|
|
Geltepelt
|
|
|
Ik ben bezig met de eindejaarsquiz uit het Feyenoord Magazine maar heb wat hulp nodig. Misschien dat we hier wat antwoorden uit kunnen wisselen?
Wie weet de 2e voornaam van Ruben Schaken? En wie was clubarts voor Robbart van Linschoten? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
quote: John Badloe klopt inderdaad, heb het even gegoogled |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
Met welke club speelde Guus Haak in 1965 een oefenwedstrijd tegen het Benfica van Eusebio? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh ik dacht dat het (ik kom geen man voorbij Schaken) was? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je vergeet : en schop de bal snoeihard langs de goal, aan de verkeerde kant van de paal terwijl ik hem bedoelde als voorzet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
lol maar is echt niemand die z'n officiele tweede naam weet, ik doe die quiz namelijk ook :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vast terug te vinden 1 van de blaadjes of feyenoord.nl |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: op de 1 of andere manier wil ik het (nog) niet weten... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ruben kanerniksvan Schaken |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 16:36 schreef Geltepelt het volgende:Ik ben bezig met de eindejaarsquiz uit het Feyenoord Magazine maar heb wat hulp nodig. Misschien dat we hier wat antwoorden uit kunnen wisselen? Wie weet de 2e voornaam van Ruben Schaken? En wie was clubarts voor Robbart van Linschoten? Chess? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik dacht iets met Cornelis of Cornelius maar ik weet niet meer waar ik dat gehoord hebt of dat het klopt... Zoek op Feyenoord.nl anders naar een video van toen hij en Auassar aankwamen |
|
|
|
|
biak
|
|
|
Guus Haak speelde bij 1965 bij Feyenoord |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
dolftepolt
|
|
|
Welke Hongaarse speler die Feyenoord graag wou aantrekken kreeg in 1984 geen werkvergunning? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ruben "miskoop" Schaken!! |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
Het is Neville Ruben Schaken volgens zijn paspoort als jeugdspeler |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met zo'n naam kun je inderdaad beter een denksport gaan doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
jayjay
|
|
|
Yo rotjeknor,wie weet welke zoon van bekende feyenoorder ooit de sterren playback show won in 1994? |
|
|
|