BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Versterkingen ????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Veel te aanvallend, zeker voor onze dramatische verdediging. We krijgen nu al ongelooflijk veel goals tegen met 2 controleurs op het middenveld. Sowieso die vreselijke Leerdam eruit!
MMM van Leerdam is echt zo slecht nog niet vind ik...
Zeker niet als hij een linie naar voren speelt!
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:17 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Maar dat is juist het punt, als je verder van je goal gaat verdedigen, verplicht je de spelers voorin druk te zetten op de tegenstander, en hierdoor verlicht je de verdedigende taken van de ploeg. Wie moet er ipv Leerdam komen dan???

Maar ben jij wel/niet van mening dat deze ploeg om de eerste 5 plaatsen moet kunnen spelen??
Daar heb je wel een punt. Dat zag je vorig jaar ook, Tomasson was daar een belangrijke schakel in. Die gaf aan wanneer er druk gezet moest worden en wanneer er ingezakt moest worden. Sowieso mis je deze man enorm.

De Vrij hoort gewoon op de rechtsback positie, had het de laatste weken wat moeilijk maar dat kwam door zijn bloedarmoede.

Ik denk dat plaats 1 t/m 5 te hoog gegrepen is voor deze selectie, al moet een plek in het linkerrijtje geen probleem zijn (normaal gesproken) Zet een type Bosvelt neer op het middenveld en een spits die er in het seizoen 10 á 15 inschiet, alleen dan zouden we een kans hebben op een eventuele 4e, 5e plaats.
KAA
 KAA - zondag 02 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Hop[en dat de stagaires wat zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 januari 2011 door KAA --
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

MMM van Leerdam is echt zo slecht nog niet vind ik...
Zeker niet als hij een linie naar voren speelt!
Leerdam is echt niet goed genoeg. Als je omhoog wil heb je niets aan dit soort spelers, verdedigend zeer zwak en als je hem op het middenveld zet mist hij body.

Ik vind zijn neef beter (Nelom), linksback bij Excelsior. Heeft ook geen Drogba lichaam maar vind hem verdedigend niet verkeerd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Dat zag je vorig jaar ook, Tomasson was daar een belangrijke schakel in. Die gaf aan wanneer er druk gezet moest worden en wanneer er ingezakt moest worden. Sowieso mis je deze man enorm.

De Vrij hoort gewoon op de rechtsback positie, had het de laatste weken wat moeilijk maar dat kwam door zijn bloedarmoede.

Ik denk dat plaats 1 t/m 5 te hoog gegrepen is voor deze selectie, al moet een plek in het linkerrijtje geen probleem zijn (normaal gesproken) Zet een type Bosvelt neer op het middenveld en een spits die er in het seizoen 10 á 15 inschiet, alleen dan zouden we een kans hebben op een eventuele 4e, 5e plaats.
Die spits heet Luc toch?
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:25 schreef KAA het volgende:
Biseswar er uit,heeft nog helemaal niks laten zien.
Van Dijk

Vlaar Martins indi
De Vrij Martins Indi
Fer Mokotjo
Tomasson
Wijnaldum Cabral
Castagnois
Martins Indi krijgt het druk..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:25 schreef KAA het volgende:
Hop[en dat de stagaires wat zijn
hahaha er is er maar 1 hoor?
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die spits heet Luc toch?
Naast Luc
KAA
 KAA - zondag 02 januari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Martins Indi krijgt het druk..
Bedoel bahia op linksback
KAA
 KAA - zondag 02 januari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahaha er is er maar 1 hoor?
2 toch???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Martins Indi krijgt het druk..
hahahaha
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Indi is een echte linksback, dus dan kan je beter hem daar neerzetten. Bahia op linksback word nog lachwekkender dan dat hij centraal achterin speelt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:26 schreef KAA het volgende:

[..]

