BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET WINTERTRANSFER GERUCHTEN TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
zou hem ook graag zien komen hoewel frankie op at5 zei,dat gudjohnson en dost ook zeer goede optie's zouden zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door verbrande harry --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/7888/van-wolfswinkel-belangrijkste-opvolger-bij-vertrek-suarez/

'Van Wolfswinkel belangrijkste opvolger bij vertrek Suárez'

Als Luis Suárez in januari zal vertrekken bij Ajax, dan lijken de Amsterdammers Ricky van Wolfswinkel bij FC Utrecht los proberen te kweken. Volgens NUsport staat de Nederlander hoog op het lijstje van de Ajax-scouts.

Suárez wordt de laatste dagen veelvuldig in verband gebracht met Liverpool. Ondanks dat Liverpool nog geen contact op heeft genomen met de Amsterdammers, wordt er rekening gehouden met een vertrek van de aanvaller.

Van Wolfswinkel, die bij FC Utrecht nog een contract voor 2,5 jaar heeft, is de enige spits die bij alle vier de scouts van de Amsterdammers in het top vijf lijstje voorkomt. Naast Van Wolfswinkel worden ook Bas Dost en Eidur Gudjohnsen in verband gebracht met Ajax.

Bij een vertrek van Suárez wordt er zeker een nieuwe speler gecontracteerd. "Dan komt er een vervanger", zei Frank de Boer vrijdagmiddag over een vertrek van de Uruguayaan. "Maar laten we hopen dat het niet nodig is."
Nu ook al vWolfswinkel, ik zou eerder voor hem gaan dan de rest..
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 19:19 schreef verbrande harry het volgende:
zou hem ook graag zien komen hoewel frankie op at5 zei,dat gudjohnson en dost ook zeer goede optie's zouden zijn...
Gudjonson kan ik nog inkomen, typische Ajax spits, maar bij Dost heb ik toch echt mijn bedenkingen bij...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 januari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Gudjonson kan ik nog inkomen, typische Ajax spits, maar bij Dost heb ik toch echt mijn bedenkingen bij...
me too! +14=15 met jou vote erbij = +16
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

me too! +14=15 met jou vote erbij = +16
WWWWhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttt?????
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 januari 2011 - 23:47   quote  deeplink  
ooh shit je hebt gelijk, ik moet het niet zo ingewikkeld uitleggen!!

ik bedoelde: Me too mee eens + 14 gaf ik met de eerdere post van jou maakt dat 14+1= +15 met nog de nieuwe post waar jij het automatisch mee eens bent is dat dus een + 1 erbij, maar een automatisch +1 = altijd +2, mits je bezwaar hebt tegen die terugtelregeling... dus +14+1+1+1=2= +18!

zo snappie m wel he?? :D
remco k
 remco k - zaterdag 22 januari 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

ik bedoelde: Me too mee eens + 14 gaf ik met de eerdere post van jou maakt dat 14+1= +15 met nog de nieuwe post waar jij het automatisch mee eens bent is dat dus een + 1 erbij, maar een automatisch +1 = altijd +2, mits je bezwaar hebt tegen die terugtelregeling... dus +14+1+1+1=2= +18!

Ach ja, dan sta je op plaats 9, met 3 uitpunten en twee terugslagen is het lastig uit, dan heb je -4 omdat de ander +1 had, en hoef je dus niet te degraderen..
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 januari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Wiskunde in je pakket gehad???? Hahahaha
ajax21
 ajax21 - zaterdag 22 januari 2011 - 01:39   quote  deeplink  
zo laat op de avond nog met wiskunde bezig?!!
het is weekend mensen, tijd om te ontspannen!
biertje in de hand, verstand op nul :p
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 januari 2011 - 11:52   quote  deeplink  
1 bier + 1 meter bier is 12 bier, deel ik door de 3 waarmee ik zit is dus 3 bier de man, komt remco erbij moet ik dus die 12 door 5 gaan delen en dat is kut, dus pietje kom erbij dan delen we die 12 bier door 6 is 2 de man kunnen we allemaal met de auto komen!
Mochten joduh en Fside en hasjkoph ook nog komen, dan zal er een vaatje geregeld moeten worden dan delen we 50 liter door 9 en die 12 glazen ook nog en dus moeten we dan maar niet met de auto komen!

