BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol: 'Schoppen is nergens zo erg als bij Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 30 december 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Een paar dagen voordat Martin Jol bij Ajax vertrok, zat hij om tafel met twee journalisten van Ajax Life. Zij tekenden een verhaal vol ergernissen op. Een verhaal waar Jol nog steeds achterstaat en dat vandaag in de nieuwe Ajax Life staat. Jol: "Denken julle niet dat ik niet ben opgegroeid met Cruijff? Van kleins af aan. Ik heb alles opgezogen. Alles!"

Drie dagen voor zijn vertrek verklaart Jol al: "Er is een stemming die bijna onomkeerbaar is." De Scheveninger heeft in anderhalf seizoen veel zien gebeuren. Mensen die zich er plots mee gingen bemoeien bijvoorbeeld. 'Schoppen tegen het mooie Ajax,' noemt Jol dat.

"Dat is nergens zo erg als bij deze club. Schoppen. Totdat ze zelf mogen meedoen. En als ze niet mee mogen doen, beginnen ze weer van voren af aan. Ze willen allemaal mee-eten uit de ruif."

Jol is openhartig en praat over Mino Raiola, talenten met identiteitscrisis, Mido en financiƫn. "Bij andere clubs is bijna niets zoals het lijkt. Die kreet kennen jullie van me. Ik zeg je: bij Ajax is niets zoals het lijkt," aldus onze vorige trainer

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7365
remco k
 remco k - donderdag 30 december 2010 - 17:22   quote  deeplink  
KLopt toch ook gewoon... Alleen wist hij dit van te voren, dat is namelijk altijd al zo geweest

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol: 'Schoppen is nergens zo erg als bij Ajax'

0.0091929