|
|
Marco vd L
|
|
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: laat ze maar lullen daar in de polder ze denken zeker dat ze bank zitters uit het eerste kunnen huren anders is het namelijk niet goed genoeg? btw sinds de samenwerking met ajax word het al gauw uitgesproken ajax 2 mochten ze willen die polderkakkers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Opmerkin slaat kant nog wal. Almere is gewoon een nieuwe partner van Ajax zoals Haarlem dat was, het enige dat ze hebben gezegd, is dat ze wel zelf aan hun toekomst willen blijven werken, en dat ze dus niet 11 gehuurde spelers van Ajax in het veld willen hebben staan. En de eventueel gehuurde spelers zullen gasten worden, waarvan zowel Ajax als Almere het idee heeft dat ze met meer ervaring het niveau in de ED aan zullen kunnen.
Logisch toch, dat ze om goede voetballers vragen, die bij Ajax 1 niet in beeld zijn voor een selectie plaats.. |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 17:44 schreef verbrande harry het volgende:[..] laat ze maar lullen daar in de polder ze denken zeker dat ze bank zitters uit het eerste kunnen huren anders is het namelijk niet goed genoeg? btw sinds de samenwerking met ajax word het al gauw uitgesproken ajax 2 mochten ze willen die polderkakkers. Opzouten met dat focking Almere..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want?? Heb jij uberhaubt het artikel wel gelezen?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Weet waar je het over hebt....alsof onze Ajax spelers beter worden van dat niveau... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
inderdaad, het spijt me dat ik het zeg, maar dat niveau van almere, een vriend van me komt uit almere en ben laatst keer na de wedstrijd tegen agovv tegeest 1-6 red. echt wat een ploeg dat wil ik me spelers niet aan doen! maargoed |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Slotje erop....? Ajacieden die praten over Almere City...mss voor wat oud spelers leuk die een jaartje of 50 zijn (en dan niet van Ajax maar VVV, Volendam ofzo)...af en toe en balletje trappen. Maar nogmaals ik zeg: slotje erop |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee daar gaat de discussie eigenlijk over,niet wat ze in almere willen. ik zie daar weinig ajax spelers beter worden en/of groeien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 20:01 schreef Frank V. het volgende:Slotje erop....? Ajacieden die praten over Almere City...mss voor wat oud spelers leuk die een jaartje of 50 zijn (en dan niet van Ajax maar VVV, Volendam ofzo)...af en toe en balletje trappen. Maar nogmaals ik zeg: slotje erop Ik denk niet dat je de samenwerking snapt, Ajax zou spelers gaan onderbrengen bij Almere city, automatisch worden die spelers de dragers van dat elftal, en hierdoor wordt dus ook het team beter.
En de eerste divisie is nog steeds stukken beter dan de beloften competitie, dus ook daar leren sommige jongens van.
En als laatste heeft Almere City tegenwoordig een afspraak met Ajax over deze samenwerking, dus is het logisch dat je daar als Ajacied over kan/mag praten.. |
|
|
|