BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Van Hanegem spraken nog niet met elkaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 03 januari 2011 - 17:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord en Van Hanegem spraken nog niet met elkaar (VoetbalZone)

MMM
 MMM - maandag 03 januari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Schandalig. Ze hadden meteen moeten bellen na het lezen van de column.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Vind ik niet.
van Hanegem wil iets, laat het dan ook zien.
Geen woorden maar daden....En dat doet Willem dan weer niet.
MMM
 MMM - maandag 03 januari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Ze moeten 'm uitnodigen.
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 03 januari 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Geef het de tijd
Ze gaan zeker wel met hem spreken. Willem kan meerdere mensen bewegen voor de club
fredje
 fredje - maandag 03 januari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 17:36 schreef MMM het volgende:
Schandalig. Ze hadden meteen moeten bellen na het lezen van de column.
Van Hanegem kon ze als een echte Feyenoorder eerst bellen.Iemand met zo een staat van dienst zou zeker serieus genomen worden in de kuip.Als hij geen gehoor had gekregen dan maar een column.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 januari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Ipv zich te profileren via zijn column had hij gewoon beter naar de kuip kunnen komen en met iedereen gaan praten.....

Of is het motto tegenwoordig "geen daden maar woorden"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 januari 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Toch heeft Willem een sterk punt!!!
Er mogen in de jeugdopleiding dan wel oudspelers op de "cruciale" punten zitten..
Maar naast Mario zitten toch 2 mannen die niet echt oud spelers zijn..
Vlemmings inruilen en die dikke Spartaan moet ik al helemaal niet...
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 januari 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
Toch heeft Willem een sterk punt!!!
Er mogen in de jeugdopleiding dan wel oudspelers op de "cruciale" punten zitten..
Maar naast Mario zitten toch 2 mannen die niet echt oud spelers zijn..
Vlemmings inruilen en die dikke Spartaan moet ik al helemaal niet...
Dat wel.....

Aan de andere kant Willem heeft weer geld nodig......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 22:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat wel.....

Aan de andere kant Willem heeft weer geld nodig......
Zou best eens kunnen,dan te bedenken dat die 2 jojo`s ook niet gratis op de bank zitten.
craven
 craven - maandag 03 januari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Misschien niet DE manier van willem om zo publiekelijk te solliciteren, echter moet feyenoord zich niet te groot voelen en kijken wat willem eventueel zou kunnen betekenen voor hun....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 januari 2011 door craven --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 januari 2011 - 22:53   quote  deeplink  
+1
De Spot
 De Spot - maandag 03 januari 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Verassend...Willem moet contact op nemen,niemand is groter dan feyenoord!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Lekker zo houden, lekker laten fotograferen en golfen die Willem.
En voor de rest uiteraard moet ie alleen maar naar zn wijf luisteren.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 04 januari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Bij die Henny Lee zeker die Leo opeens dingen ging verwijten terwijl hij zelf alleen een zak met geld heeft. Dan zou ik ook niet bellen!

