trainer De Boer is geneigd om in te stemmen.

De shortlist van Ajax is overigens ook bekend. Romelu Lukaku (Anderlecht), Ricky van Wolfswinkel (FC Utrecht), Tim Matavz (FC Groningen), Rydell Poepon (De Graafschap), Luuk de Jong (FC Twente) en Roy Beerens (SC Heerenveen) prijken allen op het lijstje, waaruit De Boer er twee mag kiezen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 13:52   quote  deeplink  
Weer van de andere 2 topics :P

Engelse media.. We kennen de verhalen :P
Zou dit waar zijn denken jullie? Ik denk het niet.
8 mil voor El Hamdaoui: die zijn gek!
Als dit waar zou zijn:
Over de shortlist: Waarom als we geld hebben gelijk weer uitgeven?
Over de spelers op de shortlist: Lukaku wordt 'em sowieso niet, v Wolfswinkel kan, Matavz geen idee, ken hem niet, Waarom Poepon als je hem eerder al heb weggedaan, De Jong kan en Beerens wil niet denk ik.
tommie77
 tommie77 - donderdag 30 december 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat die Tim Matavz wel eens een grote kan worden.
Tevens zou ik als nog(en nu voor een prikkie)Bas Dost op halen bij herenveen heeft niet eens een basis plaats maar in mijn optiek wel heeel veeel potentie.
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Als Ajax al een speler moet gaan kopen, dan hoop ik dat het of Mertens, van Wolfswinkel of die Tadic van Groningen wordt, van alle andere spelers die worden genoemd kan ik niet bepaald warm worden..
Sicko
 Sicko - donderdag 30 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Mertens en Tadic zijn denk ik niet de spelers die we nu nodig zijn, wat mij betreft alleen een spits,van Wolfswinkel of Dost zijn dan interessante namen, Matavz is eigenlijk meer een type Cvitanich die moeten ruimte voor zich hebben, alleen wanneer Suarez en Hamlapdoei vertrekken, blijft Suarez dan lekker zo houden, alleen en daar komt hij weer; een andere speler op de zwakste plek van het team de linksback positie.
R!ck
 R!ck - donderdag 30 december 2010 - 14:34   quote  deeplink  
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Luuk De Jong naar Ajax wilt, Fc Twente draait lekker nu en hij had zelf, net als zijn broer Siem, gezegd dat ze bij hun clubs blijven totdat er een mooi aanbod komt van het grote buitenland. BRON: Gelderlander.
R!ck
 R!ck - donderdag 30 december 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 13:52 schreef Hasjkoph het volgende:
Weer van de andere 2 topics :P

Engelse media.. We kennen de verhalen :P
Zou dit waar zijn denken jullie? Ik denk het niet.
8 mil voor El Hamdaoui: die zijn gek!
Als dit waar zou zijn:
Over de shortlist: Waarom als we geld hebben gelijk weer uitgeven?
Over de spelers op de shortlist: Lukaku wordt 'em sowieso niet, v Wolfswinkel kan, Matavz geen idee, ken hem niet, Waarom Poepon als je hem eerder al heb weggedaan, De Jong kan en Beerens wil niet denk ik.
Als je Matavz niet kent mijn vriend meot je toch eens vaker Eredivisie gaan kijken...
BD
 BD - donderdag 30 december 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Ajax heeft laten zien dat het zonder deze twee ook kan. Alhoewel moet ik zeggen dat Suarez in mijn ogen goed past in het systeem van Frank. Maar hij is niet meer gemotiveerd dus moet Ajax hem gewoon verkopen (als het allemaal waar is van Real enzo).
Ik hoop alleen dat Vertonghen nog bij ons blijft. Ik weet niet wat de huidige stand van zaken is mbt de interesse van Milan voor onze verdediger?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 14:35 schreef R!ck het volgende:

[..]

