BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Arsenal heeft 24 miljoen over voor Suárez

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
kalou123
 kalou123 - vrijdag 31 december 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Arsenal heeft volgens verschillende Engelse tabloids verregaande belangstelling voor Luis Suarez. De Londenaren willen de aanvoerder van Ajax al in januari naar de Premier League halen.
http://transferzone.nl/?p=1011
Frank V.
 Frank V. - vrijdag 31 december 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Dat is dan 11 miljoen te weinig!
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 14:37   quote  deeplink  
Is al een topic over.
Afcabz
 Afcabz - vrijdag 31 december 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 14:37 schreef remco k het volgende:
Is al een topic over.
ben jij een forumcrew hier remco ?
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 15:20 schreef Afcabz het volgende:

[..]

ben jij een forumcrew hier remco ?
Ben jij goed in het stellen van domme vragen??
ajax21
 ajax21 - vrijdag 31 december 2010 - 15:42   quote  deeplink  
een gedemotiveerde suarez mag voor dit bedrag vertrekken
freakie
 freakie - vrijdag 31 december 2010 - 16:19   quote  deeplink  
.. T is idioot dat mensen hier een 2e topic maken om maar aandacht te hebben.. Want daarom maakt je zoon topic..
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 16:19 schreef freakie het volgende:
.. T is idioot dat mensen hier een 2e topic maken om maar aandacht te hebben.. Want daarom maakt je zoon topic..
Ach misschien is het een foutje, alleen is het wel een feyenoorder die deze topics aanmaakt...
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 december 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 16:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach misschien is het een foutje, alleen is het wel een feyenoorder die deze topics aanmaakt...
Hij maakt er helaas meerdere en niet zo'n beetje ook (Ook op andere fora) -_-'
remco k
 remco k - vrijdag 31 december 2010 - 17:14   quote  deeplink  
Inderdaad.... Erg irritant...
joduh
 joduh - vrijdag 31 december 2010 - 19:31   quote  deeplink  
reageer dan niet op die kakkerlak man
Afcabz
 Afcabz - vrijdag 31 december 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben jij goed in het stellen van domme vragen??
hee druiloor ik vraag wat normaals
zak door de stront man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 december 2010 door Afcabz --
freakie
 freakie - vrijdag 31 december 2010 - 21:05   quote  deeplink  
Heey afca gaat goed jonge? Beetje dimmen.. Is zo vervelend met slecht gevoel nieuwjaar ingaan.. Die jonge hier die dit topic heeft gemaakt maakt een topic om te maken.. Alleen om te kijken of er veel op reageren .. Maar er is een topic voor.. Als er telkens 50 berichten komen zoals deze zonder dat je zelf een mening erbij geeft zegt dat iets over een kwaliteit van een topic..

T is helemaal niet erg als je een topic hierover maakt als er ook meer bijstaat.. Alleen dat is niet zo.. dus zet het dan lekker bij het topic waarvoor het bedoelt is als je niets zelf weet..
morkanne
 morkanne - vrijdag 31 december 2010 - 21:52   quote  deeplink  
hoax
remco k
 remco k - zaterdag 01 januari 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 20:56 schreef Afcabz het volgende:

[..]

hee druiloor ik vraag wat normaals
zak door de stront man
Grappig dat jij 3 uur voor oud en nieuw, nog steeds druk bent met mij, triest dat je blijkbaar echt geen leven hebt....
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 03 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
'Bod van Arsenal op Suarez zelfs 29 miljoen; Bendtner als ruilobject'

Enkele dagen geleden werd al gemeld dat Arsenal zo'n 24 miljoen over heeft om Luis Suarez los te weken bij Ajax (zie eerdere bericht hieronder). Vandaag meldt The Sun dat Arsène Wenger zelfs bereidt is om de knip nog verder open te trekken voor de Uruguayaan. De aanvoerder van Ajax lijkt toch niet helemaal in het vlotte combinatiespel van Arsenal te passen, maar Wenger denkt dat Suárez zijn ploeg iets extras kan brengen en heeft volgens het Engelse Tabloid maar liefst 29 miljoen euro over voor de Uruguayaans international. Suárez moet in Londen de vervanger worden van Nicklas Bendtner, die mogelijk de omgekeerde weg bewandelt. Ajax wil de Deen graag hebben, zo weten de Engelsen.
AjaxF-side.NL
Bron: Voetbalzone.nl
ajax21
 ajax21 - dinsdag 04 januari 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 23:57 schreef verbrande harry het volgende:
'Bod van Arsenal op Suarez zelfs 29 miljoen; Bendtner als ruilobject'

