BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Van Hanegem spraken nog niet met elkaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 03 januari 2011 - 17:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord en Van Hanegem spraken nog niet met elkaar (VoetbalZone)

alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoezo is jouw denkwijze dan juist?
Welk belang heeft een bestuurder om NIET een 'elftal zonder nonsens' het veld in te sturen. Wat is dat trouwens, een elftal zonder nonsens?
Van Hanegem heedft last van 1 ding: dat zijn waarheid de enige waarheid is. Hij laat zich niet overtuigen tot een ander inzicht.
Respect voor Willem, zeker, maar tot op zekere hoogte.
Een elftal zonder nonsens is een elftal zonder teveel opdrachten. Voetballers worden tegenwoordig het veld ingestuurd met teveel onzin. Een voetballer weet zelf ook wel hoe hij moet lopen en wat hij met een bal moet doen. Vd.Gijp kijkt er ook op een normale manier naar en hij ziet voetbal ook als iets normaals en heeft gelijk. Een speler is toch geen domme kerel, maar trainers doen anders blijken en daar hebben voetballers een hekel aan. De waarheid van v.Hanegem is ook de waarheid en niets anders. Het is niet voor niets dat hij en Happel op den duur de beste vrienden werden. V.Hanegem en Happel zien/zagen voetbal als happening. Tegenwoordig is het stress en ongemak. Is dat de bedoeling? Ik dacht het niet.....
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Ik was je kwijt na Vd Gijp...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:02 schreef alibabba het volgende:

[..]

Een elftal zonder nonsens is een elftal zonder teveel opdrachten. Voetballers worden tegenwoordig het veld ingestuurd met teveel onzin. Een voetballer weet zelf ook wel hoe hij moet lopen en wat hij met een bal moet doen. Vd.Gijp kijkt er ook op een normale manier naar en hij ziet voetbal ook als iets normaals en heeft gelijk. Een speler is toch geen domme kerel, maar trainers doen anders blijken en daar hebben voetballers een hekel aan. De waarheid van v.Hanegem is ook de waarheid en niets anders. Het is niet voor niets dat hij en Happel op den duur de beste vrienden werden. V.Hanegem en Happel zien/zagen voetbal als happening. Tegenwoordig is het stress en ongemak. Is dat de bedoeling? Ik dacht het niet.....
Voetbal is -helaas- geëvolueerd naar een systeemspel, waarin het team voor het individu gaat en slechts de buitencategoriespeler (Messi) een redelijk vrije opdracht houdt.
Als Been het individu vóór het team zou stellen vreten 17 tegenstanders Feyenoord helemaal op.
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:05 schreef Pietje1 het volgende:
Ik was je kwijt na Vd Gijp...
Kom op Pietje man. Vd.Gijp kijkt er met een brede grijns naar en zo hoort het. Je moet het niet allemaal zo serieus nemen dat spelletje. Het wordt tegenwoordig ingewikkeld gemaakt, omdat iedereen probeert zich te manifesteren en daardoor belangrijk wil zijn. Wat Happel, v.Hanegem, Moulijn of Israel voorop hebben op de rest, is dat ze zich niet zozeer lieten gelden. Die hoeven/hoefden niet zozeer op de voorgrond en van dat soort mensen hou ik man. Je moet morgen maar eens om je heen kijken en opletten op de mensen die het hoogste woord hebben. Dat zijn de veroorzakers van het kwaad, maar worden in deze wereld tegenwoordig als het goede gezien..... WAKE UP PIETJE;-)
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Voetbal is -helaas- geëvolueerd naar een systeemspel, waarin het team voor het individu gaat en slechts de buitencategoriespeler (Messi) een redelijk vrije opdracht houdt.
Als Been het individu vóór het team zou stellen vreten 17 tegenstanders Feyenoord helemaal op.
Hier zeg je het toch goed Henk! Het team gaat voor het invidu en die eigenschap heeft Willem ten voeten uit. Willem is saamhorig naar zijn spelers en laat zijn elftal daar naar voetballen. Met 11 man verdedigen en met 11 man aanvallen en dat laatste als maatstaaf nemen. En Feyenoord word tegenwoordig daar bijna ieder elftal lam gelegd, omdat juist die saamhorigheid ontbreekt. Er is twijfel wat gevoed word door angstige personen als Gudde.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Oke Alibabba, op voetbaltechnisch gebied hebben we overeenstemming. De link naar Gudde vind ik overtrokken.
Gudde is bestuurder met 1 opdracht: saneren. En dat doet ie de laatste 2 jaar naar behoren.
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
We wachten het rustig af Henk!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 januari 2011 - 23:29   quote  deeplink  
De tijd van saamhorigheid is helaas geweest, het negeren van maatschappelijke ontwikkelingen is een luxe die columnisten als van Hanegem en vd Gijp zich kunnen veroorloven, Mario kan dat niet, die staat er midden in.

