|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
aan een ieder de beste wensen voor het komende jaar en mag het een zeer mooi jaar gaan worden voor ons aller AJAX!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Grote gok tussen ?? is Feijenoord taal, kut kakkerlak ga lekker naar je eigen forum,kom aan Remco,pietje enz hierboven beschreven en ik ga je afbranden lamlul |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat jij zei nemam.. T leven zuur maken:P Maar eens even gelukkig het nieuwjaar in:P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ja dat weet ik wel maar hij begint,hij zeikt Remco af terwijl dat nergens op slaat.Ik denk dat Remco hem niet eens kent of dat hij sporadisch is voorbij gekomen.ik ken hem ook niet maar trekt wel zijn muil open en dat pik ik niet zeker niet naar Remco toe Dus hij is bij mij aan de beurt.Tenzij hij nu zijn excuses maakt aan Remco dan laat ik hem met rust |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja tuurlijk voor ons alle ajacieden maar dan komt zo,n lamlul ertussen dan word ik gewoon pissig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
afcabz als je klote hebt(wat niet het geval is,want ze zijn nog niet ingedaald)ga je nu je excuses aanbieden aan niet alleen Remco maar ook aan ons.Ik ben ook door het stof gegaan omdat ik te ver ging en de reacties waren hartverwarmend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: oke ik laat hem met rust,maar hou hem wel in de gaten |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 20:59 schreef Afcabz het volgende:iedereen de beste wensen ,behalve die badmuts genaamd Remco wat een poffertje, denkt dat die alles weet ,kan alles en wil altijd gelijk hebben en steekt overal die grote gok tussen dus bij deze aan iedereen behalve die droplu# hier . dit was toch een beste wensen aan iedereen behalve? ,mooi dat is ook weer gezegd. iedereen zijn eigen mening |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: jazeker maar wel met respect en dat heeft hij niet |
|
|
|
|
astra
|
|
|
Afcabz
ja idereen heeft zijn mening hier.moet toch kunnen, |
|
|
|
|
astra
|
|
|
nemam-tiL
ook nog de beste wensen ook voor het accefietje van de week.man |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 20:59 schreef Afcabz het volgende:iedereen de beste wensen ,behalve die badmuts genaamd Remco wat een poffertje, denkt dat die alles weet ,kan alles en wil altijd gelijk hebben en steekt overal die grote gok tussen dus bij deze aan iedereen behalve die droplu# hier . dit was toch een beste wensen aan iedereen behalve? ,mooi dat is ook weer gezegd. Dit getuigt van disrespect Remco en Alibba komen vaak met onderbouwde argumenten,ookal wordt ali hier niet genoemd.Badmus en poffertje,ik kan ergere scheldwoorden,maar dan kommt zo,n klootzak langs,ik heb daar gewoon moeite mee omdat ik Remco heel hoog heb zitten,Dat mag toch of niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik wens iedereen maar dan ook echt iedereen een gezond ,gelukkig en sportief 2011 !!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:De beste wensen aan alle Ajacieden die mij ook de beste wensen doen!Aan welke Ajacied geef jij deze wens niet: Degene die mij in zijn bericht vergeet te melden! ;-) Jongens allemaal een goed uiteinde toegewenst en morgen allemaal weer alcoholloos en met 2 handjes en 10 vingers op het forum. Daar moet je niets van aantrekken jongen. Op zo een dag als vandaag zou ieder mens elkaar het beste moeten wensen. Zonder ook maar 1 naam te noemen ,vind ik persoonlijk.Gewoon die ene keer ff je trots op zij zetten ,geen namen noemen.Dus ik wens een ieder het beste!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 00:36 schreef Guyt het volgende:[..] Daar moet je niets van aantrekken jongen. Op zo een dag als vandaag zou ieder mens elkaar het beste moeten wensen. Zonder ook maar 1 naam te noemen ,vind ik persoonlijk.Gewoon die ene keer ff je trots op zij zetten ,geen namen noemen.Dus ik wens een ieder het beste!!! Hahaha Guyt. Het was als een geintje bedoeld man. Geniet van het nieuwe jaar. |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
Iedereen gelukkig nieuw jaar met veel gelukig en gezondheid!! En dat ajax zijn 3e ster mag halen dit jaar!! One love voor iedereen en ajax! |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 21:39 schreef nemam-tiL het volgende:[..] vanaf nu kan je dus opzouten en wordt je nooit meer serious genomen.Heel 2011 ga ik persoonlijk jou kwelgeest zijn en krijg je nooit never een kans snotneus Nooit weer een kans brrr dat was een rug rilling denk ik ,nee toch niet . heeft trouwens niks met respect te maken ,dit is gewoon mijn persoonlijke mening ,heel veel lezen ,voor de rest van je bericht ,euh boeiend, ik geef mijn mening of je die nu te pruimen vind of niet ,dat is jou probleem ,niet de mijne, dus doe wat je wilt ,wordt er niet warm of koud van. dit is tenslotte het "Behalve aan topic"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 januari 2011 door Afcabz -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Oke ,nou ik ben/was daar bloedserieus over. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is goed Guyt. Even goede vrienden. Heb je nog een fijne jaarwisseling gehad? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Dit is een forum om over ajax te discussieren.. Of je nou cybermaatje bent of niet. Dit roept natuurlijk negatieve reacties op he..