Als je Matavz niet kent mijn vriend meot je toch eens vaker Eredivisie gaan kijken...
Ik kijk ook bijna geen Eredivisie. Ik kijk meestal Ajax, Twente, Feyenoord en PSV
Ik kijk dan de samenvattingen in de avond..
Maar is het erg dan dat ik hem niet ken?
nora
 nora - donderdag 30 december 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Qua spits denk ik dat Bas Drost het meest gunstig is hij is lang zeer sterk in de lucht en ook over de grond is hij sterk en jong. en als linksback zou ik toch is Blind proberen. ik denk ook dat de spits Pelle ook wel wat voor Ajax zou zijn ook sterk in de lucht en sterk aan de bal maar alleen niet voor 5 miljoen.2-3 mijoen hoogstens.Van Wolswinkel is alleen gevaarlijk als hij ruimte heeft en dito voor Mataz buitenspelers hebben wij met die 2 nw jeugd spelers en Sulejmani dus niet echt nodig ik zou echt voor de spits positie gaan en El hamd.verkopen en Suarez zal misschien niet in de winter weg gaan ,maar zeker in de zomer dus je moet nu al schakelen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 14:55 schreef BD het volgende:
Ajax heeft laten zien dat het zonder deze twee ook kan. Alhoewel moet ik zeggen dat Suarez in mijn ogen goed past in het systeem van Frank. Maar hij is niet meer gemotiveerd dus moet Ajax hem gewoon verkopen (als het allemaal waar is van Real enzo).
Ik hoop alleen dat Vertonghen nog bij ons blijft. Ik weet niet wat de huidige stand van zaken is mbt de interesse van Milan voor onze verdediger?
Ik denk dat de verhalen over Suarez onzin zijn, maar idd ik hoop en denk dat Vertonghen blijft!
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 14:58 schreef nora het volgende:
Qua spits denk ik dat Bas Drost het meest gunstig is hij is lang zeer sterk in de lucht en ook over de grond is hij sterk en jong. en als linksback zou ik toch is Blind proberen. ik denk ook dat de spits Pelle ook wel wat voor Ajax zou zijn ook sterk in de lucht en sterk aan de bal maar alleen niet voor 5 miljoen.2-3 mijoen hoogstens.Van Wolswinkel is alleen gevaarlijk als hij ruimte heeft en dito voor Mataz buitenspelers hebben wij met die 2 nw jeugd spelers en Sulejmani dus niet echt nodig ik zou echt voor de spits positie gaan en El hamd.verkopen en Suarez zal misschien niet in de winter weg gaan ,maar zeker in de zomer dus je moet nu al schakelen.
nou nou nora netjes hoor...haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:00 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

nou nou nora netjes hoor...haha
Waar slaat deze reactie op?
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Waar slaat deze reactie op?
nou dat hij/zij het netjes omschrijft en goed verwoord,toch geen moeite mee man?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door verbrande harry --
Sicko
 Sicko - donderdag 30 december 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Ik denk sowieso eerst maar een Blind een paar wedstrijden proberen aangezien Urby gratis de deur uitloopt deze zomer. Kan Blind zich eerst bewijzen, Urby zou bij mij alleen nog maar spelen wanneer Blind niet presteert of geblesseerd is.Hij hoeft zich niet meer in de kijker te spelen en levert niets meer op.
BD
 BD - donderdag 30 december 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 14:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat de verhalen over Suarez onzin zijn, maar idd ik hoop en denk dat Vertonghen blijft!
Laten we het hopen! Deze kerel is niet zomaar te vervangen, met alle respect voor ooijer en oleguer.
Maar nu Luis zo gedemotiveerd is, zou ik hem wel verkopen. Precies hetzelfde als El Ham.
Vind Matavz wel een goede om het bij het onderwerp te houden. Dost vind ik niet zo héél erg goed. Daar vind ik toch Beerens het beste. Maar vleugelspitsen hebben we...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:04 schreef Sicko het volgende:
Ik denk sowieso eerst maar een Blind een paar wedstrijden proberen aangezien Urby gratis de deur uitloopt deze zomer. Kan Blind zich eerst bewijzen, Urby zou bij mij alleen nog maar spelen wanneer Blind niet presteert of geblesseerd is.Hij hoeft zich niet meer in de kijker te spelen en levert niets meer op.
Hij wordt waarschijnlijk al in de winter verkocht..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:03 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

nou dat hij/zij het netjes omschrijft en goed verwoord,toch geen moeite mee man?
Laat ook maar, geen zin om hier meer op in te gaan.
Je snapt zelf wat ik bedoel zoals, denk ik, iedereen hier..
Sicko
 Sicko - donderdag 30 december 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Laten we hopen Hasjkoph is het beste wat hij nog voor Ajax kan betekenen.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Laat ook maar, geen zin om hier meer op in te gaan.
Je snapt zelf wat ik bedoel zoals, denk ik, iedereen hier..
jij maakt er een probleem van jij reageert op mijn post ik toch niet,en wat iedereen denkt zal me worst wezen heb me eigen mening over dingen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:11 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

jij maakt er een probleem van jij reageert op mijn post ik toch niet,en wat iedereen denkt zal me worst wezen heb me eigen mening over dingen.
I know, maar de reactie was cynisch as hell en het sloeg nergens op..
Maarja laat ook maar
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

