|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 00:01 schreef alibabba het volgende:[..] Heb je de verloren pot van The Powerrrrrrrrrr ook gezien dus? Taylor is voor mij een darter die echt alles bezit wat er van het darts gevraagd word. Tegen Lewis op de Grand Slam en vandaag zie je zwaktes die Taylor normaal gesproken niet heeft, maar ik schrijf 'm nog niet af. Het zou heel normaal zijn, gezien zijn leeftijd, wanneer hij zijn suprematie zou verliezen. Ik heb zelf competitiedarts en toernooien gespeeld, maar omdat ik altijd vroeg op moet voor mijn werk, is dat voor het grootste gedeelte vervallen. Barney is pas 43 en hij zweet als iemand van 60. Hij moet dingen gaan laten om weer het vereiste niveau te krijgen. Als hij nu niet wakker word geschud, zou het zomaar kunnen gebeuren dat we hem over een jaar of 5 niet meer op topniveau zien en dat zou ik erg sneu vinden. Heel veel mensen hebben kritiek op hem gehad in Nederland, maar ik heb altijd ontzettende waardering voor hem gehad. Hij heeft het darten in Nederland op de kaart gezet en als ik dan zie hoe hij hier werd verafschuwd.... SCHANDALIG.. Ik heb Taylor niet gezien, had wat anders te doen, maar de rest van je post ben ik het voor 100% mee eens... |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 12:50 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Nogmaals (zie mijn edit op de eerdere post), ik bedoelde het niet persoonlijk naar jou toe. En ik doelde eigenlijk ook nog niet zozeer op vrijwilligerswerk. Het ging mij er gewoon om dat ik vind dat je geen slaaf zou moeten zijn van je wek en dat je je niet moet laten leiden door verwachtingen van je omgeving. Dat bewonder ik ook zo aan die excentrieke kunstenaars zoals bijv. een Herman Brood. Die ging volledig zijn eigen weg en trok zich helemaal niets aan van wat anderen van hem vonden. Dan ben je in mijn ogen een sterke persoonlijkheid! Dat blijkt bijvoorbeeld ook wel uit zijn dood, hij wilde het op zijn manier doen. Ik heb precies het zelfde ook altijd gezeik gehad met opleiding halen is belangrijk. Werk nu bij een bedrijf waar ik over 2 jaar rond de 4800 bruto ga verdienen, ben er nu achter dat het niet is wat ik wil ik ben meer een levensgenieter en neem daarom ontslag en ga een simpel baantje nemen omdat ik al tevreden ben met wat ik heb |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 14:59 schreef Robertos90 het volgende:[..] Ik heb precies het zelfde ook altijd gezeik gehad met opleiding halen is belangrijk. Werk nu bij een bedrijf waar ik over 2 jaar rond de 4800 bruto ga verdienen, ben er nu achter dat het niet is wat ik wil ik ben meer een levensgenieter en neem daarom ontslag en ga een simpel baantje nemen omdat ik al tevreden ben met wat ik heb Ook dat kan een keuze zijn, niet de meest voor de hand liggende, maar het is wel vaker zo dat de moeilijke weg zijn vruchten uiteindelijk gaat afwerpen toch.. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Als je geen luxe gewend bent heb je er ook geen belang bij, als ik al die grote huizen en dure auto's zie dan denk ik heb ik dat nodig? en ben ik er al gelijk uit en dan is het nee. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 00:01 schreef alibabba het volgende:[..] Heb je de verloren pot van The Powerrrrrrrrrr ook gezien dus? Taylor is voor mij een darter die echt alles bezit wat er van het darts gevraagd word. Tegen Lewis op de Grand Slam en vandaag zie je zwaktes die Taylor normaal gesproken niet heeft, maar ik schrijf 'm nog niet af. Het zou heel normaal zijn, gezien zijn leeftijd, wanneer hij zijn suprematie zou verliezen. Ik heb zelf competitiedarts en toernooien gespeeld, maar omdat ik altijd vroeg op moet voor mijn werk, is dat voor het grootste gedeelte vervallen. Barney is pas 43 en hij zweet als iemand van 60. Hij moet dingen gaan laten om weer het vereiste niveau te krijgen. Als hij nu niet wakker word geschud, zou het zomaar kunnen gebeuren dat we hem over een jaar of 5 niet meer op topniveau zien en dat zou ik erg sneu vinden. Heel veel mensen hebben kritiek op hem gehad in Nederland, maar ik heb altijd ontzettende waardering voor hem gehad. Hij heeft het darten in Nederland op de kaart gezet en als ik dan zie hoe hij hier werd verafschuwd.... SCHANDALIG.. the power is inderdaad buitenaards(heeft nu duidelijk een mindere periode) wat ik die in het verleden allemaal heb zien winnen dat is werkelijk fenomenaal.
