BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET WINTERTRANSFER GERUCHTEN TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
PETER111
 PETER111 - vrijdag 07 januari 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Ajax hoopt Mounir El Hamdaoui snel te kunnen verkopen. De transfersom die wordt verdiend bij een vertrek van de centrumaanvaller kan worden geïnvesteerd in een nieuwe spits, namelijk Lacina Traoré (20). De boomlange aanvaller van CFR Cluj wordt gezien als de gewenste kapstok voor de Amsterdamse voorhoede, maar ook half Engeland zit achter de Ivoriaanse aanvaller aan. (Clujeanul)

Aldus voetbalzone, wandelgangen.
Zou perfecte spits zijn denk ik, al schat ik de kans niet groot in dat het gebeurt.
Twan
 Twan - vrijdag 07 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
De kans dat Traoré komt is nog redelijk. Hij beseft ook wel dat ie bij Arsenal never nooit aan de bak zal komen.. tal van spitsen voor hem, oa Bendtner en Chamakh. Lekker naar Ajax gaan, en dan na een paar seizoeen de stap maken naar een club als Arsenal. Ik juich zijn komst van harte toe :D
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 18:45 schreef Twan het volgende:
De kans dat Traoré komt is nog redelijk. Hij beseft ook wel dat ie bij Arsenal never nooit aan de bak zal komen.. tal van spitsen voor hem, oa Bendtner en Chamakh. Lekker naar Ajax gaan, en dan na een paar seizoeen de stap maken naar een club als Arsenal. Ik juich zijn komst van harte toe :D
Ik weet het niet,ik kan me vergissen maar is moeilijk in te schatten wat de sportieve ambities zijn van dit soort jongens,mischien gokt hij op het grote geld vooral voor zijn familie support en neemt hij bankzitten op de koop toe en zal denken ik speel me toch wel in de basis, ik denk dat hij bij Arsenal meer krijgt als bij Ajax,nogmaals ik kan me vergissen
freakie
 freakie - vrijdag 07 januari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Ik heb traore al heel vaak genoemt ook vorig jaar.. Deze speler kan hoe dan ook een prima speler worden.. Cluj is niet bepaald een top team en half engeland? tsja.. Kan maar nooit geschoten is altijd mis..
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Tottenham gaat zich in Amsterdam melden voor Suarez
Tottenham Hotspur gaat er alles aan doen om Luis Suarez over te nemen van Ajax.

Tottenham gaat zich volgende week in Amsterdam melden om te praten over Suarez, meldt Goal.com UK. Ajax schijnt twintig miljoen te willen ontvangen voor haar aanvoerder, iets wat voor Tottenham geen enkel probleem is.

Bedankt voor alles Luis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door Johnnyafca --
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 11:48 schreef Johnnyafca het volgende:
Tottenham gaat zich in Amsterdam melden voor Suarez
Tottenham Hotspur gaat er alles aan doen om Luis Suarez over te nemen van Ajax.

Tottenham gaat zich volgende week in Amsterdam melden om te praten over Suarez, meldt Goal.com UK. Ajax schijnt twintig miljoen te willen ontvangen voor haar aanvoerder, iets wat voor Tottenham geen enkel probleem is.

Bedankt voor alles Luis.
1 van de grootste onzin sites van de UK, beetje zoiets als transferzone.com.

Overigens heeft Ajax ook al meerdere malen aangegeven met zo'n bod absoluut niet akkoord te gaan..
MOcht het dat wel doen, maakt de club zichzelf volkomen belachelijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door remco k --
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Minimaal 25 miljoen, sowieso vind ik vrijwel alle Engelse voetbalsites stront.
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 12:29 schreef Johnnyafca het volgende:
Minimaal 25 miljoen, sowieso vind ik vrijwel alle Engelse voetbalsites stront.
Klopt inderdaad, ik denk dat Ajax hem ook absoluut niet voor minder dan 25 miljoen zal laten gaan..

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er uberhaubt al wel eens een bod op Suarez is gedaan..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zaterdag 08 januari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Inderdaad dat betwijfel ik ook wel.
Denk alleen wel dat er wel een x een russische club voor hem is geweest.
Misschien Manchester City ofzo, in ieder geval een club met olie ;-)
Of t ooit tot een serieus bod is gekomen vraag ik me ook af.
Maar denk uberhaupt niet dat suarez naar Tottenham wil.
Die gaat liever naar een club als Sevilla, Valencia oid.
PETER111
 PETER111 - zaterdag 08 januari 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 12:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, ik denk dat Ajax hem ook absoluut niet voor minder dan 25 miljoen zal laten gaan..