2 toch???
hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Naast Luc
oke!
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Die hebben we (Tomasson), maar ik denk niet dat hij nog gaat spelen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:28 schreef MMM het volgende:
Die hebben we (Tomasson), maar ik denk niet dat hij nog gaat spelen..
Nee dat denk ik ook niet idd.
Het word allemaal nog afwachten,misschien komt er nog wat bij?
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Moeten dan wel versterkingen zijn anders hoeft het niet.. We wachten af, ben benieuwd of er nog wat komt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:30 schreef MMM het volgende:
Moeten dan wel versterkingen zijn anders hoeft het niet.. We wachten af, ben benieuwd of er nog wat komt.
Simon :)doedelzak de 2de
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Hahaha ja, ben benieuwd of het wat is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:32 schreef MMM het volgende:
Hahaha ja, ben benieuwd of het wat is
Ja als hij bij voorbaat alweer vergeleken word krijg ik alweer zoiets van ja ja ?
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Dat zag je vorig jaar ook, Tomasson was daar een belangrijke schakel in. Die gaf aan wanneer er druk gezet moest worden en wanneer er ingezakt moest worden. Sowieso mis je deze man enorm.

De Vrij hoort gewoon op de rechtsback positie, had het de laatste weken wat moeilijk maar dat kwam door zijn bloedarmoede.

Ik denk dat plaats 1 t/m 5 te hoog gegrepen is voor deze selectie, al moet een plek in het linkerrijtje geen probleem zijn (normaal gesproken) Zet een type Bosvelt neer op het middenveld en een spits die er in het seizoen 10 á 15 inschiet, alleen dan zouden we een kans hebben op een eventuele 4e, 5e plaats.
De Vrij was ik even vergeten, inderdaad is dat een betere optie.

Ik denk dat jij je eigen selectie te laag inschat, en juist dat is ook Been zijn probleem, als je al hoort dat hij blij was dat de klassieker werd afgezegd, dat kan gewoon niet, of dat Beenhakker roept dat 4/5 0 wel de max is, zo maak je de tegenstander alleen maar sterker.
Been denkt te zwak over zijn eigen selectie, EN ZIJN GROTE PROBLEEM IS ZIJN MANIER VAN VOETBALLEN, hij denkt veel te verdedigend, en juist doordat je heel veel druk naar voren gaat zetten, ga je op belangrijke momenten de bal onderscheppen, hierdoor komt er heel veel ruimt voor Castagnios, en gaat hij er 100% zeker tussen de 15 en 20 maken.

Het probleem bij de spelwijze van Been, is dat hij vaak de tegenstander laat voetballen, en wat wil vrijwel iedere club in NL, juist de BAL in bezit hebben, je ziet het ook bij de "kleinere" tegenstanders van Feyenoord, die groeien allemaal langzaam in de westrijd, en dat komt omdat Feyenoord ze niet met alle spelers onder druk zet.

In de jeugd bij Feyenoord wordt op vrijwel dezelfde manier gespeeld als bij Ajax, veel druk naar voren en uitgaand van eigen voetballend vermogen zonder je in te graven voor een tegenstander. Waarom geeft Been de spelers deze opdrachten niet mee, zo spelen ze in de juegd ook, en dat zijn ze dus ook gewend.
KAA
 KAA - zondag 02 januari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
kan alleen maar het talent cabral in de weg staan,weg laten dus.
of hij moet op rechts kunnen spelen
KAA
 KAA - zondag 02 januari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:34 schreef KAA het volgende:
kan alleen maar het talent cabral in de weg staan,weg laten dus.
of hij moet op rechts kunnen spelen
Die doedelzak dan he
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:37 schreef KAA het volgende:

[..]