barney heeft sindskort suikerziekte daarom zweet hij zo erg en de ziekte beinvloed zijn prestatie's,zolang hij de ziekte niet kan controleren gaat hij minder presteren,hij moet een middenweg vinden anders is het inderdaad binnen 3-5 jaar over en dat zou zonde zijn inderdaad...barney army,barney army.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 januari 2011 - 23:28 schreef FsideVak129 het volgende:Mannen... dat 2011 maar een geil jaar mag worden. ik ga ff de stad in en op zoek naar een babe pffff hahahahahahahahahahahahahahahaha!
Lopen er nog varkens? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 15:21 schreef Robertos90 het volgende:Als je geen luxe gewend bent heb je er ook geen belang bij, als ik al die grote huizen en dure auto's zie dan denk ik heb ik dat nodig? en ben ik er al gelijk uit en dan is het nee. Ik hoef ook niet te zwemmen in het geld, alleen pootje baden, vind ik wel genoeg.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 15:30 schreef verbrande harry het volgende:[..] the power is inderdaad buitenaards(heeft nu duidelijk een mindere periode) wat ik die in het verleden allemaal heb zien winnen dat is werkelijk fenomenaal. barney heeft sindskort suikerziekte daarom zweet hij zo erg en de ziekte beinvloed zijn prestatie's,zolang hij de ziekte niet kan controleren gaat hij minder presteren,hij moet een middenweg vinden anders is het inderdaad binnen 3-5 jaar over en dat zou zonde zijn inderdaad...barney army,barney army. Ik weet dat Barney suikerziekte heeft, maar volgens mij is dat toch redelijk te behandelen? Met die suikerziekte lijkt het mij dat hij hoe dan ook moet afvallen, wil hij conditioneel bij kunnen blijven. Hoe minder de conditie, des te minder geestelijke en mentale gesteldheid. Uithoudingsvermogen met darts is erg belangrijk, want het geeft je een gevoel van kracht.
Barney zal in het begin, wanneer hij afvalt, een stap terug moeten doen. Wanneer hij op gewicht is, kan hij er 2 vooruit doen, waardoor hij weer op topniveau is. Hij kan ook zo blijven doorgaan, maar dan blijft hij achter de rest aanharken en zal hij op den duur steeds zwakker worden. De mensen in zijn omgeving zijn heel belangrijk, want Barney is erg afhankelijk van de mensen om hem heen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 17:05 schreef alibabba het volgende:[..] Ik weet dat Barney suikerziekte heeft, maar volgens mij is dat toch redelijk te behandelen? Met die suikerziekte lijkt het mij dat hij hoe dan ook moet afvallen, wil hij conditioneel bij kunnen blijven. Hoe minder de conditie, des te minder geestelijke en mentale gesteldheid. Uithoudingsvermogen met darts is erg belangrijk, want het geeft je een gevoel van kracht. Barney zal in het begin, wanneer hij afvalt, een stap terug moeten doen. Wanneer hij op gewicht is, kan hij er 2 vooruit doen, waardoor hij weer op topniveau is. Hij kan ook zo blijven doorgaan, maar dan blijft hij achter de rest aanharken en zal hij op den duur steeds zwakker worden. De mensen in zijn omgeving zijn heel belangrijk, want Barney is erg afhankelijk van de mensen om hem heen. Ik heb ook sinds de zomervakantie suikerziekte en je moet er aan het begin aan wennen hoe je er mee om moet gaan, ben ook veel afgevallen, maar als het goed is moet hij daarna zich gewoon weer goed voelen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 17:10 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik heb ook sinds de zomervakantie suikerziekte en je moet er aan het begin aan wennen hoe je er mee om moet gaan, ben ook veel afgevallen, maar als het goed is moet hij daarna zich gewoon weer goed voelen.. Oké Hasjkoph, dat maakt het één en ander duidelijk. De manier van ermee omgaan komt dus om de hoek kijken. Het is dus wel een zekerheid dat afvallen helpt bij een herstel. Laat hem dan daar mee beginnen en de eerste 2 jaar zien als herstel en niet als prestatie. Dat laatste is voor Barney heel moeilijk.