Tijden veranderen, vind ik ook niet leuk maar het is niet anders
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Truste Alibabba, een discussie zo nu en dan is altijd weer effe prettig!
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:29 schreef hotjumper het volgende:
De tijd van saamhorigheid is helaas geweest, het negeren van maatschappelijke ontwikkelingen is een luxe die columnisten als van Hanegem en vd Gijp zich kunnen veroorloven, Mario kan dat niet, die staat er midden in.

Tijden veranderen, vind ik ook niet leuk maar het is niet anders
Saamhorigheid is de voeding tot resultaat Jumper! Het Ado van vd.Brom is één en al saamhorigheid en vd.Brom is de maatstaf tot succes, omdat hij gewoon blijft. Het Feyenoord van 1993 met v.Hanegem als trainer was eensgezind en ik heb nog nooit zo'n team gezien wat alles voor mekaar over had. Mario moet zich afzijdig houden van blaaskaken en zijn eigen gang gaan. Hij heeft het in zich om een toptrainer te worden, maar dan moet ie meer zijn oren laten hangen naar helden als V.HANEGEM/ISRAEL/WIM JANSSEN!
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:
Truste Alibabba, een discussie zo nu en dan is altijd weer effe prettig!
Truste Henk kerel!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 januari 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:37 schreef alibabba het volgende:

[..]

Saamhorigheid is de voeding tot resultaat Jumper! Het Ado van vd.Brom is één en al saamhorigheid en vd.Brom is de maatstaf tot succes, omdat hij gewoon blijft. Het Feyenoord van 1993 met v.Hanegem als trainer was eensgezind en ik heb nog nooit zo'n team gezien wat alles voor mekaar over had. Mario moet zich afzijdig houden van blaaskaken en zijn eigen gang gaan. Hij heeft het in zich om een toptrainer te worden, maar dan moet ie meer zijn oren laten hangen naar helden als V.HANEGEM/ISRAEL/WIM JANSSEN!
Israel was toch onze topscout die al jaren geen talent meer heeft gevonden?
Janssen stond met zijn adviseurschap aan de basis van de huidige sportieve malaise.
Bij Utrecht heeft Willem het laten "zien"

Stuk voor stuk toppers op het gebied van voetbal zoals het in hun tijd gespeeld werd. Ik denk dat we het meer moeten zoeken bij helden uit een recenter verleden iemand als Bosvelt bijvoorbeeld. Helaas leven we niet meer in 1993.
craven
 craven - woensdag 05 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Toch zie ik een rolletje voor van hanegem bij feyenoord.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 januari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:53 schreef craven het volgende:
Toch zie ik een rolletje voor van hanegem bij feyenoord.....
Zeker! Maar laat ie eerst eens iets gaan doen voor hij van alles van de daken schreeuwt.
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Israel was toch onze topscout die al jaren geen talent meer heeft gevonden?
Janssen stond met zijn adviseurschap aan de basis van de huidige sportieve malaise.
Bij Utrecht heeft Willem het laten "zien"

Stuk voor stuk toppers op het gebied van voetbal zoals het in hun tijd gespeeld werd. Ik denk dat we het meer moeten zoeken bij helden uit een recenter verleden iemand als Bosvelt bijvoorbeeld. Helaas leven we niet meer in 1993.
Feyenoord moet juist meer luisteren naar goden als deze. In deze tijd worden mensen met een grote bek als mensen gezien die het "weten", omdat ze overtuigd overkomen. In principe zijn dit mensen die door de "geleerden" als vol worden aangezien, maar door praktijkmensen word verafschuwd. Praktijkmensen als v.Hanegem/Israel/Janssen worden in deze tijd niet meer serieus genomen, omdat ze in de pers geen verhaal hebben wat "interessant" is. Feyenoord moet zijn oren niet laten hangen door wat het merendeel denkt, maar naar de mensen van weleer. Die hebben Feyenoord groot gebracht, maar de ellendige boeken schaden deze mensen!
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zeker! Maar laat ie eerst eens iets gaan doen voor hij van alles van de daken schreeuwt.
Gudde en Been moeten de Kromme vandaag nog bellen, maar ze twijfelen, omdat ze hem niet voor vol aanzien. Ik kan daar niet tegen Jumper!
craven
 craven - donderdag 06 januari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zeker! Maar laat ie eerst eens iets gaan doen voor hij van alles van de daken schreeuwt.
Uiteraard....Dat had hij allang kunnen doen..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 januari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
kan deze onzin niet stoppen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 januari 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:59 schreef alibabba het volgende:

[..]

