BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Christian Eriksen 'Ik hoop en verwacht dat er nog mooie dingen gaan gebeuren'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 10:21   quote  deeplink  
Voor Christian Eriksen zit het belangrijkste jaar uit zijn nog prille loopbaan er bijna op. De achttienjarige Deen debuteerde in januari in het eerste van Ajax, nadat hij indruk had gemaakt tijdens de winterstop van vorig seizoen. Martin Jol durfde het aan met de belofte en liet hem starten tegen NAC. Uiteindelijk zou Eriksen tot 45 duels komen over het hele jaar bezien.

Tussen die tientallen wedstrijden zaten diverse mooie affiches, waaronder de wedstrijd tegen Dynamo Kiev, waarin Champions League-voetbal werd afgedwongen. Ook speelde Eriksen mee in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Anderzijds was er het vertrek van Jol, de man die hem zijn debuut gunde. Gelukkig voor Eriksen heeft ook diens opvolger, Frank de Boer, vertrouwen in hem.

Dat geeft alleen maar zelfvertrouwen en als je het dan ook nog eens goed doet geeft dat nog meer zelfvertrouwen. Dat is het belangrijkste, zegt Eriksen. Na de winterstop wachten er belangrijke wedstrijden, zoals tegen feyenoord en Anderlecht. Ik hoop en verwacht dat er nog een hoop mooie dingen gaan gebeuren. En ik hoop voor mij persoonlijk dat 2011 net zon goed jaar wordt als 2010, aldus Eriksen. Maar nu eerst even met vakantie. Even lekker ontspannen en fit terugkomen

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=14898
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 10:22   quote  deeplink  
een speler met heel veel toekomst...wat jullie
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Dit riep ik al vanaf de eerste keer dat ik hem bij de A1 zag spelen, en ondanks dat velen op dit forum totaal geen vertrouwen hadden/hebben in deze jongen, weet ik zeker dt dit een hele grote zou kunnen worden. Wel met de nadruk op kunnen, want dachten wij ook allemaal niet dat spelers als Dani, Knopper en Reuser heel erg goed zouden gaan worden??? Toch heb ik er alle vertrouwen in, en gaan wij nog een hoop plezier beleven aan deze jonge GODENZOON..
Afcabz
 Afcabz - vrijdag 31 december 2010 - 10:49   quote  deeplink  
goede speler en guitig ,en luister eens hoe die gast al Nederlands praat ,praat bij voorbaat al beter dan sommige uitzuigers die al jaren in Nederland wonen.daar gaan we nog veel van horen van dit mannetje op het veld
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 10:49 schreef Afcabz het volgende:
goede speler en guitig ,en luister eens hoe die gast al Nederlands praat ,praat bij voorbaat al beter dan sommige uitzuigers die al jaren in Nederland wonen.daar gaan we nog veel van horen van dit mannetje op het veld
ja ja lekker hoor maar je heb zeker een punt man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 december 2010 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 10:48 schreef remco k het volgende:
Dit riep ik al vanaf de eerste keer dat ik hem bij de A1 zag spelen, en ondanks dat velen op dit forum totaal geen vertrouwen hadden/hebben in deze jongen, weet ik zeker dt dit een hele grote zou kunnen worden. Wel met de nadruk op kunnen, want dachten wij ook allemaal niet dat spelers als Dani, Knopper en Reuser heel erg goed zouden gaan worden??? Toch heb ik er alle vertrouwen in, en gaan wij nog een hoop plezier beleven aan deze jonge GODENZOON..
klopt hij heb een goeie drive naar voren overzicht en kan het balletje ook nog netjes in het netje liggen,wat wens je je eigenlijk nog meer als ajax zijnde.
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 11:05 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

