BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Versterkingen ????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik begin een beetje bang te worden van je hahahaha
Ik wil gewoon goed voetbal zien, en Feyenoord kan dat met de selectie die ze hebben, er is alleen niemand bij Feyenoord die de ballen heeft om dat te willen zien, en dat is erg jammer..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:43 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Ik wil gewoon goed voetbal zien, en Feyenoord kan dat met de selectie die ze hebben, er is alleen niemand bij Feyenoord die de ballen heeft om dat te willen zien, en dat is erg jammer..
Nou het legioen ziet het wel hoor geloof mij maar ...
Inplaats van vechten gaan ze liever weg om nog meer munten te gaan verdienen..
En dan stom lullen dat het beter is voor hun ontwikkeling??
Als ik mezelf wil ontwikkelen zal ik dat echt zelf moeten doen..
Opvreten dat gras dus!
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou het legioen ziet het wel hoor geloof mij maar ...
Inplaats van vechten gaan ze liever weg om nog meer munten te gaan verdienen..
En dan stom lullen dat het beter is voor hun ontwikkeling??
Als ik mezelf wil ontwikkelen zal ik dat echt zelf moeten doen..
Opvreten dat gras dus!
Inderdaad, de supporters staan er nog wel 200% achter (respect daarvoor). Maar ik heb niet het idee dat men bij Feyenoord zelf zo strijbaar zijn. Of wou je zeggen dat uitspraken van Been en Beenhakker over de klassieker goed zijn voor het zelfvertrouwen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:50 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Inderdaad, de supporters staan er nog wel 200% achter (respect daarvoor). Maar ik heb niet het idee dat men bij Feyenoord zelf zo strijbaar zijn. Of wou je zeggen dat uitspraken van Been en Beenhakker over de klassieker goed zijn voor het zelfvertrouwen?
Nee daar zijn de meeste ook furieus over,dat kan gewoon niet..
En als ze dan zeggen dat Ajax er wel ff 11-0 van zouden gaan maken
dan had ik als trainer gezegt dat wij als eerste zouden gaan scoren..
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 14:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee daar zijn de meeste ook furieus over,dat kan gewoon niet..
En als ze dan zeggen dat Ajax er wel ff 11-0 van zouden gaan maken
dan had ik als trainer gezegt dat wij als eerste zouden gaan scoren..
Inderdaad, gewoon een grote smoel, en roepen dat Feyenoord die pot gaat pakken, uitspraken als "wij gaan voor de winst" is iets dat je in rotterdam nauwelijks nog hoort, en dat is ook een reden waarom er intern weinig vertrouwen is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 15:01 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon een grote smoel, en roepen dat Feyenoord die pot gaat pakken, uitspraken als "wij gaan voor de winst" is iets dat je in rotterdam nauwelijks nog hoort, en dat is ook een reden waarom er intern weinig vertrouwen is.
Ik ben het met jou eens jongen...
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 15:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens jongen...
Ik denk dat het merendeel van de mensen die Feyenoord een warm hart toedragen het er wel mee eens zullen zijn, daarom snap ik ook niet dat het van Feyenoord zelf wel wordt geaccepteerd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 15:18 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Ik denk dat het merendeel van de mensen die Feyenoord een warm hart toedragen het er wel mee eens zullen zijn, daarom snap ik ook niet dat het van Feyenoord zelf wel wordt geaccepteerd..
Nou niet echt want de mensen die geinvesteerd hebben in Feyenoord
vinden zulke uitspraken van Beenhakker onacceptabel dus er zit
proggresie in de club !!
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
De mindere resultaten werken als een soort roes over feyenoord, mensen zijn gelaten en denken : pffff t zal wel...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 02 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 15:34 schreef craven het volgende:
De mindere resultaten werken als een soort roes over feyenoord, mensen zijn gelaten en denken : pffff t zal wel...
Zekers wat moeten wij anders?
Maar ook ik vind dat Beenhakker niet de club naar beneden moet lullen!!
Nee juist hij moet naar de buitenwacht wat meer uitstralen..
Tuurlijk weten wij ook wel dat we de boel niet ff oprollen in de arena
maar je moet toch over kansen babbelen en niet dat ze gehakt van ons gaan maken?
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
man ik wordt al moe als ik naar beenhakker kijk....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha nieuwjaars duikie dan maar :)
craven
 craven - zondag 02 januari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 15:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahahahahahahaha nieuwjaars duikie dan maar :)
brrrrrrrrrrrrrrrr
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 januari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Ik denk toch dat de basis van de problemen bij de jeugdopleiding ligt, het voetbal wordt daar veel te klinisch wordt benaderd. Er zijn allerlei wetenschappelijke processen om spelers fysiek beter te maken maar op het mentale vlak wordt daar totaal geen progressie gemaakt. Die gasten zijn veel te veel op zichzelf en hun eigen carriere gericht, terwijl juist het clubgevoel een veel grotere rol zou moeten spelen.
Omdat alles voor hun wordt bepaald kunnen ze zelf geen keuzes meer maken, wat je in het veld dan ook terug ziet. Ik snak naar een voetballer die, bij wijze van spreken, rechtstreeks uit de kroeg naar de Kuip komt, op de rand van het veld zijn peuk uitdrukt en zich vervolgens het vuur uit de schoenen loopt.
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 19:06 schreef hotjumper het volgende:
Ik denk toch dat de basis van de problemen bij de jeugdopleiding ligt, het voetbal wordt daar veel te klinisch wordt benaderd. Er zijn allerlei wetenschappelijke processen om spelers fysiek beter te maken maar op het mentale vlak wordt daar totaal geen progressie gemaakt. Die gasten zijn veel te veel op zichzelf en hun eigen carriere gericht, terwijl juist het clubgevoel een veel grotere rol zou moeten spelen.
Omdat alles voor hun wordt bepaald kunnen ze zelf geen keuzes meer maken, wat je in het veld dan ook terug ziet. Ik snak naar een voetballer die, bij wijze van spreken, rechtstreeks uit de kroeg naar de Kuip komt, op de rand van het veld zijn peuk uitdrukt en zich vervolgens het vuur uit de schoenen loopt.
Eentje die ook niet bang is om zo af en toe een tegenstander onder het veld te stoppen, ik denk dat Feyenoord die sinds Bosvelt niet meer heeft gehad. De Jeugdspelers die doorbreken en worden opgesteld zijn goed genoeg voor Feyenoord, ik denk echt alleen dat het hele probleem zit in het feit dat Been te bang is, en daarom achteruit gaat staan met de verdedigers, Feyenoord moet gaan spelen zoals dat in de jeugd gebeurt, daar zijn die talentvolle jongens ook voor opgeleid, nu moeten ze ineens andere dingen doen, en bepaalde taken uitvoeren die ze niet gewend zijn, en dat is gewoon zonde van het talent dat die gasten echt wel hebben..
Alles heeft alleen wel te maken met een bepaald vertrouwen dat er wel of niet is, en door de angstige uitstraling van Been(hakker), zit er ook geen vertrouwen in de ploeg.
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Als spelers bij de selectie komen is het al te laat om er nog vechters van te maken. Daar kan Been weinig meer aan doen. Verder vind ik dat als je een echte Feyenoorder bent je als speler alles moet geven voor een club-icoon als Been, kan je dat niet opbrengen dan rot je maar op.
dennis
 dennis - zondag 02 januari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:17 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Maar dat is juist het punt, als je verder van je goal gaat verdedigen, verplicht je de spelers voorin druk te zetten op de tegenstander, en hierdoor verlicht je de verdedigende taken van de ploeg. Wie moet er ipv Leerdam komen dan???