Willem moet geen contact opnemen, doet ie toch niet, als Feyenoord hem belt komt ie echt wel praten.
alibabba
 alibabba - dinsdag 04 januari 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Het is toch werkelijk niet te geloven dat HELD////WILLEM V.HANEGEM niet serieus wordt genomen. Elk woord maar dan ook elk woord wat hij de laatste heeft gezegd, klopt helemaal. Feyenoord is zichzelf belachelijk aan het maken door angst uit te stralen en deze icoon niet uit te nodigen. Die Gudde is een lamlul eerste klas en heeft er werkelijk geen ene moer verstand van man met zijn prietpraat. Die ossekop is Feyenoord niet waard en hij is mede verantwoordelijk voor de situatie waarin Feyenoord nu zit. Opzouten die pisvent en v.Hanegem binnenhalen nu het nog kan man!
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 04 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Alibabba De situatie waar Feijenoord nu in zit is 17 miljoen minder schuld als hij daar mede verantwoordelijk voor is dan moest Gudde nog maar ff blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door Trouwe hond --
alibabba
 alibabba - dinsdag 04 januari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Word wakker man met je Gudde! HAPPEL, MOULIJN en V.HANEGEM.... Dat waren/zijn wereldgasten die alles over hadden/heeft voor Feyenoord en niet zo'n domme praat verkondigde als lamzak Gudde!
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 04 januari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Minder schuld, jeugd breekt door, nieuw stadion allemaal onder het bewind van Gudde. Deze man verdient wel iets meer respect. Happel/Moulijn/van Hanegem zijn geen bestuurders dus geen appels met peren vergelijken
alibabba
 alibabba - dinsdag 04 januari 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Gudde had allang om de gunsten van v.Hanegem moeten vragen, maar nee, meneer voelt zich daar te groot voor. Niet luisteren naar Willem is vragen om problemen. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen man....
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 04 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Mario heeft al lang en breed aangegeven met van Hanegem te willen praten en dat zijn deur open staat, als Willem dan alleen maar in de pers blijft stoken prima! Ik weet niet wat Willem op bestuurlijk niveau kan bijdragen. Willem heeft altijd zijn zaken laten behartigen door zijn vrouw. Dus geen gesprekspartner voor Gudde. Gudde kan dan beter Truus of ben ff naam kwijt zijn huidige partner uitnodigen Op voetbaltechnisch gebied ligt er dus weldegelijk van Mario een uitnodiging voor Willem.
Els
 Els - dinsdag 04 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:46 schreef alibabba het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven dat HELD////WILLEM V.HANEGEM niet serieus wordt genomen. Elk woord maar dan ook elk woord wat hij de laatste heeft gezegd, klopt helemaal. Feyenoord is zichzelf belachelijk aan het maken door angst uit te stralen en deze icoon niet uit te nodigen. Die Gudde is een lamlul eerste klas en heeft er werkelijk geen ene moer verstand van man met zijn prietpraat. Die ossekop is Feyenoord niet waard en hij is mede verantwoordelijk voor de situatie waarin Feyenoord nu zit. Opzouten die pisvent en v.Hanegem binnenhalen nu het nog kan man!
Ik ben het hartgrondig met je eens, maar het lijkt een onoverkomelijke tweestrijd. Hangt ws af van de karakterstructuur, een aantal vinden Gudde een risico-averse angsthaas, anderen vinden het een realistische, bedachtzame man. De toekomst zal het leren.
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 04 januari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Harde saneerders worden altijd uitgekotst, later krijgen zij pas het respect wat zij verdienen. Voetbalhelden leven op hun roem, dus kunnen makkelijk lullen. Ben het met je eens Els dat de tijd moet leren wat Gudde bereikt, maar ik geef hem een kans en termen als ossekop en lamlul gaan mij gewoon te ver. Dat is niet discussieren op inhoud
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 21:54 schreef Trouwe hond het volgende:
Harde saneerders worden altijd uitgekotst, later krijgen zij pas het respect wat zij verdienen. Voetbalhelden leven op hun roem, dus kunnen makkelijk lullen. Ben het met je eens Els dat de tijd moet leren wat Gudde bereikt, maar ik geef hem een kans en termen als ossekop en lamlul gaan mij gewoon te ver. Dat is niet discussieren op inhoud
Volkomen waar. Gudde is de laatste jaren prima op weg en als Van Hanegem wat wil...Wel, Willem onderneem dan! Via de krant kritiek neerleggen is goedkoop. Van Hanegem zet zichzelf op kinderachtige wijze te koop.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 januari 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Maar zijn toespraak op de nieuwjaarsreceptie was natuurlijk weer van een bedenkelijk nivea
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 05 januari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Trouwe hond --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2011 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 00:06 schreef hotjumper het volgende:
Maar zijn toespraak op de nieuwjaarsreceptie was natuurlijk weer van een bedenkelijk nivea
ik vond het nog wel mee vallen.
