BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET WINTERTRANSFER GERUCHTEN TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:52 schreef BD het volgende:

[..]

Kwam hij niet van HSV af, voordat hij naar Pisvee ging????
Ja, hij geeft het denk ik alleen maar aan als voorbeeld (Niet berg, maar PSV)
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 december 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 20:53 schreef nemam-tiL het volgende:
Suarez zijn dagwaarde is op dit moment aardig gekelderd,laat hem maar in de zomer vertrekken.El ham mag van mij gelijk weg,van Wolfswinkel vind ik ook erg geschikt voor Ajax
Eens
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 december 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Ik denk dat Suares zelf ook wel weet dat die zijn dagwaarde eerst moet opkrikken dus hij blijft nog wel een half jaartje
BD
 BD - donderdag 30 december 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Ik zie hem liever NOG niet vertrekken. Maar probeer hem maar eens te motiveren.
Als geruchten zoals die van Arsenal en Real waar zijn + de bedragen, denk ik dat het moeilijk word voor Ajax om hem te behouden.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 21:04   quote  deeplink  
Er van uitgaande dat Suárez en El Hamdaoui gaan vetrekken (volgens het gerucht) hoop ik dat Ajax zich alleen gaat richten op de aankoop van een balvaste diepe spits. Ja, ik heb het vaker geschreven, een type Marko Pantelic. Zo'n type speler, zo heeft de tweede seizoenshelft van de vorige competitie bewezen, rendeert supergoed bij Ajax.
Verder ben ik bijzonder te spreken over de selectie en de spelwijze, zoals die sinds een paar weken is samengesteld en doorgevoerd door Frank de Boer.
Overigens heb ik vanmiddag Jeroen Slop op de radio horen oreren, dat de eventuele verkoop van spelers in principe ten goede gaat komen aan de sanering van het verlies van het afgelopen boekjaar.
Eerlijk gezegd denk ik dus dat, wanneer één van beide of wellicht allebei de spitsen verkocht gaat/gaan worden, er GEEN speler bij gaat komen. Toen ik Slop hoorde praten kreeg ik weer een naar gevoel en dacht: daar gaan we weer... Ajax, het bedrijf...
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Arsenal wil in de winterstop Luis Suárez overnemen van Ajax.

The Gunners willen binnenkort een bod van 23,5 miljoen euro uitbrengen op de Uruguayaan. Dat meldt Caughtoffside.com.

Mocht het tot een overgang komen, dat betekent dat een transferrecord voor Arsenal. Manager Arsène Wenger wil graag nog een aanvaller aan zijn selectie toevoegen. Met Robin van Persie, Nicklas Bendtner en Marouane Chamakh heeft Wenger al drie spitsen tot zijn beschikking.

Suárez heeft nog een contract tot de zomer van 2013. De aanvaller zei vorige week al toe te zijn aan een andere omgeving dan Amsterdam.
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 21:50   quote  deeplink  
ik wil gewoon eens rust in de tent man!!!!!! veeeeel beterrrrrrrrrr......
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 21:50 schreef joduh het volgende:
ik wil gewoon eens rust in de tent man!!!!!! veeeeel beterrrrrrrrrr......
Dat is nog nooooooit zo geweest bij Ajax in een transferperiode..
dege
 dege - donderdag 30 december 2010 - 22:01   quote  deeplink  
we zullen wel zien wat er gaat gebeuren, zolang er geen nieuws uit Amsterdam zelf komt vind ik het wel best, hoop alleen dat als de berichten wel serieus zijn Ajax op tijd is met eventuele vervangers aan te trekken en niet weer wachten tot het laatste moment, zoals ze helaas wel vaker gedaan hebben.
alibabba
 alibabba - donderdag 30 december 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 14:02 schreef tommie77 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat die Tim Matavz wel eens een grote kan worden.
Tevens zou ik als nog(en nu voor een prikkie)Bas Dost op halen bij herenveen heeft niet eens een basis plaats maar in mijn optiek wel heeel veeel potentie.
Ik zie in Matavz en Dost ook wel Ajax-spitsen, maar Groningen en Heerenveen vragen de hoofdprijs dus niet doen. Eerst kijken bij de eigen jeugd en de opleiding perfectioneren, zodat er weer spitsen doorbreken. Siem de Jong/Mido kan zolang spits spelen. Bovendien zag en zie ik in Katlego Mphela, Zuid-Afrikaan, een echte Ajax-spits, die voor een prikkie te koop is.
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 22:13   quote  deeplink  
2 bananen ali?
joduh
 joduh - donderdag 30 december 2010 - 22:13   quote  deeplink  
kan jij niet 1 kameel bieden??????
alibabba
 alibabba - donderdag 30 december 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:13 schreef joduh het volgende:
kan jij niet 1 kameel bieden??????
Deze ligt goed in de markt......;-)

