|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit vind ik niet een nieuwe stap ofzo, er zaten al Ajax mensen op deze 2 functies, en nu zitten die er dadelijk weer, dat is eigenlijk gewoon logisch..
Desalniettemin is het voor beide trainers een mooie uitdaging, maar hebben ze wel wat te bewijzen, en moeten beiden nog veel leren, maar daarom is het ook een jeugd elftal, hier mogen nog fouten worden gemaakt..
Mocht de Boer over een aantal jaar Ajax gaan verlaten, dan zou het heel mooi zijn als Bergkamp dan de boel kan overnemen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind het toch goed! weer een jonge ccach die zich met talenten gaan bemoeien, (bergkamp) dusjah ik ben er blij mee haha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vind/vond Bergkamp een fenomeen als voetballer, maar eerlijk gezegd zie ik in hem helemaal geen trainer. Wellicht dat Grim hoofdtrainer word en Bergkamp zijn assistent? Een rol als assistent zie ik in deze fase van zijn carriere zeker zitten. Ik heb een gevoel bij de persoon Bergkamp en ik denk dat hij te zacht is als trainer van de A1. Ik zou bij de A1 dan liever Robin Pronk zien! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
van bergkamp ben ik wel met je eens ali,maar toch?het is een slimme jongen man.......voetbalde ook altijd met zijn verstand he?weet niet of hij hard genoeg kan zijn.......... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 21:57 schreef joduh het volgende:van bergkamp ben ik wel met je eens ali,maar toch?het is een slimme jongen man.......voetbalde ook altijd met zijn verstand he?weet niet of hij hard genoeg kan zijn.......... Dat denk ik dus ook Joduh. Bergkamp is overigens zeker een slimme jongen en de voetballer Bergkamp was een fenomeen. Ik denk wel dat Bergkamp niet snel nee zegt wanneer hem iets gevraagd word en wanneer je ergens voor kiest, moet je geen twijfel kennen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en dat heeft frank wel....... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat heeft Frank wel? Hoe bedoel je Joduh? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die hardheid om ff te blaffen ..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat vind ik dus ook en Frank is een man die precies weet wat ie wil. Hij twijfelt niet en gaat recht op zijn doel af. Zo laat je zo min mogelijk je zwaktes zien en kun je uitgroeien tot een toptrainer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet je, ik denk dat Bergkamp dat wel degelijk bezit, Hij is geneigd dingen extreem snel op te pikken, en staat door de groep door zijn charisma, je hoeft niet altij keihard te zijn om als trainer te slagen, zie bijvoorbeeld Rijkaard... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 23:35 schreef remco k het volgende:Weet je, ik denk dat Bergkamp dat wel degelijk bezit, Hij is geneigd dingen extreem snel op te pikken, en staat door de groep door zijn charisma, je hoeft niet altij keihard te zijn om als trainer te slagen, zie bijvoorbeeld Rijkaard... Ik hoop dat je gelijk krijgt Remco! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De toekomst zal het uitwijzen toch?? |
|
|
|