Maar ik heb dan ook geen hoge verwachtingen van Gudde.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 januari 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Wie wel??
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 januari 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vond het nog wel mee vallen.
Maar ik heb dan ook geen hoge verwachtingen van Gudde.
In houdelijk was er ook niks mis mee, het voorlezen had wat vlotter gekend.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 januari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
De tijden van de vlammende nieuwjaarstoespraken van de GKL zijn geweest!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Feyenoord till i die --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:46 schreef alibabba het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven dat HELD////WILLEM V.HANEGEM niet serieus wordt genomen. Elk woord maar dan ook elk woord wat hij de laatste heeft gezegd, klopt helemaal. Feyenoord is zichzelf belachelijk aan het maken door angst uit te stralen en deze icoon niet uit te nodigen. Die Gudde is een lamlul eerste klas en heeft er werkelijk geen ene moer verstand van man met zijn prietpraat. Die ossekop is Feyenoord niet waard en hij is mede verantwoordelijk voor de situatie waarin Feyenoord nu zit. Opzouten die pisvent en v.Hanegem binnenhalen nu het nog kan man!
Zeg je dit als 020 supporter of meen je dit echt? Willem heeft namelijk totaal geen kaas gegeten van zaken doen. Als ik jouw verhaal lees wil je Willem op de plek van Gudde? Lijkt me zachtgezegd niet een sterk plan. Willem is een uitstekende PR man daar kun je hem voor gebruiken en als mentor voor de jonge gasten, maar verder niet.
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Willem moet niet op de plek van Gudde gaan zitten. Hij kan zoveel betekenen voor Feyenoord op allerlei manieren.
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Willem wil praten, Been wil praten, waarom praten ze dan niet met elkaar ??? En waarom moet dat allemaal via de media. Damn, in de tijd van de rooksignalen was communicatie nog effectiever!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Ach ja, Jan, haantjesgedrag heet dat dan.
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Maar dan voel je je dus groter dan Feyenoord en dan heb je het volgens mij niet begrepen! Dus Willem, pak je telefoon of beter nog, rij naar De Kuip en ga in gesprek. En zo niet, kappen met die columns en gewoon lekker je kop houden!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Eens.
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:20 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zeg je dit als 020 supporter of meen je dit echt? Willem heeft namelijk totaal geen kaas gegeten van zaken doen. Als ik jouw verhaal lees wil je Willem op de plek van Gudde? Lijkt me zachtgezegd niet een sterk plan. Willem is een uitstekende PR man daar kun je hem voor gebruiken en als mentor voor de jonge gasten, maar verder niet.
Ik zeg ook niet dat Willem op de plaats van Gudde moet. Mario Been is meer op de hand van Gudde dan op de hand van v.Hanegem en dat is zeer triest. Been gelooft die onzinverhalen van Gudde en dat stuit mij tegen het zere been. Je moet kijken naar de plaats op de ranglijst en hetgeen wat Gudde voor mekaar heeft gekregen kan ik ook. Feyenoord moet op zoek naar een vervanger voor Gudde, die enkel en alleen aanvallend denkt en daar kan de Kromme een ideale invulling aangeven. Been is door angst besmeurd en daar gaat Feyenoord aan kapot. Het blij zijn met de afgelasting tegen Ajax is in en intriest en die woorden kwamen uit de nek van Mario, omdat hij is aangestoken met het angstvirus. Feyenoord zet zich te kijk ten overstaan van Nederland en de supporters doen er vrolijk aan mee!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Willem op de plaats van Gudde moet. Mario Been is meer op de hand van Gudde dan op de hand van v.Hanegem en dat is zeer triest. Been gelooft die onzinverhalen van Gudde en dat stuit mij tegen het zere been. Je moet kijken naar de plaats op de ranglijst en hetgeen wat Gudde voor mekaar heeft gekregen kan ik ook. Feyenoord moet op zoek naar een vervanger voor Gudde, die enkel en alleen aanvallend denkt en daar kan de Kromme een ideale invulling aangeven. Been is door angst besmeurd en daar gaat Feyenoord aan kapot. Het blij zijn met de afgelasting tegen Ajax is in en intriest en die woorden kwamen uit de nek van Mario, omdat hij is aangestoken met het angstvirus. Feyenoord zet zich te kijk ten overstaan van Nederland en de supporters doen er vrolijk aan mee!
Wat een onzin....
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Mario en Gudde geven Willem 4 vingers, maar nooit een vaste hand en dat doet mij pijn. Ik weet hoe v.Hanegem denkt over voetbal en dat is precies mijn visie. Been hoort negatieve verhalen over de Kromme en gaat daarin geloven. Als ze v.Hanegem erbij willen hebben, kan het in een dag gebeurd zijn, maar ze gaan niet vol overgave.
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat een onzin....
Kan jij het duidelijk weerleggen dan?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Kan jij het duidelijk weerleggen dan?
ik vond hem duidelijk genoeg: onzin.
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:05 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