Enkele dagen geleden werd al gemeld dat Arsenal zo'n 24 miljoen over heeft om Luis Suarez los te weken bij Ajax (zie eerdere bericht hieronder). Vandaag meldt The Sun dat Arsène Wenger zelfs bereidt is om de knip nog verder open te trekken voor de Uruguayaan. De aanvoerder van Ajax lijkt toch niet helemaal in het vlotte combinatiespel van Arsenal te passen, maar Wenger denkt dat Suárez zijn ploeg iets extras kan brengen en heeft volgens het Engelse Tabloid maar liefst 29 miljoen euro over voor de Uruguayaans international. Suárez moet in Londen de vervanger worden van Nicklas Bendtner, die mogelijk de omgekeerde weg bewandelt. Ajax wil de Deen graag hebben, zo weten de Engelsen.
AjaxF-side.NL
Bron: Voetbalzone.nl
Mocht dit waar zijn, dan is het geen slechte deal dacht ik zo..
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Het is niet Bendtner en 29 miljoen euro lijkt mij, Arsenal staat niet bekend als grootuitgever, de duurste speler ooit daar is Arshavin als ik mij niet vergis, en heeft hij zo'n 17 miljoen euro of pond gekost..

Bendtner zal zo'n 10 miljoen euro moeten opbrengen verwacht ik, en dat zou betekenen dat Arsenal nu aan Suarez 39 miljoen euro zal uitgeven, dat lijkt me niet realistisch..
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:18 schreef remco k het volgende:
Het is niet Bendtner en 29 miljoen euro lijkt mij, Arsenal staat niet bekend als grootuitgever, de duurste speler ooit daar is Arshavin als ik mij niet vergis, en heeft hij zo'n 17 miljoen euro of pond gekost..

Bendtner zal zo'n 10 miljoen euro moeten opbrengen verwacht ik, en dat zou betekenen dat Arsenal nu aan Suarez 39 miljoen euro zal uitgeven, dat lijkt me niet realistisch..
nee als bendtner 10 miljoen zou kosten dan kost suarez 19 miljoen.
robin(6)
 robin(6) - dinsdag 04 januari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
is er al iets zeker?
er word namelijk wel veel gezegd maar.
wat zegt suarez zelf over arsenal, tottenham en liverpool?
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 16:08 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

had ik ze maar....ik ging gelijk naar naailand en fuckte me helemaal dol man.......
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:02 schreef joduh het volgende:

[..]

had ik ze maar....ik ging gelijk naar naailand en fuckte me helemaal dol man.......
jezus man whaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:02 schreef joduh het volgende:

[..]

Met andere woorden: Je geeft het geld aan je linkerhand, zodat je rechterhand het werk kan doen! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
hahah pecies man!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Staat toch echt helemaal nergens vermeld.
1nummer14
 1nummer14 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 - 12:54 schreef Frank V. het volgende:
Dat is dan 11 miljoen te weinig!
Huntelaar en Sneijder waren al 27 miljoen, da is suarez zeker rond de 35 mln waard. Veel gescoord en een goed WK en nog maar 23 jaar dus arsenal of wie ook zou hem door kunnen verkopen. Zelfs 35 mln lijkt mij nog aan de lage kant. Arsenal kan wel een pure spits gebruiken, tottenham heeft al crouch/defoe/pavluchenko en robbie keane.
1nummer14
 1nummer14 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