Gudde en Been moeten de Kromme vandaag nog bellen, maar ze twijfelen, omdat ze hem niet voor vol aanzien. Ik kan daar niet tegen Jumper!
Daar heeft Willem natuurlijk zelf ook aan bijgedragen.
alibabba
 alibabba - donderdag 06 januari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 09:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Daar heeft Willem natuurlijk zelf ook aan bijgedragen.
Dat kan wel zo wezen, maar v.Hanegem heeft het allerbeste voor met Feyenoord en daar gaat het om. Hij is voor mij een held, die Feyenoord nu uitermate goed kan gebruiken. Straks is ie te oud en kan hij niks meer voor Feyenoord betekenen. Ik zou dat eeuwige zonde vinden!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 06 januari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Kom op Pietje man. Vd.Gijp kijkt er met een brede grijns naar en zo hoort het. Je moet het niet allemaal zo serieus nemen dat spelletje. Het wordt tegenwoordig ingewikkeld gemaakt, omdat iedereen probeert zich te manifesteren en daardoor belangrijk wil zijn. Wat Happel, v.Hanegem, Moulijn of Israel voorop hebben op de rest, is dat ze zich niet zozeer lieten gelden. Die hoeven/hoefden niet zozeer op de voorgrond en van dat soort mensen hou ik man. Je moet morgen maar eens om je heen kijken en opletten op de mensen die het hoogste woord hebben. Dat zijn de veroorzakers van het kwaad, maar worden in deze wereld tegenwoordig als het goede gezien..... WAKE UP PIETJE;-)
Hij draaft door. In het begin was het grappig, maar nu kan hij geen zin meer zeggen of hij sabelt iemand neer. Hij hoort zichzelf gewoon te graag lachen en dat stoort en irriteert. Hij vergeet (net als Willem met zijn columns) dat de spelers die hij met de grond gelijk maakt wel kijken naar die programma's (en die stukjes lezen). Die jingens zijn 18 of 19 jaar. Wat denk je dat dat doet met hun zelfvertrouwen als twee top spelers in hun tijd je een vreselijke nietsnut vinden die er niks van kan. Het is ook neit altijd ergens op gebaseerd. Bij vd Gijp gaat het er alleen maar om dat hij kan scoren bij het grote publiek. Dat is erg jammer. Ik kan mer daarom ook echt niet vinden in zijn redenaties.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 januari 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Ondertussen begin ik een aversie tegen van Hanegem-de-columnist te krijgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:
kan deze onzin niet stoppen.
waarom dan Stylzz?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Van dr gijp kan alleen afzeiken, voor oplossingen mist ie het verstand
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:
Van dr gijp kan alleen afzeiken, voor oplossingen mist ie het verstand
3 weken terug vertelde vd Gijp dat de gemiddelde Feyenoorder uit de regio Rotterdam komt
en die van ajax uit heel nederland...
Dan heb je echt het verstand van een beschimmelde walnoot..
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 06 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

3 weken terug vertelde vd Gijp dat de gemiddelde Feyenoorder uit de regio Rotterdam komt
en die van ajax uit heel nederland...
Dan heb je echt het verstand van een beschimmelde walnoot..
precies!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 januari 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

waarom dan Stylzz?
omdat Willem er bij halen gewoon niets oplevert.
Weet je misschien moeten ze lekker samen met Been gewoon 1x per week een avond in de kroeg gaan zitten. Mario, Willem, John, Gerard en al die andere ouwe tijgers.

Lekker borrelen, happie dr bij, lullen en brainstormen over t clubbie.
Wie weet neemt Mario dan wekelijks weer een paar goeie ideën mee naar de club, daar kan ie dan weer wat mee.

Maar echt bij de club betrekken, dat gaat gewoon niet meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 januari 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat Willem er bij halen gewoon niets oplevert.
Weet je misschien moeten ze lekker samen met Been gewoon 1x per week een avond in de kroeg gaan zitten. Mario, Willem, John, Gerard en al die andere ouwe tijgers.

Lekker borrelen, happie dr bij, lullen en brainstormen over t clubbie.
Wie weet neemt Mario dan wekelijks weer een paar goeie ideën mee naar de club, daar kan ie dan weer wat mee.