Maarja de beste wensen voor iedereen (en de ajacieden natuurlijk iets meer he) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ja hoor ik wel lekker rustig??? En jij??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ikke ook. Genoten van een avondje met kinderen en vrouw. Hoefde voor het eerst in 7 jaar niet om half 6 alweer mijn bed uit om naar mijn werk te gaan. Gisterenavond heerlijk wat alcoholische versnaperingen genomen en vanochtend eens lekker uitgeslapen. Nu me klaarmaken voor werk vanmiddag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 20:59 schreef Afcabz het volgende:iedereen de beste wensen ,behalve die badmuts genaamd Remco wat een poffertje, denkt dat die alles weet ,kan alles en wil altijd gelijk hebben en steekt overal die grote gok tussen dus bij deze aan iedereen behalve die droplu# hier . dit was toch een beste wensen aan iedereen behalve? ,mooi dat is ook weer gezegd. Bedankt, dat je toch nog een halve post aan mij spendeert, en dat terwijl je mij niet mag... Whahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom net bij uit een coma, iedereen hiero nog in leven?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja hoor jij ook zie ik... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Amper Whahaha, ik dacht dat het een uurtje of 3/4 zou worden, maar uiteindelijk lag ik omhalf 6 op het nest te ronken. De Hertog smaakte weer eens fantastisch lekker, en om het plaatje compleet te maken, samen met een maatje nog effies een flesje Bleu label opgezopen, ook jij nog de beste wensen trouwens, was je echt vergeten in mijn post hieo.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] Amper Whahaha, ik dacht dat het een uurtje of 3/4 zou worden, maar uiteindelijk lag ik omhalf 6 op het nest te ronken. De Hertog smaakte weer eens fantastisch lekker, en om het plaatje compleet te maken, samen met een maatje nog effies een flesje Bleu label opgezopen, ook jij nog de beste wensen trouwens, was je echt vergeten in mijn post hieo.... ach moet kunnen,vergeet regelmatig dat ik zelf leef dus schaam je niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hallo gabbers van me! Ja deze jongen heeft nu zijn ogen ook (een beetje) open. Er stroomt geloof ik nog wel wat bloed door m'n alcohol... hik... Het is erg laat geworden, of beter: het is erg vroeg geworden vanmorgen. Wij hebben een aantal vrienden en hun vrouwen over de vloer gehad. Sommigen zijn hier blijven slapen. Dat was wel een leuk gezicht vanmorgen: in elke kamer hier in huis zag je hoopjes met slaapzakken. Hahaha. Maar het was verdomd gezellig! Maar nu dan toch naar jullie! Ik wens jullie allen en degenen die jullie liefhebben een heel voorspoedig en gezond 2011 toe! Ik hoop niet dat ik iemand vergeet, maar mocht dat wèl het geval zijn, dan is dat niet met opzet. In willekeurige volgorde:
alibabba ! joduh ! Remco K ! ALTIJD PRIJS IN DE KUIP ! Hasjkoph ! FsideVak129 ! Amsterdammer113 ! Verbrande Harry ! Freakie ! Nummer10 ! nemam-tiL ! swennos ! Johnnyafca ! Guyt ! astra ! Ride ! Ronald1960 ! JOOD !
Met jullie heb ik hier het meest contact. Laten we dat met z'n allen in het jaar 2011 zo houden. Soms boos naar elkaar en vol onbegrip. Vaak erg serieuze discussies, maar over het algemeen is het hier gewoon leuk. Om een aantal van jullie moet ik echt lachen, zelfs hardop, waarop mijn vrouw, hier dan ook in de kamer, vraagt wat er nu weer aan de hand is!
