BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is de stand van de supporters-actie eigenlijk ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - maandag 03 januari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Ik zou wel eens willen weten wat de stand is mannen. Het is me een beetje te stil rond de actie.
Als iedereen nou eens in zijn familie/kennissenkring per email aanspoort om te betalen dan halen we vast weer wat op.
Ik heb het ook gedaan en een van mijn zwagers (die lang niet zo fanatiek is als ik, maar wel Feyenoorder is) heeft toch ff 300 overgemaakt. Toch leuk.
Iedereen kent wel van dit soort -zeg maar minder fanatieke- Feyenoord fans. Stuur ze een mail, wens ze een gelukkig nieuwjaar en geef ze de internet link. En spiegel ze eens voor dat ook hun jaar wat gelukkiger is als het beter gaat met Feyenoord...
Gaan met die banaan.

http://www.supporterssteunenfeyenoord.nl/
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 03 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
?????????????????
PieterBos
 PieterBos - maandag 03 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Is al een topic over
MMM
 MMM - maandag 03 januari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
He
Els
 Els - maandag 03 januari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 14:52 schreef PieterBos het volgende:
Is al een topic over
Maar toch een leuk initiatief. Vind ook dat de actie een beetje doodbloed, er mag wel wat meer aandacht voor gevraagd worden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 januari 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Daar weten ze bij Feyenoord wel raad mee, iets laten doodbloeden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 03 januari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Of worden we nog verrast
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Ja.
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 03 januari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Het is in ieder geval zo, dat ik niet eerder opnieuw stort voordat er een tussenstand is. Het is wel merkwaardig dat er niets naar buiten komt. Ik heb met een aantal Feyenoord supporters gesproken die me openlijk uit staan te lachen dat ik zo wie zo gedoneerd heb. "Fijne Feyenoorders dus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 januari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
over een jaar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 januari 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 20:32 schreef Dubble O ms het volgende:
Het is in ieder geval zo, dat ik niet eerder opnieuw stort voordat er een tussenstand is. Het is wel merkwaardig dat er niets naar buiten komt. Ik heb met een aantal Feyenoord supporters gesproken die me openlijk uit staan te lachen dat ik zo wie zo gedoneerd heb. "Fijne Feyenoorders dus.
Ach zat van mijn mattie`s hebben niet gestort en zijn dat ook niet van plan omdat
ze al tientallen jaren de knip hebben getrokken.....
ik zeg dan haal dan minimaal voor een tientje....
en die gasten zijn toch echt de echte supporters ..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
De VvF komen weer naar buiten met nieuws wanneer er daarvoor een mooi moment is aangebroken. bijvoorbeeld als er weer nieuwe miljoenen zijn opgehaald voor de om uiteindelijk die 49% aandelen in handen te krijgen.

Het is een actie die duurt tot september 2012 dus dan vind ik het op zich wel begrijpelijk dat ze niet elke week een tussenstand geven. Vergeet niet dat bij elke nieuwe tussenstand er ook weer telkens aan alles en iedereen zijn mening wordt gevraagd over of het nou mee of tegenvalt. Stel nou dat ze iedere week naar buiten komen en de opbrengst dan tegenvalt, dan kan het zomaar zijn dat meer mensen de hand op de knip gaan houden, omdat ze er niet meer in geloven. Dit kan ook weer nadelig zijn voor de aandelenactie (om het zo maar te noemen) als daarin ook weer investeerders afvallen. Daarom wachten de VvF. Nadeel is uiteraad wel dat supporters nu een beetje het idee krijgen dat de boel doodbloed, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn.

Heb gewoon effe geduld, Pim Blokland en co weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Ik denk ook dat wanneer er weer wat investeerders over de streep zijn en er een paar tussenstanden bekend worden, de actie als geheel ook weer een boost zal krijgen.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 09 januari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
????????????????????????????????
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:18 schreef Ronnie W het volgende:
????????????????????????????????
Heb je hier al eens antwoord gehad op je vragen wat betreft de stand?
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 januari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Heb je hier al eens antwoord gehad op je vragen wat betreft de stand?
heel veel, maar geen bevredigende denk ik.
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
Waarom blijft ie dan vragen?