Maar ben jij wel/niet van mening dat deze ploeg om de eerste 5 plaatsen moet kunnen spelen??
Fernandez denk?
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 januari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
De Vrij weer als ie weer fit is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 19:26 schreef hotjumper het volgende:
Als spelers bij de selectie komen is het al te laat om er nog vechters van te maken. Daar kan Been weinig meer aan doen. Verder vind ik dat als je een echte Feyenoorder bent je als speler alles moet geven voor een club-icoon als Been, kan je dat niet opbrengen dan rot je maar op.
Maak van club-icoon het legioen en ik ga met jou mee!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 januari 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maak van club-icoon het legioen en ik ga met jou mee!!
Als ze het voor Mario al niet doen, wat zal ze een kale veertiger, met een stuk in z'n kraag, op vak X dan kunnen schelen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze het voor Mario al niet doen, wat zal ze een kale veertiger, met een stuk in z'n kraag, op vak X dan kunnen schelen...
oke ik ga met je mee!!!!!!
ar
 ar - zondag 02 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze het voor Mario al niet doen, wat zal ze een kale veertiger, met een stuk in z'n kraag, op vak X dan kunnen schelen...
kale veertiger met bierpens?
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 19:26 schreef hotjumper het volgende:
Als spelers bij de selectie komen is het al te laat om er nog vechters van te maken. Daar kan Been weinig meer aan doen. Verder vind ik dat als je een echte Feyenoorder bent je als speler alles moet geven voor een club-icoon als Been, kan je dat niet opbrengen dan rot je maar op.
Been kan geen vechters maken van spelers inderdaad, daar heb je gelijk in. Maar nog steeds blijft de vraag hangen, 1 waarom blijft men accepteren, dat Been en Beenhakker zo veel angst uitspreken voor tegenstanders richting de pers, en 2 waarom speelt Been niet in hetzelfde systeem, als waar vrijwel iedere speler in de selectie voor is opgeleid.