Zo, en dan gaan mijn vrouw en ik nu een rondje (klein)kinderen maken in Utrecht! Ook even "in het eggie" een gelukkig Nieuwjaar wensen, want vannacht gebeurde dat slechts telefonisch. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 14:54 schreef Pietje het volgende:Hallo gabbers van me! Ja deze jongen heeft nu zijn ogen ook (een beetje) open. Er stroomt geloof ik nog wel wat bloed door m'n alcohol... hik... Het is erg laat geworden, of beter: het is erg vroeg geworden vanmorgen. Wij hebben een aantal vrienden en hun vrouwen over de vloer gehad. Sommigen zijn hier blijven slapen. Dat was wel een leuk gezicht vanmorgen: in elke kamer hier in huis zag je hoopjes met slaapzakken. Hahaha. Maar het was verdomd gezellig! Maar nu dan toch naar jullie! Ik wens jullie allen en degenen die jullie liefhebben een heel voorspoedig en gezond 2011 toe! Ik hoop niet dat ik iemand vergeet, maar mocht dat wèl het geval zijn, dan is dat niet met opzet. In willekeurige volgorde: alibabba ! joduh ! Remco K ! ALTIJD PRIJS IN DE KUIP ! Hasjkoph ! FsideVak129 ! Amsterdammer113 ! Verbrande Harry ! Freakie ! Nummer10 ! nemam-tiL ! swennos ! Johnnyafca ! Guyt ! astra ! Ride ! Ronald1960 ! JOOD ! Met jullie heb ik hier het meest contact. Laten we dat met z'n allen in het jaar 2011 zo houden. Soms boos naar elkaar en vol onbegrip. Vaak erg serieuze discussies, maar over het algemeen is het hier gewoon leuk. Om een aantal van jullie moet ik echt lachen, zelfs hardop, waarop mijn vrouw, hier dan ook in de kamer, vraagt wat er nu weer aan de hand is! Zo, en dan gaan mijn vrouw en ik nu een rondje (klein)kinderen maken in Utrecht! Ook even "in het eggie" een gelukkig Nieuwjaar wensen, want vannacht gebeurde dat slechts telefonisch. pietje ook jij een goed en vooral gezond nieuwjaar en feest op het leidse ouwe. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Thx. Ja, dat feest MOET (!!) er komen dit jaar op het Leidseplein!!! Die derde ster, waar elke Ajacied naar verlangt, moet vanaf het volgende seizoen op de shirtjes staan! |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 17:51 schreef nemam-tiL het volgende:Vraagje aan Frank V:wat bedoel je met de titel in je topic"weten we gelijk wie er weg moeten"Iedereen mag toch posten of ga jij bepalen wie dat niet meer mag?heet je stiekem Boudewijn of Thomas? Wens iedereen op dit forum het beste toe....ik bedoel meer welke spelers, zoals Wielaert in het verleden bijv....of bestuursleden wens je niet de beste wensen...mocht je ook aan bepaalde forum bezoekers denken mag je wat mij betreft ook zeggen dan....duidelijk zo mensen..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ow zo! Ik vond het al raar ;) Maar goed, jij ook nog de beste wensen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
gelukkig nieuwjaar alle ajacieden ! Groetjes, AFCA Sittard |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 22:47 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Dit getuigt van disrespect Remco en Alibba komen vaak met onderbouwde argumenten,ookal wordt ali hier niet genoemd.Badmus en poffertje,ik kan ergere scheldwoorden,maar dan kommt zo,n klootzak langs,ik heb daar gewoon moeite mee omdat ik Remco heel hoog heb zitten,Dat mag toch of niet ieder zijn mening neman!en ik moet eerlijk zeggen dat de topictitel er ook duidelijk om vroeg man....en remco weet dat er mensen zijn die hem niet mogen,maar dat is zijn stijl hiero...dus ik geef die knakker geliijk als hij dit post...... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Namen noemen is onzin... iedereen een prachtig 2011 gewenst! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jij ook sittard.gr uit adam! |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
quote: Ik gun het ook iedereen, is gewoon een spreekwoordelijke wie wens je het niet.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
waarheid is hard soms.... maar ook daar wordt je hard van man....;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 12:58 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ikke ook. Genoten van een avondje met kinderen en vrouw. Hoefde voor het eerst in 7 jaar niet om half 6 alweer mijn bed uit om naar mijn werk te gaan. Gisterenavond heerlijk wat alcoholische versnaperingen genomen en vanochtend eens lekker uitgeslapen. Nu me klaarmaken voor werk vanmiddag. kutwerk he?dus loterij niet gewonnen...... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Alsnog iedereen een fijn 2011 jongens! x |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Beste wensen iedereen! En dat het maar een mooi jaar mag worden voor ons Ajax! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Even off topic ,ik las laatst dat ze in duitsland om de 5 jaar een ster krijgen weet niet of het waar is maar als het zo is dan is Ajax aan de zesde ster toe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 december 2010 - 20:18 schreef busje440 het volgende:RadioNeptunusnl ton kramer wij wensen jullie een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2011! van ton en joke en Radio Neptumus uit Amsteram Ajax Forever Hallo Ton en Joke. Bedankt!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 18:47 schreef nemam-tiL het volgende:Even off topic ,ik las laatst dat ze in duitsland om de 5 jaar een ster krijgen weet niet of het waar is maar als het zo is dan is Ajax aan de zesde ster toe Dit klopt inderdaad Nemam. Bayern Munchen heeft 4 sterren op het shirt. Ze zijn 22x landskampioen geworden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
dank je ali,moeten ze maar een uefa regel van maken,kan Ajax er van de zomer er 6 opnaaien |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ja klopt, maar dan kan de sponsor niet meer op het shirt, want dan is over een jaar of 20 het hele shirt bezaait met sterren.... |
|
|
|