BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Versterkingen ????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:57 schreef Vismeloen het volgende:
Ik lees dit net op Voetbalzone:

Mogelijk gaat Dawid Janczyk in Nederland aan de slag. De Poolse aanvaller van CSKA Moskou mag vertrekken bij de Armeytsy en algemeen directeur Roman Babaev geeft donderdag te kennen dat er ook een vereniging uit ons land geïnteresseerd is. Dit meldt Championat.

De vijfvoudig international (23) staat in de Russische hoofdstad nog tot de winter van volgend jaar onder contract, maar mag op huurbasis vertrekken. Er hebben drie clubs interesse in Janczyk, stelt Babaev. Een uit Polen, één uit Nederland en een andere club uit de Russische Premjer Liga (naar verluidt Krylya Sovetov Samara, red.). Ik denk dat in de komende twee weken de toekomst van Janczyk duidelijk wordt.

We hebben het wel over huren, benadrukt de sportbestuurder. Hij heeft een lange tijd niet gespeeld. Dus we kunnen hem nauwelijks verkopen. Nog steeds, een transfer voor hem is niet goedkoop. CSKA geeft de voorkeur voor een huur en dan kijken we hoe hij zich verder zal ontwikkelen. Wij zullen proberen om hem te helpen. Het afgelopen anderhalve seizoen werd Janczyk verhuurd aan het Belgische Lokeren, waar hij zestien doelpunten maakte in 37 competitiewedstrijden.

Huurbasis - spits - naar Feyenoord?
nee, . . we hebben zelf wel een spits in huis die 16 kan maken in 37 wedstrijden
GT5
 GT5 - donderdag 20 januari 2011 - 20:58   quote  deeplink  
SIMON//HELD voor de rest graag compleet nieuw elftal en technische staf en trainer
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:57 schreef Vismeloen het volgende:
Ik lees dit net op Voetbalzone:

Mogelijk gaat Dawid Janczyk in Nederland aan de slag. De Poolse aanvaller van CSKA Moskou mag vertrekken bij de Armeytsy en algemeen directeur Roman Babaev geeft donderdag te kennen dat er ook een vereniging uit ons land geïnteresseerd is. Dit meldt Championat.

De vijfvoudig international (23) staat in de Russische hoofdstad nog tot de winter van volgend jaar onder contract, maar mag op huurbasis vertrekken. Er hebben drie clubs interesse in Janczyk, stelt Babaev. Een uit Polen, één uit Nederland en een andere club uit de Russische Premjer Liga (naar verluidt Krylya Sovetov Samara, red.). Ik denk dat in de komende twee weken de toekomst van Janczyk duidelijk wordt.

We hebben het wel over huren, benadrukt de sportbestuurder. Hij heeft een lange tijd niet gespeeld. Dus we kunnen hem nauwelijks verkopen. Nog steeds, een transfer voor hem is niet goedkoop. CSKA geeft de voorkeur voor een huur en dan kijken we hoe hij zich verder zal ontwikkelen. Wij zullen proberen om hem te helpen. Het afgelopen anderhalve seizoen werd Janczyk verhuurd aan het Belgische Lokeren, waar hij zestien doelpunten maakte in 37 competitiewedstrijden.

Huurbasis - spits - naar Feyenoord?
Was een erg groot talent
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 17:17   quote  deeplink  
kijk a.!! zo kan het ook
markw3
 markw3 - woensdag 22 juni 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:17 schreef obiku010 het volgende:
kijk a.!! zo kan het ook
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Versterkingen ????









0.0082261