Die doedelzak dan he
klopt maar Gabral vond ik juist zijn beste wedstrijdjes spelen vanaf rechts?
Maar volgens mij was die Simon voor de rechterzijde toch?
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Simon :)doedelzak de 2de
Gewoon een goede linksbuiten dus.??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:41 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Gewoon een goede linksbuiten dus.??
Dan heeft Kaa een punt en staat hij de ontwikkeling van Gabral in de weg?
Tenzij elkaar naar een hoger niveau toe werken..
Nu is een dubbele bezetting erg ideaal maar met Cissè word die positie
3x bezet ?
Cissè zou nog samen met Luc in de spits kunnen en Gabral heb ik
echt goed zien spelen op rechts dus het wordt even afwachten?
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
ach dubbele bezetting is nooit weg, vindt Cisse op links ook niet veel, staat veel te veel met zijn rug naar het goal, moet dan eerst weer draaien etc...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:56 schreef craven het volgende:
ach dubbele bezetting is nooit weg, vindt Cisse op links ook niet veel, staat veel te veel met zijn rug naar het goal, moet dan eerst weer draaien etc...
Idd maar het is zo moeilijk te bevatten wat ik van hem zag in
de eerste oefenwedstrijd van hem tegen Sampdoria!!!
Het was werkelijk het beste voetbal wat ik in jaren gezien had van een speler in de KUIP!!!
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan heeft Kaa een punt en staat hij de ontwikkeling van Gabral in de weg?
Tenzij elkaar naar een hoger niveau toe werken..
Nu is een dubbele bezetting erg ideaal maar met Cissè word die positie
3x bezet ?
Cissè zou nog samen met Luc in de spits kunnen en Gabral heb ik
echt goed zien spelen op rechts dus het wordt even afwachten?
Vind Cisse zoiezo geen echte buitenspeler, maar je moet spelers als Gabral, niet direct te veel hooi op hun vork gooien, die moet eigelijk meer teren op invalbeurten dit seizoen, als je hem te veel laat spelen, maak je hem te belangrijk, en 1 zo'n jonge gast kan nog wel, maar je moet daar niet van afhankelijk zijn, daarom zet ik Cisse wel als linksbuiten neer.
Hoe oud is die stagaire eigenlijk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
kijk maar vanaf minuut 2!!!
Dan zie je wat ik bedoel?

craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idd maar het is zo moeilijk te bevatten wat ik van hem zag in
de eerste oefenwedstrijd van hem tegen Sampdoria!!!
Het was werkelijk het beste voetbal wat ik in jaren gezien had van een speler in de KUIP!!!
Ja dat weet ik, maar daarna was drama.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:06 schreef craven het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar daarna was drama.
Als je kijkt wat er trouwens allemaal nog in het veld liep
kan je niks anders zeggen dan dat Feyenoord het grootste pech heeft gehad wat je maar bedenken kon!!!
Er loopt daar gewoon een kampioenselftal maar de blessures gooien al jaren
roet in het eten !!!
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Toch vindt ik dat wel opmerkelijk, zoveel blessures. Zeg toch wel wat.....
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:06 schreef craven het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar daarna was drama.
En dat is met meer spelers, zo waren Biseswar en Wijnaldum allebei beter onder Verbeek dan Been. Ik zie bijvoorbeeld Castaignos (met alle respect) ook niet beter worden, hij is een extreem groot talent, maar je ziet hem dezelfde fouten maar blijven maken, en daar moet Been hem voor behoeden, ik denk niet dat Been daar in slaagt.

Mijn mening is dat Verbeek een jaar te laat bij Feyenoord is gekomen, was hij gekomen na het vertrek van verschillende oudere spelers, dan was hij de perfecte trainer geweest, hij maakt namelijk spelers wel beter, en laat iedereen het maximale uit zichzelf halen.