I know, maar de reactie was cynisch as hell en het sloeg nergens op..
Maarja laat ook maar
jongen man het was als compliment bedoeld jemig pfffff...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:47 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

jongen man het was als compliment bedoeld jemig pfffff...
Denk het ook -_-'
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 15:05 schreef BD het volgende:

[..]

Laten we het hopen! Deze kerel is niet zomaar te vervangen, met alle respect voor ooijer en oleguer.
Maar nu Luis zo gedemotiveerd is, zou ik hem wel verkopen. Precies hetzelfde als El Ham.
Vind Matavz wel een goede om het bij het onderwerp te houden. Dost vind ik niet zo héél erg goed. Daar vind ik toch Beerens het beste. Maar vleugelspitsen hebben we...
Dost is een centrumspits en Beerens een buitenspeler, of begrijp ik jou nu verkeerd??
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 16:57   quote  deeplink  
Laten we niet vergeten dat Cvitanich ook terug komt, misschien dat de Boer het wel in hem ziet zitten, De Jong heeft in mijn ogen absoluut de potentie om een hele goede Spits te worden voor DIT Ajax. Als de Boer het niet zo in hem ziet zitten dan is van Wolfswinkel een hele goede optie, die maakt er zeker weten wel veel bij ons clubbie. Verder vind ik Tadic en Mertens typische Ajax spelers....
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 16:57 schreef remco k het volgende:
Laten we niet vergeten dat Cvitanich ook terug komt, misschien dat de Boer het wel in hem ziet zitten, De Jong heeft in mijn ogen absoluut de potentie om een hele goede Spits te worden voor DIT Ajax. Als de Boer het niet zo in hem ziet zitten dan is van Wolfswinkel een hele goede optie, die maakt er zeker weten wel veel bij ons clubbie. Verder vind ik Tadic en Mertens typische Ajax spelers....
Idd Cvitanich.. Alleen nu zie ik dat hij te koop staat :S
Guyt
 Guyt - donderdag 30 december 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Home alone...
Toch ff aan de heineken hahaha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Guyt --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 17:10 schreef Guyt het volgende:
Home alone...
? Ikke nie snappe nie?
Guyt
 Guyt - donderdag 30 december 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 17:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