19 miljoen is echt veeeel te laag suarez is veel meer waard, zeker 35 mln eur.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:23 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Huntelaar en Sneijder waren al 27 miljoen, da is suarez zeker rond de 35 mln waard. Veel gescoord en een goed WK en nog maar 23 jaar dus arsenal of wie ook zou hem door kunnen verkopen. Zelfs 35 mln lijkt mij nog aan de lage kant. Arsenal kan wel een pure spits gebruiken, tottenham heeft al crouch/defoe/pavluchenko en robbie keane.
Dat waren andere tijden, ooit gehoord van een economische crisis??
Blokkie1974
 Blokkie1974 - dinsdag 04 januari 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Ik zie dat naast Arsenal, ook Tottenham en Liverpool een bod voorbereiden.
Begint allemaal een beetje heel erg ongeloofwaardig te worden wat mij betreft.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:09 schreef Blokkie1974 het volgende:
Ik zie dat naast Arsenal, ook Tottenham en Liverpool een bod voorbereiden.
Begint allemaal een beetje heel erg ongeloofwaardig te worden wat mij betreft.
Ik weet niet wat er van waar is, maar voor Suarez zou Tottenham wel een hele mooie club zijn. Een club in opbouw, waar hij met spelers naast zich als van der Vaart, Modric en Bale, een hele belangrijke schakel kan worden...
tommie77
 tommie77 - dinsdag 04 januari 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Hij wil naar spanje dus........
Las ergens dat real 21000000 over had voor hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door tommie77 --
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:20 schreef tommie77 het volgende:
Hij wil naar spanje dus........
Las ergens dat real 21000000 over had voor hem
Hij kan wel naar Spanje willen, maar als clubs uit Engeland veel meer bieden, gaat Ajax daar niet mee akkoord... Ik denk trouwens ook niet dat Real een goede club is voor hem, en eerlijk gezegd hoop ik wel dat hij bij een voor hem goede club terecht gaat komen...
Blokkie1974
 Blokkie1974 - dinsdag 04 januari 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kan wel naar Spanje willen, maar als clubs uit Engeland veel meer bieden, gaat Ajax daar niet mee akkoord...
Dan blijft Luis gewoon nog een tijdje in Amsterdam en loopt AJAX de centen mis. Luis gaat niet naar Engeland !!!
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:37 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

Dan blijft Luis gewoon nog een tijdje in Amsterdam en loopt AJAX de centen mis. Luis gaat niet naar Engeland !!!
Luis heeft een contract tot 2013, denk je nou echt dat hij boos ff 21/2 jaar bij Ajax gaat blijven...

Nee hoor, als Arsenal bijvoorbeel komt, dan gaat hij daar echt wel spelen hoor...

hij zal wel vertrekken, richting de club die Ajax het meeste bied, en als dat een Spaanse ploeg is, dan gaat hij naar Spanje, is dat een Engelse ploeg, dan gaat hij naar Engeland...
Blokkie1974
 Blokkie1974 - dinsdag 04 januari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Luis heeft een contract tot 2013, denk je nou echt dat hij boos ff 21/2 jaar bij Ajax gaat blijven...

Nee hoor, als Arsenal bijvoorbeel komt, dan gaat hij daar echt wel spelen hoor...

hij zal wel vertrekken, richting de club die Ajax het meeste bied, en als dat een Spaanse ploeg is, dan gaat hij naar Spanje, is dat een Engelse ploeg, dan gaat hij naar Engeland...
.....dan denk jij dat lekker ;-)

Hij heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven op uit te kijken naar een Spaanse club. Die gaat echt niet naar Engeland. Zijn vrouw woont niet voor niets al een aantal jaren in Spanje. Als die niet in Nederland kan aarden, dan ook niet in Engeland.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:21 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

.....dan denk jij dat lekker ;-)

Hij heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven op uit te kijken naar een Spaanse club. Die gaat echt niet naar Engeland. Zijn vrouw woont niet voor niets al een aantal jaren in Spanje. Als die niet in Nederland kan aarden, dan ook niet in Engeland.
En jij denk dat Ajax hem laat gaan naar Madrid, als bijvoorbeeld Manutd 33 miljoen Euro bied, terwijl Madrid slechts 21 miljoenbied,
Blokkie1974
 Blokkie1974 - dinsdag 04 januari 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij denk dat Ajax hem laat gaan naar Madrid, als bijvoorbeeld Manutd 33 miljoen Euro bied, terwijl Madrid slechts 21 miljoenbied,
dat zeg ik niet, je moet goed lezen..... ik zeg alleen dat Suarez niet naar Engeland gaat ! Daar heeft AJAX niets over te zeggen !
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:37 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