Ikzelf lijdt regelmatig aan depressies en ik slik daarvoor medicatie. Die medicatie hebben ervoor gezorgd dat ik weer energie kreeg en daardoor veel ging sporten. Ik viel af en het ging geestelijk steeds beter met me. Ik sliep in het verleden 11 uur op een dag. Nu is dat nog 6 a 7 uur. Ik bedoel daarmee te zeggen dat afvallen zorgt voor meer power. In het begin is het moeilijk, maar op den duur werpt het zijn vruchten af. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 14:52 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat dit wel meevalt, men is destijds ook meer gaan verdienen. reken een bruto salaris van 2300 euro maar eens door, dat is bijna 5060 Gulden. Zoveel mensen die dat verdienden destijds waren er niet hoor... Ik heb het een beetje gevolgd maar met de euro wissel zijn vele modale en onder modale verdieners flink in koopkracht gezakt. De lonen stegen niet gelijk mee maar de consumentenprijzen voor voedsel en drank wel. Een biertje was eerst 2 gulden en na de wissel 2 euro. Het eerste jaar was flink cashen voor de horeca en supermarkten. Vergis je niet.
Salarissen stegen pas later mee maar toen was de meeste schade al veroorzaakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 17:35 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ik heb het een beetje gevolgd maar met de euro wissel zijn vele modale en onder modale verdieners flink in koopkracht gezakt. De lonen stegen niet gelijk mee maar de consumentenprijzen voor voedsel en drank wel. Een biertje was eerst 2 gulden en na de wissel 2 euro. Het eerste jaar was flink cashen voor de horeca en supermarkten. Vergis je niet. Salarissen stegen pas later mee maar toen was de meeste schade al veroorzaakt. Dat klopt wel, maar ik denk dat er nog nooit zoveel koopkracht is geweest als in bijvoorbeeld 2007.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 17:17 schreef alibabba het volgende:[..] Oké Hasjkoph, dat maakt het één en ander duidelijk. De manier van ermee omgaan komt dus om de hoek kijken. Het is dus wel een zekerheid dat afvallen helpt bij een herstel. Laat hem dan daar mee beginnen en de eerste 2 jaar zien als herstel en niet als prestatie. Dat laatste is voor Barney heel moeilijk. Ikzelf lijdt regelmatig aan depressies en ik slik daarvoor medicatie. Die medicatie hebben ervoor gezorgd dat ik weer energie kreeg en daardoor veel ging sporten. Ik viel af en het ging geestelijk steeds beter met me. Ik sliep in het verleden 11 uur op een dag. Nu is dat nog 6 a 7 uur. Ik bedoel daarmee te zeggen dat afvallen zorgt voor meer power. In het begin is het moeilijk, maar op den duur werpt het zijn vruchten af. Ja das waar alleen was het bij mij het geval dat ik al heel weinig woog en daarna nog minder. Door mijn suikerziekte ben ik 3x het gewicht dat ik was afgevallen aangekomen.. Dus voor mij is het juist beter geworden (op het feit na dat ik suikerziekte heb na) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ten eerste moet je tevreden zijn met wat je hebt man...ik zelf heb schijt aan dat wereldje van kijk eens wat ik gekocht heb???? ik heb veel kennissen in alle lagen,maar mijn plezier vind ik bij mijn `mindere` gabbertjes.....samen kratje lappen en potje pokeren met shaggie op de lip aan de keukentafel die eerst leeggemaakt moet worden...en dan de frituur aan en een vette bakkes halen......de no-nonsens klasse dus................ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
komkommertijd........heerlijk man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is het Joduh, geluk zijn is tevreden zijn met wat je hebt.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar ik ben het met fside eens......de grootste boosdoener is de euro..........ik wil de florijn terug man....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 19:30 schreef joduh het volgende:maar ik ben het met fside eens......de grootste boosdoener is de euro..........ik wil de florijn terug man....... Ik denk niet dat dat helemaal eerlijk is.. Financieel gezien heeft Nederland er nog nooit zo goed voor gestaan als in 2007, en toen hadden we de Euro. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
de nederlandse burger of nederland? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Materialistisch ben ik gelukkig met wat ik heb,interesseeerd me namenlijk geen reet,geestelijk ben ik juist diep ongelukkig omdat ik zie wat ik niet heb namelijk mijn kind elke dag om me heen,tis maar uit welke hoek je het bekijkt |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 19:18 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja das waar alleen was het bij mij het geval dat ik al heel weinig woog en daarna nog minder. Door mijn suikerziekte ben ik 3x het gewicht dat ik was afgevallen aangekomen.. Dus voor mij is het juist beter geworden (op het feit na dat ik suikerziekte heb na) Beterschap kerel! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Thanks ;)
Het gaat nu gewoon heel goed (na een week al eigenlijk), maar het was wel gewoon ff schrikken. Want bij mij in de familie heeft niemand het en ik had het ook niet kunnen voorkomen.. Maar iedereen vond dat ik het goed deed! Je moet namelijk in je benen spuiten en in je vingers prikken. En heel veel mensen kunnen dat niet aanzien en die zouden een probleem hebben als zij suikerziekte zouden krijgen..