Als het al niet goed gaat, dan moet je toch juist teruggrijpen naar de basis?? En die basis is de opleiding die 80% van de selectie binnen Feyenoord hebben gehad.

"Angstvoetbal" zonder harde spelers is onmogelijk, en je krijgt constant de denksel op je neus.
Kom op zeg, het is Feyenoord, geen NEC ofzo zeg, Feyenoord heeft een geschiedenis van jewelste, en daar mag men af en toe best misbruik van maken, Feyenoord mag een grote smoel hebben, uitspraken van Been als "momenteel weten we onze plek" of deze "gelukkig is de westrijd in A'dam afgelast, die hadden we zeker niet gewonnen" kunnen toch simpelweg niet bij een club als Feyenoord of wel??
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze het voor Mario al niet doen, wat zal ze een kale veertiger, met een stuk in z'n kraag, op vak X dan kunnen schelen...
Ik denk dat de spelers weinig respect hebben voor Been, maar dat niet hardop durven uit te spreken omdat het wel een held is voor het legioen. En eerlijk gezegd, kan ik mij die spelers best iets voorstellen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 23:46 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Ik denk dat de spelers weinig respect hebben voor Been, maar dat niet hardop durven uit te spreken omdat het wel een held is voor het legioen. En eerlijk gezegd, kan ik mij die spelers best iets voorstellen..
Wat jij denkt zie ik niet. Waarop baseer je dat? Het incident met Tim de Cler toen, tegen Excelsior, heeft geen sneeuwbaleffect teweeg gebracht: indicatie dat Timmie alleen stond.
Tussen denken en weten (concreet waarnemen) zit mijlen verschil.
Els
 Els - maandag 03 januari 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 23:46 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Ik denk dat de spelers weinig respect hebben voor Been, maar dat niet hardop durven uit te spreken omdat het wel een held is voor het legioen. En eerlijk gezegd, kan ik mij die spelers best iets voorstellen..
Typische opmerking van een intrigant.
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 08:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat jij denkt zie ik niet. Waarop baseer je dat? Het incident met Tim de Cler toen, tegen Excelsior, heeft geen sneeuwbaleffect teweeg gebracht: indicatie dat Timmie alleen stond.
Tussen denken en weten (concreet waarnemen) zit mijlen verschil.
Dat klopt inderdaad, ik geef ook slechts een mening..
Ik denk ook niet dat ze zijn gezag ondermijnen of iets dergelijks, ik denk alleen dat ze niet door het stof gaan voor hem, dat is gewoon een gevoel.
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 09:24 schreef Els het volgende:

[..]

Typische opmerking van een intrigant.
Ooohh, dus nu ben ik mensen aan het manipuleren? waar baseer jij zoiets op. Volgens mij post ik normale zinnige dingen, maar blijkbaar staat het jou allemaal niet aan. Jammer.
JanM
 JanM - maandag 03 januari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Zelfs met dit elftal moet je ook gewoon in het linker rijtje staan!

----------------------Mulder----------------------
--------------------------------------------------
--------------Vlaar------------Bahia--------------
Leerdam------------------------------------De Cler
--------------------------------------------------
-----------------------Fer------------------------
--------------------------------------------------
--------------Wijnaldum--------Bruins-------------
--------------------------------------------------
Schaken--------------Castaignos-------------Cabral
de kromme2
 de kromme2 - maandag 03 januari 2011 - 16:26   quote  deeplink  
mee eens JanM, op 2/3 van het linkerrijtje zelfs

wel Biseswar voor Schaken graag.
Castaignos is hard bezig een doelpuntenmachine te worden.
MMM
 MMM - maandag 03 januari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:15 schreef JanM het volgende:
Zelfs met dit elftal moet je ook gewoon in het linker rijtje staan!