Maar echt bij de club betrekken, dat gaat gewoon niet meer.
goed plan idd,de rest gaat waarschijnlijk toch niks opleveren...
Milo
 Milo - vrijdag 07 januari 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:59 schreef alibabba het volgende:

[..]

Gudde en Been moeten de Kromme vandaag nog bellen, maar ze twijfelen, omdat ze hem niet voor vol aanzien. Ik kan daar niet tegen Jumper!
alibabba wat kom je hier doen? ik vind dat je normaal doet en geen stomme dingen zegd. maar zeg AUB geen jumper tegen hotjumper dat mag je niet! ik zie liever hier geen joden, dat kan zo maar mijn dag verpesten!
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 januari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:45 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Hij draaft door. In het begin was het grappig, maar nu kan hij geen zin meer zeggen of hij sabelt iemand neer. Hij hoort zichzelf gewoon te graag lachen en dat stoort en irriteert. Hij vergeet (net als Willem met zijn columns) dat de spelers die hij met de grond gelijk maakt wel kijken naar die programma's (en die stukjes lezen). Die jingens zijn 18 of 19 jaar. Wat denk je dat dat doet met hun zelfvertrouwen als twee top spelers in hun tijd je een vreselijke nietsnut vinden die er niks van kan. Het is ook neit altijd ergens op gebaseerd. Bij vd Gijp gaat het er alleen maar om dat hij kan scoren bij het grote publiek. Dat is erg jammer. Ik kan mer daarom ook echt niet vinden in zijn redenaties.
Het zijn gewoon de functies die vd.Gijp en v.Hanegem in een Tv-programma/column hebben. Het zijn gewoon meningen en die meningen hebben de spelers maar te respecteren. Ik zou als speler of coach helemaal niet luisteren of lezen naar zoiets, want het kan je inderdaad in de war brengen. De spelers moeten beseffen dat ze, voor hetgeen ze doen, goed worden betaald en dan moet je eventuele kritiek naast je neerleggen en nog harder werken om de criticasters te laten zien dat ze ongelijk hebben. Topvoetballers hebben een bevoordeelde positie en moeten goed in de oren knopen dat zij de mooiste baan van de wereld hebben.
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 januari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 09:26 schreef Milo het volgende:

[..]

alibabba wat kom je hier doen? ik vind dat je normaal doet en geen stomme dingen zegd. maar zeg AUB geen jumper tegen hotjumper dat mag je niet! ik zie liever hier geen joden, dat kan zo maar mijn dag verpesten!
Ik ventileer gewoon mijn mening zoals ik erover denk. De situatie waarin Feyenoord nu verkeert, gaat me aan het hart en via dit forum kan ik mijn hart enigzins luchten. Bovendien zie je me niet, maar lees je een tekst:), dus als je het niet leest, kan het je dag ook niet verpesten! Het is absoluut niet mijn bedoeling om iets verkeerd te doen richting eenieder op dit forum. Feyenoord is een geweldige club en misschien dat mijn meningen kunnen bijdragen aan een betere verstandhouding tussen supporters onder mekaar.
Milo
 Milo - zaterdag 08 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 11:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ventileer gewoon mijn mening zoals ik erover denk. De situatie waarin Feyenoord nu verkeert, gaat me aan het hart en via dit forum kan ik mijn hart enigzins luchten. Bovendien zie je me niet, maar lees je een tekst:), dus als je het niet leest, kan het je dag ook niet verpesten! Het is absoluut niet mijn bedoeling om iets verkeerd te doen richting eenieder op dit forum. Feyenoord is een geweldige club en misschien dat mijn meningen kunnen bijdragen aan een betere verstandhouding tussen supporters onder mekaar.
je mag je mening ventileren maar niet hier! ik zie je idd niet, alleen al de gedachten dat je hier komt vind ik al vervelend genoeg!

Er zal nooit een goede verstandhouding komen tussen de oude hardekernen, en dat willen we ook niet!
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 12:04 schreef Milo het volgende:

[..]

je mag je mening ventileren maar niet hier! ik zie je idd niet, alleen al de gedachten dat je hier komt vind ik al vervelend genoeg!