Maar iig bedankt :D |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 19:27 schreef joduh het volgende:ten eerste moet je tevreden zijn met wat je hebt man...ik zelf heb schijt aan dat wereldje van kijk eens wat ik gekocht heb???? ik heb veel kennissen in alle lagen,maar mijn plezier vind ik bij mijn `mindere` gabbertjes.....samen kratje lappen en potje pokeren met shaggie op de lip aan de keukentafel die eerst leeggemaakt moet worden...en dan de frituur aan en een vette bakkes halen......de no-nonsens klasse dus................ Hier hou ik nou van Joduh. Gewoon normaal doen en dan doe je al gek genoeg. Ik haat mensen die denken dat ze meer zijn dan een ander. Tevreden met hetgeen wat je hebt is precies het goeie. Geestelijk tevreden zijn is belangrijk en maakt je echt gelukkig, geld niet. Ikzelf heb last van depressies en het is erfelijk. Mijn vader, zus, ooms en tantes hadden het allemaal en het is echt vervelend. Ik heb er altijd tegen gevochten, maar dan kom je jezelf juist tegen. Ik zal er nooit over klagen, omdat ik vind dat ik niet in een positie om te klagen zit. Ik leef in Nederland en dan heb je het mijns inziens meer dan goed. Ik heb nu eenmaal die klachten en dan is het zaak om er zo goed mogelijk mee om te gaan. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
goed zo ali!!!!dus no-nonsens..........my man!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De Nederlandse burger ( niet van de MAC) heeft in 2007 zijn beste jaar ooit gehad qua koopkracht. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en toch zijn de voedselbanken overlopen door mensen... ook in die jaren remco.. maar de laatste 3 jaar dan ? weet je hoeveel mijn ouders.. (minima vader is afgekeurd) er nog eens op achteruit zijn gegaan ??? en net wat joduh zegt wie zijn er beter geworden de laatste 3 jaar ? NL of de burger ? nou trust me.. de staat is er beter van geworden absoluut niet de burger.. teminste niet de middeninkomens en lageinkomensen die zijn achteruit gegaan terwijl de grootverdieners alleen maar dikker worden.. iets klopt er niet in NL... kijk alleen al naar de ziektekosten.. zowieso hebben ze mij al behoorlijk wat geld afhandig gemaakt.. normaal als je geen dokterskosten had gehad kreeg je (dacht ik 150 euro terug) nou die krijg je al niet meer.... daarbij heb je nu een eigen risico + dat de kosten omhoog zijn gegaan.. ook mijn pa die volzit met medicijnen moet extra betalen terwijl hun lonen niet gestegen zijn... ja 10 euro per jaar ! maar daarintegen moet hij daardoor weer 15 euro meer belasting betalen ??? beetje vaag allemaal hoor... ik blijf erbij de EURO heeft NL zo gemaakt... (en cd wt vroeger 25 gulden koste is nu 19.99 !!! en ik kan het weten heb ze zelf omgeprezen in mijn free recordshop tijd) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 22:27 schreef nummer10 het volgende:en toch zijn de voedselbanken overlopen door mensen... ook in die jaren remco.. maar de laatste 3 jaar dan ? weet je hoeveel mijn ouders.. (minima vader is afgekeurd) er nog eens op achteruit zijn gegaan ??? en net wat joduh zegt wie zijn er beter geworden de laatste 3 jaar ? NL of de burger ? nou trust me.. de staat is er beter van geworden absoluut niet de burger.. teminste niet de middeninkomens en lageinkomensen die zijn achteruit gegaan terwijl de grootverdieners alleen maar dikker worden.. iets klopt er niet in NL... kijk alleen al naar de ziektekosten.. zowieso hebben ze mij al behoorlijk wat geld afhandig gemaakt.. normaal als je geen dokterskosten had gehad kreeg je (dacht ik 150 euro terug) nou die krijg je al niet meer.... daarbij heb je nu een eigen risico + dat de kosten omhoog zijn gegaan.. ook mijn pa die volzit met medicijnen moet extra betalen terwijl hun lonen niet gestegen zijn... ja 10 euro per jaar ! maar daarintegen moet hij daardoor weer 15 euro meer belasting betalen ??? beetje vaag allemaal hoor... ik blijf erbij de EURO heeft NL zo gemaakt... (en cd wt vroeger 25 gulden koste is nu 19.99 !!! en ik kan het weten heb ze zelf omgeprezen in mijn free recordshop tijd) Ik ben helemaal met je eens nummer10! Als ik alleen al kijk naar mezelf, is de koopkracht voor mij de laatste 8 jaar alleen maar gedaald. Mensen in mijn omgeving en ver daarbuiten zitten in hetzelfde schuitje. Midden en lage inkomens worden nergens beter van, terwijl de hoge inkomens telkens buiten schot blijven en ik vind dat zo asociaal. Ik durf te stellen dat de economische crisis nog lang niet ten einde is. Sterker nog, het moet nog beginnen.... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