Pietje
 Pietje - donderdag 30 december 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 22:51 schreef alibabba het volgende:

[..]

Deze ligt goed in de markt......;-)

[ filmpje ]
Whahahahahaha
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 23:53   quote  deeplink  

The Gunners willen binnenkort een bod van 23,5 miljoen euro uitbrengen op de Uruguayaan. Dat meldt Caughtoffside.com.

Mocht het tot een overgang komen, dat betekent dat een transferrecord voor Arsenal. Manager Arsène Wenger wil graag nog een aanvaller aan zijn selectie toevoegen. Met Robin van Persie, Nicklas Bendtner en Marouane Chamakh heeft Wenger al drie spitsen tot zijn beschikking.

Suárez heeft nog een contract tot de zomer van 2013. De aanvaller zei vorige week al toe te zijn aan een andere omgeving dan Amsterdam

http://www.ajax1.nl/content/arsenal-wil-suarez-voor-235-miljoen

23,5 miljoen me dikke reet arsenal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 december 2010 door verbrande harry --
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 23:53 schreef verbrande harry het volgende:

Suárez heeft nog een contract tot de zomer van 2013. De aanvaller zei vorige week al toe te zijn aan een andere omgeving dan Amsterdam

http://www.ajax1.nl/content/arsenal-wil-suarez-voor-235-miljoen

23,5 miljoen me dikke reet arsenal
Beetje late reactie, probeer het forum een beetje te lezen, dan weet je ook wat er al gepost is door anderen...
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 31 december 2010 - 03:58   quote  deeplink  
Laat luis maar vertrekken, grote speler, heeft veel voor ons betekent, maar als hij speelt hanger te veel van hem af en daar komt nog bij dat hij zn team erg vaak benadeeld.
JOOD
 JOOD - vrijdag 31 december 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Laat suarez, cvitanich, el hamdaoui, lodeiro en atouba maar vertrekken. Dan hoeven ze maar 1 ding te doen en dat is een gerichte aankoop doen. In de spits, een (gaan we weer) balvaste kopsterke spits. Wie dat is maakt me niet uit, misschien zou het juist wel goed zijn om een gevestigde naam los te weken voor max 15 miljoen. Dit is helemaal niet mijn ding, maar zo heb je wel een echte aanvalsleider de komende jaren. Als er nou een talent opstond voor de nr 9 positie, maar die zie ik geen..

Maar mochten ze gaan dan valt er een groot gat hoor! Denk daar ook aan.

Dan kunnen ze met al het andere geld de balans opmaken.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 00:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Beetje late reactie, probeer het forum een beetje te lezen, dan weet je ook wat er al gepost is door anderen...
mooi
Afcabz
 Afcabz - vrijdag 31 december 2010 - 10:46   quote  deeplink  
voor dat geld inpakken en wegwezen onze luis ,uiteraard met een waardig afscheid
Afcabz
 Afcabz - vrijdag 31 december 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 09:55 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

mooi
rofl rutte imitator ;)
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 09:55 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