? Ikke nie snappe nie?
Ben alleen schat...
Maar heb me biertje en lekker hardhouse muziekje tja je moet toch wat he. Jullie houden me ook niet gezelschap... HIHI.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Guyt --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 17:10 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ben alleen schat...
Maar heb me biertje en lekker hardhouse muziekje tja je moet toch wat he. Jullie houden me ook niet gezelschap... HIHI.
Ah zo, ik dacht je iemand anders bedoelde ofzo :P
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 17:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Idd Cvitanich.. Alleen nu zie ik dat hij te koop staat :S
Ik las het net ook ja, 10 minuten nadat ik dit had gepost. Whahaha, Ach ook dat is natuurlijk nog maar een gerucht he, en uiteindelijk staat iedere speler wel te koop toch....
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 17:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik las het net ook ja, 10 minuten nadat ik dit had gepost. Whahaha, Ach ook dat is natuurlijk nog maar een gerucht he, en uiteindelijk staat iedere speler wel te koop toch....
Das waar, maar vond wel dat hij het gewoon goed deed, en dat hij hierdoor zelf niet eens wil terugkeren..
Robinho
 Robinho - donderdag 30 december 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Atuba voor 3 miljoen aan Rubin Kazan verkopen
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 17:43   quote  deeplink  
Ajax raakt in de winterstop mogelijk al verlost van Timothéé Atouba. De sterke verdediger uit Kameroen kan transfervrij de overstap maken naar enkele Europese clubs uit de subtop. Volgens Mercato365 staat Atouba in de belangstelling van OSC Lille en Rubin Kazan (tegenstanders van psv en FC Twente in de Europa League). Daarnaast hebben ook Besiktas en Basel een oogje op de linksback
AjaxF-side.NL
Geen van deze clubs heeft zich echter al officieel gemeld bij Ajax. De Amsterdammers namen Atouba in de zomer van 2009 over van HSV, maar hij speelde vanwege blessureleed nauwelijks wedstrijden. Atouba kwam tot dusver één competitiewedstrijd in actie voor Ajax. De linksback speelde mee in de verloren wedstrijd tegen psv (4-3). Vorig jaar raakte de Kameroener geblesseerd aan zijn buitenste meniscus.
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 17:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Das waar, maar vond wel dat hij het gewoon goed deed, en dat hij hierdoor zelf niet eens wil terugkeren..
Ik vond het ook een prima voetballer voor ons Ajax, jammer dat hij onder Jol eigenlijk geen enkele kans heeft gehad...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 17:41 schreef Robinho het volgende:
Atuba voor 3 miljoen aan Rubin Kazan verkopen
Als ze dat doen zijn ze GEK! XD
Robinho
 Robinho - donderdag 30 december 2010 - 17:53   quote  deeplink  
Als Raiola zulk soort spelers aan Ajax kan slijten, lukt dat vast ook wel bij dit soort clubs. Hup Mino hup!
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 18:38   quote  deeplink  
Al gaat hij gratis weg.. Als hij maar weg gaat..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 18:38 schreef remco k het volgende:
Al gaat hij gratis weg.. Als hij maar weg gaat..
Vind het eigenlijk toch jammer dat hij het niet heeft kunnen maken, maar hij maakt nu toch geen kans meer + Blind is er en Kappelhof (Waar staatie eigenlijk?) en Boilesen (centraal maargoed..) komen eraan
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 20:07   quote  deeplink  
'Arsenal heeft miljoenen over voor Suárez'
Arsenal wil in de winterstop Luis Suárez overnemen van Ajax.

The Gunners willen binnenkort een bod van 23,5 miljoen euro uitbrengen op de Uruguayaan. Dat meldt Caughtoffside.com.

Mocht het tot een overgang komen, dat betekent dat een transferrecord voor Arsenal. Manager Arsène Wenger wil graag nog een aanvaller aan zijn selectie toevoegen. Met Robin van Persie, Nicklas Bendtner en Marouane Chamakh heeft Wenger al drie spitsen tot zijn beschikking.

Suárez heeft nog een contract tot de zomer van 2013. De aanvaller zei vorige week al toe te zijn aan een andere omgeving dan Amsterdam.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/12/30/2283717/arsenal-heeft-miljoenen-over-voor-su%C3%A1rez

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Hasjkoph --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Meer dan Real Madrid :P
BD
 BD - donderdag 30 december 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dost is een centrumspits en Beerens een buitenspeler, of begrijp ik jou nu verkeerd??
Misschien was ik niet zo duidelijk, volgens het "gerucht" heeft Ajax een aantal mensen op hun lijstje (sorry,maar na het lezen van Rydell Poepon kon ik t niet meer heel serieus nemen). Nu zag ik twee spelers van H'veen bij staan. Dost en Beerens. Ik vind ze beide niet goed genoeg voor Ajax. Beerens heb je niet nodig, want vleugelspitsen hebben we en als je een nieuwe spits moet hebben dan liever Matavz ipv Dost. WIlde gewoon aangeven dat ik hun niet prefereer als een aankoop. Natuurlijk zie ik het liefst Lukaku, maar die komt van zijn lang zal ze leven niet, helaas.
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:15 schreef BD het volgende:

[..]