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er uberhaubt al wel eens een bod op Suarez is gedaan..
Was er vorig jaar niet een bericht dat Ajax een bod uit Rusland had geaccepteerd, en dat Suarez niet wilde?

Edit: vind alleen interesse van Lokomotiv. Geen bod.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=131825

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door PETER111 --
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 12:44 schreef PETER111 het volgende:

[..]

Was er vorig jaar niet een bericht dat Ajax een bod uit Rusland had geaccepteerd, en dat Suarez niet wilde?

Edit: vind alleen interesse van Lokomotiv. Geen bod.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=131825
Zoiets heb ik toen inderdaad wel gelezen, maar goed, welke roddelkrant of site was dat? En hoe serieus moeten we dat dus nemen..
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 08 januari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 12:39 schreef ThomasAjacied het volgende:
Inderdaad dat betwijfel ik ook wel.
Denk alleen wel dat er wel een x een russische club voor hem is geweest.
Misschien Manchester City ofzo, in ieder geval een club met olie ;-)
Of t ooit tot een serieus bod is gekomen vraag ik me ook af.
Maar denk uberhaupt niet dat suarez naar Tottenham wil.
Die gaat liever naar een club als Sevilla, Valencia oid.
Suarez is niet in vorm dit seizoen en denk daarom dat Suarez minder kieskeurig is. Ook Ajax zal niet meer zeggen dat hij niet voor minder dan 40mln de deur uit mag.

Schijnt dat vorig jaar Ajax al een bod van 25mln tottenham heeft afgewezen. Denk dat Ajax dat bedrag nu wel zal accepteren. De geruchten gan nu de ronde dat ajax minimaal 20mln zou willen hebben.

Zie het dus wel gebeuren dat hij naar Engeland gaat aangezien daar veel interesse vandaan komt.
Spren
 Spren - zaterdag 08 januari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
20 mil pond of euro? komt dan neer op zon 22 miljoen euro, een aantal bonussen erbij met evt kampioenschap en dan haalt ajax zen 25 miljoen wel die ze willen verkrijgen.
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Euro
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 13:39   quote  deeplink  
en 20 miljoen pond is 24,08 miljoen Euro
PETER111
 PETER111 - zaterdag 08 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133970

Komt dus waarschijnlijk geen bod...
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Ik ben ervan overtuigd dat hij bij Tottenham perfect zou passen. Ik zou als ik Suarez was zowiezo voor de Engelse competitie kiezen, want hij is daar met zijn spel uitermate geschikt om die tactisch mindere verdedigers in de luren te leggen.
joduh
 joduh - zaterdag 08 januari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
ik denk persoonlijk dat hij voor spanje gaat kiezen.....na dit seizoen denk ik....hahah hoop ik ook !
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 januari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Hopen doe je op de plee ouwe! ;)
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 11 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Oehhhhh spannend transfer voor mij? ook?
ajaxboy2
 ajaxboy2 - donderdag 13 januari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Van een welingelichte bron heb ik gehoord dat Ajax dezer dagen El hamdaoui gaat verkopen aan Fulham Ajax zou als vervanger Traore van Cluj op het oog hebben
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 13:12 schreef ajaxboy2 het volgende:
Van een welingelichte bron heb ik gehoord dat Ajax dezer dagen El hamdaoui gaat verkopen aan Fulham Ajax zou als vervanger Traore van Cluj op het oog hebben
Durf je er geld om te verwedden..?
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 januari 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 13:12 schreef ajaxboy2 het volgende:
en je bron is peter ?

PETER111 - vrijdag 07 januari 2011 - 18:09

Ajax hoopt Mounir El Hamdaoui snel te kunnen verkopen. De transfersom die wordt verdiend bij een vertrek van de centrumaanvaller kan worden geïnvesteerd in een nieuwe spits, namelijk Lacina Traoré (20). De boomlange aanvaller van CFR Cluj wordt gezien als de gewenste kapstok voor de Amsterdamse voorhoede, maar ook half Engeland zit achter de Ivoriaanse aanvaller aan. (Clujeanul)

Aldus voetbalzone, wandelgangen.
Zou perfecte spits zijn denk ik, al schat ik de kans niet groot in dat het gebeurt.

en fullham heb je er zelf bij verzonnen ?
dege
 dege - donderdag 13 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15061