Vlaar is ook een mooi voorbeeld, hij is nu erg goed, dat is waar, maar hij is nu niet beter dan dat hij in zijn tijd bij AZ was, terwijl hij wel 3?jaar ouder is, en echt wel het talent heeft om de stappen naar de top te maken.
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:14 schreef craven het volgende:
Toch vindt ik dat wel opmerkelijk, zoveel blessures. Zeg toch wel wat.....
Inderdaad, dat zegt vrij veel zelfs, het zegt iets over het fysieke beleid bij Feyenoord, blijkbaar kunnen veel spelers de trainingsbelasting niet aan, of zijn ze daar niet goed genoeg op voor bereid..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:14 schreef craven het volgende:
Toch vindt ik dat wel opmerkelijk, zoveel blessures. Zeg toch wel wat.....
Ja dat kan je wel zeggen idd....
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:15 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

En dat is met meer spelers, zo waren Biseswar en Wijnaldum allebei beter onder Verbeek dan Been. Ik zie bijvoorbeeld Castaignos (met alle respect) ook niet beter worden, hij is een extreem groot talent, maar je ziet hem dezelfde fouten maar blijven maken, en daar moet Been hem voor behoeden, ik denk niet dat Been daar in slaagt.

Mijn mening is dat Verbeek een jaar te laat bij Feyenoord is gekomen, was hij gekomen na het vertrek van verschillende oudere spelers, dan was hij de perfecte trainer geweest, hij maakt namelijk spelers wel beter, en laat iedereen het maximale uit zichzelf halen.

Vlaar is ook een mooi voorbeeld, hij is nu erg goed, dat is waar, maar hij is nu niet beter dan dat hij in zijn tijd bij AZ was, terwijl hij wel 3?jaar ouder is, en echt wel het talent heeft om de stappen naar de top te maken.
Vlaar is lang gebleseerd geweest dus dat kan ik nog wel begrijpen. Het is vrij moeilijk om in een stroef draaiend elftal beter te worden, kost immers al kracht om bij te blijven, laat staan groeien. Als er ervaren spelers missen in het elftal is het moeilijk om te groeien.
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:16 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zegt vrij veel zelfs, het zegt iets over het fysieke beleid bij Feyenoord, blijkbaar kunnen veel spelers de trainingsbelasting niet aan, of zijn ze daar niet goed genoeg op voor bereid..
Zou het niet zo zijn dat door mentale kwetsbaarheid ook het fysieke gedeelte kwetsbaar wordt. Immers in een goed draaiend elftal zijn er vaak minder blessures...
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:19 schreef craven het volgende:

[..]

Vlaar is lang gebleseerd geweest dus dat kan ik nog wel begrijpen. Het is vrij moeilijk om in een stroef draaiend elftal beter te worden, kost immers al kracht om bij te blijven, laat staan groeien. Als er ervaren spelers missen in het elftal is het moeilijk om te groeien.
Ik weet dat je het niet wil horen, maar Feyenoord speelt simpelweg niet hetzelfde als dat de jeugd doet, dus speel je of verkeerd met het eerste elftal, of de jeugd wordt verkeerd opgeleid. Ik denk niet dat het laatste het geval is.
En dit heb ik ook jarenlang over Ajax geroepen, daar gebeurde precies hetzelfde, en ja ik weet dat drie potjes niks zeggen. Maar nu de Boer het daar doet, wordt er gespeeld zoals de spelers dat in de jeugd meekrijgen, dat is toch veel makkelijker voor die spelers?
Hetzelfde zou er bij Feyenoord moeten gebeuren, in de juegd wonnen die gasten bijna altijd van Ajax toch??

Als Been die jeugdspelers dezelfde taken meegeeft als die ze altijd hebben moeten uitvoeren tijdens hun opleiding, dan is er een grote kans dat er een chemie ontstaat tussen bepaalde spelers, die er nu zeker niet is..
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Verschil is dat je nu geacht wordt er gelijk te staan, in de jeugd kan je groeien.
en nee ik zie wel dat er niet hetzelfde wordt gespeeld als in de jeugd, nogmaals de druk is anders...
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:20 schreef craven het volgende:

[..]

