BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'El Hamdaoui blijft als Suárez vertrekt'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 03 januari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Sport1-analist Willem van Hanegem denkt dat het hoofdstuk Mounir El Hamdaoui bij Ajax nog niet definitief gesloten is. Voorwaarde is wel dat Luis Suárez de Arena verlaat.

De twee aanvallers komen volgens de voormalig trainer maar in aanmerking voor één positie. Van Hanegem onderhoudt een goede relatie met de Rotterdamse spits. Hij is van mening dat El Hamdaoui het best tot zijn recht komt in een wat vrijere rol vanaf links. Ajax zal dan moeten kiezen tussen de Marokkaan en Suárez.

Ook stoort de voormalig Feyenoord-trainer zich de afgelopen weken aan de beeldvorming rondom El Hamdaoui. Wél vindt hij dat de trainer van een elftal altijd bepaalt waar een speler hoort te spelen.

http://www.sport1.nl/nieuws/12093-el-hamdaoui-blijft-als-suarez-vertrekt.html
tommie77
 tommie77 - maandag 03 januari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Dan heb ik liever dat suarez blijft en hij weg gaat. Ik denk dat hij vanaf de zijkant minder gevaarlijk is dan suarez.
remco k
 remco k - maandag 03 januari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
EEN ZINLOZE OPMERKING VAN EEN OUD FEYENOORD TRAINER......

NIks meer en niks minder...
Frank V.
 Frank V. - maandag 03 januari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Pfffff.......word hier een beetje moe van. Advies krijgen van een kakkerlak????!!!!!
Loetje
 Loetje - maandag 03 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
laat hem maar gewoon aan hij past nogmaals niet in ons systeem wat we spelen, bovendien is er een machtstrijd met suarez en dat werkt helemaal niet dat gaat ten koste van het team
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 03 januari 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Zwaaien naar El Hammie
Loetje
 Loetje - maandag 03 januari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
en we zwaaien met zn alle naar mounir
en we zwaaien met zn alle naar mounir
en we zwaaien met zn alle, we zwaaien met zn alle, we zwaaien met zn alle naar mounir
xD
Frank V.
 Frank V. - maandag 03 januari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Strik erom en...ehhh...geen strik erom maar gewoon lekker naar Fulhamm laten gaan voor 10 miljoen ofzo
remco k
 remco k - maandag 03 januari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
NOGMAALS, EEN OPMERKING VAAN EEN FEYENOORDER..
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 03 januari 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 23:40 schreef remco k het volgende:
NOGMAALS, EEN OPMERKING VAAN EEN FEYENOORDER..
mooi...
remco k
 remco k - maandag 03 januari 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Beetje dom, om er dan serieus op te reageren.
ajax21
 ajax21 - dinsdag 04 januari 2011 - 00:03   quote  deeplink  
ook al is het een opmerking van een kakkerlak, die zelfs in 10-0 niet serieus genomen word..
vind ik toch dat el hamdaoui(mocht het geruchtencircuit het allemaal goed hebben) een enorme motivatie probleem heeft!
zulke mensen vind ik zelf ajax-onwaardig en mogen wat mij betreft dus op zoek naar een nieuwe werkgever, helemaal als je daarmee een held als suarez kunt behouden voor ons aller ajax!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 23:48 schreef remco k het volgende:
Beetje dom, om er dan serieus op te reageren.
mischien zijn er mensen die er wel over willen debateren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door verbrande harry --
Afcabz
 Afcabz - dinsdag 04 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
inderdaad ;)

van Hanegem zit dus op de koffie bij die kakkerlak en heeft iets gehoord ,waardoor die weer 5 minuten landelijk bekend wordt.
vertrouwen van Mounir is aan mijn kant zo goed als pleite ,dat je ziek bent geloof ik gerust maar nu weer ze keel, onderlinge afspraken in zijn overgang stranfer periodeik zie dit als een voet in het zand steken wetende dat je toch pleite wilt
die speelt echt geen seizoen meer ,hoogstens wat wedstrijden.
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
sollie verbrande harry,maar ik ga mijn tijd niet aan een kutkakkerlak besteden......wat hij zegt is lulkoek omdat er uit een kakkerlakkuhbekkie nooit wat verstandigs komt.....
alibabba
 alibabba - donderdag 06 januari 2011 - 11:58   quote  deeplink  
El Hamdaoui moet zich schikken in de rol die Frank de Boer voor hem in petto heeft, anders moet ie gewoon opzouten. V.Hanegem zou hem altijd opstellen en hem koesteren, waardoor hij wat extra kan, maar Frank is een ander mens. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat verkeerd is, maar ik denk dat Willem Suarez een vervelend joch vind en daarom zou hij Suarez in de etalage zetten.

Een oplossing kan geboden worden wanneer er met beide duidelijke afspraken worden gemaakt over de rolverdeling in het elftal. El Hammie kan in de spits spelen zoals de Boer het wil en Suarez kan dan links of rechts. El Hammie kan ook op links spelen en Suarez op rechts. Beide moeten zich goed realiseren dat alles in het belang van Ajax moet zijn en als ze daarmee niet kunnen leven is een verkoop van één van de twee de uitweg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'El Hamdaoui blijft als Suárez vertrekt'

0.0056529