Christian Eriksen staat in de belangstelling van AC Milan. Dat meldt de Italiaanse krant Corriere Dello Sport. De Italianen hebben komende zomer elf miljoen euro over voor het Deense talent. De Rossoneri zette Eriksen begin december op hun verlanglijstje, na de Champions League-wedstrijd in Milaan, waar Ajax met 0-2 wist te winnen. Het achttienjarige talent legde toen een zeer goede partij op de mat.
AjaxF-side.NL
Eerder deze week zei trainer Frank de Boer over de spelverdeler van de Amsterdammers dat hij de Deen bewondert. "Als je hem goed gebruikt, is Eriksen een van de beste spelers van Nederland. Nu al" Precies een jaar geleden voegde oud-trainer Martin Jol de Deen bij de selectie. Ajax verlengde kortgeleden het contract tot medio 2014.
Dat ze hem maar een zeer langdurig contract aanbieden, is een pareltje en die word alleen maar beter, dat zien de grote clubs ook wel
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Ajax zal hem niet verkopen nu, en ik denk ook niet dat hij weg wil, gezien het perspectief dat hij nu heeft onder de Boer..
Ride
 Ride - vrijdag 14 januari 2011 - 08:53   quote  deeplink  
afca.gif
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 14 januari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 08:53 schreef Ride het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt te bruut!! Bam op mn facebook ermee!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 14 januari 2011 - 13:03   quote  deeplink  
remco k - vrijdag 14 januari 2011 - 10:49 quote deeplink

En SPort1 is nog een vele grotere roddelsite wat betreft transfernieuws, en het feit dat AC Milan het zou willen, betekent niet dat het ook gebeurt, Ik wil ok wel eens wat, en dat gebeurt ook niet altijd.
Eriksen blijft bij Ajax, anders had hij niet bihgetekend in de wetenschap dat hij toen al naar Arsenal had gekund, en Ajax gaat een talent, dat in potentie straks voor 30 miljoen verkocht zou kunnen worden, niet nu voor 11 miljoen verkopen..

Geheel mee eens remco, ik wou het al gaan zeggen, Eriksen is (eigenlijk nu al) over 2 á 3 jaar 30 miljoen waard en zoals zelf aangegeven heeft hij het hier in Amsterdam enorm naar z'n zin en het is ook waar dat hij niet voor niets heeft bijgetekend! Die jongen gaat ons "Litmanen rillingen" bezorgen!
Ride
 Ride - vrijdag 14 januari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 13:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Die is echt te bruut!! Bam op mn facebook ermee!
Hahaha

heb hem ook geplaatst in het feyenoordtopic AJAX - FEYENOORD... topic: Ajax - Feyenoord (19-12-2009 , 12:30) hahaha zelfs de datum hebben ze niet goed.