dat zeg ik niet, je moet goed lezen..... ik zeg alleen dat Suarez niet naar Engeland gaat ! Daar heeft AJAX niets over te zeggen !
Nee, daar heeft Ajax inderdaad niks over te zeggen, maar als Ajax hem niet naar Spanje laat gaan, en Suarez naar Manutd zou kunnen, zal hij daar echt wel gaan spelen, vergeet de druk vaan een zaakwaarnemer ook niet he..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:42   quote  deeplink  
neemt die zijn hele familie toch mee voor een paar jaar
ajax21
 ajax21 - dinsdag 04 januari 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Suarez heeft inderdaad altijd geroepen een Voorkeur aan spanje te hebben. echter heeft hij ook vaak zat geroepen ajax alleen te verlaten voor de absolute top.
dus als een manchester united komt, zal hij echt wel gaan, dit is namelijk wel de top in mijn ogen!
Blokkie1974
 Blokkie1974 - dinsdag 04 januari 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, daar heeft Ajax inderdaad niks over te zeggen, maar als Ajax hem niet naar Spanje laat gaan, en Suarez naar Manutd zou kunnen, zal hij daar echt wel gaan spelen, vergeet de druk vaan een zaakwaarnemer ook niet he..
pfff... ik hou op met discussieren met jou. Je ventileert alleen je eigen mening en wil niets van anderen aannemen. Suarez heeft aangegeven alleen naar Spanje te willen.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 04 januari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:47 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

pfff... ik hou op met discussieren met jou. Je ventileert alleen je eigen mening en wil niets van anderen aannemen. Suarez heeft aangegeven alleen naar Spanje te willen.
Dat is helemaal niet waar. Hij heeft gezegd Engeland ook als optie te zien. Wat denk je nou dat ie zn hele carriere op Barca gaat zitten wachten? Als Man Utd komt en zn spaanse club niet dan is ie vertrokken naar Manchester hoor. Let maar op.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 04 januari 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:37 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

Volgens mij is Jaap Stam anders ook een keer met flinke tegenzin naar Italie vertrokken. Daar had Man utd bijv heel veel over te zeggen.
Vergeet niet de macht van de clubs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door Ajax_fan --
ajax21
 ajax21 - dinsdag 04 januari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:49 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Hij heeft gezegd Engeland ook als optie te zien. Wat denk je nou dat ie zn hele carriere op Barca gaat zitten wachten? Als Man Utd komt en zn spaanse club niet dan is ie vertrokken naar Manchester hoor. Let maar op.
als speler kun je het jezelf niet permitteren om te wachten op 1 enkele club, als er een topclub komt, dan ga je!
ben het dus helemaal met je eens, komt manchester, dan vertrek luis zeker
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:52 schreef ajax21 het volgende:

[..]

als speler kun je het jezelf niet permitteren om te wachten op 1 enkele club, als er een topclub komt, dan ga je!
ben het dus helemaal met je eens, komt manchester, dan vertrek luis zeker
Uiteindelijk is het een kwestie van onderhandelen tussen clubs zaakwaarnemers en speler zelf.punt is dat (bijna) altijd de beste optie uit de bus komt.Komt spanje niet dan gaat hij zeker naar engeland
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:47 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

Waar in de afgelopen posts, doe jij voorkomen, dat jij niet hetzelfde doet als ik..

De tijd zal het leren...
1nummer14
 1nummer14 - dinsdag 04 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat waren andere tijden, ooit gehoord van een economische crisis??
Dat heeft er echt helemaal niets mee te maken! En die crisis is ook over - de economieen groeien weer. Arsenal's stadion zit elke week vol en die club heeft heel veel geld, want maakte een enorme winst vorig jaar. Arsenal heeft geen "pure" spits op dit moment, meer spelers als van persie en nasri en arshavin. Suarez is in geen geval 20 mln oid waard echt veel meer.
1nummer14
 1nummer14 - dinsdag 04 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:49 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

ja klopt, volgens the sun heeft suarez dat wel gezegd. Maar die krant staat continu vol met geruchten over transfers die dan niet doorgaan.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:07 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Dat heeft er echt helemaal niets mee te maken! En die crisis is ook over - de economieen groeien weer. Arsenal's stadion zit elke week vol en die club heeft heel veel geld, want maakte een enorme winst vorig jaar. Arsenal heeft geen "pure" spits op dit moment, meer spelers als van persie en nasri en arshavin. Suarez is in geen geval 20 mln oid waard echt veel meer.
Die crisis is helemaal nog niet voorbij, zie jij de BAM al weer volop aan het bouwen dan?.

En een vol stadion iedere TWEE weken gaat geen 30 miljoen Euro voor een speler opbrengen..

Suarez gaat deze winter echt geen 30 of meer miljoenen opleveren..
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
ik denk dat hij naar engeland gaat ....of spanje.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Arsenal heeft 24 miljoen over voor Suárez

0.0081720