mooi
Zoals gewoonlijk weer een knap inhoudelijke reactie van je...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk weer een knap inhoudelijke reactie van je...
ja vond hem ook wel sterk eigenlijk...
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Gelukkig ben je er blij van...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 11:11 schreef remco k het volgende:
Gelukkig ben je er blij van...
ik wel jij toch ook,anders reageer je niet ouwe
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 11:13 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik wel jij toch ook,anders reageer je niet ouwe
Sorry, maar van iemand als jij kan ik niet blij worden, mijn gevoel laat me zelden in de steek, en mijn gevoel zegt dat jij alles aan elkaar liegt hier..
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 11:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar van iemand als jij kan ik niet blij worden, mijn gevoel laat me zelden in de steek, en mijn gevoel zegt dat jij alles aan elkaar liegt hier..
wat jij wil maar dat is jou gevoel de mijne is vrij sterk hoor,en nee ga niet vragen waar wat hoe en waneer gappie van me.
tim s
 tim s - vrijdag 31 december 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Als ik Ajax was zou ik eerst in de jeugd kijken, daar loopt genoeg talent rond. Als Ajax dan echt zo nodig weer een speler moet kopen. Dan zou ik voor een speler als Poepon of Boymans gaan. Deze spelers scoren best veel, bij een bescheiden club. Daarnaast zijn ze fysiek sterk en kosten weinig geld. Op dit moment hebben we geen geld. En mochten El Hamdaoui en Suarez verkocht worden, dan gaat het grootste deel naar schuldsanering.
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 12:29 schreef tim s het volgende:
Als ik Ajax was zou ik eerst in de jeugd kijken, daar loopt genoeg talent rond. Als Ajax dan echt zo nodig weer een speler moet kopen. Dan zou ik voor een speler als Poepon of Boymans gaan. Deze spelers scoren best veel, bij een bescheiden club. Daarnaast zijn ze fysiek sterk en kosten weinig geld. Op dit moment hebben we geen geld. En mochten El Hamdaoui en Suarez verkocht worden, dan gaat het grootste deel naar schuldsanering.
Ajax heeft geen schulden, Ajax heeft zelfs nog een positief eigen vermogen. Er zal dus geen geld naar de schuldsanering gaan. Er is wel aangegeven, de gaten di zijn gevallen door het grote verlies van bijna 24 miljoen euro eerst op te willen vullen. Maar er is blijkbaar ook aangegeven dat de Boer twee spelers mag halen die op een shortlist van Ajax staan...
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 31 december 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Dat 2011 maar een prachtig jaar mag worden

vuurwerk.jpg
freakie
 freakie - vrijdag 31 december 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Ja jo laten we allemaal eerst zeggen dat el hamdoui goed is en kopen kopen die man..

Geweldige speler met nog kans op verhoging van mijn markwaarden(vooral remco) Maar ondertussen weet iedereen te zeggen dat hij weg moet.. Dan moeten we nu weer een zelfde speler halen van de zelfde leeftijd die weer niet kan wat een sterkere spits kan en zich ook weer niet kan aanpassen..

Ik ben klaar met dat kopen laat de jong in de spits staan en daar 2 spelers omheen.. als suarez en el hamdoui verkocht worden dan gaan we scouten naar jonge vleugel aanvallers geen 3e rangs kut spelers.. waar we weer een vermogen aan kwijt raken..

van dat geld dat we er mee verdienen kunnen we goed gaan scouten en de jeugd opleiding meer evenementen geven.. Geen schijt spelers van 23 die zijn allemaal gewend hoe ze willen spelen en dan komen ze bij ajax en dan moeten ze ineens heeeel anders spelen..
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 31 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 14:50 schreef freakie het volgende:
Ja jo laten we allemaal eerst zeggen dat el hamdoui goed is en kopen kopen die man..

Geweldige speler met nog kans op verhoging van mijn markwaarden(vooral remco) Maar ondertussen weet iedereen te zeggen dat hij weg moet.. Dan moeten we nu weer een zelfde speler halen van de zelfde leeftijd die weer niet kan wat een sterkere spits kan en zich ook weer niet kan aanpassen..