----------------------Mulder----------------------
--------------------------------------------------
--------------Vlaar------------Bahia--------------
Leerdam------------------------------------De Cler
--------------------------------------------------
-----------------------Fer------------------------
--------------------------------------------------
--------------Wijnaldum--------Bruins-------------
--------------------------------------------------
Schaken--------------Castaignos-------------Cabral
Mulder, Schaken, Bruins, Leerdam... Lachwekkend
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 17:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Mulder, Schaken, Bruins, Leerdam... Lachwekkend
Idd nét 4 spelers waar je de strijd niet mee wint.
MMM
 MMM - maandag 03 januari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 17:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Idd nét 4 spelers waar je de strijd niet mee wint.
We worden het steeds vaker eens Henk, mooi om te zien.
Germen
 Germen - maandag 03 januari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
sorry dat ik het zeg maar ik denk ook dat luc bij het rijtje van 4hoort.
die jonge doet goed zijn best pikt de laatste tijd een doelpuntje mee maar, ik denk dat hij ook niet in de basis thuis hoort. maar ik heb wel mn complimenten voor zo^n jongeß!
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 januari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 23:44 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Been kan geen vechters maken van spelers inderdaad, daar heb je gelijk in. Maar nog steeds blijft de vraag hangen, 1 waarom blijft men accepteren, dat Been en Beenhakker zo veel angst uitspreken voor tegenstanders richting de pers, en 2 waarom speelt Been niet in hetzelfde systeem, als waar vrijwel iedere speler in de selectie voor is opgeleid.

Als het al niet goed gaat, dan moet je toch juist teruggrijpen naar de basis?? En die basis is de opleiding die 80% van de selectie binnen Feyenoord hebben gehad.

"Angstvoetbal" zonder harde spelers is onmogelijk, en je krijgt constant de denksel op je neus.
Kom op zeg, het is Feyenoord, geen NEC ofzo zeg, Feyenoord heeft een geschiedenis van jewelste, en daar mag men af en toe best misbruik van maken, Feyenoord mag een grote smoel hebben, uitspraken van Been als "momenteel weten we onze plek" of deze "gelukkig is de westrijd in A'dam afgelast, die hadden we zeker niet gewonnen" kunnen toch simpelweg niet bij een club als Feyenoord of wel??
Wat beenhakker zegt neem ik al jaren niet meer serieus, dat is een wandelende indek machine.
Been probeert zijn spelers te beschermen, dat hoort hij ook te doen als coach.

Volgens mij is het een teken van gezond verstand als je de verwachting niet te hoog legt. Bluffen als je niks te bluffen hebt is totaal zinloos, heel Nederland weet hoe de vlag bij Feyenoord erbij hangt, zeggen dat je de joden wel ff klop geeft maakt je alleen maar belachelijk.

Jouw opmerking over het spelen van systemen die bij de jeugd opleiding gangbaar zijn zou natuurlijk alleen haalbaar zijn als de clubs in Nederland alleen maar spelers uit de eigen jeugd zou mogen opstellen. Iets wat ik zou toejuichen maar helaas niet echt realistisch zou zijn.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 januari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 23:46 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Ik denk dat de spelers weinig respect hebben voor Been, maar dat niet hardop durven uit te spreken omdat het wel een held is voor het legioen. En eerlijk gezegd, kan ik mij die spelers best iets voorstellen..
Dan zijn die spelers dus gevoelloze opportunisten, die dus ook niet op onze steun hoeven te rekenen. Ik hoop dat je je even achter de oren krabt omdat je je dat wel kan voorstellen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 03 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Zou er wel een ervaren verdediger komen.Het is wel heel stil .
ook de roddel voetbal bladen zeggen niets.
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 17:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Mulder, Schaken, Bruins, Leerdam... Lachwekkend
Oh ja, die kunnen er helemaal niets van!

Het enige dat ik schreef is: "Zelfs met dit elftal moet je ook gewoon in het linker rijtje staan!"
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
ON: eerste versterking is binnen, 2 spelen vanavond mee las ik ergens en er schijnt ook nog een sloper onderweg te zijn? Nog ff en we hebben een heel nieuw elftal!
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 17:03 schreef JanM het volgende:

[..]

Oh ja, die kunnen er helemaal niets van!

Het enige dat ik schreef is: "Zelfs met dit elftal moet je ook gewoon in het linker rijtje staan!"
Met die 4 strijd je tegen degradatie.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 06 januari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Marvin morgan!!

De Engelse voetballer Marvin Morgan van Aldershot Town moet zwaar boeten voor een furieuze reactie op zijn twittersite. Hij moet twee weken salaris als boete betalen, wordt voorlopig geschorst en is op de transferlijst van de club geplaatst.

