|
|
el-loco
|
|
|
Ik zeg feyenoord halen! iemand met pit en met ervaring! Bovendien een Nederlander! Wat denken jullie? |
|
|
|
|
fr_1983
|
|
|
ik zeg dat je naam al genoeg zegt |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik vind het helemaal niet gek,al zeg wel eerlijk dat ik wel heel veel namen voorbij zie komen..maar deze is een goede speler zeker weten EL POCO LOCO!!!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
maakt wel lekkere muziek, vind kedeng kedeng altijd nog een top nummer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was bij Roda geen slechte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Heb 2 weken geleden een superspits gezien, Nolan Roux van Brest, is een echte targetman. weet niet of ie uberhaupt te koop is maar deze speler heeft zeker indruk op me gemaakt! Weet niet of feyenoord een scout heeft zitten in Frankrijk, maar dan zal deze speler zeker op zijn lijstje moeten staan.
Wat betreft meeuwis, inderdaad goede voetballer maar we hebben genoeg middenvelders en hij heeft 2 jaar geleden aangegeven graag naar pisvee te willen! Dus niet doen... |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
betrouwbare bron zegt dat ie terug gaat naar roda. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zekers geen slechte suggestie van el-loco. Al moeten we dan wel even weten waarom ie het niet redt bij laagvlieger Gladbach... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 20:40 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zekers geen slechte suggestie van el-loco. Al moeten we dan wel even weten waarom ie het niet redt bij laagvlieger Gladbach... Omdat ze daar hotsknots-voetbal spelen, daar hoort een Nederlander niet tussen te spelen |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Gelukkig speelt Feyenoord wel goed verzorgd voetbal dit seizoen...
Mijn advies: niet doen! Alleen spelers erbij halen die echt wat toevoegen, anders jeugdspelers opstellen. Dit seizoen worden er toch geen prijzen gepakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Jeli -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik ben bang dat al onze goede namen ,niets zullen brengen ik ben bang voor een jon a pin of een andere teleurstelling.Misschien dat beenhakker deze site wel eens leest (ik denk het niet) maar ga zo door mannen (en vrouwen) misschien is het een van de namen welke ik op deze site gelezen heb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij komt er echt nix |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ben ook bang voor deze kater |
|
|
|
|
henkb
|
|
|
misschien een van onze voetballende middenvelders betrekken bij een ruil met een man met ervaring en pit in zijn donder zou iemand als meeuwis kunnen zijn of een andere speler die bij zijn club op een zijspoor is geraakt |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Misschien ruilen voor Schaken en Auassar??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Daar trapt alleen een club uit de Topklasse nog in. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Weten ze in Duitsland niet joh, gewoon zeggen dat het de opvolgers van Van Persie en Van Bronkhorst zijn! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 15:34 schreef JanM het volgende:[..] Weten ze in Duitsland niet joh, gewoon zeggen dat het de opvolgers van Van Persie en Van Bronkhorst zijn! Okee, ik zeg niets. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nu alleen maar hopen dat MMM deze deal niet gaat blokkeren hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kijk nou ik heb t een keer mis! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: zeg jij maar vaker dat er niks komt, voor je het weet hebben we 11 kanjers op het veld staan ;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
fijn voor die limbo, wens hem veel geluk met z'n zoektocht naar een club maar bij Feyenoord heeft ie weinig of niks te zoeken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
we hebben Swertsch toch al,ik zou ook liever meeuwis zien komen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wel ja joh, we hebben natuurlijk een schrijnend tekort aan middenvelders . . . . overigens is de juiste naam Gil Swerts, just for the record |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je gaat het nog vaker mis krijgen, maar dat zal jij erg vinden. |
|
|
|
|
Camiel Fidom
|
|
|
kunnen ze beter die Collins John voor de spits positie halen, Beukering in de zomer laten gaan. En hopen dat Collins John zich nog eenmaal kan opladen! Dat moet Mario toch wel lukken heeft veel ervaring met jongens die overgewicht hebben klaar te stomen. En ik ben Collins John zijn goeie jaar bij Fulham niet vergeten... 11 goals in Premier League (voornamelijk invalbeurten) en 25 jaar! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zeg, doen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elders al gezegd...Collins John is meer iets voor De Efteling. |
|
|
|