Ik ben klaar met dat kopen laat de jong in de spits staan en daar 2 spelers omheen.. als suarez en el hamdoui verkocht worden dan gaan we scouten naar jonge vleugel aanvallers geen 3e rangs kut spelers.. waar we weer een vermogen aan kwijt raken..

van dat geld dat we er mee verdienen kunnen we goed gaan scouten en de jeugd opleiding meer evenementen geven.. Geen schijt spelers van 23 die zijn allemaal gewend hoe ze willen spelen en dan komen ze bij ajax en dan moeten ze ineens heeeel anders spelen..
ik ben het grotendeels met je eens, maar ik vind de vleugel spelers die Ajax nu heeft goed genoeg voor Ajax. Ze kunnen ze ook nog ontwikkelen. Als je ziet hoe Ajax speelt zonder Suarez en Mounir, dan zie je dat het niet noodzakelijk meer is dat deze spelers er zijn. Ik zou gewoon het geld incasseren, deze selectie houden zoals hij is en als het nodig blijkt te zijn in de zomer versterkingen halen. Waarom een jonge vleugelspeler halen als (ik noem maar iets) Verhoek halen als wij zelf Jozefzoon, Sulejmani(opgebloeid dit seizoen), Özbilic, Ebicilio en Lukoki hebben. Geef die jongens eerst een kans voordat er meteen buitenstaanders moeten komen, en zet het geld lekker op een spaarrekening.
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 14:50 schreef freakie het volgende:

Zijn marktwaarde kon mij geen moer schelen, de discussie die wij destijds hebben gehad, ging over zijn leeftijd, Mouinir zou nog steeds de gewilde spits kunnen zijn, en dat vind ook Frank de Boer, alleen is Ajax niet toe aan een spits zoals Mounir nu is, ook dat zijn de woorden van de Boer.

Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor, Ik heb in het begin ook duidelijk aangegeven dat ik een fan ben van de Jong in de spits, en dat hij daar echt een kans moet gaan krijgen, in de voorbereiding op dit seizoen heeft hij het daar ook heel goed gedaan.

Ajax heeft zelf jonge vleugelspitsen in huis, maar naar mijn idee geen echte spitsen, en daarom denk ik dat van Wolfswinkel een goede optie zou zijn, mits hij voor minder dan 8 miljoen gekocht kan worden, en mits Suarez en Mounir beiden vertekken.
De Selectie van AJax is zonder Mounir en Suarez, te onervaren in de voorhoede, en dat gaat ons wel opbreken verwacht ik. Ik ben het met je eens dat Ajax niet te veel moet kopen, maar zonder aankopen gaat Ajax het ook niet redden, en dat is het doel ook helemaal niet..
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 december 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn marktwaarde kon mij geen moer schelen, de discussie die wij destijds hebben gehad, ging over zijn leeftijd, Mouinir zou nog steeds de gewilde spits kunnen zijn, en dat vind ook Frank de Boer, alleen is Ajax niet toe aan een spits zoals Mounir nu is, ook dat zijn de woorden van de Boer.

Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor, Ik heb in het begin ook duidelijk aangegeven dat ik een fan ben van de Jong in de spits, en dat hij daar echt een kans moet gaan krijgen, in de voorbereiding op dit seizoen heeft hij het daar ook heel goed gedaan.