ik vond hem duidelijk genoeg: onzin.
Want? Elk woord wat ik getypt hebt, klopt helemaal. Er is geen woord aan gelogen en het wordt tijd dat de supporters wakker worden geschud! Kom op zeg! Feyenoord is een grote club, maar iedereen bij Feyenoord doet zich veel te klein voor!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 januari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Willem is een gouwe gozer en niet voor niks Feyenoorder van de eeuw. Maar hij kan zich beter houden bij het schrijven van stukjes. Op de manier hoe hij zich profileert brengt hij Mario en de Club alleen in het nauw. Van hanegem is voor mij de man van veel mooie wedstrijden, een top trainer destijds, maar die tijd is geweest. Willem had gewoon ff met Mario een bakkie moeten gaan doen en dit niet via de media moeten doen, dit is typisch die Willem die zijn eigen ego niet opzij kon zetten om de mensen te bedanken, die hem tot Feyenoorder van de eeuw hebben gekozen, op het eeuwfeest!
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:14 schreef hotjumper het volgende:
Willem is een gouwe gozer en niet voor niks Feyenoorder van de eeuw. Maar hij kan zich beter houden bij het schrijven van stukjes. Op de manier hoe hij zich profileert brengt hij Mario en de Club alleen in het nauw. Van hanegem is voor mij de man van veel mooie wedstrijden, een top trainer destijds, maar die tijd is geweest. Willem had gewoon ff met Mario een bakkie moeten gaan doen en dit niet via de media moeten doen, dit is typisch die Willem die zijn eigen ego niet opzij kon zetten om de mensen te bedanken, die hem tot Feyenoorder van de eeuw hebben gekozen, op het eeuwfeest!
Dit is dus precies hoe Mario en Gudde er ook over denken en ik kan je verzekeren dat die denkwijze verkeerd is! Ik heb respect voor je verhaal, maar het is niet de juiste. Het zou juist in deze tijd passen om een elftal zonder nonsens het veld in te sturen, maar door bestuurders word dit onmogelijk gemaakt. Je moet een verhaal hebben na de wedstrijd en als je maar genoeg slijmt en meelult met iedereen, ben je het mannetje. De pers geilt op verhalen en mensen als de Kromme en ik kunnen daar niet tegen. Voetballers prikken door die schijnheiligheid heen en zouden trainers als de Kromme nu omarmen. En bedanken hoeft niet publiekelijk. Willem doet het op een andere manier, maar dat is dan weer uit de tijd zegt men.....
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:35 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dit is dus precies hoe Mario en Gudde er ook over denken en ik kan je verzekeren dat die denkwijze verkeerd is! Ik heb respect voor je verhaal, maar het is niet de juiste. Het zou juist in deze tijd passen om een elftal zonder nonsens het veld in te sturen, maar door bestuurders word dit onmogelijk gemaakt. Je moet een verhaal hebben na de wedstrijd en als je maar genoeg slijmt en meelult met iedereen, ben je het mannetje. De pers geilt op verhalen en mensen als de Kromme en ik kunnen daar niet tegen. Voetballers prikken door die schijnheiligheid heen en zouden trainers als de Kromme nu omarmen. En bedanken hoeft niet publiekelijk. Willem doet het op een andere manier, maar dat is dan weer uit de tijd zegt men.....
Je meot tegenwoordig praten met je spelers en ze schouderklopjes geven, ze het gevoel geven dat ze gewaardeerd worden. Dat kan Willem niet als trainer zijnde. Hij houdt zich overal afzijdig van. Dat kan je niet meer verkopen vandaag de dag.