waren ze niet zo blij mee... blowup.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 januari 2011 door Ride --
Robertbeijt
 Robertbeijt - zondag 16 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Ajax kan deze maand 32 miljoen euro verdienen aan Liverpool, maar dan moet het wel twee basisspelers laten gaan. The Reds hebben namelijk veel geld over voor aanvaller Luis Suárez en vleugelspeler Urby Emanuelson. Laatstgenoemde is in de zomer transfervrij en Ajax wil Emanuelson dan ook graag verkopen, maar op het vertrek van Suárez zitten de Amsterdammers niet te wachten.
Robertbeijt
 Robertbeijt - zondag 16 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Aldus voetbalzone, met als bron de Daily Telegraph, die meldt dit echter nergens (niet digitaal en niet in de papieren versie). Als het wel waar is zeg ik : Doen!
Twan
 Twan - zondag 16 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Hm.. Frank de Boer zei : Als er een hoog bod komt is het misschien mogelijk dat Suarez vertrekt. 32mil voor 2 spelers...Emanuelson zal niet zoveel kosten...denk een verhouding van 30 om 2 miljoen (halfjaar contract). Er schijnt een lijstje te zijn met evt vervangers maar : Mocht Suarez worden verkocht, is het dan geen betere optie om te wachten totaan de zomer? Je hebt veel meer tijd om te kijken naar een goede opvolger...dit zou anders een paniek-aankoop worden en daar hebben wij onze buik wel vol van.
joduh
 joduh - zondag 16 januari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
ik zat meer aan de verhouding 30 voor urby en 2 voor luis te denken....hahahahah
Twan
 Twan - zondag 16 januari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
32 miljoen voor deze 2 is natuurlijk een mooie bod (mocht het waar zijn, iets waar ik dus niet van uit ga). Hiermee kan Ajax zich financieël indekken voor evt verlies, en als het mogelijk is een goede vervanger aantrekken (investering tot aan 10 miljoen).
ajax21
 ajax21 - zondag 16 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Is inderdaad een heel mooi bod, maar vergeet niet dat je wel 2 basis spelers kwijt bent en in mijn ogen ook heel belangrijke basisspelers..
emanuelson vind ik het onder de boer toch weer beter doen dan onder jol..
Twan
 Twan - zondag 16 januari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Ik vergeet ook niet dat er 2 basisspslers weggaan. Het idee er achter is dat je het opvangt met jeugd. Blind vervangt Urby en El Hamdaoui moet de concurrentie dan aangaan met Ozbiliz en Ebecilio. Frank kent die jeugdspelers door en door en hij weet heel goed waar hij mee bezig is. Dikke streep door een paniek-aankoop in de winter en de jeugd de kans geven. Als de competitie achter de rug is is het een kwestie van een balans opmaken en dan kijken op welke plekken er geïnvesteerd moet worden.
remco k
 remco k - zondag 16 januari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 16:08 schreef Twan het volgende:
Hm.. Frank de Boer zei : Als er een hoog bod komt is het misschien mogelijk dat Suarez vertrekt. 32mil voor 2 spelers...Emanuelson zal niet zoveel kosten...denk een verhouding van 30 om 2 miljoen (halfjaar contract). Er schijnt een lijstje te zijn met evt vervangers maar : Mocht Suarez worden verkocht, is het dan geen betere optie om te wachten totaan de zomer? Je hebt veel meer tijd om te kijken naar een goede opvolger...dit zou anders een paniek-aankoop worden en daar hebben wij onze buik wel vol van.
Als er al een lijstje zou zijn met eventuele vervangers, dan zal het dus ook geen paniek aankoop zijn, ik ga er namelijk vanuit dat dit lijstje zorgvludig is samengesteld, en de Boer weet van de namen op dit lijstje...
remco k
 remco k - zondag 16 januari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 16:50 schreef ajax21 het volgende:
Is inderdaad een heel mooi bod, maar vergeet niet dat je wel 2 basis spelers kwijt bent en in mijn ogen ook heel belangrijke basisspelers..
emanuelson vind ik het onder de boer toch weer beter doen dan onder jol..
Urby doet het inderdaad goed onder de Boer, maar ik denk niet dat het elftal per definitie minder wordt als Blind daar gaat spelen, die vond ik de afgelopen twee wedstrijden prima spelen..

Suarez is een heel ander verhaal, ook in dit systeem is het veruit de beste voetballer die we hebben..
BRW
 BRW - donderdag 20 januari 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Onderstaand bericht wil ik ALLEEN met jullie DELEN.
Alleen het laatste zinnetje is interessant!
Algemeen bekend staat er, maar mij was het onbekend.

Dost stuurt aan op breuk Van onze Telesportredactie
HEERENVEEN - Bas Dost (21) wil nog deze transferperiode vertrekken bij SC Heerenveen. De spits, die afgelopen zomer voor ruim drie miljoen euro werd overgenomen van Heracles Almelo, kan niet door één deur met trainer Ron Jans en heeft besloten zijn geluk elders te beproeven.

Bas Dost in het shirt van SC Heerenveen. De jeugdinternational maakte dat samen met de zaakwaarnemers Henk Nienhuis en Rob Jansen duidelijk in een onderhoud met de Friese directie, waarbij Jans niet aanwezig was. "We hebben gesproken, bevestigde Nienhuis desgevraagd. "Maar over de inhoud doe ik geen mededelingen.

Ook technisch manager Johan Hansma van de Friese club was weinig spraakzaam. "Geen commentaar. In het Abe Lenstra Stadion kreeg Dost te horen welk prijskaartje er om zijn nek hangt. Het is algemeen bekend dat Ajax-trainer Frank de Boer gecharmeerd is van de lange spits.

BRON: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/scheerenveen/8784373/__Dost_stuurt_aan_op_breuk__.html

Voetbalprimeur.nl gaat zelfs nog iets verder:

'Dost wil Heerenveen in de winter al verlaten'
Bas Dost stuurt bij sc Heerenveen aan op een vertrek. De aanvaller kan niet door één deur met trainer Ron Jans en dat heeft zijn zaakwaarnemer de club inmiddels duidelijk gemaakt, zo schrijft De Telegraaf.

Dost werd afgelopen zomer voor drie miljoen euro overgenomen van Heracles Almelo, maar na de matige competitiestart van de Friezen is hij niet verzekerd van een basisplaats. Momenteel kiest Jans voor Viktor Elm als aanspeelpunt in de spits en dat zit Dost niet lekker.

Zaakwaarnemers Henk Nienhuis en Rob Jansen hebben al, in het bijzijn van Dost, met Heerenveen gesproken. "Maar over de inhoud doe ik geen mededelingen", zegt Nienhuis. Technisch manager Johan Hansma was evenmin van plan om iets los te laten: "Geen commentaar."

