|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:[..] Die crisis is helemaal nog niet voorbij, zie jij de BAM al weer volop aan het bouwen dan?. En een vol stadion iedere TWEE weken gaat geen 30 miljoen Euro voor een speler opbrengen.. Suarez gaat deze winter echt geen 30 of meer miljoenen opleveren.. Wat heeft dat met Arsenal (of liverpool of spurs) te maken? NIETS. Echt niets. Zij moeten gewoon de volle prijs betalen als ze suarez willen. Hij heeft veel goals gemaakt en is europees gezien een topspeler. Arsenal heeft met champions league zeker 20 mln verdiend dit seizoen, 30 mln kunnen ze echt wel betalen.
Trouwens Barcelona betaalde 30 mln voor mascherano, liverpool haalde geen CL en Argentinie kwartfinale, wat voor topspeler was dat dan? Als een club geld heet moeten ze gewoon volle prijs betalen. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:[..] Die crisis is helemaal nog niet voorbij, zie jij de BAM al weer volop aan het bouwen dan?. En een vol stadion iedere TWEE weken gaat geen 30 miljoen Euro voor een speler opbrengen.. Suarez gaat deze winter echt geen 30 of meer miljoenen opleveren.. met elke week vol bedoel ik "elke week dat ze thuis spelen", dat snap je wel. Zoek het op Arsenal heeft afgelopen jaar echt vette winst gemaakt die club heeft geen geldproblemen. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 21:07 schreef 1nummer14 het volgende:[..] met elke week vol bedoel ik "elke week dat ze thuis spelen", dat snap je wel. Zoek het op Arsenal heeft afgelopen jaar echt vette winst gemaakt die club heeft geen geldproblemen. Ja, maar die club maakt ieder jaar winst, en geven geen reet aan spelers uit, nogmaals, de duurste speler is niet meer dan 17 miljoen geweest.. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Ja, maar die club maakt ieder jaar winst, en geven geen reet aan spelers uit, nogmaals, de duurste speler is niet meer dan 17 miljoen geweest.. Stingy noemen ze dat in Engeland, gierig. Man City heeft net dzeko gekocht voor 30m pond dus die vallen af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: ja DUS dat ze al 6 jaar geen kampioen zijn geworden. En nu is Man City erbij DUS. En ze hebben geen goede spits DUS. DUS dat ze maar gaan betalen als ze suarez willen. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
gossip gossip gossip. Eerst bieden dan geloven. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
Nou, ik vind het anders maar wat spannend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 22:42 schreef 1nummer14 het volgende:[..] ja DUS dat ze al 6 jaar geen kampioen zijn geworden. En nu is Man City erbij DUS. En ze hebben geen goede spits DUS. DUS dat ze maar gaan betalen als ze suarez willen. Blij dat jij dat bepaald, overigens hbben ze Chamakh, Nasri, Walcott, Bendtner, Arshavin en van Persie voor in de voorhoede en nog 2 jonge gasten daarbij, en doen ze het momenteel heel goed.... |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
ajax moet er zo veel mogelijk uithalen zo als 35 a 40 miljoen over een jaar of drie doen ze hem weg voor het dubbelen zo is het wel. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik denk dat hij niet weg gaat. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hij wil de titel echt pakken voor ons, kan geen geld tegen op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 23:41 schreef busje440 het volgende:ajax moet er zo veel mogelijk uithalen zo als 35 a 40 miljoen over een jaar of drie doen ze hem weg voor het dubbelen zo is het wel. Hoeveel spelers zijn er in de geschiedenis van het voetbal voor meer dan 60 miljoen euro verkocht?????? Grappig dat jij al weet dat Suarez in dar rijtje gaat vallen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop het kerel, maar na al het gezeik ben ik er een beetje bang voor.. |
|
|
|