Zou het niet zo zijn dat door mentale kwetsbaarheid ook het fysieke gedeelte kwetsbaar wordt. Immers in een goed draaiend elftal zijn er vaak minder blessures...
ik denk dat Feyenoord dat mentale gedeelte zichzelf aanpraat met Been(hakker) in de hoofdrol... Als je altijd maar praat in termen, als "het is niet beter" of "gelukkig nog een punt"

Nee sorry, maar daar ga je de oorlog niet mee winnen, Feyenoord moet zichzelf op de borst slaan, en Been moet die gasten bijbrengen dat het een hele grote eer is om voor deze club te mogen spelen. Maar het belangrijkste is dat Been naar buiten toe moet uitstralen dat Feyenoord een topclub is, want dat doet hij nu niet bepaald.
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Gedeeltelijk eens, toch staat er een redelijk ervaren achterlinie maar zo spelen ze niet. Die gasten hebben heel wat meegemaakt, maar niemand die met zijn vuist op tafel slaat. Allemaal gelatenheid...
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:26 schreef craven het volgende:
Verschil is dat je nu geacht wordt er gelijk te staan, in de jeugd kan je groeien.
en nee ik zie wel dat er niet hetzelfde wordt gespeeld als in de jeugd, nogmaals de druk is anders...
Ik denk juist het tegenover gestelde, ik denk dat Been die spelers maar blijft vertellen, dat het niet erg is als iets niet lukt, en dat het vanzelf wel goedkomt.

Spelers als Bahia, Vlaar, van Dijk, en de Cler zijn jongens die er nu uit zichzelf boven moeten gaan staan. en van jongens als Wijnaldum, Biseswar, Bruins en Fer mag nu gewoon het nodige verwacht worden... Die moeten niet meer d hand boven het hoofd worden gehouden, die moeten gewoon eens een schop onder hun reet hebben. Dan blijven er nog maar een paar echt jonge gasten over die voor het eerst bij het eerste zitten..
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Ik zie toch spelers die niet meer weten wat ze met de bal moeten doen, terwijl ze in de jeugd met automatismes speelden en elkaar blindelings vonden. Als een bal fout wordt gespeeld zie je ze inkrimpen...
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:29 schreef craven het volgende:
Gedeeltelijk eens, toch staat er een redelijk ervaren achterlinie maar zo spelen ze niet. Die gasten hebben heel wat meegemaakt, maar niemand die met zijn vuist op tafel slaat. Allemaal gelatenheid...
JUIST, en juist dat is het punt, waarom Feyenoord Feyenoord niet meer is, of lijkt te zijn.

Wanneer staat er eens iemand op, en pakt een kaart met een keiharde overtreding om de boel eens wakker te schudden. Spelers als de Cler, Bahia en Vlaar zijn toch echt de spelers die dat eens moeten doen. Neem de pot tegen PSV, ik vind echt dat die spelers dusdanig kwaad hadden moeten worden, dat de pot met niet meer dan 9 man uitgespeeld had mogen worden. Ik weet niet meer wie het was, maar ik kan me nog wel herinneren dat de WOLF eens een mede speler bij z'n hoofd pakte en begon te schudden, gewoon om een statement te maken...

feyenoord heeft de kwaliteieten, daar ben ik heilig van overtuigd, ik denk alleen dat men terug moet grijpen naar het systeem uit de jeugd, en aanvallend ingesteld het veld moet betreden, en meer druk naar voren moet gaan spelen om de verdediging te ontlasten. En er moet een omslagpunt komen, 1 wedstrijd kan daar voor zorgen.

En ja, misschien betekent dat wel dat Been niet de juiste man is..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:34 schreef craven het volgende:
Ik zie toch spelers die niet meer weten wat ze met de bal moeten doen, terwijl ze in de jeugd met automatismes speelden en elkaar blindelings vonden. Als een bal fout wordt gespeeld zie je ze inkrimpen...
De mentale weerbaarheid is op het moment erg klein...
Opdrachten zijn erg leuk maar als ik mijn mannetjes(tegenstander)bij
de strot wil grijpen dan doe ik dat,opdracht of niet ik wil winnen kosten wat het kost!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:37 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

JUIST, en juist dat is het punt, waarom Feyenoord Feyenoord niet meer is, of lijkt te zijn.