Misschien was ik niet zo duidelijk, volgens het "gerucht" heeft Ajax een aantal mensen op hun lijstje (sorry,maar na het lezen van Rydell Poepon kon ik t niet meer heel serieus nemen). Nu zag ik twee spelers van H'veen bij staan. Dost en Beerens. Ik vind ze beide niet goed genoeg voor Ajax. Beerens heb je niet nodig, want vleugelspitsen hebben we en als je een nieuwe spits moet hebben dan liever Matavz ipv Dost. WIlde gewoon aangeven dat ik hun niet prefereer als een aankoop. Natuurlijk zie ik het liefst Lukaku, maar die komt van zijn lang zal ze leven niet, helaas.
Ok, haha, duidelijk verkeerd begrepen dus...
BD
 BD - donderdag 30 december 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Hmmm bij de gunners erg veel concurrentie en Luis had toch aangegeven dat hij naar de Primera Division wilde?
Lijkt me sterk dat hij dan van gedachte verandert. Maar Arsenal doet het erg goed op dit moment. En er gaan geruchten dat er clubs zoals Inter van Persie wilde hebben. Begrijp niet waarom, maar misschien suarez als vervanger?
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:29 schreef BD het volgende:
Hmmm bij de gunners erg veel concurrentie en Luis had toch aangegeven dat hij naar de Primera Division wilde?
Lijkt me sterk dat hij dan van gedachte verandert. Maar Arsenal doet het erg goed op dit moment. En er gaan geruchten dat er clubs zoals Inter van Persie wilde hebben. Begrijp niet waarom, maar misschien suarez als vervanger?
van Persie heeft aangegeven de komende 2 jaar niet weg te willen bij Arsenal, overigens zijn de prestaties goede te noemen, maar is het spel niet om aan te zien, en zijn spelers als Arshavin volledig uit vorm..
BD
 BD - donderdag 30 december 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

van Persie heeft aangegeven de komende 2 jaar niet weg te willen bij Arsenal, overigens zijn de prestaties goede te noemen, maar is het spel niet om aan te zien, en zijn spelers als Arshavin volledig uit vorm..
Zoals P$v dus? :-)
Okay, dus concurrentiestrijd zal Luis met zijn kwaliteiten aankunnen.
Gelet op het feit dat hij de primera division verkiest boven andere competities, vraag ik me af of het voetbal in Engeland hem wel ligt. Ik zou het niet durven te zeggen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 20:45   quote  deeplink  
'De tijd dat wij spelers aan Ajax en PSV verkopen, is wel voorbij'
Donderdag, 30 december 2010 om 20:30
Tim Matavz lijkt bij FC Groningen eindelijk in de voetsporen van zijn voorgangers Luis Suárez en Marcus Berg te treden. De 21-jarige Sloveen was afgelopen seizoen al goed voor veertien treffers en staat dit seizoen al op tien stuks. "Ik denk zeker dat hij die capaciteiten heeft", zegt algemeen directeur Hans Nijland. "Als de markt niet zo in het slop had gezeten als nu, was er allang grote belangstelling geweest."

Matavz ontkent niet dat het buitenland soms door zijn gedachten spookt. "Ik denk dat een Zuid-Europees land het beste bij mijn kwaliteiten en mijn karakter past", loopt de topschutter samen met Voetbal International op de zaken vooruit. "Rustig, genieten van het leven. Maar ondertussen wel volledig gefixeerd op voetbal." Berg, tijdelijk spelend voor PSV, denkt dat zijn voormalig collega een grotere competitie aankan. "De potentie heeft hij absoluut. Maar wachten is ook een kwaliteit. Hij is nu een half jaar heel goed bezig. Als hij dit een heel jaar volhoudt, is hij er echt helemaal klaar voor."
"Ik vind dat we realistisch moeten zijn", stelt Nijland, in de wetenschap dat Matavz een contract tot medio 2013 heeft. "Deze jongen speelt hier niet lang meer, en als hij gaat slaat hij de top in Nederland over. De tijd dat wij spelers aan Ajax en PSV verkopen, is mijns inziens wel voorbij. Dat zag je al bij Berg." Matavz: "Eerst FC Groningen, dan zien we in 2011 wel verder."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133214
BD
 BD - donderdag 30 december 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:45 schreef Hasjkoph het volgende:
'De tijd dat wij spelers aan Ajax en PSV verkopen, is wel voorbij'
Dat zag je al bij Berg." Matavz: "Eerst FC Groningen, dan zien we in 2011 wel verder."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133214
Kwam hij niet van HSV af, voordat hij naar Pisvee ging????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 december 2010 - 20:53   quote  deeplink  
Suarez zijn dagwaarde is op dit moment aardig gekelderd,laat hem maar in de zomer vertrekken.El ham mag van mij gelijk weg,van Wolfswinkel vind ik ook erg geschikt voor Ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET WINTERTRANSFER GERUCHTEN TOPIC

0.0063750