"Like to thank the fans who booed me off the pitch. Where's that going to get you! I hope you all die", was de letterlijke tekst van zijn Tweed. Letterlijk verteld: "Ik zou de fans willen bedanken voor al het boegeroep. Waar zijn jullie mee bezig? Ik hoop dat jullie allemaal sterven".

De clubleiding van de club uit de League Two greep hard in. Morgan mag niet meer terugkeren, werd uit de genomen maatregelen duidelijk. "Zijn commentaar was volstrekt onverantwoord", gaf het bestuur te kennen.

Morgan toonde berouw voor zijn twitterzonde. De aanvaller werd in de laatste wedstrijd van Aldershot Town tegen Hereford Town afgelopen maandag (1-2 verlies) uitgefloten en uitgejouwd door zijn eigen fans, toen hij werd gewisseld. Daarna reageerde hij zijn frustraties op Twitter af. "Zorgvuldigheid in de communicatie op sociale netwerken is geboden", betoogde de clubleiding.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 januari 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Ik zie het probleem niet
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 06 januari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 januari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 19:31 schreef El Aanmeldi het volgende:
twitter is ook voor nerds
Of je nou een nerd bent als je een hele supportersgroep de dood wenst, terwijl ze weten waar je werkt.....dan heb je wel ballen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 06 januari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 19:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of je nou een nerd bent als je een hele supportersgroep de dood wenst, terwijl ze weten waar je werkt.....dan heb je wel ballen
Dat vond ik nou ook.
Iemand naar de kuip halen die tenminste ballen heeft.
Dace73
 Dace73 - donderdag 06 januari 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 13:03 schreef ICE187CCC het volgende:
Een serieuze vraag.

Zijn jullie echt van mening, dat Been deze jongens beter maakt??
Wijnaldum, Biseswaar, Bahia, Fer, Castagnios en nog een aantal, zijn in mijn ogen gewoon hele goede voetballer, waren het ook niet een groot deel van deze gasten, die keer op keer met de jeugd kampioen werden? Ik heb alleen het gevoel, dat deze gasten onder Been, niet die extra stap zetten, om straks klaar te zijn voor het grote werk.
Ik provoceer niet of iets in die geest, ben gewoon benieuwd naar de mening van anderen..
Moet eerlijk toegeven dat er geen lijn te ontdekken is in het spel.Dat kan je Been wel aanrekenen als je elke dag met die gasten op het veld staat. moeten er automatismen in een elftal komen.
je moet echter concluderen dat het helaas nog steeds los zand is.
Iedereen roept maar we hebben zoveel talent maar ze zijn nog zo jong.
dat zal best maar er is totaal geen vertrouwen.
Ik weet echter niet welke trainer het anders zou moeten doen.
Misschien van hanegem als assistent ?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 januari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Als je Simon vergelijkt met Gini, moeten we ons ernstig zorgen maken over de jeugdopleiding.....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 januari 2011 - 08:40   quote  deeplink  
inderdaad, alhoewel, volgens mij ging ik t prima met m toen ie nog jeugd was, een paar jaar Feyenoord 1 en t gaat steeds beroerder..
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Ik lees dit net op Voetbalzone:

Mogelijk gaat Dawid Janczyk in Nederland aan de slag. De Poolse aanvaller van CSKA Moskou mag vertrekken bij de Armeytsy en algemeen directeur Roman Babaev geeft donderdag te kennen dat er ook een vereniging uit ons land geïnteresseerd is. Dit meldt Championat.

De vijfvoudig international (23) staat in de Russische hoofdstad nog tot de winter van volgend jaar onder contract, maar mag op huurbasis vertrekken. Er hebben drie clubs interesse in Janczyk, stelt Babaev. Een uit Polen, één uit Nederland en een andere club uit de Russische Premjer Liga (naar verluidt Krylya Sovetov Samara, red.). Ik denk dat in de komende twee weken de toekomst van Janczyk duidelijk wordt.

We hebben het wel over huren, benadrukt de sportbestuurder. Hij heeft een lange tijd niet gespeeld. Dus we kunnen hem nauwelijks verkopen. Nog steeds, een transfer voor hem is niet goedkoop. CSKA geeft de voorkeur voor een huur en dan kijken we hoe hij zich verder zal ontwikkelen. Wij zullen proberen om hem te helpen. Het afgelopen anderhalve seizoen werd Janczyk verhuurd aan het Belgische Lokeren, waar hij zestien doelpunten maakte in 37 competitiewedstrijden.

Huurbasis - spits - naar Feyenoord?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Versterkingen ????









0.0087339