Ajax heeft zelf jonge vleugelspitsen in huis, maar naar mijn idee geen echte spitsen, en daarom denk ik dat van Wolfswinkel een goede optie zou zijn, mits hij voor minder dan 8 miljoen gekocht kan worden, en mits Suarez en Mounir beiden vertekken.
De Selectie van AJax is zonder Mounir en Suarez, te onervaren in de voorhoede, en dat gaat ons wel opbreken verwacht ik. Ik ben het met je eens dat Ajax niet te veel moet kopen, maar zonder aankopen gaat Ajax het ook niet redden, en dat is het doel ook helemaal niet..
Perfect verwoord, Remco! Dit is volledig juist en precies hoe ik er ook over denk!
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 15:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Perfect verwoord, Remco! Dit is volledig juist en precies hoe ik er ook over denk!
Nou, dat is mooi......:-)
Blade85
 Blade85 - vrijdag 31 december 2010 - 16:04   quote  deeplink  
hmmz ik ben het er mee eens dat je in de voorhoede versterking nodig hebt maar niet vvor de spits daar kunnen nu de jong, castillion, suk en mido spelen. liever een rechtsbuiten want als suarez echt weggaat heb je geen echte vervanging voor sulejmani ik weet niet of jozefzoon al goed genoeg is en hoe het met zijn blessure is. daarom zou ik wel een leuke buitenspeler willen zien komen een type beerens.
freakie
 freakie - vrijdag 31 december 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Maar dat el hamdoui zich niet heeft kunnen aanpassen is doordat hij wat ouder is... Want een spits die wij nodig hadden was hij niet.. En dat heb ik ook gezegt..

Voor de rest ben ik blij dat je het eens ben.. Ik denk dat je met van wolfwinkel weer een probleem krijgt.. Hij speelt denk ik liever en utrecht die gaat de hoofdprijs vragen:P
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 16:04 schreef Blade85 het volgende:
hmmz ik ben het er mee eens dat je in de voorhoede versterking nodig hebt maar niet vvor de spits daar kunnen nu de jong, castillion, suk en mido spelen. liever een rechtsbuiten want als suarez echt weggaat heb je geen echte vervanging voor sulejmani ik weet niet of jozefzoon al goed genoeg is en hoe het met zijn blessure is. daarom zou ik wel een leuke buitenspeler willen zien komen een type beerens.
Suarez zal onder de Boer linksbuiten spelen en Sulejmani zal de eerste rechtsbuiten zijn. Voor de linksbuitenpositie heb je achter Suarez, Ebicilio en Lukoki straks, en achter Sulejmani heb je Ozbiliz en Jozefzoon. genoeg back up dus dacht ik...
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - vrijdag 31 december 2010 - 16:40   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal prima hoor,alleen De Jong is geen echte afmaker.moet dus echt een centrumspits komen als suarez en el hamdaoui vertrekken.ik heb vertrouwen in Frank de Boer en ga zelf niet filosoferen over wie wel en wie niet.Ajax beslist en wij niet
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Inderdaad, Ajax beslist, maar daarom is het voor ons Ajacieden nog wel leuk om erover te ouwehoeren....
BRW
 BRW - maandag 03 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Zojuist lees ik dat Propper en Pluim in de verkoop zijn gezet door Vitesse.
Vooral in Pluim zie ik een goede speler. Is het een speler voor Ajax denken jullie?
Wellicht kunnen ze Aissati betrekken in de koop van deze speler.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/153391/Vitesse_zet_Prpper_en_Pluim_in_etalage.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wiljan_Pluim

Pluim komt uit '89 en is een aanvallende middenvelder.
Daar hebben wij er wel al een aantal van.. Dat is het enige nadeel!
Maar Pluim heeft lengte en is technisch erg vaardig..

http://www.youtube.com/watch?v=mSqZSa0vPH0

Ik wil hier niks mee zeggen.
Wil alleen jullie mening vragen of deze speler iets voor Ajax zou zijn?
Ik persoonlijk denk van wel..
Rogier
 Rogier - maandag 03 januari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Ik zie niet in waarom een Pluim verkozen zou moeten worden boven onze eigen jeugd.
remco k
 remco k - maandag 03 januari 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Een speler die niet goed genoeg is voor Vitesse, terwijl daar toch ook een Menzo (Ajaxschool) rondloopt om dit te beoordelen, is al zeker niet goed genoeg voor Ajax.

Bovendien, hebben wij daar Eriksen, Lodeiro, de Jong en straaks ook nog Rodney snijder voor lopen...
BRW
 BRW - maandag 03 januari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
@ Rogier, ik zeg ook niet dat ie verkozen zou moeten worden boven de jeugd.
Maar het kan toch zijn dat deze jongen beter is dan iemand uit de eigen jeugd.
Daarnaast valt deze jongen ook nog onder het kopje "jeugd" alleen niet "eigen jeugd".