Er zal nooit een goede verstandhouding komen tussen de oude hardekernen, en dat willen we ook niet!
Waar moet ik mijn mening dan ventileren Milo? Ik ken genoeg Feyenoorders van de kroeg en zij en ik gaan hand in hand door het leven. Dat jij geen goede verstandhouding tussen de harde kernen wilt, is prima en te respecteren. Ik kan je vertellen dat dat ook nooit gaat gebeuren, maar de wil van mijn kant uit richting de niet-harde kern om van voetbal enigzins een feest te maken, moet ook jij kunnen begrijpen en ik hoop ook dat je het kunt respecteren.
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - zaterdag 08 januari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Willem de Adviseur naast Leo
JanM
 JanM - zaterdag 08 januari 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Ga gewoon eerst eens met elkaar in gesprek!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 januari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:54 schreef JanM het volgende:
Ga gewoon eerst eens met elkaar in gesprek!
Staat kennelijk niet in hun woordenboek.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 januari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Zou van hanegem een restaurant in Utrecht hebben?
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Wordt het daar anders van dan?
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 08:20   quote  deeplink  
Wel als hij problemen met asbest heeft....
Els
 Els - zondag 09 januari 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Misschien moet 'ie een stichting oprichten, Adviseurs van Feyenoord?
Milo
 Milo - zondag 09 januari 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 09:02 schreef Els het volgende:
Misschien moet 'ie een stichting oprichten, Adviseurs van Feyenoord?
met polen
Milo
 Milo - zondag 09 januari 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 12:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Waar moet ik mijn mening dan ventileren Milo? Ik ken genoeg Feyenoorders van de kroeg en zij en ik gaan hand in hand door het leven. Dat jij geen goede verstandhouding tussen de harde kernen wilt, is prima en te respecteren. Ik kan je vertellen dat dat ook nooit gaat gebeuren, maar de wil van mijn kant uit richting de niet-harde kern om van voetbal enigzins een feest te maken, moet ook jij kunnen begrijpen en ik hoop ook dat je het kunt respecteren.
in de kroeg met je "feyenoord vrienden" kan je je mening ventileren, er zal nooit feest zijn tussen feyenoord en die k joden!

Ik respecteer je als je het bij je eigen forum houd. kan je daar onze weer lekker afzeiken en ga dan niet hier schijnheilig doen of je ze begaan bent met onze club!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 23:44 schreef hotjumper het volgende:
Zou van hanegem een restaurant in Utrecht hebben?
hahahahahahahaha
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 23:44 schreef hotjumper het volgende:
Zou van hanegem een restaurant in Utrecht hebben?
In Moerdijk toch?
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 januari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 08:20 schreef hotjumper het volgende:
Wel als hij problemen met asbest heeft....
was om 1700 bij maasgebouw met 35ltr gluhwein,had net de gaspitten aangestoken toen security aankwam en mij vertelde ,,wegwezen klootzak,, nou dat moet je niet tegen mij zeggen,boos geworden en ja hoor 6 man politie,alles in beslag genomen,4uur vastgezeten en bekeuring van 250 euro,
craven
 craven - zondag 09 januari 2011 - 13:40   quote  deeplink  
hahahaha aBramovic
alibabba
 alibabba - zondag 09 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 09:17 schreef Milo het volgende:

[..]

in de kroeg met je "feyenoord vrienden" kan je je mening ventileren, er zal nooit feest zijn tussen feyenoord en die k joden!

Ik respecteer je als je het bij je eigen forum houd. kan je daar onze weer lekker afzeiken en ga dan niet hier schijnheilig doen of je ze begaan bent met onze club!
Ik asocieer me niet met joden, maar ben gewoon supporter. Een grapje hier en daar moet kunnen, dat doen jullie andersom ook. Ik weet zeker dat je nergens een voorbeeld kunt laten zien waarin ik Feyenoord afzeik, want dat doe ik nooit. Schijnheiligheid is me een vreemde en daar kun je me niet op betrappen.
alibabba
 alibabba - zondag 09 januari 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

was om 1700 bij maasgebouw met 35ltr gluhwein,had net de gaspitten aangestoken toen security aankwam en mij vertelde ,,wegwezen klootzak,, nou dat moet je niet tegen mij zeggen,boos geworden en ja hoor 6 man politie,alles in beslag genomen,4uur vastgezeten en bekeuring van 250 euro,
Die security.... geen stijl Stylzz:)
Milo
 Milo - maandag 10 januari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 23:44 schreef hotjumper het volgende:
Zou van hanegem een restaurant in Utrecht hebben?
ja toko, kanaalzicht!!!!(echte naam)vlakbij het politie bureau tolsteeg, maar hij heeft het verkocht omdat er asbest werd geconstateerd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Van Hanegem spraken nog niet met elkaar









0.0082871