Willem is een uitstekende PR man, dat heb ik al eerder gezegd. Je moet hem alleen niet met het beleid laten bemoeien. Advies mag hij altijd geven, maar ik ben ook van mening dat dat niet via zijn collumn moet doen. Dit wekt alleen maar wrijving en daar heeft niemand iets aan.

Als Willem dus op deze manier ook belied wil voeren gaat het dus vreselijk mis. Laten we nu maar eens kijken hoe we er in 2012 voor staan. Als het dan nog niks is weten we wat we aan Gudde en Co hebben. Nu is dat niet reeel om daar een oordeel over te geven.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:35 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dit is dus precies hoe Mario en Gudde er ook over denken en ik kan je verzekeren dat die denkwijze verkeerd is! Ik heb respect voor je verhaal, maar het is niet de juiste. Het zou juist in deze tijd passen om een elftal zonder nonsens het veld in te sturen, maar door bestuurders word dit onmogelijk gemaakt. Je moet een verhaal hebben na de wedstrijd en als je maar genoeg slijmt en meelult met iedereen, ben je het mannetje. De pers geilt op verhalen en mensen als de Kromme en ik kunnen daar niet tegen. Voetballers prikken door die schijnheiligheid heen en zouden trainers als de Kromme nu omarmen. En bedanken hoeft niet publiekelijk. Willem doet het op een andere manier, maar dat is dan weer uit de tijd zegt men.....
Hoezo is jouw denkwijze dan juist?
Welk belang heeft een bestuurder om NIET een 'elftal zonder nonsens' het veld in te sturen. Wat is dat trouwens, een elftal zonder nonsens?
Van Hanegem heedft last van 1 ding: dat zijn waarheid de enige waarheid is. Hij laat zich niet overtuigen tot een ander inzicht.
Respect voor Willem, zeker, maar tot op zekere hoogte.
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:40 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Je meot tegenwoordig praten met je spelers en ze schouderklopjes geven, ze het gevoel geven dat ze gewaardeerd worden. Dat kan Willem niet als trainer zijnde. Hij houdt zich overal afzijdig van. Dat kan je niet meer verkopen vandaag de dag.

Willem is een uitstekende PR man, dat heb ik al eerder gezegd. Je moet hem alleen niet met het beleid laten bemoeien. Advies mag hij altijd geven, maar ik ben ook van mening dat dat niet via zijn collumn moet doen. Dit wekt alleen maar wrijving en daar heeft niemand iets aan.

Als Willem dus op deze manier ook belied wil voeren gaat het dus vreselijk mis. Laten we nu maar eens kijken hoe we er in 2012 voor staan. Als het dan nog niks is weten we wat we aan Gudde en Co hebben. Nu is dat niet reeel om daar een oordeel over te geven.
Ik geef je nu al een oordeel over Gudde en Co en kopieer dat maar, want dit komt uit. Praten en schouderklopjes uitdelen is juist wat Willem als beste beheerst, maar hij doet het intern en niet publiekelijk. Tegenwoordig doen die kwallen van trainers het allemaal publiekelijk omdat het scoort voor de buitenwereld, maar ik prik daar doorheen. Dat 90% van de mensen dat niet zien, kan ik ook niks aan doen, maar Willem ziet dat wel en gaat daardoor niet mee in de walgelijke polonaise. Beleid voeren kan Beenhakker goed, maar als hij wordt gevoed door Gudde gaat het mis. Bestuurders zijn er om een club kapot te maken. Zonder bestuurders zou het stukken beter gaan, want ze vergaderen zolang tot ze de realiteit niet meer zien.

Ik kan je nu al zeggen dat Feyenoord een paar plaatsen gaat stijgen, maar Feyenoord gaat niet meedraaien waar het hoort door onstabiele mensen als Gudde en Been. Been was voorheen een standvastige duidelijke trainer, maar als je nu een oordeel vraagt aan de spelers omtrent Mario..... GUDDE VOEDT ANGST.....
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
spreek jij de spelers regelmatig? Je schijnt erg goed te weten wat ze allemaal denken en vinden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Ik bespeur een autoriteitsprobleem...
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
No shit Sherlock...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Really true Watson.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Van Hanegem spraken nog niet met elkaar









0.0179398