Fuck man, ik heb trek in bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
ff upje
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 28 januari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
1 bier + 1 meter bier is 12 bier, deel ik door de 3 waarmee ik zit is dus 3 bier de man, komt remco erbij moet ik dus die 12 door 5 gaan delen en dat is kut, dus pietje kom erbij dan delen we die 12 bier door 6 is 2 de man kunnen we allemaal met de auto komen!
Mochten joduh en Fside en hasjkoph ook nog komen, dan zal er een vaatje geregeld moeten worden dan delen we 50 liter door 9 en die 12 glazen ook nog en dus moeten we dan maar niet met de auto komen!

hij denkt werkelijk alleen maar aan bier,ben blij dat ik helemaal niet drink pfffffff
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:15 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

hij denkt werkelijk alleen maar aan bier,ben blij dat ik helemaal niet drink pfffffff
Dat geloof ik niet, de helft van de tijd hier lijk je wel dronken man.....
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Maar nu de hamvraag, hoeveel punten bierliters houd je daar dan aan over??
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 28 januari 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, de helft van de tijd hier lijk je wel dronken man.....
nee drink echt niet...maar dat heb een reden die ik hier niet uit.
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:50 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ok. respect, drink zelf wel het een en ander, maar het vrouwtje drinkt vrijwel niet, alleen met oud en nieuw ofzo een borreltje..
joduh
 joduh - vrijdag 28 januari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:50 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

hahah laat me raden man........
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:14 schreef joduh het volgende:

[..]

hahah laat me raden man........
Drank, hoeren, rock en roll, of ajax, Joduh is er al de kippen bij Whahahahahaahahah
joduh
 joduh - vrijdag 28 januari 2011 - 13:15   quote  deeplink  
ik drink trouwens ook niet meer............en niet minder whahahahahaha
BRW
 BRW - vrijdag 28 januari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Haha.. Dat Liverpool zal wel balen dat het bod, wat Chelsea heeft gedaan, op Torres naar buiten is gekomen! Dat maakt de onderhandelingen voor Ajax iets makkelijker denk ik.. Met andere woorden, gewoon vasthouden aan die 25 miljoen..

Ik las gisteravond iets over El Hamdaoui.. Dat hij top kandidaat zou zijn bij Bordeaux.. http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15301
Mocht het waar zijn dan zal Ajax wel in dubio zitten?! En Suarez en El Hamdaoui!

Daarnaast hoor je ook niks meer over een mogelijke linksback.. Ik denk dat Ajax sowieso iemand moeten halen! Je moet Blind de kans blijven geven, hij moet gewoon een aantal wedstrijden achter mekaar blijven spelen.. Maar je moet wel iemand hebben die voor hem in kan vallen als Blind geblesseerd raakt. Ik zie Anita veel liever op het middenveld namelijk!

En is Sukkie nou al verhuurd?

Er gaat nog wel het e.e.a. gebeuren bij Ajax de komende dagen..
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:27 schreef BRW het volgende:
Haha.. Dat Liverpool zal wel balen dat het bod, wat Chelsea heeft gedaan, op Torres naar buiten is gekomen! Dat maakt de onderhandelingen voor Ajax iets makkelijker denk ik.. Met andere woorden, gewoon vasthouden aan die 25 miljoen..

Ik las gisteravond iets over El Hamdaoui.. Dat hij top kandidaat zou zijn bij Bordeaux.. http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15301
Mocht het waar zijn dan zal Ajax wel in dubio zitten?! En Suarez en El Hamdaoui!

Daarnaast hoor je ook niks meer over een mogelijke linksback.. Ik denk dat Ajax sowieso iemand moeten halen! Je moet Blind de kans blijven geven, hij moet gewoon een aantal wedstrijden achter mekaar blijven spelen.. Maar je moet wel iemand hebben die voor hem in kan vallen als Blind geblesseerd raakt. Ik zie Anita veel liever op het middenveld namelijk!

En is Sukkie nou al verhuurd?

Er gaat nog wel het e.e.a. gebeuren bij Ajax de komende dagen..
Weet je ik denk dat ajax, allang de vervangers voor el hammie en suarez hebben geregeld.
Maar daar laten ze zich natuurlijk nog niet over uit.
Maar tot nu toe is er niks gebeurd, ik denk dat ze blijven. Swso el hammie wel.
BRW
 BRW - vrijdag 28 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Ook Torres roert zich:

'Torres vraagt Liverpool om een transfer'
28-01-11

Fernando Torres wil met Chelsea om de prijzen spelen. De Spanjaard heeft volgens Sky Sports aan Liverpool gevraagd om het bod van de Blues in overweging te nemen. Chelsea heeft zich met een bedrag van veertig miljoen euro in Liverpool gemeld, maar dat vinden de Reds niet voldoende.
AjaxF-side.NL
Bij een bedrag van zestig miljoen euro kan Liverpool overigens niet anders dan Torres laten gaan. Het contract van de aanvaller schrijft voor dat Torres bij een dergelijke aanbieding mag vertrekken.

De 26-jarige Torres staat in elk geval open voor een nieuwe uitdaging. Bij Liverpool heeft hij voorlopig geen uitzicht op het winnen van prijzen en bij Chelsea ligt dat anders. De spits, die een voorhoede moet vormen met Didier Drogba, hoopt dan ook dat zijn werkgever bereid is om de onderhandelingen te starten.
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 28 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Ja het is wel heel grappig dat Liverpool nu ook hetzelfde grapje heeft.... hopen dat ze nu dan ook met een echt realistisch bod komen en niet 10 miljoen lager..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET WINTERTRANSFER GERUCHTEN TOPIC

0.0076270