CDA en VVD, slechter kan je het niet vinden |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat vind ik dus ook Fside, maar Nederland is een democratisch land en dat is natuurlijk te prijzen. Mijn voorkeur is de SP trouwens, die toch wat meer opkomen voor de zwakkere in ons midden. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Klopt, daarom is de Pvv ook zo groot geworden. Tot mijn grote spijt. Vele maten waren Surinamers of Molukkers en dankzij sommige van hun leef ik nog. Daarom vind ik ook dat elke jongen op zijn 18e verplicht 2 jaar moet dienen voor het land waar hij leeft. Wil je niet het leger in dan de zorg of stadswacht. Studeren kan daarna ook nog wel. Dat zal veel Turken en Marokkanen dichter bij ons brengen dan wat we nu doen. Ik ben verder zelf geen politiek stemmer of volger. Voor de Koningin, God en Vaderland heb ik mijn leven in de handen gegeven van onze democratische regering maar ik zou er weinig moeite mee hebben als we een Junta zouden zijn. Alleen de leiders zouden dan zoiets als de Cubanen in het begin deden moeten doen. Die Chavez heeft mijn aandacht ook bijvoorbeeld. Het volk moet allen kunnen meedelen in de rijkdom van het land. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Sorry voor mijn late reactie, maar inderdaad dat kutwerk tegenwoordig. De loterij scheelde niet veel. Zat in elk cijfer van de winnende er een paar naast. Met een beetje meer geluk was ik dus miljonair geworden ;-)
Maar ik heb nu ook al het geluk van de wereld met een vrouw en 2 prachtige dochters. Die zijn mij meer lief dan alle miljoenen op de wereld. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ja mensen allemaal een goed en gezond 2011. Had een paar maten uit Schotland op bezoek dus ben het nieuwe jaar ingeknalt ! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 19:38 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat dat helemaal eerlijk is.. Financieel gezien heeft Nederland er nog nooit zo goed voor gestaan als in 2007, en toen hadden we de Euro. Dat was de zeepbel die nu geklapt is. We leken rijk omdat we maar (goedkoop) konden lenen en de huizenprijzen bleven stijgen. Aan dat feest is nu definitief een einde gekomen, maar de echt klap moet nog komen. En zolang wij het fractioneel reserve bankierssysteem aanhouden zullen we alleen maar meer in de schulden gaan.
Bankiers zijn aan het graaien wat ze kunnen met behulp van de regeringen die zij kompleet in hun macht hebben (want wij hebben staatsschuld bij deze bankiers). Kortom ...het systeem waarin we leven is compleet corrupt en de mensen die we kiezen zullen er niks aan doen omdat de banken tegenwerken het einde van je carriere betekent. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hallo iedereen,
de beste wensen voor 2011 en alle gezondheid toegewenst.
en ik bedoel ook iedereen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 10:12 schreef Ride het volgende:Hallo iedereen, de beste wensen voor 2011 en alle gezondheid toegewenst. en ik bedoel ook iedereen. Jij ook kerel, jou helemaal vergeten, de beste wensen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 14:58 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb Taylor niet gezien, had wat anders te doen, maar de rest van je post ben ik het voor 100% mee eens... remko ben het helemaal met je eens, ik dart zelf ook op best hoog niveau, maar wat is die taylor goed he! alleen denk ik wel dat taylor en barney langzaam ingehaald gaan worden door de nieuwe genaratie met mark webster en ook gary andrson al doet hij weer een tijdje mee! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
jongens het is wat laat maar jullie allemaal nog de beste wensen, als je net thuis ben kun je ook niet posten dus vandaar dat ik het vandaag alsnog maar even doe!
hopelijk kunnen we weer lachen en flink duscusseren dit jaar en gaat ons cluppie het maken en in deze goede lijn verder!
ik heb geen hekel aan niemand en wens daarom ook iedereen het beste, als er wel een hekel aan mij is zeg het btw gerust ff hahaha |
|
|
|