klopt hij heb een goeie drive naar voren overzicht en kan het balletje ook nog netjes in het netje liggen,wat wens je je eigenlijk nog meer als ajax zijnde.
Wat ik aan hem het allerbeste vind, is zijn oog voor de ruimte, en dat hoeft bij hem totaal niet veel ruimte te zijn, een metertje is bijvoorbeeld weleens genoeg, en zijn steekbal is extreem goed, die hebben we nog niet zo veel gezien, maar dat liet hij in de A1 vrijwel iedere wedstrijd zien, dat gaan ook wij dus wel zien in Ajax 1
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 31 december 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik aan hem het allerbeste vind, is zijn oog voor de ruimte, en dat hoeft bij hem totaal niet veel ruimte te zijn, een metertje is bijvoorbeeld weleens genoeg, en zijn steekbal is extreem goed, die hebben we nog niet zo veel gezien, maar dat liet hij in de A1 vrijwel iedere wedstrijd zien, dat gaan ook wij dus wel zien in Ajax 1
let's hope so
dege
 dege - vrijdag 31 december 2010 - 11:28   quote  deeplink  
sterke van Eriksen vind ik de eenvoud, vaak zoeken spelers naar moeilijke oplossingen maar hij gelukkig niet, natuurlijk heeft dat ook te maken met zijn inzicht n overzicht, goede speler en laten we hopen dat hij zich nog verder ontwikkeld.
E-J
 E-J - vrijdag 31 december 2010 - 11:40   quote  deeplink  
Vind Erikssen in potentie de beste voetballer die Ajax op dit moment heeft.
Maar net wat Remco al zij, het moet er eerst nog wel uitkomen. Er zijn zoveel factoren waardoor het mis kan gaan.

Hopelijk zet hij de stijgende lijn door en gaan we nog veel lol aan hem beleven op het veld!!
Frank V.
 Frank V. - vrijdag 31 december 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 10:22 schreef verbrande harry het volgende:
een speler met heel veel toekomst...wat jullie
Je hebt gelijk maar dat wisten we allemaal wel toch.....zeker gezien de belangstelling voor hem afgelopen zomer.....beetje overbodig topic dus. Sluiten maar....
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 14:37   quote  deeplink  
Waarom een slotje, blijkbaar zijn er best wat mensen die hier wel over onze goede voetballers willen praten...
ajax21
 ajax21 - vrijdag 31 december 2010 - 15:40   quote  deeplink  
inderdaad, wat is er overbodig om te discussiƫren terwijl dit een forum is?
freakie
 freakie - vrijdag 31 december 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Snap niet waarom dit topic gesloten moet worden inderdaad.. Ik denk dat we het niet allemaal hoog in onze bol moeten gaan hebben na de goede reeks.. eigenlijk is er nog geen 1 goede test wedstrijd geweest.. Voor frank de boer.. Het is mooi dat hij gewonnen heeft en dat geeft zelfvertrouwen.. Het volgende half jaar moeten we afwachten...
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 17:24 schreef freakie het volgende:
Snap niet waarom dit topic gesloten moet worden inderdaad.. Ik denk dat we het niet allemaal hoog in onze bol moeten gaan hebben na de goede reeks.. eigenlijk is er nog geen 1 goede test wedstrijd geweest.. Voor frank de boer.. Het is mooi dat hij gewonnen heeft en dat geeft zelfvertrouwen.. Het volgende half jaar moeten we afwachten...
AZ was toch wel een echte test vind ik, AZ leek heel erg zwak, maar komt dat omdat Ajax zo goed was, en hierdoor AZ uit hun eigen spel haalde?? of was AZ gewoon heel zwak en kon AJAX hierdoor makkelijker voetballen??? Ik denk zelf het eerste..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 december 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

AZ was toch wel een echte test vind ik, AZ leek heel erg zwak, maar komt dat omdat Ajax zo goed was, en hierdoor AZ uit hun eigen spel haalde?? of was AZ gewoon heel zwak en kon AJAX hierdoor makkelijker voetballen??? Ik denk zelf het eerste..
Eens, niet voor niets was AZ met een goede reeks bezig..
joduh
 joduh - vrijdag 31 december 2010 - 19:34   quote  deeplink  
zoon van erik toch????
freakie
 freakie - vrijdag 31 december 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Ja remco dat is waar.. die was ik(IK SCHAAM ME) vergeten..
remco k
 remco k - zaterdag 01 januari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 20:20 schreef freakie het volgende:
Ja remco dat is waar.. die was ik(IK SCHAAM ME) vergeten..
FOEI Freaky:-)
remco k
 remco k - zaterdag 01 januari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 19:34 schreef joduh het volgende:
zoon van erik toch????
Scherp Joduh..... En dat op oudjaarsavond.
freakie
 freakie - zaterdag 01 januari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Hahaha:P
joduh
 joduh - zaterdag 01 januari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 januari 2011 - 15:21 schreef freakie het volgende:
Hahaha:P
en weer zo 1!!!
joduh
 joduh - zaterdag 01 januari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 januari 2011 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Scherp Joduh..... En dat op oudjaarsavond.
ach ...ietsjes teveel alcohol...hahahah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Christian Eriksen 'Ik hoop en verwacht dat er nog mooie dingen gaan gebeuren'

0.0057740