Het lijkt wel een pm bij atos
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
??????????????????????? is het enige dat hij de laatste tijd nog typt hier ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Conclusie: heeft één toets. Daar kun je 'm niet op veroordelen.
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:36 schreef JanM het volgende:
??????????????????????? is het enige dat hij de laatste tijd nog typt hier ...
Zou jij ook moeten doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
hahahahahaha
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 19:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Zou jij ook moeten doen.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????had??ik??al??gezegd??dat??ik??jou??een??....??vind??????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door JanM --
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Je bent goed op weg zo.
sevillana
 sevillana - zondag 09 januari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 22:46 schreef MMM het volgende:
Je bent goed op weg zo.
vraag blijft waar naar toe
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 23:24 schreef sevillana het volgende:

[..]

vraag blijft waar naar toe
Weg van dit forum? Volgens mij kan iedereen die het niet met 'm eens is beter oprotten, toch?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 januari 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 23:26 schreef JanM het volgende:

[..]

Weg van dit forum? Volgens mij kan iedereen die het niet met 'm eens is beter oprotten, toch?
Iedereen kan zoveel willen.
JanM
 JanM - maandag 10 januari 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Is net zoiets als
sevillana
 sevillana - maandag 10 januari 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 00:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Iedereen kan zoveel willen.
dat dan weer wel
Red
 Red - maandag 10 januari 2011 - 02:45   quote  deeplink  
ik las dat er inmiddels door de VvF 20 miljoen is opgehaald. Het bedrag dat zij in eerste instantie "gedoneerd" hebben was 17 miljoen. Ergens is dus 3 miljoen meer opgehaald.......

edit, bijna 20 miljoen.
Bron: HiH januari 2011

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door Red --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 januari 2011 - 02:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 02:45 schreef Red het volgende:
ik las dat er inmiddels door de VvF 20 miljoen is opgehaald. Het bedrag dat zij in eerste instantie "gedoneerd" hebben was 17 miljoen. Ergens is dus 3 miljoen meer opgehaald.......
Bron?

Dat bedrag lijkt me uit de lucht gegrepen eerlijk gezegd. VvF hebben duidelijk gezegd dat zij naar buiten zou komen, wanneer er een mooi moment voor is (maw wanneer er weer een mooi bedrag binnen is). Lijkt me niet dat dat bedrag 'slechts' 3 miljoen is.
Red
 Red - maandag 10 januari 2011 - 03:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 02:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bron?

Dat bedrag lijkt me uit de lucht gegrepen eerlijk gezegd. VvF hebben duidelijk gezegd dat zij naar buiten zou komen, wanneer er een mooi moment voor is (maw wanneer er weer een mooi bedrag binnen is). Lijkt me niet dat dat bedrag 'slechts' 3 miljoen is.
Edit: bijna 20 miljoen.
HiH januari 2011

Een miljoen verschil is niet bijna, moet je veel voor doen maar bijna 20 miljoen lijkt mij 19+miljoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door Red --
MMM
 MMM - maandag 10 januari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 23:26 schreef JanM het volgende:

[..]

Weg van dit forum? Volgens mij kan iedereen die het niet met 'm eens is beter oprotten, toch?
Nee, maar jij wel.
sevillana
 sevillana - maandag 10 januari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 17:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee, maar jij wel.
ja ja, . . . die janneman maakt makkelijk en veel vrienden . . . . . . . .
piet de paler
 piet de paler - maandag 10 januari 2011 - 20:14   quote  deeplink  
net gekeken naar de trekking van de staats loterij ,helaas feyenoord als ik 22 miljoen had gewonnen hadden jullie 4 miljoen gehad.maar tja niets dus
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 januari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Waarom maar 4?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 januari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 20:21 schreef hotjumper het volgende:
Waarom maar 4?
ja valt mij ook een beetje tegen ....
JanM
 JanM - dinsdag 11 januari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 19:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

ja ja, . . . die janneman maakt makkelijk en veel vrienden . . . . . . . .
Volgens ben ik het alleen maar vrijwel altijd oneens met 'Mr Babovic' alias 'Mr kan er helemaal niks van', dus je hoeft het niet op te blazen.
MMM
 MMM - dinsdag 11 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:09 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens ben ik het alleen maar vrijwel altijd oneens met 'Mr Babovic' alias 'Mr kan er helemaal niks van', dus je hoeft het niet op te blazen.
Meer mensen zijn je zat, na het lezen van een aantal berichten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is de stand van de supporters-actie eigenlijk ?









0.0093629