Volgens de ochtendkrant heeft Dost van Heerenveen te horen gekregen welk bedrag er voor hem op tafel gelegd moet worden. Ajax zou ondertussen van de situatie willen profiteren. Frank de Boer is bijzonder gecharmeerd van de jeugdinternational, die dit seizoen goed is voor zeven doelpunten in zeventien wedstrijden.

BRON: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/155096/Dost_wil_Heerenveen_in_de_winter_al_verlaten.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door BRW --
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/archief/liverpool-24-miljoen-euro-voor-suarez/#comments

Ajax kan de komende dagen een bod van Liverpool op Luis Suárez verwachten. De Liverpudlians zijn bereid om bijna 24 miljoen euro te betalen voor de Uruguayaanse aanvaller van de Amsterdammers. Dat meldt de Daily Mail. De belangstelling van Liverpool, dat concurrentie zou hebben van Tottenham Hotspur, voor Suárez is Ajax niet onbekend. Trainer Frank de Boer liet maandag weten dat de goaltjesdief alleen mag vertrekken als er een supertopclub bereid is om een absurd bedrag op tafel te leggen.

Interim-trainer Kenny Dalglish sprak onlangs met de Amerikaanse clubeigenaren John Henry en Tom Werner. De clublegende gaf daarin volgens het dagblad aan welke spelers hij graag ziet komen voor het verstrijken van de transferdeadline aan het einde van deze maand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door verbrande harry --
PETER111
 PETER111 - vrijdag 21 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
het zijn highlights maar ziet er toch erg goed uit!
Dit is de speler die ajax op proef heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=Yinrb54Km_s
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 21 januari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:20 schreef PETER111 het volgende:
het zijn highlights maar ziet er toch erg goed uit!
Dit is de speler die ajax op proef heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=Yinrb54Km_s
Kijk op wat voor een trapveldjes hij die goals heeft gemaakt, volgens mij niet echt op een bepaald hoog niveau ergens.
PETER111
 PETER111 - vrijdag 21 januari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:25 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Kijk op wat voor een trapveldjes hij die goals heeft gemaakt, volgens mij niet echt op een bepaald hoog niveau ergens.
daar heb je gelijk in. Maar hij is kopsterk en heeft een aardige techniek. Toch heb ik liever Dost als spits.
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/564189/2011/01/21/Ajax-hengelt-naar-Dost-van-Heerenveen.dhtml
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 21 januari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Die Adi heeft wel overzicht zoals je bij de passing kan zien..... en hij is kopsterk....veel van de goals zijn wel intikkertjes, maar je moet er wel staan.... ik ben benieuwd
PETER111
 PETER111 - vrijdag 21 januari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/7874/bas-dost-mogelijk-nog-deze-maand-naar-ajax/

ajax wordt concreet
Ride
 Ride - vrijdag 21 januari 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Ajax.nl ... dat noem ik pas concreet...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 12:38 schreef Ride het volgende:
Ajax.nl ... dat noem ik pas concreet...
precies...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 18:21   quote  deeplink  
'Van Wolfswinkel eerste keus Ajax'

Mocht Luis Suarez in januari vertrekken bij Ajax, dan lijkt Ricky van Wolfswinkel de belangrijkste kandidaat om de spits op te volgen. Dat meldt NUsport vrijdag.

Suarez staat in de belangstelling van Liverpool. Hoewel beide clubs nog niet met elkaar om tafel zitten, houdt Ajax er rekening mee dat de Uruguayaan mogelijk vertrekt bij de club. In dat geval lijkt Ajax zijn pijlen op Van Wolfswinkel te richten, meldt de website.

Van Wolfswinkel is de enige spits die bij de alle vier Ajax-scouts in de topvijf van hun lijstjes staat. De aanvaller heeft bij FC Utrecht nog een contract voor 2,5 jaar. Ook Bas Dost en Eidur Gudjohnsen werden door trainer Frank de Boer reeds bestempeld als 'interessante spelers'. (tekst: Voetbalprimeur.nl)
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 18:49   quote  deeplink  
Van Woilfswinkel zou ik echt een hele verstandige keuze vinden... Zeer goede spits met heel veel potentieel.. Rustige jongen ook waarvan ik verwacht dat hij de druk bij Ajax prima zou aankunnen..
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
zu hem ook graag zien komen hoewel frankie op at5 zei,dat gudjohnson en dost ook zeer gede optie's zouden zijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET WINTERTRANSFER GERUCHTEN TOPIC

0.0067219