Wanneer staat er eens iemand op, en pakt een kaart met een keiharde overtreding om de boel eens wakker te schudden. Spelers als de Cler, Bahia en Vlaar zijn toch echt de spelers die dat eens moeten doen. Neem de pot tegen PSV, ik vind echt dat die spelers dusdanig kwaad hadden moeten worden, dat de pot met niet meer dan 9 man uitgespeeld had mogen worden. Ik weet niet meer wie het was, maar ik kan me nog wel herinneren dat de WOLF eens een mede speler bij z'n hoofd pakte en begon te schudden, gewoon om een statement te maken...

feyenoord heeft de kwaliteieten, daar ben ik heilig van overtuigd, ik denk alleen dat men terug moet grijpen naar het systeem uit de jeugd, en aanvallend ingesteld het veld moet betreden, en meer druk naar voren moet gaan spelen om de verdediging te ontlasten. En er moet een omslagpunt komen, 1 wedstrijd kan daar voor zorgen.

En ja, misschien betekent dat wel dat Been niet de juiste man is..
Ik begin een beetje bang te worden van je hahahaha
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:37 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

JUIST, en juist dat is het punt, waarom Feyenoord Feyenoord niet meer is, of lijkt te zijn.

Wanneer staat er eens iemand op, en pakt een kaart met een keiharde overtreding om de boel eens wakker te schudden. Spelers als de Cler, Bahia en Vlaar zijn toch echt de spelers die dat eens moeten doen. Neem de pot tegen PSV, ik vind echt dat die spelers dusdanig kwaad hadden moeten worden, dat de pot met niet meer dan 9 man uitgespeeld had mogen worden. Ik weet niet meer wie het was, maar ik kan me nog wel herinneren dat de WOLF eens een mede speler bij z'n hoofd pakte en begon te schudden, gewoon om een statement te maken...

feyenoord heeft de kwaliteieten, daar ben ik heilig van overtuigd, ik denk alleen dat men terug moet grijpen naar het systeem uit de jeugd, en aanvallend ingesteld het veld moet betreden, en meer druk naar voren moet gaan spelen om de verdediging te ontlasten. En er moet een omslagpunt komen, 1 wedstrijd kan daar voor zorgen.

En ja, misschien betekent dat wel dat Been niet de juiste man is..
tsja weet niet of dat Been aangerekened kan worden, als speler kan je ook uit jezzelf een statement maken...
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:34 schreef craven het volgende:
Ik zie toch spelers die niet meer weten wat ze met de bal moeten doen, terwijl ze in de jeugd met automatismes speelden en elkaar blindelings vonden. Als een bal fout wordt gespeeld zie je ze inkrimpen...
En dat komt dus omdat ze nu in een compleet ander systeem spelen als dat ze dat in de jeugd deden..

En ja je kan het toeval noemen, maar deed de Boer bij Ajax tegen Milan, Vitesse en AZ niet hetzelfde, er zat totaal geen vertrouwen in de ploeg, maar idereen ging weer doen wat het in de juegd is geleerd, en plots ging het beter lopen.

Dat kan bij Feyenoord ook, maar het lijkt wel alsof men het zelf niet eens geloofd, er wordt alleen maar gepraat over versterkingen, onzin is dat.

Dat Been(hakker) praat over versterkingen is niks meer dan het toegeven van hun eigen tekortkomingen
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:40 schreef craven het volgende:

[..]

tsja weet niet of dat Been aangerekened kan worden, als speler kan je ook uit jezzelf een statement maken...
Maar de trainer is wel degene die nu bepaalt dat Feyenoord niet hetzelfde speelt als in de jeugd... Als dingen niet gaan zoals je wilt dat het gaat, dan grijp je toch ten alle tijden terug naar de basis van alles, en bij voetbal is dat de opleiding van de spelers in je elftal..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Versterkingen ????









0.0071949