@ Remco K, ik denk dat ze bij Vitesse het spoor bijster zijn. Ze hebben daar echt geen zicht meer op wie nu wel en wie niet goed is. Volgens mij zijn beide spelers zowel Pluim als Propper hele goede voetballers. Alleen ze kopen daar liever een elftal dan dat ze jeugd gebruiken. Want ja, ze moeten toch landskampioen worden binnen 3 jaar! Ik heb ergens gelezen dat Propper zo goed als rond is met Heerenveen.
remco k
 remco k - maandag 03 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:35 schreef BRW het volgende:
Daarnaast valt deze jongen ook nog onder het kopje "jeugd" alleen niet "eigen jeugd".

@ Remco K, ik denk dat ze bij Vitesse het spoor bijster zijn. Ze hebben daar echt geen zicht meer op wie nu wel en wie niet goed is. Volgens mij zijn beide spelers zowel Pluim als Propper hele goede voetballers. Alleen ze kopen daar liever een elftal dan dat ze jeugd gebruiken. Want ja, ze moeten toch landskampioen worden binnen 3 jaar! Ik heb ergens gelezen dat Propper zo goed als rond is met Heerenveen.
Weet ik niet, ik hoorde dat Menzo toch wel veel te vertellen heeft daar, en ik heb als trainer een hoge pet op van Menzo, en zo goed vind ik hem eerlijk gezegd ook niet..
Rogier
 Rogier - maandag 03 januari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:35 schreef BRW het volgende:
Ben het zeker met je eens dat goede (jonge) talenten zeker in de gaten moeten worden gehouden. Alleen ben ik van mening dat er een zeer goede lichting (A1 en B1) aan het doorstromen is. En ik denk dat als we moeten gaan opvullen dat we dan ervaren spelers die iets toevoegen aan Ajax zullen moeten aantrekken.
Ride
 Ride - maandag 03 januari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Hier nog een geruchtje... we gaan gewoon door...

quote:
'Fulham wil El Hamdaoui en Dembélé herenigen'
Fulham heeft een oogje op Mounir El Hamdaoui. Volgens de Engelse boulevardkranten wil de Londense club een poging wagen El Hamdaoui los te weken bij Ajax.

El Hamdaoui verkeert momenteel in een lastige situatie bij Ajax. De aanvaller meldde zich ziek bij de club, kort na het Champions League-duel met AC Milan. Interim-trainer Frank de Boer deelde de aanvaller in Italië mee dat hij op de bank plaats moest nemen. Kort voor de kerst liet De Boer weten dat El Hamdaoui geestelijk en fysiek niet in staat was voor Ajax te voetballen.

De aanvaller meldt zich op 4 januari weer bij de Amsterdammers, maar mogelijk biedt Fulham hem een uitweg. De Londenaren zouden een bedrag van acht miljoen euro over hebben voor de aanvaller van de Marokkaanse nationale ploeg. Ook afgelopen zomer was de spits als in beeld bij Fulham. El Hamdaoui koos toen echter voor Ajax.

Mocht El Hamdaoui de overstap naar Londen maken, dat wordt het voormalige koningskoppel van AZ in ere hersteld. Immers, Moussa Dembélé vertrok enkele maanden eerder al naar The Cottagers
joduh
 joduh - maandag 03 januari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
mooi!
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Roman Abramovich is van mening dat er een nieuwe rechtsback bij moet komen bij Chelsea en coach Ancelotti kan zich daar wel in vinden. Belangrijkste kandidaat: Gregory van der Wiel. De vleugelverdediger van Ajax wordt al geruime tijd in verband gebracht met Chelsea, dat vooralsnog echter nooit concreet werd. De Nederlands international ziet een transfer zeker zitten en kost ongeveer zeventien miljoen euro, zo weet de Daily Express.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

niet mooi...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET WINTERTRANSFER GERUCHTEN TOPIC

0.0112481